Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #32341 Skrevet 22 timer siden Når skal hun slutte å si Villa hele tiden?! Det er ett hus! Et stort hus… men ikke mega stort 👀 8
refill Skrevet 22 timer siden #32342 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Hushjelpen blir sikkert sååååå søøøøt, gartneren såååå søøøøt… osv osv..🙄 Hun ser ned på disse folkene når hun prater sånn om folk i service bransjen.. 😡 Vet ikke om det er en vestlandsgreie men at noen er søt betyr bare at de er veldig hyggelige og du liker dem godt. Eventuelt skjønn (sikkert mer bergensk 😅). Hon va SÅ skjønn! 2
vilas Skrevet 22 timer siden #32343 Skrevet 22 timer siden Sol 75 skrev (1 time siden): 😂😂😂 Hæsten ( Hesten) seng til over 600000 kr er neste innkjøp tydeligvis ( sagt tidligere) 2
vilas Skrevet 22 timer siden #32344 Skrevet 22 timer siden Sol 75 skrev (1 time siden): 😂😂😂 Hæsten ( Hesten) seng til over 600000 kr er neste innkjøp tydeligvis ( sagt tidligere) 1
Plexi Skrevet 22 timer siden #32345 Skrevet 22 timer siden vilas skrev (6 minutter siden): Hæsten ( Hesten) seng til over 600000 kr er neste innkjøp tydeligvis ( sagt tidligere) Blir nok en slik ja: https://www.hastens.com/no/grand-vividus?_gl=1*1k6h58z*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjw7vzOBhBxEiwAc7WNr8NQtvl35RtVRjlxJzOGzAW4DyTRsN-cfFfh7WjzQy0NJwL5ZtFJMhoCRFsQAvD_BwE&gbraid=0AAAAAC-YE-myZJbr32BvhGoDK6eaKKVaE Så absurd mye penger å bruke på en jævla seng. Om jeg så hadde vært god for milliarder hadde jeg ikke kunne kjøpt noe slikt. 2 4
Plexi Skrevet 22 timer siden #32346 Skrevet 22 timer siden Den modellen jeg linket til koster forøvrig ca 500 000 Euro, så hun går vel for en litt rimeligere modell vil jeg tro.
vilas Skrevet 22 timer siden #32347 Skrevet 22 timer siden Hmhm hvor seriøst kommer dette gjøk- forholdet hun har nå til å vare? Idag bekreftet hun at de kom selvsagt til å ha ett avstandsforhold videre. Om få dgr reiser han hjem til sitt og hun til Norge ( for jobb) Men hun håpet på at han kunne flytte til Dubai innen årets slutt. Men hun kunne tenke seg å bo 50/50 i de to landene.Jeg tror ikke at han kommer til å flytte dit. Jeg tror hun utnytter Rosenkålen maximalt nå med at han kjører henne overalt for å få utført innkjøp osv... Bærer og organiserer bare litt, resten er innleide folk. I passer ikke sammen med noen menn. Hun er faktisk alt for opptatt av seg og sitt. Og NÅ skjer d endringe i Snap chat innen neste halvår... De skal redusere arbeidsstokken kraftig og da sto d - for å gå i pluss ?? Hva gjør disse millioninfluenserne når snap inntekten blir redusert ? Vi har ett par norske med million villa i Spania og Dubai. 1 6
vilas Skrevet 22 timer siden #32348 Skrevet 22 timer siden Plexi skrev (6 minutter siden): Blir nok en slik ja: https://www.hastens.com/no/grand-vividus?_gl=1*1k6h58z*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjw7vzOBhBxEiwAc7WNr8NQtvl35RtVRjlxJzOGzAW4DyTRsN-cfFfh7WjzQy0NJwL5ZtFJMhoCRFsQAvD_BwE&gbraid=0AAAAAC-YE-myZJbr32BvhGoDK6eaKKVaE Så absurd mye penger å bruke på en jævla seng. Om jeg så hadde vært god for milliarder hadde jeg ikke kunne kjøpt noe slikt. Husk at "vi normale" ligger i sengen ca 30 % iløpet av livet, Isabel og familien ligger 90% i sine senger. De MÅ vel ha Hesten seng alle sammen. 12 1
vilas Skrevet 22 timer siden #32349 Skrevet 22 timer siden Plexi skrev (3 minutter siden): Den modellen jeg linket til koster forøvrig ca 500 000 Euro, så hun går vel for en litt rimeligere modell vil jeg tro. Ja forskjellige priser og en vanvittig fraktkostnad mene jeg hun sa tidligere. 2
Plexi Skrevet 22 timer siden #32350 Skrevet 22 timer siden vilas skrev (3 minutter siden): Husk at "vi normale" ligger i sengen ca 30 % iløpet av livet, Isabel og familien ligger 90% i sine senger. De MÅ vel ha Hesten seng alle sammen. Ja der har du et poeng! 4
vilas Skrevet 22 timer siden #32351 Skrevet 22 timer siden Nobetterthanaman skrev (10 timer siden): Er I ansatt i snapchat? Hun får inntekt fra reklamer som kommer mellom hennes snapper tror jeg. For hun har tidligere sagt at hun satt og fakturerte og en dag hadde hun utført for en million.... 2
vilas Skrevet 21 timer siden #32352 Skrevet 21 timer siden Hatsumomo skrev (14 timer siden): When you know, you know. Er ikke noe mer å si om saken egentlig. Jeg mistenker at hun iallefall ALDRI spiser opp sine bestilte porsjoner mat. Ett bitt her og ett der, en skje her og en skje der... Så kastes alt etterpå at contentet er innspilt. Hun sa en gang at hun minst bestilte mat for 35000 i mnd. Hadde hun spiste opp d hadde hun lagt på seg litt også. Men den gang ei. 7 3
Tenkeselv Skrevet 21 timer siden #32353 Skrevet 21 timer siden vilas skrev (39 minutter siden): Jeg mistenker at hun iallefall ALDRI spiser opp sine bestilte porsjoner mat. Ett bitt her og ett der, en skje her og en skje der... Så kastes alt etterpå at contentet er innspilt. Hun sa en gang at hun minst bestilte mat for 35000 i mnd. Hadde hun spiste opp d hadde hun lagt på seg litt også. Men den gang ei. 1
Tenkeselv Skrevet 21 timer siden #32354 Skrevet 21 timer siden Calling alle sektmedlemmer, nå må dere kjøpe uanstendig mye mer sirup og merch for å bidra til at hun kan leve gjennom dere. Det er rett og slett til å bli mer enn litt kvalm av... hun later som om hun har jobbet så hardt for pengene, men uten sine sektmedlemmer så er hun ingen. 1 6
Justlooking Skrevet 21 timer siden #32355 Skrevet 21 timer siden Jeg har ikke peiling på alle disse gjøkene. Har ikke snap men undrer hva som skjer med villaen etter hvert. 47 mill er en høy sum men som hun tjener inn på noen snap måneder … Men vil antagelig ikje øke i sum, eller?
Sol 75 Skrevet 19 timer siden #32356 Skrevet 19 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Hæsten ( Hesten) seng til over 600000 kr er neste innkjøp tydeligvis ( sagt tidligere) Gærnskap🤪 Vi får se da om hun blir sponset og ser reklame for hesten sin…Jack🙈🤪 3
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32357 Skrevet 18 timer siden (endret) Kort innpå😂 Er det ingen som ser at historien Isabel har gitt oss går til helvete om en måned eller to…eller kanskje en uke eller to😜 Altså vi ser den hektiske Isabel skal tilfredsstille Jack og seg selv i hver snap….dette går til dundas, spør du meg! Endret 12 timer siden av Sol 75 1 3
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32358 Skrevet 18 timer siden Justlooking skrev (3 timer siden): Jeg har ikke peiling på alle disse gjøkene. Har ikke snap men undrer hva som skjer med villaen etter hvert. 47 mill er en høy sum men som hun tjener inn på noen snap måneder … Men vil antagelig ikje øke i sum, eller? Nei, den 47 mill leiligheten kommer neppe til å øke i sum. Se på leilighetene som ligger på det samme område og samme sum har synket 10 mill…ikke sant Linda? 3 4
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32359 Skrevet 18 timer siden (endret) Tenkeselv skrev (3 timer siden): Calling alle sektmedlemmer, nå må dere kjøpe uanstendig mye mer sirup og merch for å bidra til at hun kan leve gjennom dere. Det er rett og slett til å bli mer enn litt kvalm av... hun later som om hun har jobbet så hardt for pengene, men uten sine sektmedlemmer så er hun ingen. Blir bare dårlig når jeg ser denne sekten RS ikke skjønner hva den dama Isabel driver med! Endret 18 timer siden av Sol 75 5
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32360 Skrevet 18 timer siden vilas skrev (4 timer siden): Hmhm hvor seriøst kommer dette gjøk- forholdet hun har nå til å vare? Idag bekreftet hun at de kom selvsagt til å ha ett avstandsforhold videre. Om få dgr reiser han hjem til sitt og hun til Norge ( for jobb) Men hun håpet på at han kunne flytte til Dubai innen årets slutt. Men hun kunne tenke seg å bo 50/50 i de to landene.Jeg tror ikke at han kommer til å flytte dit. Jeg tror hun utnytter Rosenkålen maximalt nå med at han kjører henne overalt for å få utført innkjøp osv... Bærer og organiserer bare litt, resten er innleide folk. I passer ikke sammen med noen menn. Hun er faktisk alt for opptatt av seg og sitt. Og NÅ skjer d endringe i Snap chat innen neste halvår... De skal redusere arbeidsstokken kraftig og da sto d - for å gå i pluss ?? Hva gjør disse millioninfluenserne når snap inntekten blir redusert ? Vi har ett par norske med million villa i Spania og Dubai. 🎯 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå