Teflonhjernen Skrevet 13. april #32261 Skrevet 13. april agent skrev (4 timer siden): Virker som buksa er for stor, men kanskje det som er inn nå. Genseren er vanskelig å ha noe mening om pga. b. vortene som er i fokus. Akkurat det tenkte jeg også, var mye vorter i det bildet. Trodde Dubai var varmt, men ser aldri slik ut på Isabel 🥶 Er det RS som syntes det er lekkert med ståvorter helt oppi haka liksom? Er vel ingen som har slike IRL liksom ? 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. april #32262 Skrevet 13. april (endret) Teflonhjernen skrev (21 minutter siden): Akkurat det tenkte jeg også, var mye vorter i det bildet. Trodde Dubai var varmt, men ser aldri slik ut på Isabel 🥶 Er det RS som syntes det er lekkert med ståvorter helt oppi haka liksom? Er vel ingen som har slike IRL liksom ? Her tar du faktisk feil..🤔🙈 Har det slik selv. Mange som opererer får dette. Og det blir ekstra fremtredende om man har det naturlig og - før operasjon. Om du skjønner..☺️ Så dette er ikke noe man kan gjøre noe med.. men syns nå ikke hun trenger å fokusere på dette. Enig at det blir litt in your face😳🙈 ps dette er faktisk veldig plagsomt…. Endret 13. april av Tuppenoglillemor12 1 3
Teflonhjernen Skrevet 13. april #32263 Skrevet 13. april Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden): Her tar du faktisk feil..🤔🙈 Har det slik selv. Mange som opererer får dette. Og det blir ekstra fremtredende om man har det naturlig og - før operasjon. Om du skjønner..☺️ Så dette er ikke noe man kan gjøre noe med.. men syns nå ikke hun trenger å fokusere på dette. Enig at det blir litt in your face😳🙈 ps dette er faktisk veldig plagsomt…. Da lærte jeg noe nytt i dag, takk 😊 Skjønner godt det kan være plagsomt iom at det er jo på en måte et blikkfang og kanskje hvertfall når vortene er så unaturlig høyt ope som på Isabel. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. april #32264 Skrevet 13. april Teflonhjernen skrev (30 minutter siden): Da lærte jeg noe nytt i dag, takk 😊 Skjønner godt det kan være plagsomt iom at det er jo på en måte et blikkfang og kanskje hvertfall når vortene er så unaturlig høyt ope som på Isabel. Jepp!😅
Sveits35 Skrevet 13. april #32265 Skrevet 13. april Får ikke tak i matcha på Fynd lengre, på grunn av dette homostredet (Isabels uttale…) som er stengt. Kriiise 13
agent Skrevet 13. april #32266 Skrevet 13. april Sveits35 skrev (18 minutter siden): Får ikke tak i matcha på Fynd lengre, på grunn av dette homostredet (Isabels uttale…) som er stengt. Kriiise Det ble kleint, når hun noen snapper før fortalte at alt var normalt. Hun følgte ikke med nyhetene nå, men hun hadde ikke fått noen varsler. Så nå kunne Rami og Sidra bare komme hjem igjen. 5 1
Alex_rude Skrevet 13. april #32267 Skrevet 13. april Sveits35 skrev (1 time siden): Får ikke tak i matcha på Fynd lengre, på grunn av dette homostredet (Isabels uttale…) som er stengt. Kriiise Altså, dette ødelagte faktisk hele den fine dagen hennes. Å de kjørte faktisk i 40!!! Minutter for denne matchen!! Ha litt sympati 🥹 8 2
Ellenn Skrevet 13. april #32268 Skrevet 13. april agent skrev (51 minutter siden): Det ble kleint, når hun noen snapper før fortalte at alt var normalt. Hun følgte ikke med nyhetene nå, men hun hadde ikke fått noen varsler. Så nå kunne Rami og Sidra bare komme hjem igjen. Hun sa vel ikke akkurat at nå kan de bare komme hjem igjen..hun sa at de kunne se på om de muligens kunne bli med tilbake når hun reiser fra Norge. 2
Alauda Skrevet 13. april #32269 Skrevet 13. april Alex_rude skrev (23 minutter siden): Altså, dette ødelagte faktisk hele den fine dagen hennes. Å de kjørte faktisk i 40!!! Minutter for denne matchen!! Ha litt sympati 🥹 Hvis man kjører 40 minutter etter en kaffe eller matcha har man for lite å ta seg til. 4 1 13
Carrot Skrevet 13. april #32270 Skrevet 13. april Alauda skrev (3 minutter siden): Hvis man kjører 40 minutter etter en kaffe eller matcha har man for lite å ta seg til. tja, jeg bor på bøga og kjører en time pluss ferge på 25 minutter for god sushi 😝 så lite har jeg å ta meg til... 3
Sirah Skrevet 13. april #32271 Skrevet 13. april Carrot skrev (6 minutter siden): tja, jeg bor på bøga og kjører en time pluss ferge på 25 minutter for god sushi 😝 så lite har jeg å ta meg til... Når jeg bodde på bygda kunne vi også glatt kjøre langt for god mat eller noe så teit som en kaffe 😅 Var jo ingenting å gjøre der så kjørte ofte tur med mål om f.eks en kaffe eller is på en kafe i nabobygda bare for turens skyld. 2
Alauda Skrevet 13. april #32272 Skrevet 13. april (endret) Carrot skrev (9 minutter siden): tja, jeg bor på bøga og kjører en time pluss ferge på 25 minutter for god sushi 😝 så lite har jeg å ta meg til... Ja, det må jeg si 🥹. Men god sushi er verd en omvei. Selv har jeg flere sushisteder i gangavstand 😅 Endret 13. april av Alauda
agent Skrevet 13. april #32273 Skrevet 13. april Sveits35 skrev (2 timer siden): Får ikke tak i matcha på Fynd lengre, på grunn av dette homostredet (Isabels uttale…) som er stengt. Kriiise HOMOSTREDET 6 1
Natu Skrevet 13. april #32274 Skrevet 13. april Trueout skrev (På 12.4.2026 den 18.08): Driver å innreder med ChatGPT nå. Legger inn barn og hund🙈 Dette blir for meget for meg😂 Hun har vel allerede reist fra en hund som hun såvidt greide å ta vare på i noen mnd🙄 Det verste med Gucci er hvordan Isabel klarer å gjøre seg selv til en helt i historien. Hun "ofret" Gucci og gav han til Shehed siden de to hadde et så spesielt bånd. Så hun var en helt som gav i fra seg sin elskede hund. Sannheten er jo at han ikke passet inn i planene hennes med flytting så hun måtte kvitte seg med ham. Hun hadde vel også anskaffet ham som trendy veskehund, content, innhold og på impuls. Hun var ikke klar for forpliktelsene i det hele tatt. Hun var ikke en god hundemor og det knuser hjertet mitt hvordan den hundene ennå blir sendt rundt forbi pga. reisene til Shehed og alt tullet hun holder på med. De har jo fullstendig ødelagt hunden. 5 19
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. april #32275 Skrevet 14. april Natu skrev (8 timer siden): Det verste med Gucci er hvordan Isabel klarer å gjøre seg selv til en helt i historien. Hun "ofret" Gucci og gav han til Shehed siden de to hadde et så spesielt bånd. Så hun var en helt som gav i fra seg sin elskede hund. Sannheten er jo at han ikke passet inn i planene hennes med flytting så hun måtte kvitte seg med ham. Hun hadde vel også anskaffet ham som trendy veskehund, content, innhold og på impuls. Hun var ikke klar for forpliktelsene i det hele tatt. Hun var ikke en god hundemor og det knuser hjertet mitt hvordan den hundene ennå blir sendt rundt forbi pga. reisene til Shehed og alt tullet hun holder på med. De har jo fullstendig ødelagt hunden. Helt sant!🫶🏼 6 1
twitwi Skrevet 14. april #32276 Skrevet 14. april Kønn skrev (14 timer siden): Det er jo mange som vokser med oppgaven. Om hun blir slik gjenstår å se. Jeg har ei venninne som jeg aldri kunne se for meg ble en god mor, men hun er den beste mora noen kan ønske seg. Det er like mange som ikke gjør det...! Hun hadde 100% kjøpt seg fri, som sagt se på hennes kollega. De har begge gjort det samme med bikkjene sine (og den ene nå med ungen sin) og kommer til å gjøre det samme med ungen. Sette vekk til andre, evig gnål om egentid. Men en skikkelig mor er mer opptatt av tid med barnet sitt de svært få årene man har før de ikke lenger syns mamma og pappa er noe kule lengre. Fra de er 0-10 år så ser man dem kanskje 50% av den tiden man kommer til å se de resten av sitt liv, og de resterende 75-90% videre frem til de blir 18-20år. Så er det over. Og nei jeg mener ikke at man ikke skal ha litt egentid, jeg mener bare at det ikke bør være hovedfokuset å få mest mulig egentid, på bekostning av relasjonen til barnet. Og de tre første årene er avgjørende. Å velge å få barn er å velge å sette seg selv til side, selv om mange skal ha det til at "slik skal det ikke være", men jo det skal det faktisk. 4 13
refill Skrevet 14. april #32277 Skrevet 14. april Jeg tror jeg i utgp er veldig lite prippen, men hvorfor kler hun ikke på seg noe når hun får levering av sengestamme og gartneren kommer på besøk 😬 4 4
Miumii Skrevet 14. april #32278 Skrevet 14. april refill skrev (12 minutter siden): Jeg tror jeg i utgp er veldig lite prippen, men hvorfor kler hun ikke på seg noe når hun får levering av sengestamme og gartneren kommer på besøk 😬 Hun har litt å lære av Mathilda som respekterer kulturen der hun er og er den rake motsetningen av Isabel. Litt flaut at hun flyr rundt i gaten i tøfler og morgenkåpe også😅 Anbefaler forresten alle å følge Mathilda Linnea som har vært i Maldivene på backpacking, og er nå i Thailand🙏 3 5
refill Skrevet 14. april #32279 Skrevet 14. april Miumii skrev (25 minutter siden): Hun har litt å lære av Mathilda som respekterer kulturen der hun er og er den rake motsetningen av Isabel. Litt flaut at hun flyr rundt i gaten i tøfler og morgenkåpe også😅 Anbefaler forresten alle å følge Mathilda Linnea som har vært i Maldivene på backpacking, og er nå i Thailand🙏 Ja jeg så det nå 👀 Greit at hun ikke tar seg selv høytidelig, det er en bra egenskap det, men litt respekt for andre folk er jo en fin ting. Støtter forøvrig å følge Mathilda 👏 3 3
leneharefrøken Skrevet 14. april #32280 Skrevet 14. april Bare jeg som føler snappen hennes nå er så oppdelt og stykkete at jeg ikke lengre tror vi ser dagens snapper?? Alternativt har jeg bare mistet all tillit til henne og dermed er listenksom til alt hun deler og sier 🫣😂 Jo lengre tid det tar før hun adresserer hva i allverden som skjedde til nyttår, ryktene om Jack osv , jo mer ick gir hele hun meg 3 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå