twitwi Skrevet 11. april #32181 Skrevet 11. april Sirah skrev (På 10.4.2026 den 15.26): Huff ikke si det engang. Håper virkelig hun har advokater som kan sette en stopper for det i det minste. Hvofor. Hun har vel mer enn nok til at noen kan ta halvparten. Ikke fortjent en eneste krone. Bare svada hun tjener på 2 1
vilas Skrevet 11. april #32182 Skrevet 11. april (endret) Fjernet siste bilde av I, selv om hun er mye ute halvnaken selv. Endret 12. april av vilas 2 1
vilas Skrevet 11. april #32183 Skrevet 11. april (endret) twitwi skrev (53 minutter siden): Håper virkelig ingen av delene. Hun det er ikke og blir ingen god mor.. Hun orket jo ingenting. Så stakkars d barnet som blir nødt til å forholde seg til nannys. Rik nok, kan leie inn d hun vil av hjelp. Men hvilket liv blir d for en mann og om d kommer barn. Nei nei nei Isabel Raad du er ingen god husmor. Søk hjelp og bli frisk først. Lat er du også- likt din familie som vi etterhvert har fått se og oppleve.Fa... ta....!!! Jeg personlig venter på nedturen din som kommer snart. Endret 11. april av vilas 7 3
RonjaElise Skrevet 11. april #32184 Skrevet 11. april Håper aldri hu blir mamma , «gift med telefon» og må ha nanny , kokk , sjåfør osv , ingen menneskerett og få barn ! Om du ikke kan sette barnet først 🙄❤️ 12 3 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11. april #32185 Skrevet 11. april (endret) vilas skrev (11 minutter siden): Hun orket jo ingenting. Så stakkars d barnet som blir nødt til å forholde seg til nannys. Rik nok, kan leie inn d hun vil av hjelp. Men hvilket liv blir d for en mann og om d kommer barn. Nei nei nei Isabel Raad du er ingen god husmor. Søk hjelp og bli frisk først. Lat er du også- likt din familie som vi etterhvert har fått se og oppleve.Fa... ta....!!! Jeg personlig venter på nedturen din som kommer snart. Hun skal i følge deg selv liksom være «wifey materiale..»🙄🚩 Hun er kun en knulle dukke for en mann. Ingenting mere… Hun har en stor jobb å gjøre. Om hun da gidder…?😳🙈 Endret 11. april av Tuppenoglillemor12 11 1 1
Teflonhjernen Skrevet 12. april #32186 Skrevet 12. april (endret) Dette må jo være et stikk til KG (seff. leser hun og klanen hennes her inne) iom at både (tynne) armer og (for store) pupper er blitt diskutert her inne siste tiden. Uflatterende filming uansett… Endret 12. april av Teflonhjernen 3
agent Skrevet 12. april #32187 Skrevet 12. april Teflonhjernen skrev (14 minutter siden): Dette må jo være et stikk til KG (seff. leser hun og klanen hennes her inne) iom at både (tynne) armer og (for store) pupper er blitt diskutert her inne siste tiden. Uflatterende filming uansett… Sidra blir mer og mer lik henne sies det. 3
vilas Skrevet 12. april #32188 Skrevet 12. april Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Hun skal i følge deg selv liksom være «wifey materiale..»🙄🚩 Hun er kun en knulle dukke for en mann. Ingenting mere… Hun har en stor jobb å gjøre. Om hun da gidder…?😳🙈 Nei mener overhode ikke at I er noe " "wifey materiale" det viser hun jo oss hele tiden at hun ikke er. Igår sa hun at hun hatet å rydde ut av alle eskene fra flyttelasset iflg noen andre som hadde hørt på henne. Leide inn firma. Men klarte å sette inn beauty produktene i badeskapet. 3 2
vilas Skrevet 12. april #32189 Skrevet 12. april Tuppenoglillemor12 skrev (14 timer siden): Ja helt riktig. Jeg hadde og valgt spisebord der… veldig rar layout Hun skal visst ut og kjøpe ny enorm stor sofa idag sammen med Rosenkålen. 🙂 2
Solstråle1 Skrevet 12. april #32190 Skrevet 12. april agent skrev (13 minutter siden): Sidra blir mer og mer lik henne sies det. Hvor sies det? Jeg syns det er synd å se at den vakre jenta ødelegger ansiktet med for store lepper, men ellers er hun jo nydelig. Og ikke særlig lik Isabell som jeg ser (uten at jeg sier at I ikke er pen, bare så det er sagt). 1 1
Solstråle1 Skrevet 12. april #32191 Skrevet 12. april vilas skrev (3 minutter siden): Nei mener overhode ikke at I er noe " "wifey materiale" det viser hun jo oss hele tiden at hun ikke er. Igår sa hun at hun hatet å rydde ut av alle eskene fra flyttelasset iflg noen andre som hadde hørt på henne. Leide inn firma. Men klarte å sette inn beauty produktene i badeskapet. Er det noe mål å være «wifey materiale» da? I 2026 trodde jeg vi var kommet lenger. 4 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12. april #32192 Skrevet 12. april Solstråle1 skrev (8 minutter siden): Er det noe mål å være «wifey materiale» da? I 2026 trodde jeg vi var kommet lenger. Ifølge IR er det viktig å fremstå som wifey material.. dette har hun sagt flere ganger på sin gule app…. 6
Solstråle1 Skrevet 12. april #32193 Skrevet 12. april Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Ifølge IR er det viktig å fremstå som wifey material.. dette har hun sagt flere ganger på sin gule app…. Ok. Men det betyr ikke at vi trenger å henge oss på det. Det er da også andre måter å være det på enn å rydde og vaske. Eller er det kun dét det å være kone/partner betyr for folk her inne? 2 2
Hatsumomo Skrevet 12. april #32194 Skrevet 12. april Ser på villaen, altså den drukner jo Isabel omtrent, hun ser så liten ut når hun er der når alt er så overdimensjonert. Koselig vibe gir jo ikke denne villaen, tror ikke den blir det når den er møblert heller - av og til er bare stort for stort uansett hva enn gjør. 5 4
agent Skrevet 12. april #32195 Skrevet 12. april (endret) Solstråle1 skrev (27 minutter siden): Hvor sies det? Jeg syns det er synd å se at den vakre jenta ødelegger ansiktet med for store lepper, men ellers er hun jo nydelig. Og ikke særlig lik Isabell som jeg ser (uten at jeg sier at I ikke er pen, bare så det er sagt). Nå har jeg ikke sagt noe om hvem som er pen og stygg eller helt vanlig.. Men mer om hva jeg ser og hører fra fam. Raad og hva mann ser og hører på andre SoMe. Endret 12. april av agent 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12. april #32196 Skrevet 12. april agent skrev (23 minutter siden): Nå har jeg ikke sagt noe om hvem som er pen og stygg eller helt vanlig.. Men mer om hva jeg ser og hører fra fam. Raad og hva mann ser og hører på andre SoMe. Ja… og det er ganske tydelig! Hun også har gått kraftig ned i vekt, operert nesen og fillers. Begynner helt klart å ta etter den farlige storesøstera..🚩 9 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12. april #32197 Skrevet 12. april Solstråle1 skrev (38 minutter siden): Ok. Men det betyr ikke at vi trenger å henge oss på det. Det er da også andre måter å være det på enn å rydde og vaske. Eller er det kun dét det å være kone/partner betyr for folk her inne? Huslig er hun jo ikke!😳 Og dette er hennes egne ord foresten.. Hun definerer wifey som å kunne lage mat og stelle hus. Hun har jo selv sagt det!? 🙄 4 4
Solstråle1 Skrevet 12. april #32198 Skrevet 12. april Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Huslig er hun jo ikke!😳 Og dette er hennes egne ord foresten.. Hun definerer wifey som å kunne lage mat og stelle hus. Hun har jo selv sagt det!? 🙄 Men det er jo en rar ting å si når hun også sier at hun skal ha kokk fordi hun ikke lager mat, og hushjelp fordi hun ikke rydder. Men ok, hun har sikkert sagt det. Det gjør det ikke mindre dumt at andre her inne kaster seg på og sier at hun ikke er det. Det var bare det. Man kan være en super kone uten å kunne koke vann. 2 1
refill Skrevet 12. april #32199 Skrevet 12. april Wife material er vel mest kødd for de fleste, linket opp mot stereotypiske kjønnsroller for the fun of it. Selv jeg som har vært enslig i 15 år og har planer om å forbli det kaller meg selv wife material til fam/venner når jeg har gjort en ekstra innsats på kjøkkenet. For Isabel sin del vil jo det si å bestille inn mat 😂 It's not that serious. 10 1 2
agent Skrevet 12. april #32200 Skrevet 12. april Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden): Ja… og det er ganske tydelig! Hun også har gått kraftig ned i vekt, operert nesen og fillers. Begynner helt klart å ta etter den farlige storesøstera..🚩 Leste noe om at også 🍉🍉, om det er sant🤷♀️ Men kanskje en grunn for at hun ikke har vært aktiv på SoMe. Tiden vil vise 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå