Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden):

Høres finere ut med araber vet du 😂

Nja Shehed er veldig åpen om at hun er halvt kurder, Isabel og resten er helt arabere. Og kurdere er ikke de som går rundt å sprenger folk, så vet ikke hva du mener med at det høres “finere” ut😅.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som syns det er rart hun går i undertøy og morgenkåpe forran gartneren og de andre som jobber i huset hennes? 🫣 Jeg ville ikke gjort det forran folk som kom inn å monterte seng/møbler hos meg hvertfall. Mulig jeg er «gammeldags». 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Vaiana skrev (4 minutter siden):

Bare jeg som syns det er rart hun går i undertøy og morgenkåpe forran gartneren og de andre som jobber i huset hennes? 🫣 Jeg ville ikke gjort det forran folk som kom inn å monterte seng/møbler hos meg hvertfall. Mulig jeg er «gammeldags». 

Ja, for hun eier ikke folkeskikk 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Ble helt målløs igår🫣😂(trodde det ikke var mulig, men😟)

Klarer hun ikke å tenke og ha litt anstendighet.🤔🤔

Fly rundt der i gjennomsiktig natt tøy i gatene. 

Når hun får besøk av menn🤔 Nei hun eier ikke sosiale antenner. 

Så skulle de liksom slappe av ved den felles poolen,  som ble en foto session for ett eller annet herremagasin. Så måtte det snakkes til kundene. 

Hun er vel klar over at hun har flyttet inn i ett familie orientert samfunn.

Men hva gjør mann ikke for en bikini lansering,  som kommer snart.

Dette er visst den nye.🤔

Screenshot_20260414_230946_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Så skulle de liksom slappe av ved den felles poolen,  som ble en foto session for ett eller annet herremagasin. Så måtte det snakkes til kundene. 

Dette er visst den nye.🤔

• Liker 1
Skrevet

Det som forundrer meg er at 2 voksne mennesker ikke har en matbit i huset🥴 Kjøleskapet er fullt av drikke og hun tar i elektrolytter isteden for å spise som normale mennesker😳 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Cornett skrev (7 minutter siden):

Det som forundrer meg er at 2 voksne mennesker ikke har en matbit i huset🥴 Kjøleskapet er fullt av drikke og hun tar i elektrolytter isteden for å spise som normale mennesker😳 

When you know, you know.

Er ikke noe mer å si om saken egentlig.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Jeg er ikke et kattemenneske, har hatt katter, men bor på landet hvor katter kan finne mat på nærmeste gård eller jorde så de ser velholdt ut uansett nesten. De fleste katter er laktoseintolerante, men hvorfor tar hun inn og gir melk til en fremmed katt? De fleste vet vel de ikke skal ha melk? Var den i nød? Utsultet eller no? Hadde ikke likt om andre tok inn og ga mine dyr mat. De kan jo finne på å være der mye da og hva om den smetter inn når hun skal reise bort fordi den er kjent der? Er dette vanlig? 

Orker ikke se alt på snapper lenger, min adhd orker nemlig ikke alle ordene og at man aldri kommer til poenget, men tror jeg får med essensen uansett. Blir mye skipping 😅

Endret av Snuppa82
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Snuppa82 skrev (59 minutter siden):

Jeg er ikke et kattemenneske, har hatt katter, men bor på landet hvor katter kan finne mat på nærmeste gård eller jorde så de ser velholdt ut uansett nesten. De fleste katter er laktoseintolerante, men hvorfor tar hun inn og gir melk til en fremmed katt? De fleste vet vel de ikke skal ha melk? Var den i nød? Utsultet eller no? Hadde ikke likt om andre tok inn og ga mine dyr mat. De kan jo finne på å være der mye da og hva om den smetter inn når hun skal reise bort fordi den er kjent der? Er dette vanlig? 

Orker ikke se alt på snapper lenger, min adhd orker nemlig ikke alle ordene og at man aldri kommer til poenget, men tror jeg får med essensen uansett. Blir mye skipping 😅

Ja.. nei, du vet den megasvære anretningen på halsen til katten antyder jo ikke at denne har en kattedør den går inn og ut av jevnlig. Helt klart en katt i nød vettu… kommer sikkert fra et godt sted i hjertet å gi den melk, men for katter det er oppskriften på vondt i magen og dårlig avføring.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Oisann. Spørs åssen dette blir for snap-eventyret til nyrike influensere! 

AISelect_20260415_124813_Samsung Internet.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Dette er visst den nye.🤔

Det er så jævlig flaut! Hun vet jo at de kommer, god tid til å slenge på seg hva som helst annet...Så velger hun å gå rundt i en tynn morgenkåpe i et muslimsk land?? Altså...Nytt nivå av bunnen🙈😂

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lesehest75 skrev (25 minutter siden):

Er I ansatt i snapchat?

• Nyttig 2
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (10 minutter siden):

Er I ansatt i snapchat?

Sier seg selv når de er i gang med sparekniven og skal kutte 500 millioner dollar, som er 4,718 mrd norske kroner, at dette også lett kan medføre flere kutt, åpenbart ikke skjermet for dårlige tider Snap heller. Plutselig en dag er krana igjen, og det vil ramme utbetalingene til i nyrike influensere hardt. 

AISelect_20260415_132645_Samsung Internet.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Lesehest75 skrev (8 minutter siden):

Sier seg selv når de er i gang med sparekniven og skal kutte 500 millioner dollar, som er 4,718 mrd norske kroner, at dette også lett kan medføre flere kutt, åpenbart ikke skjermet for dårlige tider Snap heller. Plutselig en dag er krana igjen, og det vil ramme utbetalingene til i nyrike influensere hardt. 

AISelect_20260415_132645_Samsung Internet.jpg

Er lov å håpe at Snap skrur krana skikkelig til👍

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 15
Skrevet
Lesehest75 skrev (2 timer siden):

Spiegel peker også på AI som en viktig del av planen videre. Han mener AI kan ta unna mer rutinearbeid, øke tempoet og hjelpe selskapet med å støtte brukere, partnere og annonsører bedre.

Tror neppe de skal kutte noe fra influensere nei, de har som mål å ha bedre samarbeid med de.

• Liker 3
Skrevet

Hva har hun egentlig fått fikset og ordnet med Villaen?

1 Uteplass til 210 000 

+ kleshengere,  håndklær og en gjesteseng.

Snabelsafari sengen blir vel sponset , fikk hun ikke forespørsel fra Hesten?

Skrevet (endret)
agent skrev (7 timer siden):

Dette er visst den nye.🤔

Ikke at jeg har sett alt, men det er mengder med puppestell på snappene om dagen :sjokk:

Spoiler
Spoiler

Vet ikke hvordan den ☝🏻 kom inn 

Endret av Teflonhjernen
  • Hjerte 1
Skrevet

Altså hvaaaa 9 stk toalett ?!! Er jo helt koko 🥵🤡😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Hva har hun egentlig fått fikset og ordnet med Villaen?

1 Uteplass til 210 000 

+ kleshengere,  håndklær og en gjesteseng.

Snabelsafari sengen blir vel sponset , fikk hun ikke forespørsel fra Hesten?

Så glad hun er i ri, så burde hun jo få hesten sponset i det minste….. :applaus:

Sorry, måtte bare slenge til litt ekstremt dårlig humor… :hyper: (og ja….har nettopp funnet KG emojis :danse2:

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...