Sol 75 Skrevet 3 timer siden #32361 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (4 timer siden): Hmhm hvor seriøst kommer dette gjøk- forholdet hun har nå til å vare? Idag bekreftet hun at de kom selvsagt til å ha ett avstandsforhold videre. Om få dgr reiser han hjem til sitt og hun til Norge ( for jobb) Men hun håpet på at han kunne flytte til Dubai innen årets slutt. Men hun kunne tenke seg å bo 50/50 i de to landene.Jeg tror ikke at han kommer til å flytte dit. Jeg tror hun utnytter Rosenkålen maximalt nå med at han kjører henne overalt for å få utført innkjøp osv... Bærer og organiserer bare litt, resten er innleide folk. I passer ikke sammen med noen menn. Hun er faktisk alt for opptatt av seg og sitt. Og NÅ skjer d endringe i Snap chat innen neste halvår... De skal redusere arbeidsstokken kraftig og da sto d - for å gå i pluss ?? Hva gjør disse millioninfluenserne når snap inntekten blir redusert ? Vi har ett par norske med million villa i Spania og Dubai. 🎯 1
Sol 75 Skrevet 3 timer siden #32362 Skrevet 3 timer siden (endret) Maia92 skrev (13 timer siden): Spiegel peker også på AI som en viktig del av planen videre. Han mener AI kan ta unna mer rutinearbeid, øke tempoet og hjelpe selskapet med å støtte brukere, partnere og annonsører bedre. Tror neppe de skal kutte noe fra influensere nei, de har som mål å ha bedre samarbeid med de. Fikk litt tid 😝 …Du ser at de kommer til å bruke AI…er fremdeles lov å håpe de skrur igjen krana…håper virkelig at disse influenserene/ påvirkerene får lære seg å leve i det virkelige livet og nuet. Dessverre tror jeg ikke det. Får lyst å spy🤢 av de siste snappene ( ja jeg vet at noen av våre « trofaste» sitter på rappoertknappen nå 😜» at enkelte på snap …ikke eier selvrespekt og innsikt over for seg selv og sine følgere… tjener 3,4 hundre tusen i måneden på å sitte å lage kaffe, ligge i sengen, reise til Maldivene , reise inn til Dubai når man tror det er trygt under krigen ( noe det selvfølgelig ikke er…nyheter er no drit» hente matsja, spise lunsj, prate litt med Ivori, vise bilder som er kroppsfikusert, (aldri Nude…spør deg hvorfor…) få litt meltdown, finne kjærligheten i sitt liv etter tre dager,…og ikke minst fore sine elsklinger RS med reklame og små snutter i mellom sine meltdown og snabelreiser…Altså er det rart man tar den her til tider🤮🤢🤮 Endret 1 time siden av Sol 75 1
Sol 75 Skrevet 3 timer siden #32363 Skrevet 3 timer siden Oi, nå har jeg brukt fritimen min her inne…igjen…🙈 Nå må jeg jobbe🤣 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå