Gjest Sol 75 Skrevet 16. april #32361 Skrevet 16. april (endret) Maia92 skrev (13 timer siden): Spiegel peker også på AI som en viktig del av planen videre. Han mener AI kan ta unna mer rutinearbeid, øke tempoet og hjelpe selskapet med å støtte brukere, partnere og annonsører bedre. Tror neppe de skal kutte noe fra influensere nei, de har som mål å ha bedre samarbeid med de. Fikk litt tid 😝 …Du ser at de kommer til å bruke AI…er fremdeles lov å håpe de skrur igjen krana…håper virkelig at disse influenserene/ påvirkerene får lære seg å leve i det virkelige livet og nuet. Dessverre tror jeg ikke det. Får lyst å spy🤢 av de siste snappene ( ja jeg vet at noen av våre « trofaste» sitter på rappoertknappen nå 😜» at enkelte på snap …ikke eier selvrespekt og innsikt over for seg selv og sine følgere… tjener 3,4 hundre tusen i måneden på å sitte å lage kaffe, ligge i sengen, reise til Maldivene , reise inn til Dubai når man tror det er trygt under krigen ( noe det selvfølgelig ikke er…nyheter er no drit» hente matsja, spise lunsj, prate litt med Ivori, vise bilder som er kroppsfikusert, (aldri Nude…spør deg hvorfor…) få litt meltdown, finne kjærligheten i sitt liv etter tre dager,…og ikke minst fore sine elsklinger RS med reklame og små snutter i mellom sine meltdown og snabelreiser…Altså er det rart man tar den her til tider🤮🤢🤮 Endret 16. april av Sol 75
Gjest Sol 75 Skrevet 16. april #32362 Skrevet 16. april Oi, nå har jeg brukt fritimen min her inne…igjen…🙈 Nå må jeg jobbe🤣
agent Skrevet 16. april #32363 Skrevet 16. april Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Hushjelpen blir sikkert sååååå søøøøt, gartneren såååå søøøøt… osv osv..🙄 Hun ser ned på disse folkene når hun prater sånn om folk i service bransjen.. 😡 Blir sikkert venninne og venn, kan til og med kanskje bli familien hennes.🫣 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. april #32364 Skrevet 16. april Huff… Er helt grusomt ubehagelig å se en dame med sf trykke i seg masse forskjellige cookies med store øyne og gape som om hun aldri før har sett mat..😳 Og de smatte/tygge lydene…. Ikke bra Isabel… Ikke bra….. 9 4
Pistasjnøtter Skrevet 16. april #32365 Skrevet 16. april Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): Huff… Er helt grusomt ubehagelig å se en dame med sf trykke i seg masse forskjellige cookies med store øyne og gape som om hun aldri før har sett mat..😳 Og de smatte/tygge lydene…. Ikke bra Isabel… Ikke bra….. Tror nok det meste blir matsvinn, dessverre. 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. april #32366 Skrevet 16. april Pistasjnøtter skrev (3 minutter siden): Tror nok det meste blir matsvinn, dessverre. Ja det er 💯 sikkert! Men måten hun hoier seg på når hun tar en bit av hver kake/cookie er vemmelig…. Lyser opp med store øyne som om hun aldri har smakt sånt før…😳 Er jo typisk for sykdommen men trenger dette filmes for content? Er bare ekkelt…. 4 10
vilas Skrevet 16. april #32367 Skrevet 16. april Sol 75 skrev (6 timer siden): Kort innpå😂 Er det ingen som ser at historien Isabel har gitt oss går til helvete om en måned eller to…eller kanskje en uke eller to😜 Altså vi ser den hektiske Isabel skal tilfredsstille Jack og seg selv i hver snap….dette går til dundas, spør du meg! Jo jeg har sett d lenge. Har noen av dere sett de to/ tre bildene gjøken "Jack" tok av henne på terrassekanten i huset på Maldivene, da hun satt og matet haiene. Gjøken Jack tok nærbilder av blikket hennes, skikkelige nærbilder av hennes øyne. Hun var helt vill i blikket. I skulle vise gjøken Jack at haiene kom for å få en bolle. Gjøken Jack ser noe vi vanligvis ikke ser. Hun mister kontroll innimellom. 3 3
Maia92 Skrevet 16. april #32368 Skrevet 16. april Sol 75 skrev (6 timer siden): Fikk litt tid 😝 …Du ser at de kommer til å bruke AI…er fremdeles lov å håpe de skrur igjen krana…håper virkelig at disse influenserene/ påvirkerene får lære seg å leve i det virkelige livet og nuet. Dessverre tror jeg ikke det. Får lyst å spy🤢 av de siste snappene ( ja jeg vet at noen av våre « trofaste» sitter på rappoertknappen nå 😜» at enkelte på snap …ikke eier selvrespekt og innsikt over for seg selv og sine følgere… tjener 3,4 hundre tusen i måneden på å sitte å lage kaffe, ligge i sengen, reise til Maldivene , reise inn til Dubai når man tror det er trygt under krigen ( noe det selvfølgelig ikke er…nyheter er no drit» hente matsja, spise lunsj, prate litt med Ivori, vise bilder som er kroppsfikusert, (aldri Nude…spør deg hvorfor…) få litt meltdown, finne kjærligheten i sitt liv etter tre dager,…og ikke minst fore sine elsklinger RS med reklame og små snutter i mellom sine meltdown og snabelreiser…Altså er det rart man tar den her til tider🤮🤢🤮 Du tror Isabel får 3,4 hundre tusen i måneden? Kanskje skrivefeil? fordi hun tjener 4-5 mill i måneden😅. 3
vilas Skrevet 16. april #32369 Skrevet 16. april agent skrev (53 minutter siden): Blir sikkert venninne og venn, kan til og med kanskje bli familien hennes.🫣 Hun sa d igår, at hushjelpen kunne bli endel av hennes familie. 1
Sol Rampelyset Skrevet 16. april #32370 Skrevet 16. april Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
Gjest Sol 75 Skrevet 16. april #32371 Skrevet 16. april (endret) vilas skrev (15 minutter siden): Jo jeg har sett d lenge. Har noen av dere sett de to/ tre bildene gjøken "Jack" tok av henne på terrassekanten i huset på Maldivene, da hun satt og matet haiene. Gjøken Jack tok nærbilder av blikket hennes, skikkelige nærbilder av hennes øyne. Hun var helt vill i blikket. I skulle vise gjøken Jack at haiene kom for å få en bolle. Gjøken Jack ser noe vi vanligvis ikke ser. Hun mister kontroll innimellom. Sett galskapen og tenkt mitt, enig med du i det🤪 vilas skrev (15 minutter siden): Endret 16. april av Sol 75 Dobbeltrykket
Gjest Sol 75 Skrevet 16. april #32372 Skrevet 16. april Maia92 skrev (7 minutter siden): Du tror Isabel får 3,4 hundre tusen i måneden? Kanskje skrivefeil? fordi hun tjener 4-5 mill i måneden😅. Å fy, enda verre😳 Helt vanvittig😳 Vil også ligge i senga, drikke matsja, se på serier, opp med nebbet til vennene mine og tjene 3/4 mill i måneden🎉🤪🤩 Syns jeg ser meg selv😂😂😂
Gjest Sol 75 Skrevet 16. april #32373 Skrevet 16. april vilas skrev (28 minutter siden): Hun sa d igår, at hushjelpen kunne bli endel av hennes familie. Hvorfor blir jeg ikke overrasket😝 Hele pakka med familien Raad er altså så ille sjukt og falskt at man kan bli målløs. Den dagen teppet faller så tror jeg applausen uteblir….utenom ett par stk her inne da😜
agent Skrevet 16. april #32374 Skrevet 16. april vilas skrev (50 minutter siden): Hun sa d igår, at hushjelpen kunne bli endel av hennes familie. Det tok ikke lang tid 🤔🤔🤔
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. april #32375 Skrevet 16. april vilas skrev (56 minutter siden): Jo jeg har sett d lenge. Har noen av dere sett de to/ tre bildene gjøken "Jack" tok av henne på terrassekanten i huset på Maldivene, da hun satt og matet haiene. Gjøken Jack tok nærbilder av blikket hennes, skikkelige nærbilder av hennes øyne. Hun var helt vill i blikket. I skulle vise gjøken Jack at haiene kom for å få en bolle. Gjøken Jack ser noe vi vanligvis ikke ser. Hun mister kontroll innimellom. Jeg så også dette.. han ser nok mye av det vi ser.. men money talks.. og dama er steinrik! 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. april #32376 Skrevet 16. april Sol 75 skrev (42 minutter siden): Å fy, enda verre😳 Helt vanvittig😳 Vil også ligge i senga, drikke matsja, se på serier, opp med nebbet til vennene mine og tjene 3/4 mill i måneden🎉🤪🤩 Syns jeg ser meg selv😂😂😂 I dag er man fattig om man hover inn 3-400.000 i mnd på Snapchat som influensere. Da har man ikke «made it»..🙄 Er grotesk hvor mye Isabel håver inn på denne gule appen. Helt grotesk! 3 2
LastebilZara Skrevet 16. april #32377 Skrevet 16. april Håper virkelig det er noe hun ikke skjønner noe av og at det ikke stemmer at det ikke er varme i gulvene på bada i en VILLA til FØRTISJUMILLIONERKRONER😱 Dersom det stemmer så hadde det vært det første jeg hadde fiksa. 4 3
agent Skrevet 16. april #32378 Skrevet 16. april Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Jeg så også dette.. han ser nok mye av det vi ser.. men money talks.. og dama er steinrik! Hun har litt rart blikk i dag også🫣 Men driver hun med smugling reklame igjen, den rosa gevanten hun har på seg idag.🤔 1 2
Sirah Skrevet 16. april #32379 Skrevet 16. april agent skrev (6 minutter siden): Hun har litt rart blikk i dag også🫣 Men driver hun med smugling reklame igjen, den rosa gevanten hun har på seg idag.🤔 Jeg skjønner ikke helt disse reklamereglene merker jeg. Hun må jo kunne få ha på seg et plagg fra Ivorie eller bære en iskaffe i hånden (som garantert inneholder hennes sirup) uten å måtte merke alt med reklame? Om plagget ikke er i fokus så klart. Det blir jo kort og greit for dumt og ikke gjennomførbart om absolutt alt skal merkes bare man kan skimte et duftlys en plass i bakgrunnen. Ikke misforstå, jeg er fullstendig for merking av reklame, men det skal jo ikke ta fullstendig av heller. 6 3
Gjest Sol 75 Skrevet 16. april #32380 Skrevet 16. april Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): I dag er man fattig om man hover inn 3-400.000 i mnd på Snapchat som influensere. Da har man ikke «made it»..🙄 Er grotesk hvor mye Isabel håver inn på denne gule appen. Helt grotesk! Har ikke fulgt med i timen🙈 Det er jo insane hvor mye de håver inn på å ligge i senga🤪 Orker ikke tenke tanken😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå