Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (35 minutter siden):

Det reagerte jeg på også.

For hva deler hun egentlig?

Reklame Reklame,  resten er svada null niks.

Hun kan ikke engang dele navnet på love of her life.

Han som skal bli faren til barna hennes.

Hun kan ikke dele når hun reiser.

Hun kan ikke dele hva hun jobber med.

Hun deler ikke hva som skjer i livet.

Hun deler at hun kjøper drikke og mat, er det noe mer?

🎯

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Du har så rett🎯

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hun deler da i det minste når hun bæsjer🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Sidra er hos Mathilde i Thailand, merker jeg blir uinteressert i snappene med en gang .. får håpe hun ikke skal være lenge der med M.

• Liker 5
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

OPS🤦‍♀️ det glemte jeg🤦‍♀️😂

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (39 minutter siden):

Og når tante rød er på besøk. 

( viktig informasjon fra en  32 år gammel kvinnelig suksessfull entreprenør gitt). 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Zenhouse skrev (20 minutter siden):

Og når tante rød er på besøk. 

( viktig informasjon fra en  32 år gammel kvinnelig suksessfull entreprenør gitt). 

Og om den ikke kommer på sekundet i følge appen så er hun jammen meg blitt gravid, og det passer jo ikke akkurat nå da

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Sidra er hos Mathilde i Thailand, merker jeg blir uinteressert i snappene med en gang .. får håpe hun ikke skal være lenge der med M.

Jobber ikke Sidra?! Fint å bare drive dank og reise rundt på lommepenger fra søstera 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

OPS🤦‍♀️ det glemte jeg🤦‍♀️😂

:pisk:
(skjønner ikke helt disse KG emojiene, men syntes de er så gøye :bolledeig:

Tror den jeg la ut oppe der er en som er ute med pisken fordi agent glemt å si at Isabel deler 🥔 sin. Stemmer det? 

• Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

:pisk:
(skjønner ikke helt disse KG emojiene, men syntes de er så gøye :bolledeig:

Tror den jeg la ut oppe der er en som er ute med pisken fordi agent glemt å si at Isabel deler 🥔 sin. Stemmer det? 

Ganske ny på de selv🤣:fnise:

Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Ganske ny på de selv🤣:fnise:

:roser:

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

:roser:

:thankyou:

Endret av agent
  • Hjerte 1
Skrevet

I følge avstemming hennes så ønsket vel over 80% (når jeg var der) at hun skulle fortsette å dele helt ufiltrert, så da stopper nok ikke det og hun deler jo hva hun vil. 

Når hun har disse avstemningen har jeg ofte lagt merke til at 97% svarer positivt og 3% svarer negativt, spesielt når det tydelig negativ/positiv avstemming. Mulig det da er, av de som gidder å svare, 97% følgere og 3% kritikere. Å blant de en viss prosent ihugga Raadsquads. 

Sikkert som her inne hvor noen få er store kritikere som skriker høyt samt noen som føler seg som bestevenn av I. Å i mellom der hvor mesteparten er bare vanlige følgere som ikke tar det som noe annet enn enkel underholdning. 

Eller tenker "dere" at de som følger I er automatisk RS? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere som handler på Ivorie og Nude produkter. 

Blir varene utsolgt , på lanseringsdagene.?

Når det er utsolgt kommer de inn igjen?

Skrevet
Snuppa82 skrev (3 minutter siden):

I følge avstemming hennes så ønsket vel over 80% (når jeg var der) at hun skulle fortsette å dele helt ufiltrert, så da stopper nok ikke det og hun deler jo hva hun vil. 

Når hun har disse avstemningen har jeg ofte lagt merke til at 97% svarer positivt og 3% svarer negativt, spesielt når det tydelig negativ/positiv avstemming. Mulig det da er, av de som gidder å svare, 97% følgere og 3% kritikere. Å blant de en viss prosent ihugga Raadsquads. 

Sikkert som her inne hvor noen få er store kritikere som skriker høyt samt noen som føler seg som bestevenn av I. Å i mellom der hvor mesteparten er bare vanlige følgere som ikke tar det som noe annet enn enkel underholdning. 

Eller tenker "dere" at de som følger I er automatisk RS? 

Det behøver ikke være så mange som har svart.

Kan være 8👍2👎 så de avstemmingen sier ikke så veldig mye.

Hadde vært mer interessant informasjon hvis det gikk på antall. 

Ufiltra for meg er sending live og uten redigering.

Hun spør mange ganger skal jeg kjøpe A eller B Hva mener dere.

Det blir jo litt dumt, hvis hendelsen var dagen før.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, agent said:

Det behøver ikke være så mange som har svart.

Kan være 8👍2👎 så de avstemmingen sier ikke så veldig mye.

Hadde vært mer interessant informasjon hvis det gikk på antall. 

Ufiltra for meg er sending live og uten redigering.

Hun spør mange ganger skal jeg kjøpe A eller B Hva mener dere.

Det blir jo litt dumt, hvis hendelsen var dagen før.

Ja, pleier å se om det er noe som er postet for 1 time siden eller en del timer siden. Des lenger tid des fler Regner jeg med svarer. Regner med de i begge ender av skalaen av veldig fan og stor kritiker passer på å svare. 

Ja det har jeg og reagert på, da har jeg tenkt det kun er for engasjement og svarer ikke for jeg bryr meg egentlig ikke hva hun kjøper. Å hun kjøper det jo mens hun står der, uavhengig av hva andre mener. Det ser jeg ikke poenget i. 

Hun spurte en gang om valentine og bursdag var viktig for følgerene for det mente hun. Da fikk jeg ikke med meg hva resultatet var for det ville vært litt interessant. Regner med hun hadde delt det hvis det var mange enig med henne. Nekter å tro at Valentine’s og buradag er så viktig for mange slik det er viktig for henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
14 minutter siden, agent said:

Dere som handler på Ivorie og Nude produkter. 

Blir varene utsolgt , på lanseringsdagene.?

Når det er utsolgt kommer de inn igjen?

Ikke ofte jeg kjøper noe, men når jeg kikker innom så er ofte en del ting utsolgt og andre ikke. Noe kommer inn igjen, mens andre ikke. Var vel påfyll av en del bikinier i fjor, mens en del fra det hun la ut i vinter ikke kom inn igjen. Glass kommer visst ikke inn igjen, men sirup kommer inn. Nude virker å komme inn igjen, med mindre noe flopper så blir det vel ikke tatt inn igjen. Så spørs litt hva man er ute etter. Dette med rådyrprint (klær og glass) ble vel raskt utsolgt og kom ikke inn. 

• Nyttig 1
Skrevet
Snuppa82 skrev (2 minutter siden):

Ja, pleier å se om det er noe som er postet for 1 time siden eller en del timer siden. Des lenger tid des fler Regner jeg med svarer. Regner med de i begge ender av skalaen av veldig fan og stor kritiker passer på å svare. 

Ja det har jeg og reagert på, da har jeg tenkt det kun er for engasjement og svarer ikke for jeg bryr meg egentlig ikke hva hun kjøper. Å hun kjøper det jo mens hun står der, uavhengig av hva andre mener. Det ser jeg ikke poenget i. 

Hun spurte en gang om valentine og bursdag var viktig for følgerene for det mente hun. Da fikk jeg ikke med meg hva resultatet var for det ville vært litt interessant. Regner med hun hadde delt det hvis det var mange enig med henne. Nekter å tro at Valentine’s og buradag er så viktig for mange slik det er viktig for henne. 

Det blir litt rart å trykke, men det er meg😂 

Skrevet
Snuppa82 skrev (1 minutt siden):

Ikke ofte jeg kjøper noe, men når jeg kikker innom så er ofte en del ting utsolgt og andre ikke. Noe kommer inn igjen, mens andre ikke. Var vel påfyll av en del bikinier i fjor, mens en del fra det hun la ut i vinter ikke kom inn igjen. Glass kommer visst ikke inn igjen, men sirup kommer inn. Nude virker å komme inn igjen, med mindre noe flopper så blir det vel ikke tatt inn igjen. Så spørs litt hva man er ute etter. Dette med rådyrprint (klær og glass) ble vel raskt utsolgt og kom ikke inn. 

Tror det var sånn før itiden at var varen utsolgt,  kom det ikke inn igjen.

Pga. lager plass, tror jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...