Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aristokrat1 skrev (4 minutter siden):

Når sidra sier hun ikke har postet så mye fordi hu vil være in the moment (som søstrene også sier) så kan jeg ikke skjønne hvordan hun skal klare å leve av snap. Så en video på TT av de og, tynneste bein på sidra🙆🏻‍♀️ Burde bare legge bort snap hu og fokusere på vanlig jobb. Hadde nok vært sunnere for hu

For meg prøver Sidra seg på en blåkopi der hun kan tjene penger på å gjøre mest mulig likt Isabel , samme ord +++ 

Jeg følger henne ikke så jeg vet ikke noe omverken ben eller annet , men jeg følger Mathilda. Jeg kan trykke innom Sidra hvis hun en sjelden gang kommer opp på utforsk, men et trykk å man får samme "tomme innhold" som Isabel bare  for å få inn penger ? Nei det gidder ikke jeg å klikke meg halvveis gjennom en gang.

Hva skjedde med at man faktisk måtte yte for å nyte ? Som foreksempel å få den gule stjernen ? Det er rett og slett kvalmt å se på

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
vilas skrev (7 timer siden):

Ikke når man har bedt inn gjester på middag. Og ingen skandinavere går i nattkjole døgnet rundt.

Jeg går ofte i pysj døgnet rundt jeg😄😄  Bruker ikke nattkjole da😊😊 Kan fint ha både pappa og venninner på besøk og ha på pysj😊  Inviterer aldri til middag da😊

Endret av Granneman82
Tillegg
  • Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 timer siden):

Security?!!😅🙈 hvorfor  skal en influenser ha dette?😂🤡

Hun har jo selv sagt hun har det når hun er i Norge

• Liker 3
Skrevet (endret)
Aristokrat1 skrev (8 timer siden):

Når sidra sier hun ikke har postet så mye fordi hu vil være in the moment (som søstrene også sier) så kan jeg ikke skjønne hvordan hun skal klare å leve av snap. Så en video på TT av de og, tynneste bein på sidra🙆🏻‍♀️ Burde bare legge bort snap hu og fokusere på vanlig jobb. Hadde nok vært sunnere for hu

Dette blir bare for dumt… 🙄 Ikke alle er laget for å ha influenser som «yrke».. Når skal hun innse dette?🤔 Shehed likeså….

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Denne late  familien er nok kun opptatt av å jobbe minst mulig for mest mulig 💰💰💰.. De vil ha masse penger uten å jobbe for det. Dette lyser lang vei og alle som har fulgt med på denne familien en stund nå bør se dette. Kaller en spade for en spade jeg.. De er noen late ufordragelige freeloadere. Hadde det vært opp til Sidra hadde hun nok kastet seg på å være sugarbaby for en rik mann i Dubai.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
ollie1 skrev (58 minutter siden):

Hun har jo selv sagt hun har det når hun er i Norge

Lurte bare hvorfor hun trengte det..🤡😂 Hun er en influencer liksom.. i Norge… 🤔😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Isabel svarer en følger angående hvorfor hun ikke er i Norge mere. Denne dama er så manipulerende! Unnviker totalt å fortelle den egentlige grunnen som er skatt og penger, men henviser kun til «reglene»..🙄 Hun nevner selvsagt ikke mere om disse reglene… 😅 Er følgerne hennes så dumme tydeligvis at de ikke har fått med seg at hun flyttet pga skatt?🤡 Men å sitte å fortelle (og unnlate å fortelle detaljene) at «ååå det er bare pga reglene».. blir så manipulerende..  

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden):

Dette blir bare for dumt… 🙄 Ikke alle er laget for å ha influenser som «yrke».. Når skal hun innse dette?🤔 Shehed likeså….

Enig. Isabel og Rami er to helt andre personligheter enn Shehed og Sidra. Sidra virker jo ikke som om hun syntes det er non gøy å poste en gang. Jeg har en venninne som poster mye på snap. Typ samme type innhold som Shehed. Hun har ikke gul stjerne og hun er minst like underholdende og høre på som Shehed. Sier seg jo selv hvorfor hun har fått den stjernen...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Isabel svarer en følger angående hvorfor hun ikke er i Norge mere. Denne dama er så manipulerende! Unnviker totalt å fortelle den egentlige grunnen som er skatt og penger, men henviser kun til «reglene»..🙄 Hun nevner selvsagt ikke mere om disse reglene… 😅 Er følgerne hennes så dumme tydeligvis at de ikke har fått med seg at hun flyttet pga skatt?🤡 Men å sitte å fortelle (og unnlate å fortelle detaljene) at «ååå det er bare pga reglene».. blir så manipulerende..  

dersom man søker på det så står det jo tydelig at de som er utflyttet risikerer å betale skatt om de oppholder seg i Norge i mer enn så å så mye dager. Så det er ikke regel brudd for de å være i Norge men de risikerer å måtte betale skatt. Så enig med deg. De kan bare være ærlige å si det. Måten det blir framstilt på så høres det ut som de ikke har lov å være der i så mange dager men de kan bli så lenge de vil

• Liker 8
Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt med på leeenge, har sidra fått type ?  😅

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Lurte bare hvorfor hun trengte det..🤡😂 Hun er en influencer liksom.. i Norge… 🤔😅

Det var vel pga en ubehagelig hendelse en tid tilbake, en som dukket opp på døra til rami (?) sikkert noen andre som husker det her i tråden? 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Denne late  familien er nok kun opptatt av å jobbe minst mulig for mest mulig 💰💰💰.. De vil ha masse penger uten å jobbe for det. Dette lyser lang vei og alle som har fulgt med på denne familien en stund nå bør se dette. Kaller en spade for en spade jeg.. De er noen late ufordragelige freeloadere. Hadde det vært opp til Sidra hadde hun nok kastet seg på å være sugarbaby for en rik mann i Dubai.

Vil ikke bruke like sterke ord akkurat, og litt ufint å spekulere slik om Sidra… Men- vi er nok enige om at det er veldig usunt å venne seg til et slikt liv så tidlig. Så Isabel har nok lagt til rette for en smell her for dem,  på sikt. Denne livsstilen kan ikke finansieres av verken Snap eller Isabel for alltid. 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...