Sol 75 Skrevet fredag kl. 19:41 #32821 Skrevet fredag kl. 19:41 refill skrev (13 minutter siden): Hun har lagt det ut hos seg selv nå da, men hun ønsket hvit stein i inngangspartiet i stedet for kunstgress som lå mellom hellene der i utgp, og det har han fikset mens hun var vekke. Hvorfor kan jeg ikke finne en sånn Ha, ha den kom opp den klaskepanne 😂 1 1
Sol 75 Skrevet fredag kl. 20:29 #32822 Skrevet fredag kl. 20:29 Tenkeselv skrev (9 timer siden): Ja de av oss som klarer å se med skepsis på ting, å ikke sluke alt rått bidrar også til galskapen på "vår" måte. Men jeg vet også at så lenge det alltid er noen som får øynene opp for kynismen så er det verdt det for meg. Hun skal få tjene de kronene hun gjør på min kritiske stemme, jeg får betalt tilbake i form av hver eneste følger som får øynene opp ang at vi er alle bare en brikke i et kynisk pengespill. Uten å melke følgerne for penger så er vi ikke mer verdt enn dritten under skoa noen av oss. Det er den harde virkelighet som dessverre ikke alle ser. Det er det beste innlegget jeg har sett på lenge og må bare sitere det igjen slik at flere leser det. Dette innlegget ditt, Tenkeselv er hverken hat eller nedvurderende. Det er ett innlegg vi alle må ta høyde for og tenke og det gjelder alle influensere/påvirkere. Disse har så mye farlig makt. 1 2
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 20:40 #32823 Skrevet fredag kl. 20:40 Hvorfor drikker Isabel elektrolytter?
Nobetterthanaman Skrevet fredag kl. 20:43 #32824 Skrevet fredag kl. 20:43 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Hvorfor drikker Isabel elektrolytter? Hun er i et varmt klima hvor hun sansynligvis svetter mye. Hvorfor skulle hun ikke drikke elektrolytter? Hva er galt med det?😅 4
Korsihalsen Skrevet fredag kl. 20:54 #32825 Skrevet fredag kl. 20:54 Alauda skrev (4 timer siden): Forsøk selv å skaffe inntekter på et par millioner i måneden på «bare å prate til telefonen». Tar av meg hatten om du/dere klarer det Selge sjela til Satan er sjeldent lurt. Så det går bra. 4
Sol 75 Skrevet fredag kl. 21:02 #32826 Skrevet fredag kl. 21:02 Korsihalsen skrev (8 minutter siden): Selge sjela til Satan er sjeldent lurt. Så det går bra. Nettopp! 2
Sol 75 Skrevet fredag kl. 21:09 #32827 Skrevet fredag kl. 21:09 Teflonhjernen skrev (23 minutter siden): Hvorfor drikker Isabel elektrolytter? Er bare så dumt. Det er for de som trener hardt og mister saltveske osv Som om Isabel noensinne har trent😂 Hun får nok veske i sine kaffe..ett eller annet men salt kommer hun ikke til å få i seg. Så mulig hun tror hun får i seg salter . Det blir bare for dumt. Tror det er en greie med influensere og tik tok. 6
Sol 75 Skrevet fredag kl. 21:10 #32828 Skrevet fredag kl. 21:10 Nobetterthanaman skrev (26 minutter siden): Hun er i et varmt klima hvor hun sansynligvis svetter mye. Hvorfor skulle hun ikke drikke elektrolytter? Hva er galt med det?😅 Av hvilken grunn burde hun drikke elektrolytter? 6
Ugresset Skrevet fredag kl. 21:13 #32829 Skrevet fredag kl. 21:13 Nobetterthanaman skrev (14 minutter siden): Hun er i et varmt klima hvor hun sansynligvis svetter mye. Hvorfor skulle hun ikke drikke elektrolytter? Hva er galt med det?😅 Neinei. Elektrolytter er veldig inn nå, "alle" influensere tar det. For en sunn og frisk kropp er det helt unødvendig å ta elektrolyttilskudd med mindre man svetter ekstremt mye(Isabel er stort sett innendørs og trener ikke), kaster opp(ingen kommentar) eller har kraftig diaré(hadde det vært tilfelle hadde hun ikke orket filme dagen lang. Vi som har vært der vet). Det er et par år siden Isabel annonserte elektrolytter (ref.hennes egen snap) da hun var på Mykonos og slet med svimmelhet/besvimelsesanfall. Det er nå i det siste disse elektrolytter har tatt av gårde. Jeg var senest i dag inne på tanken om at hun skal lansere tilskudd... Jeg håper virkelig ikke det! Jeg er nok over gjennomsnittet interessert i elektrolytter da jeg må ta vanndrivende medisun som gir meg lavt blodtrykk og besvimelser. 2 4
Sol 75 Skrevet fredag kl. 21:17 #32830 Skrevet fredag kl. 21:17 (endret) Ugresset skrev (På 24.4.2026 den 23.13): Neinei. Elektrolytter er veldig inn nå, "alle" influensere tar det. For en sunn og frisk kropp er det helt unødvendig å ta elektrolyttilskudd med mindre man svetter ekstremt mye(Isabel er stort sett innendørs og trener ikke), kaster opp(ingen kommentar) eller har kraftig diaré(hadde det vært tilfelle hadde hun ikke orket filme dagen lang. Vi som har vært der vet). Det er et par år siden Isabel annonserte elektrolytter (ref.hennes egen snap) da hun var på Mykonos og slet med svimmelhet/besvimelsesanfall. Det er nå i det siste disse elektrolytter har tatt av gårde. Jeg var senest i dag inne på tanken om at hun skal lansere tilskudd... Jeg håper virkelig ikke det! Jeg er nok over gjennomsnittet interessert i elektrolytter da jeg må ta vanndrivende medisun som gir meg lavt blodtrykk og besvimelser. Kjempe bra innlegg👏👏 Endret 8 timer siden av Sol 75 3 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 21:33 #32831 Skrevet fredag kl. 21:33 Sol 75 skrev (23 minutter siden): Er bare så dumt. Det er for de som trener hardt og mister saltveske osv Som om Isabel noensinne har trent😂 Hun får nok veske i sine kaffe..ett eller annet men salt kommer hun ikke til å få i seg. Så mulig hun tror hun får i seg salter . Det blir bare for dumt. Tror det er en greie med influensere og tik tok. Har noe med sf å gjøre……. 3 1 1
Sol 75 Skrevet fredag kl. 21:36 #32832 Skrevet fredag kl. 21:36 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (På 24.4.2026 den 23.33): ja Endret 8 timer siden av Sol 75 . 3 3
Margit777 Skrevet fredag kl. 22:32 #32833 Skrevet fredag kl. 22:32 Finner bare sånt med kokos i, og det er så kvalmt.
Sol 75 Skrevet fredag kl. 22:47 #32834 Skrevet fredag kl. 22:47 (endret) Margit777 skrev (11 timer siden): Finner bare sånt med kokos i, og det er så kvalmt. ? Skjønte ikke den… Endret i går, 10:08 av Sol 75
Teflonhjernen Skrevet i går, 05:43 #32836 Skrevet i går, 05:43 Nobetterthanaman skrev (8 timer siden): Hun er i et varmt klima hvor hun sansynligvis svetter mye. Hvorfor skulle hun ikke drikke elektrolytter? Hva er galt med det?😅 Jeg har vel ikke sagt at det er galt, men er jo helt unødvendig for henne å ta det. Er ikke så varmt der nå og hun ligger jo bare på en solseng. Elektrolytter bør primært tas av personer som opplever betydelig væsketap, for eksempel ved intens eller langvarig trening (over 1 time), opphold i sterk varme, eller ved sykdom som oppkast og diaré. De hjelper til med å gjenopprette væskebalansen, forebygge dehydrering, og opprettholde muskelfunksjon. 2 2
Solstråle1 Skrevet i går, 05:48 #32837 Skrevet i går, 05:48 Vålull skrev (3 timer siden): 😆😆 ei som fikk sagt det🤪 Jeg likte svaret til Isabel. Hvis noe kjeder deg, gå videre! 1 5
Cornett Skrevet i går, 05:50 #32838 Skrevet i går, 05:50 Nobetterthanaman skrev (9 timer siden): Hun er i et varmt klima hvor hun sansynligvis svetter mye. Hvorfor skulle hun ikke drikke elektrolytter? Hva er galt med det?😅 Leger sier det er bortkastet, like greit å drikke kun vann. Bortsett fra om du har hatt omgangssyke, da er det litt hjelp i. 2 1
Hatsumomo Skrevet i går, 06:01 #32839 Skrevet i går, 06:01 Vålull skrev (3 timer siden): 😆😆 ei som fikk sagt det🤪 Haha, for en kommentaren å poste! Jeg er imponert, men hadde hun et snappy svar til det? 1
Hatsumomo Skrevet i går, 06:03 #32840 Skrevet i går, 06:03 Teflonhjernen skrev (18 minutter siden): Jeg har vel ikke sagt at det er galt, men er jo helt unødvendig for henne å ta det. Er ikke så varmt der nå og hun ligger jo bare på en solseng. Elektrolytter bør primært tas av personer som opplever betydelig væsketap, for eksempel ved intens eller langvarig trening (over 1 time), opphold i sterk varme, eller ved sykdom som oppkast og diaré. De hjelper til med å gjenopprette væskebalansen, forebygge dehydrering, og opprettholde muskelfunksjon. Diaré har hun jo, hun må jo alltid på do etter iskaffe for hun tåler det ikke, er påstanden. Eller var det melken hun ikke tålte? Noe var det.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå