Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #32881 Skrevet 22 timer siden Den beste investeringen hun kunne gjort nå var å betale for profesjonell hjelp til å innrede det store huset. Etter min mening er dette ett mye større valg og viktigere enn å «investere» i en veske f.eks… Hun har så feil prioriteringer i mitt hode. Hun kaster rundt seg med penger ellers, men når det kommer til hjemmet hennes som i utgangspunktet er en nydelig villa, så gidder hun ikke bruke tid og penger. Dette er for meg helt ufattelig..👀 Det huset der kommer til å se likt ut som leiligheten hennes. Rosa, hvitt, gull og glamour… 😩 Tenk om hun hadde fått hjelp? Da hadde hun turt å gå for mørkt gulv, grønn sofa osv…. Nei dette blir for dumt! 5
Sirah Skrevet 22 timer siden #32883 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Den beste investeringen hun kunne gjort nå var å betale for profesjonell hjelp til å innrede det store huset. Etter min mening er dette ett mye større valg og viktigere enn å «investere» i en veske f.eks… Hun har så feil prioriteringer i mitt hode. Hun kaster rundt seg med penger ellers, men når det kommer til hjemmet hennes som i utgangspunktet er en nydelig villa, så gidder hun ikke bruke tid og penger. Dette er for meg helt ufattelig..👀 Det huset der kommer til å se likt ut som leiligheten hennes. Rosa, hvitt, gull og glamour… 😩 Tenk om hun hadde fått hjelp? Da hadde hun turt å gå for mørkt gulv, grønn sofa osv…. Nei dette blir for dumt! Enig med deg. Greit at hun setter litt preg på det selv så klart, men noe av det hun har vist frem som hun liker.... WOW! Og ikke wow på en positiv måte 😅 2
Kønn Skrevet 22 timer siden #32884 Skrevet 22 timer siden (endret) Skal hun ha ulikt gulv i hele villaen? Omg. Kan noen hjelpe henne. Hun spør om råd, men jeg tror ikke hun er i stand til å ta i mot noen råd. Endret 22 timer siden av Kønn 2 3
Teflonhjernen Skrevet 21 timer siden #32885 Skrevet 21 timer siden Neket skrev (2 timer siden): NEI!! Hva er det? Korsett? Lampe? Spøkelse? Ikke fint uansett hva det er… 8
Neket Skrevet 21 timer siden #32886 Skrevet 21 timer siden Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Hva er det? Korsett? Lampe? Spøkelse? Ikke fint uansett hva det er… Det er en lampe. Jeg har mye rare lamper, men den der hadde aldri kommet over dørstokken min 😆 4
Margit777 Skrevet 21 timer siden #32887 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (4 timer siden): Lenger enn WTC? Mener du høyere? Nei. Tenkte i liggende format. Man kan jo bare tenke hvor langt det hadde vært og huset til Raad er lengre. Hvis det er 500-600 m. Det bare poppa opp i hode akkurat da for så en dokumentar om tårnene like før jeg leste i denne tråden 😄 2
Margit777 Skrevet 21 timer siden #32888 Skrevet 21 timer siden Giu skrev (47 minutter siden): Forferdelig stygt med masse rosa SMEG Uff smeg ser så billig gammelt ut. Og grusomt overpriset 😄 5 1
Margit777 Skrevet 21 timer siden #32889 Skrevet 21 timer siden Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Hva er det? Korsett? Lampe? Spøkelse? Ikke fint uansett hva det er… Og alle i gruppene får hjerter i øynene og sier jaaaa 😍😍😍😍 🤪🤪 1 1
Solstråle1 Skrevet 21 timer siden #32890 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Den beste investeringen hun kunne gjort nå var å betale for profesjonell hjelp til å innrede det store huset. Etter min mening er dette ett mye større valg og viktigere enn å «investere» i en veske f.eks… Hun har så feil prioriteringer i mitt hode. Hun kaster rundt seg med penger ellers, men når det kommer til hjemmet hennes som i utgangspunktet er en nydelig villa, så gidder hun ikke bruke tid og penger. Dette er for meg helt ufattelig..👀 Det huset der kommer til å se likt ut som leiligheten hennes. Rosa, hvitt, gull og glamour… 😩 Tenk om hun hadde fått hjelp? Da hadde hun turt å gå for mørkt gulv, grønn sofa osv…. Nei dette blir for dumt! Men hun liker jo rosa, hvitt, gull og glamour. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #32891 Skrevet 20 timer siden Solstråle1 skrev (29 minutter siden): Men hun liker jo rosa, hvitt, gull og glamour. Hun sa helt i starten at hun ønsket en grønn eller brun sofa og mørk/røkt eik. Hun viste masse inspirasjon bilder av dette og sa at dette er viben hun ønsker.. Bare så det er sagt! Hun har nok vanskeligheter å gjennomføre sine egentlige ønsker og faller tilbake på det hun alltid har hatt.. Rosa, gull osv… Så om du ikke har fått med deg hva hun har vist så trenger du vel ikke kommentere? 1 2
Aristokrat1 Skrevet 20 timer siden #32892 Skrevet 20 timer siden Alt av kaffe utstyr burde stå på kjøkkenet bak. Bare rot🫣 Spent på de gulvene. Gleder meg til å se, endelig skjer det noe på den fronten.
refill Skrevet 20 timer siden #32893 Skrevet 20 timer siden Hvordan er det egentlig å legge flytende gulv på så stort areal? Og blir det ikke mye stygge overgangsløsninger? Inntil trapp, øy osv? Det er sånt som jeg hadde hengt meg veldig opp i. Og nå må hun jo inn med listverk i tre da overalt, i det som i utgp er en veldig stram villa. 1 2
Alauda Skrevet 19 timer siden #32894 Skrevet 19 timer siden Med jevnlige vannlekkasjer er det nok mye lurere med steingulv enn tregulv. 4 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #32895 Skrevet 19 timer siden (endret) refill skrev (40 minutter siden): Hvordan er det egentlig å legge flytende gulv på så stort areal? Og blir det ikke mye stygge overgangsløsninger? Inntil trapp, øy osv? Det er sånt som jeg hadde hengt meg veldig opp i. Og nå må hun jo inn med listverk i tre da overalt, i det som i utgp er en veldig stram villa. Huset kommer nok til å bli en blanding av det ene og det andre desverre 👀😂 Sånn går det når hun skal velge alt selv og ikke eier smak. Smak kan man ikke kjøpe for penger Isabel 😉 Endret 19 timer siden av Tuppenoglillemor12 1 3
Giu Skrevet 18 timer siden #32897 Skrevet 18 timer siden Solstråle1 skrev (2 timer siden): Er det fakta eller din mening? Jeg elsker rosa og velger det når jeg kan, så jeg syns det er lekkert. Det ser veldig barnslig ut. Harmonerer ikke med stilen i noe av det i huset 2 3
Trixie99 Skrevet 18 timer siden #32898 Skrevet 18 timer siden Snuppa82 skrev (57 minutter siden): Hvorfor skal hun ha golfbil? hun vil ha det for å komme seg til butikken etc, fordi hun tør ikke kjøre bil…
hjerteis Skrevet 18 timer siden #32899 Skrevet 18 timer siden Neket skrev (5 timer siden): NEI!! Å herregud, det ser ut som sperm, jo. Dette huset kommer til å synke betraktelig i verdi etter hun har herjet med den. Selv ikke krigen i midtøsten får verdien så langt ned. 4
Heike m72 Skrevet 18 timer siden #32900 Skrevet 18 timer siden I den villaen der kommer det til å bli mange rare løsninger hun vil angre på seinere fordi hun ikke har peiling på ting. Legges det gulv før de fjerner den veggen ved trappa der hun sier hun vil ha glass blir jo ikke det pent seinere 🙈 Enig i at det kommer til å bli mange overganger på gulv. La de ikke akkurat nye gulv på et par av soverommene da? Sånn wrapping av skap synes jeg er jalla løsning, men det er min smak. Hun sa marmorgulvet er slitt. Trodde huset nesten var nytt. Hadde det ikke vært bebodd kun et år da? Kan det bli så fort slitt? 🤷🏼♀️ 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå