Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trixie99 skrev (4 minutter siden):

Isabel som snakker til kamera, ser bort og smiler og sier så:  «hun er så søt..hun er der inne nå og holder på å støvsuger og greier» 

Altsåååå er det bare meg som synes det er småkvalmt hvordan hun snakker om «Ann» på?? Jeg synes hun også gjør seg så overlegen på en måte, med en sånn - «åh så søt og stakkarslig «tjeneren» min er - jeg har alle penger i verden og har valgt å ansette henne fordi er er så privilegert og ønsker å hjelpe denne stakkarslig damen med å forsørge sin familie.» - innstilling. 

Ughhhh  jeg spyr litt

Dette har jeg sagt før jeg også.. Hun snakker til folk med såkalte vanlige yrker at de er så søøøøøte…🙄 Er helt latterlig… som om disse menneskene er mindre begavet 🤔😅

• Liker 3
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere blir trigget - både ifht kropp, men også mentalt - er det vel kanskje best å slutte å følge henne? Eller stikke innom, eller lese her?

• Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Dette har jeg sagt før jeg også.. Hun snakker til folk med såkalte vanlige yrker at de er så søøøøøte…🙄 Er helt latterlig… som om disse menneskene er mindre begavet 🤔😅

fordi hun nå har snakket så mye om Ann og hva Isabel gjør for henne (kjøper mat til henne samtidig når de bestiller take-away) og dermed fått så mye skryt fra Raadsquaad, så skjønner jo Isabel at dette er noe som må melkes med jevnlig mellomrom, altså hvor "god" Isabel er - viktig å holde egoet vedlike og hele tiden få RS til å skryte mest mulig av henne til enhver tid.'

Kommer aldri til å bli ende på Ann-tytet nå.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Opp med nebbet alle damer, menn og hen.

Jeg savner at hun sitter på VIP og sier opp med nebbet,  på tide med en Maldivene tur igjen nå.

Hun er så overstimulert og sliten av alt hun gjør, så jeg tror hun og vi trenger det nå.

Igjen opp med Nebbet :kaffekopp::engel:

Screenshot_20260411_102648_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Jeg savner at hun sitter på VIP og sier opp med nebbet,  på tide med en Maldivene tur igjen nå.

Hun er så overstimulert og sliten av alt hun gjør, så jeg tror hun og vi trenger det nå.

RS: 😮😮😮😮😮😮😮😮

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

😅😂😂😂🚩

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

VI ???? 😳 

IMG_4039.thumb.jpeg.8aae3b510032ff3e481293987571292e.jpeg

giphy.gif

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (24 minutter siden):

giphy.gif

Vi har jo sett det, da IR gikk rundt i familie nabolaget i gjennomsiktig morgenkåpe og bryst vortene struttende gjennom. :nigo:

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og btukerdebatt. 

Sol,admin.

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (53 minutter siden):

RS: 😮😮😮😮😮😮😮😮

Tenk så mye morsomt content hun kunne lage, hvis hun hadde vært mer engasjert i Villaen sin. Med møblering og ordning, nå virker det som om hun gir faan.

Endret av agent
  • Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

fordi hun nå har snakket så mye om Ann og hva Isabel gjør for henne (kjøper mat til henne samtidig når de bestiller take-away) og dermed fått så mye skryt fra Raadsquaad, så skjønner jo Isabel at dette er noe som må melkes med jevnlig mellomrom, altså hvor "god" Isabel er - viktig å holde egoet vedlike og hele tiden få RS til å skryte mest mulig av henne til enhver tid.'

Kommer aldri til å bli ende på Ann-tytet nå.

Begynner å bli latterlig hele greia med alias navn og hvor fantastiske disse er.

Nesten alt de gjør kan hun gjøre selv.

Må være slitsomt å snakke i koder hele tiden  For hennes inntektsgrunnlag er jo det, hvor lenge kan det vare.

Hva har hun hvis historiene om gjøk aliasene blir borte.?

Er det Ann som skal videreføre det.?

Hvorfor kan hun ikke være ærlig og oppriktig 🫣🤔

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Sol 75 skrev (16 timer siden):

? Skjønte ikke den…

Sånn elektrolytter pulver 😄

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Seva skrev (6 timer siden):

Irriterer meg grenseløst at hun skal levere leiligheten på den måten, esker og rot. Ikke har hun tømt kjøleskap og fryser heller, følge Rami. 

Hus på 600-700 «meter», finn ut av størrelsen på eget hus! Hun nevner dette hele tiden. 

«blør som en foss» hvis hun kan gå i liten bikinitruse med kun tampong, så vet hun ikke hva det er å blø som en foss! 

Sånn, da fikk jeg det ut! 

Sånn et halvt km hus? Lengre enn world trade center var? Og det var litt over 400 m 😄

Trukket det Ass.

Må mene kvadrat isåfall. Eller hvilken måleenhet de enn har.

Endret av Margit777
  • Liker 2
Skrevet
Sol 75 skrev (19 timer siden):

Så nå hva hun sa…det må vel være første gangen hun har sagt noe slikt….har kanskje nok penger

Hun har sagt/skrevet flere ganger at det bare er å avfølge om man ikke liker contentet hennes. 

Jeg fatter og begriper ikke at såpass mange som bare irriterer seg og klager over henne gidder å bruke så mye tid på å følge med på hva hun gjør! Det må være den minst fornuftige bruk av tid jeg vet om. 

• Nyttig 3
Skrevet
Margit777 skrev (14 timer siden):

Sånn et halvt km hus? Lengre enn world trade center var? Og det var litt over 400 m 😄

Trukket det Ass.

Må mene kvadrat isåfall. Eller hvilken måleenhet de enn har.

Lenger enn WTC? Mener du høyere? 

Skrevet

Hele Raad gjengen har tapt seg enormt på content. Jeg er innom innimellom når de dukker opp i utforsk. Kjedelig 🙈 Rami kommenterte selv at han har hatt kjedelig content siden han kom til Norge og at han nå må komme tilbake med bra content nå når han er tilbake i Dubai. Hvis ikke må han flytte tilbake til Norge etter hvert. Han har merket det på inntekten tenker jeg. Shehed og Sidra orker jeg ikke. Kan de tjene noe særlig på dette mølet lenger da?? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Heike m72 skrev (1 time siden):

Hele Raad gjengen har tapt seg enormt på content. Jeg er innom innimellom når de dukker opp i utforsk. Kjedelig 🙈 Rami kommenterte selv at han har hatt kjedelig content siden han kom til Norge og at han nå må komme tilbake med bra content nå når han er tilbake i Dubai. Hvis ikke må han flytte tilbake til Norge etter hvert. Han har merket det på inntekten tenker jeg. Shehed og Sidra orker jeg ikke. Kan de tjene noe særlig på dette mølet lenger da?? 

Ja de har tapt seg skikkelig hele gjengen. Rami sier det jo i det minste selv. Han er den flinkeste av dem til å skape variert content til vanlig syntes jeg - selv om alt ikke er like interessant for meg. Han tar fine bilder og er flink til å filme. 

Skjønner ikke at Shehed og Sidra kan tjene noe i det hele tatt? Kanskje det er derfor Shehed provoserer så innimellom? For å skape engasjement.

Neket skrev (3 minutter siden):

NEI!! 

IMG_7095.png

HAHAHAHAHAHAHA! Er det mulig 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...