Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (10 minutter siden):

Hva skal hun med det? Snakk om å flashe….er jo gått helt til hue på henne. 
At det er mulig å være så overfladisk og materialistisk . 

Neida, hun er jo så down to earth vettu. Raadsquad sier jo så, beina godt plantet på jorden.:duskedame:

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alfakrøllen skrev (8 minutter siden):

Damen på over 30 tørr jo ikke kjøre bil en gang. Hvem er det som skal kjøre den? Blir det Rami igjen eller skal hun ansette en egen sjåfør også nå?

Skjønner ikke poenget med det, hvor skal sjåføren bo?

Bor han utenfor hennes gated community og så skal hun ringe på han hver gang han må kjøre henne til resturanten, matcha-run eller Dubai Mall? 

Hadde blitt sprø av å være så avhengig av en sjåfør når jeg fint kan kjøre selv.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Alfakrøllen skrev (1 time siden):

Damen på over 30 tørr jo ikke kjøre bil en gang. Hvem er det som skal kjøre den? Blir det Rami igjen eller skal hun ansette en egen sjåfør også nå?

Rosenkålen, når han er der! Derfor revurderer hun også det rosa interiøret i Rollsen 🤪

• Liker 1
Skrevet
Cornett skrev (9 timer siden):

Men da er man på sykehuset, og da trolig syk😆 Influencerne er ikke syke. Det er blitt en hype🫣 

Det kan de vel være? Spiseforstyrrelser..

• Liker 3
Skrevet
Alfakrøllen skrev (2 timer siden):

Bilen er vel til Voldemort.. 😅

• Liker 3
Skrevet

Nei fy faen for noen jævlige plagg hun har shoppa til seg og pimpen. Hvilken psykose var hun i når hun kjøpte dette🤣

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Trixie99 skrev (1 time siden):

Nei fy faen for noen jævlige plagg hun har shoppa til seg og pimpen. Hvilken psykose var hun i når hun kjøpte dette🤣

Synes den brune strikke kondomen, hun hadde på seg var værst.🙈

• Liker 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Det kan de vel være? Spiseforstyrrelser..

Jeg syns det er unødvendig å spekulere i sykdom og diagnoser. 

• Liker 6
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Synes den brune strikke kondomen, hun hadde på seg var værst.🙈

Haha ja den var ikke så pen den heller

• Liker 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (20 minutter siden):

Jeg syns det er unødvendig å spekulere i sykdom og diagnoser. 

Spekuleres overhodet ikke. IR har sf. Dette har hun sagt selv samtidig så er det ikke rocket science å se dette….🙄

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden):

Spekuleres overhodet ikke. IR har sf. Dette har hun sagt selv samtidig så er det ikke rocket science å se dette….🙄

Har eller har hatt? Det er uansett unødvendig å kommentere på diagnoser og kropp. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden):

Jeg ble blokkert på hennes snap grunnet spørsmål om SF. Det spørsmålet var ikke ekkelt el noe. ( Husker ikke ordrett)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (49 minutter siden):

Har eller har hatt? Det er uansett unødvendig å kommentere på diagnoser og kropp. 

Har!! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (49 minutter siden):

Må du kutte ut…. Kverulant!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Må du kutte ut…. Kverulant!

Har du enerett på å svare i denne gruppen?

Dette er første gang jeg skriver noe her og vil si du virker sykelig opphengt av I.R. 

Det må da være lov til å si noe positivt om henne uten at du skal kalle folk for kverulant osv.

Skummelt.

• Liker 2
  • Nyttig 12
Gjest Sol 75
Skrevet
Rebus92 skrev (5 minutter siden):

Dette er første gang jeg skriver noe her og vil si du virker sykelig opphengt av I.R. 

Det må da være lov til å si noe positivt om henne uten at du skal kalle folk for kverulant osv.

Skummelt.

For det første så er dette en tråd om I.R på godt og vondt. For det andre er det enkelte som fotfølger andre brukere for å kverulere på alt! Bruk litt tid her så kanskje man kan unngå slike håpløse innlegg som kun utløser brukerdebatt. Respekter at andre har meninger enn seg selv!

Skrevet
Sol 75 skrev (3 minutter siden):

For det første så er dette en tråd om I.R på godt og vondt. For det andre er det enkelte som fotfølger andre brukere for å kverulere på alt! Bruk litt tid her så kanskje man kan unngå slike håpløse innlegg som kun utløser brukerdebatt. Respekter at andre har meninger enn seg selv!

Bare så synd man utelater «på godt». Langt mellom godordene her. Og det er noen her som også tråkker langt over grensen for normal oppførsel, og så skriker «fotfølger» etterpå. Just sayin 😇

• Liker 1
  • Nyttig 7
Gjest Sol 75
Skrevet
Realista skrev (4 minutter siden):

Bare så synd man utelater «på godt». Langt mellom godordene her. Og det er noen her som også tråkker langt over grensen for normal oppførsel, og så skriker «fotfølger» etterpå. Just sayin 😇

Kritikk og sterke meninger må man tåle om enkelte kyniske, manipulerende influensere! 

Skrevet
Rebus92 skrev (37 minutter siden):

Skummelt.

Må du kutte ut.  😅 jeg svarte angående elektrolytter om du leser over her… jeg svarte på at influensere kan også være syke. Så kommer denne Solstrålen inn å svarer meg (som vanlig..🙄) at jeg er ufin og kommenterer kropp?! Jeg fortalte bare mitt synspunkt om at jo - influensere kan også være syke..  Jeg har nå absolutt ikke enerett på å kommentere her inne😂 Men man må få lov å være svært kritisk til manipulerende påvirkere som IR. Derfor er jeg her inne for å fremme mine meninger om denne galskapen. Og nei - jeg er ikke spesielt opptatt av IR, men derimot meget fascinert av hvordan hun manipulerer for å tjene penger. 🚩 noe mer du hadde på hjertet? 🤔

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (9 timer siden):

Neida, hun er jo så down to earth vettu. Raadsquad sier jo så, beina godt plantet på jorden.:duskedame:

Utrolig jordnær og ekte…👀😅🚩🚩🚩

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...