Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gulvet i 2. etasjen der hadde jeg gjort om asap og det før lister blir satt på. Så jalla stygt. Hun eier jo ikke smak overhodet når man ser på de møblene hun ser på. Så mye stygt og så totalt miks av mange stiler 🤷🏼‍♀️🙈Ender jo opp med å gjøre en klassisk fin villa til harry shit.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte se på litt inspobilder på dette versailles gulvet. Tror kanskje det passer bedre i ballsaler enn i privathjem. Trekker meg litt på at det sikkert blir bedre når det blir møblert. Hvor fikk hun denne ideen fra da? 🥲 

Screenshot_20260430_201217_Chrome.jpg

• Liker 9
Skrevet
refill skrev (30 minutter siden):

Måtte se på litt inspobilder på dette versailles gulvet. Tror kanskje det passer bedre i ballsaler enn i privathjem. Trekker meg litt på at det sikkert blir bedre når det blir møblert. Hvor fikk hun denne ideen fra da? 🥲 

Det gulvet minner meg om når jeg var 12 år og spilte Sims 2, juksa til meg mye penger og brukte de DYRESTE gulvene. De så sånn ut 😂

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (38 minutter siden):

Får hodepine bare av å se på gulvet. Så "rotete".

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (55 minutter siden):

:klo:Har hun brukt dette på hele 2 etg?

• Liker 1
Skrevet
Lili-S skrev (5 timer siden):

Shit!! Hvorfor vil hun ikke ha likt gulv oppe og nede?? Det gulvet i 2. etasje er jo helt forferdelig! Og det er vel uansett mye finere med likt gulv overalt? Hva med trappa?? 

Da kan hun drite seg ut og bruke enda mer penger på oppussing 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ingenting virker planlagt der i gården - ingen rød tråd, bare jalla alt sammen… Og det gulvet?!! Hold my horses

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
LorettaLynn skrev (5 timer siden):

Skulle bare beholdt flisene. Synes fliser er fint og det passer bra i varme land. Og praktisk! 

Ja- og holde gjennomført stil som passer dette huset! Stukkatur i taket passer ikke i funkis!!

• Liker 10
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

:klo:Har hun brukt dette på hele 2 etg?

Yaas.. 

Screenshot_20260430_234515_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Sol 75
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Yaas.. 

Screenshot_20260430_234515_Snapchat.jpg

Dette her er bare tragisk. Er det virkelig mulig.

Skrevet
Gjesti7654 skrev (3 timer siden):

Det gulvet minner meg om når jeg var 12 år og spilte Sims 2, juksa til meg mye penger og brukte de DYRESTE gulvene. De så sånn ut 😂

Når jeg bygger hus i Bloxburg med sønnen min 🤣

• Liker 6
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Dette her er bare tragisk. Er det virkelig mulig.

Ja i god IR ånd så er det meget mulig ja , men det er jo "bare å kjøpe nytt". For det er jo så ""billig" 🙄 Man kan bli kvalmt i dagens samfunn av å se hva enkelte kan få seg til å si er billig/lommerusk. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det ikke bare limt på da? Sånn ala Lindas dekor ?

• Liker 1
Skrevet
LorettaLynn skrev (18 timer siden):

Men hvor mye trenger man av all slags produkter? En goodie-bag i måneden? 
«Kjøp, kjøp, kjøp så jeg kan bli enda rikere.»
Lurer på hvor mange tuber og krukker som står ubrukt i diverse hjem. For ikke å snakke om alle de skadelige kjemikaliene unge (og gamle), mennesker smører på huden. 

Ikke ment mot deg Sirah 😊

Haha jeg følte meg litt truffet nå 😅 Jeg gikk på en smell og kjøpte to julekalendere i fjor nemlig 🫣 Det var gøy å åpne, men skapene renner jo over av produkter jeg aldri kommer til å få brukt. Learned my lesson eller noe!

Men du har helt rett!

Men når de først setter sammen en sånn pakke så syntes jeg den var fin :) Dersom man faktisk har behov for å oppgradere/kjøpe nye produkter så var det en veldig fin pakke syntes jeg. Ikke minst til en god pris.

hjerteis skrev (17 timer siden):

Jeg beit på 🤣 Pakke på vei i posten 🥳

Spennende! Jeg lot heldigvis være 😅 Håper du blir fornøyd og finner noen nye favoritter 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Ang gulvet.... Hjelp.

• Liker 10
Skrevet

Uff det gulvet var grusomt. Jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle bytte gulv i utgangspunktet. Og alt skal folieres. Alt treverket og nesten all stein. Snakk om å nedgradere 🙈 Det var jo helt fint slik det var. Men så lenge hun blir fornøyd så er jo det det viktigste. En interiørinfluenser blir hun imidlertid aldri 😂 Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke rådfører seg med en interiørdesigner, hun har jo absolutt råd til det. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor ikke rosenkålen stoppet henne angående dette gulvet, han som påståelig har så god smak. 

hun sier hun skifter gulv for det er så kaldt og hvitt der. Hadde blitt så mye bedre bare ved å legge inn noen tepper. Men Neida… her skal det inn med plastikk og folie over alt av flott stein og marmor🤦🏻‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle ikke hun høre på råd fra Marina da? Marina har i hvert fall bedre smak. Hun valgte bort han Marina anbefalte på oppussing fordi han ble for dyr. Hun kommer jo garantert til å bytte ut dette gulvet og da er det ikke sikkert det blir så billig likevel. Tenke billig på oppussing når du har kjøpt en flott villa til 47 millionerrrrrr 🙈 Kunne like gjerne latt være å pusse opp. 
Angående wrapping: Er ikke det sånn plastgreier som ser ut som treverk man legger over? Skjønner bare ikke at hun går for det. Tepper, møbler, bilder, planter og interiør vil jo gjøre mye med den kalde følelsen i villaen uten alt dette tragiske gulvet, wrappingen og tullet hun har satt i gang nå.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest hjerteis
Skrevet

Helt enig med dere, noen deilige tepper, møbler, blomster, kunst på veggene, alt dette hadde gjort det koselig og lunt. Alle boliger er kalde når de er så godt som tomme

Men klart, det hjalp jo med nytt gulv :vetikke:

Skrevet

Problemet er at hun vil ha en klassisk villa look men har kjøpt et moderne funkis hus. 
Hele den kjøpsprosessen ga impulskjøp. Hun har blitt så desperat etter å håve inn penger at hun måtte bare kjøpe dette monsteret av et hus, krig eller ikke. 
Hun kunne lett kjøpt en lignende leilighet hun hadde i sentrum og også en leilighet i Paris eller London. 

Har en snikende mistanke om at disse Dubai husene, oops jeg mener villaene, er sånne halvferdig byggekloss hus som de setter opp i USA. Tror dette kommer til å bli et pengesluk for henne, dessverre. 

• Liker 15
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...