Heike m72 Skrevet 3. mai #33081 Skrevet 3. mai (endret) Justlooking skrev (4 timer siden): Hadde det ikke vært bedre med et nybygg fra start. Hvor hun kunne velge direkte selv angående gulv, kjøkken og bad. Sånn er du jo her men mulig Dubai er totalt forskjellig. Synes det er trist å bruke 47 mill på noe som man pusses opp … Det hadde jo egentlig det. Hun trodde jo selv at det var et nybygg ingen hadde bodd i til etter hun hadde kjøpt det. Hun er jo ikke på nett og får med seg informasjon 🙈 Hun ble så overrasket da Linda sa det hadde bodd leietakere der. Nå etter innflytting har hun jo også kommentert at marmorgulvet er så slitt. Huset var ikke så nytt likevel. Jeg synes slik kunstgress og all denne wrappingen hun skal gjøre er skikkelig harry. Det blir så fake. Bedre om hun hadde kjøpt helt nytt og fått inn helt treverk slik hun vil ha. Endret 3. mai av Heike m72 10 3
Princess_81 Skrevet 3. mai #33082 Skrevet 3. mai Hva er greia til Rami han hadde bedre innhold før nå hermer han etter Isabel, med drit blir kvalm jeg 3 bæsja snakk snapper vær så snill da 8
Aristokrat1 Skrevet 3. mai #33083 Skrevet 3. mai Kan være at angsten er tilstede konstant fordi hu vet hva som kommer når det blir avslørt at det er Jack? At hun hele tiden passer på å si hjemlandet Hans istedenfor London som hun sa da hun var hjemme hos han sist. Må være kjempe slitsomt og holde alt hemmelig hele tiden. Det går jo helt i ball for henne 10
Pusemusen Skrevet 3. mai #33084 Skrevet 3. mai Aristokrat1 skrev (39 minutter siden): Kan være at angsten er tilstede konstant fordi hu vet hva som kommer når det blir avslørt at det er Jack? At hun hele tiden passer på å si hjemlandet Hans istedenfor London som hun sa da hun var hjemme hos han sist. Må være kjempe slitsomt og holde alt hemmelig hele tiden. Det går jo helt i ball for henne Han bor i Newcastle.
Aristokrat1 Skrevet 3. mai #33085 Skrevet 3. mai Pusemusen skrev (5 minutter siden): Han bor i Newcastle. Vel hun sa fly fra London sist hu var der. Var det jeg tok utgangspunkt i 1
Hatsumomo Skrevet 3. mai #33086 Skrevet 3. mai (endret) Princess_81 skrev (1 time siden): Hva er greia til Rami han hadde bedre innhold før nå hermer han etter Isabel, med drit blir kvalm jeg 3 bæsja snakk snapper vær så snill da Hjelpes! En ting er Isabel - men her må Rami virkelig stoppe opp! Med Isabel kan jeg se en viss "sjarm" - det er tross Isabel det er snakk om, Norges største influenser og hennes greie (hvor sprøtt nå enn det er) men en MANN som snakker om å bæsje - DET er PÅ INGEN MÅTE sjarm over. Det er bare fullstendig nasty på alle måter! Stopp, stopp, stopp! Endret 3. mai av Hatsumomo 13 3
Teflonhjernen Skrevet 3. mai #33087 Skrevet 3. mai Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Hjelpes! En ting er Isabel - men her må Rami virkelig stoppe opp! Med Isabel kan jeg se en viss "sjarm" - det er tross Isabel det er snakk om, Norges største influenser og hennes greie (hvor sprøtt nå enn det er) men en MANN som snakker om å bæsje - DET er PÅ INGEN MÅTE sjarm over. Det er bare fullstendig nasty på alle måter! Stopp, stopp, stopp! Er vel i mangel på noe å snakke om, barnslig og usigelig kjedelig er det uansett hvem det er 6 4
Alfakrøllen Skrevet 3. mai #33088 Skrevet 3. mai Princess_81 skrev (3 timer siden): Hva er greia til Rami han hadde bedre innhold før nå hermer han etter Isabel, med drit blir kvalm jeg 3 bæsja snakk snapper vær så snill da Han burde spise et mer fiberrikt kosthold, istedenfor å poste om forstoppelse til hundretusner av følgere. Forstår hvorfor dama forlot han. Hele den familien er så langt ifra classy som det går an. Ekkelt. 15 4
Othelia08 Skrevet 3. mai #33089 Skrevet 3. mai (endret) Alfakrøllen skrev (22 minutter siden): Han burde spise et mer fiberrikt kosthold, istedenfor å poste om forstoppelse til hundretusner av følgere. Forstår hvorfor dama forlot han. Hele den familien er så langt ifra classy som det går an. Ekkelt. Kan se for meg at å komme inn i den familien ikke er for hvem som helst heller. De er så oppi livene til hverandre og virker som de har null privatliv. Funker jo for noen, men for min egen del tror jeg ikke jeg hadde taklet å være med en mann med søstre som tilsynelatende er så involverte i alle aspekter av livet hans. Eller at han sitter parat som søsteren sin matcha-sjåfør når enn hun krever det. Husker Isabel sa gjentatte ganger at en sjenert jente ikke hadde passet inn med DEM og i familien. Ok? Hva med å la det være opp til Rami? Hvorfor har de andre noe de skulle sagt og hvorfor skal man velge partner etter hva familien mener og syns? Endret 3. mai av Othelia08 6 3
Gjest Sol 75 Skrevet 3. mai #33090 Skrevet 3. mai Hatsumomo skrev (2 timer siden): Hjelpes! En ting er Isabel - men her må Rami virkelig stoppe opp! Med Isabel kan jeg se en viss "sjarm" - det er tross Isabel det er snakk om, Norges største influenser og hennes greie (hvor sprøtt nå enn det er) men en MANN som snakker om å bæsje - DET er PÅ INGEN MÅTE sjarm over. Det er bare fullstendig nasty på alle måter! Stopp, stopp, stopp! Overhode ikke sjarmerende hverken når Isabel eller Rami driver på med drittgreiene sine…..hva er det galt med de!
Realista Skrevet 3. mai #33091 Skrevet 3. mai Tenkeselv skrev (16 timer siden): Vel antall følgere betyr ikke noe uten engasjement dessverre. Hun kunne nok flyte på antall følgere tidligere, men det er engasjementet som gir penger. De som svarer på alle "liksom spørsmål hun vil ha hjelp med", men som hun selvsagt allerede har bestemt seg for på egenhånd. Jeg har lært mye om dette kyniske pengespillet det siste året, å jeg verken føler eller trykker på noe som helst lenger. Det får være grenser for hvor mye galskap jeg skal være en del av, med tanke på å gi mest mulig inntekt til, Som flere skriver over her, hvor er sannheten i alt hun tidligere har sagt ? For hun forteller jo ALT til sine elsklinger ? Hvordan kan det være mer å fortelle som skjer i kulissene hvis hun alltid forteller ALT ? Nei man er kommet til 2026 å vær virkelig være mer årvåken til hva man velger å bidra med. Går ut fra at det er flere enn henne involvert? Da ville det jo bli feil å fortelle alt? Alt om seg selv er en ting, men om andre? 3
Tenkeselv Skrevet 3. mai #33092 Skrevet 3. mai Realista skrev (1 time siden): Går ut fra at det er flere enn henne involvert? Da ville det jo bli feil å fortelle alt? Alt om seg selv er en ting, men om andre? Men tror du virkelig hun forteller alt om seg selv ? De som måtte tro det er ganske naive. 7 4
Tenkeselv Skrevet 3. mai #33093 Skrevet 3. mai (endret) Aristokrat1 skrev (10 timer siden): Kan være at angsten er tilstede konstant fordi hu vet hva som kommer når det blir avslørt at det er Jack? At hun hele tiden passer på å si hjemlandet Hans istedenfor London som hun sa da hun var hjemme hos han sist. Må være kjempe slitsomt og holde alt hemmelig hele tiden. Det går jo helt i ball for henne Den tanken har jeg tenkt lenge, å at datoen for dette tv programmet nok er nært forestående. Å hun er ikke dum, hun vet hva som skrives på alle ulike forum, det her hun selv sagt. Så at hun nok har merket at flere og flere har egentlig "fått nok" av henne pga hennes kyniske måte mistenker jeg kan stemme.. Jeg tror hun merker det på salget osv, for mer rabatter enn den siste tiden har hun aldri hatt behov for å gjøre tidligere. Hvis det skulle vise seg å være på grunn av dette tvstyret, så burde hun valgt en helt annen strategi enn slik hun har holdt på siden nyttår. For hun har nærmest holdt alle sine elsklinger for narr, hvor dum tror hun egentlig sine følgere er ? Endret 3. mai av Tenkeselv Ble en veldig rotete setning som jeg fikset opp i 7 10
Realista Skrevet 3. mai #33094 Skrevet 3. mai Tenkeselv skrev (53 minutter siden): Men tror du virkelig hun forteller alt om seg selv ? De som måtte tro det er ganske naive. Nei, det får jeg da virkelig håpe hun ikke gjør. De fleste hører vel at hun sier hun deler «alt» og ikke alt, vil jeg tro. 3
Alauda Skrevet 3. mai #33095 Skrevet 3. mai Har ikke fulgt helt med, hva har skjedd nå/hva er spekulasjonene?
delias Skrevet 3. mai #33096 Skrevet 3. mai Justlooking skrev (19 timer siden): Hadde det ikke vært bedre med et nybygg fra start. Hvor hun kunne velge direkte selv angående gulv, kjøkken og bad. Sånn er du jo her men mulig Dubai er totalt forskjellig. Synes det er trist å bruke 47 mill på noe som man pusses opp … gratulerer, du beskriver standard boligmarked i Norge i dag Heeelt vanlig å pusse opp etter man har kjøpt. I alle fall her jeg bor. De fleste leilighetene i bygget mitt blir pusset opp før salg kun for å bli pusset opp igjen av nye eiere. Vet om andre steder der det visstnok er helt vanlig. Jeg forstår ikke hva du mener problemet er? 5
Trixie99 Skrevet 3. mai #33097 Skrevet 3. mai delias skrev (11 minutter siden): gratulerer, du beskriver standard boligmarked i Norge i dag Heeelt vanlig å pusse opp etter man har kjøpt. I alle fall her jeg bor. De fleste leilighetene i bygget mitt blir pusset opp før salg kun for å bli pusset opp igjen av nye eiere. Vet om andre steder der det visstnok er helt vanlig. Jeg forstår ikke hva du mener problemet er? Nå tipper jeg at leilighetene i ditt bygg går for laaaangt under 47 millioner stk…. Jeg tror det er der folk flest reagerer..villaen hennes kostet hinsides mye penger. og var allerede helt fin til hun begynte å dekke over med plast. 10 4
Justlooking Skrevet 4. mai #33098 Skrevet 4. mai delias skrev (6 timer siden): gratulerer, du beskriver standard boligmarked i Norge i dag Heeelt vanlig å pusse opp etter man har kjøpt. I alle fall her jeg bor. De fleste leilighetene i bygget mitt blir pusset opp før salg kun for å bli pusset opp igjen av nye eiere. Vet om andre steder der det visstnok er helt vanlig. Jeg forstår ikke hva du mener problemet er? Jeg mener at problemet er at huset ikke er nytt. Da kan man velge fra start akkurat hvordan man vil ha det. Samme med nye leiligheter, man velger kjøkken, bad, farger og gulv selv. Det er fordelen med nytt og det vet jeg av egen erfaring 😊 4
ooopsann Skrevet 4. mai #33099 Skrevet 4. mai Kvaliteten på bygg der nede er visst extremt dårlig, iflg Linda Eiendomsmegler (megleren til IR.).🤷♀️ 4
Heike m72 Skrevet 4. mai #33100 Skrevet 4. mai ooopsann skrev (2 timer siden): Kvaliteten på bygg der nede er visst extremt dårlig, iflg Linda Eiendomsmegler (megleren til IR.).🤷♀️ Ja, jeg hadde aldri kjøpt noe der nede. Vannlekkasje er det jo hele tiden. Nå har det vært lekkasje i nybygget der Rami bor også. Tragisk opplegg. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå