Måne Rampelyset Skrevet 6. mai #33161 Skrevet 6. mai Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1 1
Gjest Sol 75 Skrevet 7. mai #33163 Skrevet 7. mai (endret) Er det lov å spørre om dere er klar for neste runde…gleder meg😂😂😂 Endret 9. mai av Sol 75 .
refill Skrevet 7. mai #33164 Skrevet 7. mai We're back! 🙌 Og Isabel og Rosegjøken bruker ikke prevensjon lenger, så hun kan i teorien bli gravid når som helst. Friskt, med en hun tilsynelatende møtte i januar, og offisielt ikke bor sammen med. 13 3
Women123 Skrevet 7. mai #33166 Skrevet 7. mai Rosenkollen mente rosegjøken , vi burde kalle han thropy husband. Han er jo så «kjekk og hot» som hun sier, hun selv er jo hans sugarmom…han lever disse dager et luxus liv på hennes regning 3 3
Trueout Skrevet 7. mai #33167 Skrevet 7. mai refill skrev (32 minutter siden): We're back! 🙌 Og Isabel og Rosegjøken bruker ikke prevensjon lenger, så hun kan i teorien bli gravid når som helst. Friskt, med en hun tilsynelatende møtte i januar, og offisielt ikke bor sammen med. Er så borti natta at jeg har ikke ord🙈🤡 10 1
Tenkeselv Skrevet 7. mai #33168 Skrevet 7. mai Rett og slett kvalmende å se når hun har kleshaul, forbruk forbruk forbruk 8 10
Alauda Skrevet 7. mai #33169 Skrevet 7. mai Tenkeselv skrev (5 minutter siden): Rett og slett kvalmende å se når hun har kleshaul, forbruk forbruk forbruk Enig i dette, hun virker å ha litt selvinnsikt når hun kommenterer overfloden i garderoben og at hun glemmer hva hun har, forteller tilsynelatende litt beskjemmet at hun gir bort masse med merkelappene fortsatt på. Likevel fortsetter hun å shoppe ganske ukritisk. 9 1
pew1 Skrevet 7. mai #33170 Skrevet 7. mai Unnskyld, men tror ikke en så ustabil person bør få unger. Tenk hvis det i fremtiden blir slutt mellom de og hun går i kjelleren, kommer ikke til å kunne ta vare på barnet.😖 22 1
Alauda Skrevet 7. mai #33171 Skrevet 7. mai pew1 skrev (Akkurat nå): Unnskyld, men tror ikke en så ustabil person bør få unger. Tenk hvis det i fremtiden blir slutt mellom de og hun går i kjelleren, kommer ikke til å kunne ta vare på barnet.😖 Så langt har hun bare hatt seg selv å tenke på. Et barn kan bringe frem uante ressurser. Håper det er tilfellet her og. 1 4
Hatsumomo Skrevet 8. mai #33172 Skrevet 8. mai Kleshaulen skjønte jeg nada av. Når skal hun bruke klærene? Hun sitter jo stort sett i bikini eller pysj med morgenkåpe hjemme. De få gangene hun er på farten for å kjøpe drikke eller shoppe kan da ikke være så viktig at hun trenger nye klær for? 3 4
agent Skrevet 8. mai #33173 Skrevet 8. mai Tror dere det blir noe av backpacking turen? Hvorfor skal de ha med uinteressante influensere som Linda og Seb. Kan hun virkelig reise bort fra herr Rosenkål? 2
Nobetterthanaman Skrevet 8. mai #33174 Skrevet 8. mai Tenkeselv skrev (8 timer siden): Rett og slett kvalmende å se når hun har kleshaul, forbruk forbruk forbruk Tenker jeg hver gang jeg ser henne sette de lange klørne i og river opp nye poser med klær, så plasten flyr rundt henne. Klær og sko hun aldri blir å bruke. Damen som har et så stort hjerte for dyr og natur🙈 overforbruket hennes er faktisk helt sykt. 4 2 13
Ellie25 Skrevet 8. mai #33175 Skrevet 8. mai agent skrev (45 minutter siden): Tror dere det blir noe av backpacking turen? Hvorfor skal de ha med uinteressante influensere som Linda og Seb. Kan hun virkelig reise bort fra herr Rosenkål? Ja jeg tror det blir noe av ettersom den var så innbringende for henne økonomisk i fjor. Jeg tror det kan bli gøy å ha med Seb, tipper han kan være morsom i det formatet, dog litt «mye». 2
Gjest Sol 75 Skrevet 8. mai #33176 Skrevet 8. mai Alauda skrev (8 timer siden): Så langt har hun bare hatt seg selv å tenke på. Et barn kan bringe frem uante ressurser. Håper det er tilfellet her og. Nåja, vi så hvordan det gikk med Gucci , hunden hun skaffet seg🤪
Natterravn Skrevet 8. mai #33177 Skrevet 8. mai Flere enn meg som begynner å bli litt bekymret for utviklingen av forholdet. Om det ikke skulle være Jack (som er en toxic relasjon i seg selv) så går jo dette i en helt forrykkende fart. Er jo helt klassisk lovebombing + babytrapping. Redd dette her blir nok en toxic relasjon, men nå potensielt med barn som offer for situasjonen i tillegg. Selvsagt finnes det nok historiene om dem som bare fant the love of their life, ting utviklet seg raskt, men har likevekt tålt tidens tann. Tror uansett det tilhører mindretallet av disse situasjonene. Syntes personlig at det er helt vilt å prøve å få barn med en man har kjent i 3-4 (?) mnd, og som man ikke en gang har bodd med over en lengre periode. Håper jeg tar feil.. 16 2
twitwi Skrevet 8. mai #33178 Skrevet 8. mai Alauda skrev (8 timer siden): Så langt har hun bare hatt seg selv å tenke på. Et barn kan bringe frem uante ressurser. Håper det er tilfellet her og. Ehm, dette er for det meste en myte. Hvis dette var tilfelle hadde det ikke vært så mage rusavhengige med barn. Når man har nådd en viss alder så er man stort sett den man er, med eller uten barn. Som regel forsterkes også en del sider ved deg, men har du ikke disse sidene fra før så dukker de ikke opp fra løse luften. Det er luftslott å tro noe slikt. På samme måte som unge mødre, de forblir ung og umoden selv om de får barn. Fordi de mangler livserfaring. Er noe helt annet å få unger i voksen alder (så lenge man har blitt voksen, noe IR absolutt ikke har).. 11 1
Gjest Sol 75 Skrevet 8. mai #33179 Skrevet 8. mai (endret) Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Tenker jeg hver gang jeg ser henne sette de lange klørne i og river opp nye poser med klær, så plasten flyr rundt henne. Klær og sko hun aldri blir å bruke. Damen som har et så stort hjerte for dyr og natur🙈 overforbruket hennes er faktisk helt sykt. 👍👍 agent skrev (1 time siden): Tror dere det blir noe av backpacking turen? Hvorfor skal de ha med uinteressante influensere som Linda og Seb. Kan hun virkelig reise bort fra herr Rosenkål? Ja, er jo content må vite😂😂🤪 På Isabel sine regler og lover, så tror jeg definitivt det👍 Vi så jo forrige gang når Isabel reiste hjem så ble Mathildes snap spennende….og Sidra sin , noen dager🤪 Håper ikke de tar med seg de to fjollene Seb 🙈og Linda, da får det stå på utforsk fremdeles🤪🤪🙈 Endret 8. mai av Sol 75 Autokorretkt😂 Ikke fjellene men fjollene🙈😂
agent Skrevet 8. mai #33180 Skrevet 8. mai Ellie25 skrev (24 minutter siden): Ja jeg tror det blir noe av ettersom den var så innbringende for henne økonomisk i fjor. Jeg tror det kan bli gøy å ha med Seb, tipper han kan være morsom i det formatet, dog litt «mye». Føler bare at han er ALT for mye. Med tanke på fyll og rør. Kan bli litt slitsom i lengden, iallefall nå som IR ikke er interessert i å drikke lenger. Kan til og med hende hun er gravid innen den tid. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå