Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Babysnakk garantert content, Raadsquad tropper opp som vanlig i kommentarfeltet og både drømmer om at Isabel får gutt og at de kan se på Isabel at hun er gravid 🤦🏼‍♀️

Content og mangel på andre ting å snakke om, det skjer vel ikke for mye spennende i det livet…. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Svennis skrev (10 minutter siden):

Hun har blitt veldig tynn. Bare meg? 

Noen som husker for ca to år siden da hun postet vekten sin og den lå på 43?elr noe sånt

hun har blittt mye tynnere enn den gang, kan ikke forestille meg hva hun veier nå

Endret av Women123
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Women123 skrev (58 minutter siden):

Noen som husker for ca to år siden da hun postet vekten sin og den lå på 43?elr noe sånt

hun har blittt mye tynnere enn den gang, kan ikke forestille meg hva hun veier nå

Ikke noe frekt, men ikke bra. Det bør hun forstå selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Føler meg egentlig ikke komfortabel med å diskutere andres kropp, men jeg føler for å si at jeg ikke er enig i de sammenligningene som kommer innimellom. 

Jeg fulgte henne ikke da, men jeg husker veldig godt bildene fra hennes "moving away party" da hun flyttet til Dubai. Da var hun virkelig tynn. Hun er for all del tynn, og helt sikkert undervektig nå, men jeg syntes hun ser sunnere ut nå enn før hun flyttet til Dubai i hvertfall. 

Screenshot_20260509_131159_Instagram.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (20 minutter siden):

Føler meg egentlig ikke komfortabel med å diskutere andres kropp, men jeg føler for å si at jeg ikke er enig i de sammenligningene som kommer innimellom. 

Jeg fulgte henne ikke da, men jeg husker veldig godt bildene fra hennes "moving away party" da hun flyttet til Dubai. Da var hun virkelig tynn. Hun er for all del tynn, og helt sikkert undervektig nå, men jeg syntes hun ser sunnere ut nå enn før hun flyttet til Dubai i hvertfall. 

Screenshot_20260509_131159_Instagram.jpg

Bare sånn for å kommentere noe HELT annet! Ikke minst noe positivt for en gangs skyld. Jeg elsker håret hennes! Så langt og tykt 😍 Det skulle jeg gjerne hatt istede for de bleika tustene jeg har 🫣

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Feilpost

Endret av Sirah
Skrevet
Women123 skrev (23 timer siden):

Bare jeg som blir så irritert? Hver gang hun skal spise forran kamera, tar hun en sikkelig liten bit så tygger hun som om munnen er stappfull og lager bevegelser som om det er mye der inne🥴

Hun er vel den eneste jeg har sett som tar en halv pommes frites å tygger den så ekstremt at man skulle tro det var en munnfull. Samt dette med å putte gaffelen foran munnen når hun tygger 🙄, nok for at man bare skal få illusjonen av at munnen er så full av mat.

Men hun er veldig selektiv, for meg godteri, is, junk generelt så har hun ikke samme behovet virker det som. Det går ned på høykant å i normal fart

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (21 timer siden):

Føler jo mer det er snakk her på KG ang. mat etc. , jo mer mat snapper er det og nå går hun  ut og snakker om at hun bruker barnestørrelse? 
Hun vet hva som genererer penger, og for dere som mener at hun (og Raad) familen ikke følger med her, så er jeg 110% sikker på at mye content blir hentet fra KG. 

:sexy:

Hun har selv sagt hun har fake profiler både her inne å på andre lignende forum. Så dette vet vi, å man ser OFTE at hun kommenterer ting vi sier her inne, hun sier ikke bare at de kommer herfra. Hun later som om hun har fått en åpenbaring selv 😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (15 minutter siden):

Hun har selv sagt hun har fake profiler både her inne å på andre lignende forum. Så dette vet vi, å man ser OFTE at hun kommenterer ting vi sier her inne, hun sier ikke bare at de kommer herfra. Hun later som om hun har fått en åpenbaring selv 😂

Akkurat det har jeg også tenkt. Noe blir «diskutert» her inne og vipps så snakker hun om det på snappen. 
Ganske sikker på at hun gjør det mye fordi hun vet at diskusjonene her inne generer at flere av oss som ikke følger henne lenger går inn og ser. Slik som dette med mat osv. Det ble diskutert side opp og ned her og plutselig var det å handle, vise kjøleskapene sine og mat opp og ned. Samme med klær når folk skriver om det enorme kles shoppingen, så er det noen store kleshauler. 
Hun vet at vi kritiske blir provosert og hun elsker å provosere oss :danse2:

Isabel, du vet hva som genererer penger, den skal du ha :sexy:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Så klart følger hun med her og på andre forumer. Det sier seg jo selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Så klart følger hun med her og på andre forumer. Det sier seg jo selv. 

Gjetter at Shehed i stor grad følger med for henne 🤓

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenkte nå på at grunnen til hun ikke snakker om naboen kan være for at han fant ut noe om Isabell og voldtemort.

hun må ha snakket med han mens hun holdt på med naboen. 
tror nok det har skjedd noe drama, som også fikk henne til å bli som hun ble over nyttår.

Å hun fikk tilsendt roser til Maldivene da nå hun var der 😏

• Liker 2
Skrevet
Giu skrev (1 time siden):

Tenkte nå på at grunnen til hun ikke snakker om naboen kan være for at han fant ut noe om Isabell og voldtemort.

hun må ha snakket med han mens hun holdt på med naboen. 
tror nok det har skjedd noe drama, som også fikk henne til å bli som hun ble over nyttår.

Å hun fikk tilsendt roser til Maldivene da nå hun var der 😏

Ikke usannsynlig det. Noe annet: er det noen som vet noe om den filminnspillingen i Trysil? Skal IR være med der når hun skal til Norge?

• Liker 1
Skrevet
Tapaz skrev (1 time siden):

Ikke usannsynlig det. 

• Liker 1
Skrevet
Heike m72 skrev (1 time siden):

Marlene Stavrum sin post på insta: 

https://www.instagram.com/reel/DYIF7qgoIh5/?igsh=MTBvZHd1ZGlxOWJtdA==

Raadsquad blir tantene til Isabels barn nå 🙈 Godt Marlene og Roger kan stille opp som barnevakt 🤣👍🏻

Åh fy f..kan ikke tro hun sa dette. Eller…jo jeg vet jo at hun er jævlig kalkulert. 

unaturlig å ikke vise fram barna sine til sine besties, men rosegjøken nei HAN skal hun lyve om og holde skjult i flere måneder. Ser ikke RS hvordan de blir brukt  KUN for at hun skal få penger i kassa??? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Klatrepia skrev (23 timer siden):

Er det bare jeg som synes IR og svenske Loreen er veldig like??

:hakeslepp:

Hva har Loreen gjort deg? 😄

Heike m72 skrev (1 time siden):

Marlene Stavrum sin post på insta: 

https://www.instagram.com/reel/DYIF7qgoIh5/?igsh=MTBvZHd1ZGlxOWJtdA==

Raadsquad blir tantene til Isabels barn nå 🙈 Godt Marlene og Roger kan stille opp som barnevakt 🤣👍🏻

😂 Marlene❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...