elisabeth30 Skrevet 11. mai #33301 Skrevet 11. mai refill skrev (4 timer siden): Ser Juliett Rye skriver om reduksjon med 80-90%. Nå hyller jeg ikke summene influencere har fått akkurat, men de kan jo ikke bare redusere med så mye utav det blå. Juliett sa at hun også oppfylte visningskriteriene opplyst om i mailen. Jo, det kan de. Dette har ligget i kortene lenge, helt utrolig hva slags vaner influenserne har blitt vant til og bruker penger som fulle sjøfolk. 8 5
Lokko Skrevet 11. mai #33302 Skrevet 11. mai Eg har høyrt det er eindel influensere som har fått bokettersyn. Eg tenker kanskje det er derfor det har vore tøft for Isabel. Det kan være ei påkjenning ! Men er ikkje sikkert det er det men kan være ?!! 5 1
Ellie25 Skrevet 11. mai #33303 Skrevet 11. mai Jeg synes det er veldig deilig om lønningene fra snap går ned. Synes de har tjent kvalmende mye på å gjøre så lite og bidra med null i samfunnet 🙈 14 20
Ellie25 Skrevet 11. mai #33304 Skrevet 11. mai Tror dere Isabel dropper backpakkingen dersom snap fortsetter å betale lite? 7
Heike m72 Skrevet 11. mai #33305 Skrevet 11. mai Snapchat gjør tydeligvis flere store endringer. Terese Lien sa at 1000 ansatte har blitt sagt opp, bl.a. hun som har hatt ansvaret for alle med stjerne i Norden. Kristin Gjeldsvik stilte spørsmål ved om Snapchat sliter økonomisk og det kan jo være mulig når de betaler ut så sykt mye penger for innhold. Madspusseropp delte en rant om at de som sa endringer i snapinntektene ikke betydde noe for inntekten løy. Alle kom til å bli rammet hardt og det vil ha stor betydning på inntekten. Ganske krise for de med kun inntekt fra Snap. Mange kommer til å forsvinne. Tenker Sidra, Shehed og Rami må finne noe annet å leve på etter hvert. Isabel vil jo merke ekstremt mye hun også. Hun har tjent flere millioner i mnd på Snap. Klart det vil få stor betydning på inntekten. Det har jo vært hovedinntekten hennes i lang tid. Det er nok dette som har stresset henne i det siste. 9 7
Trixie99 Skrevet 11. mai #33306 Skrevet 11. mai Ellie25 skrev (1 minutt siden): Tror dere Isabel dropper backpakkingen dersom snap fortsetter å betale lite? Nei, er det noe hun FAKTISK har råd til så er det jo billigtur til Thailand🤣 jeg tror det blir som hun nevnte - kommer til å ha samme livisstil ish. Men liksom ikke 2 måneder på Joali lengre. 2
Turkis Sau Skrevet 11. mai #33307 Skrevet 11. mai (endret) agent skrev (8 timer siden): Ikke godt å vite, hva som har skjedd.🤷♀️ Ser at flere influensere sier det samme. Men ingen av dem er avhengig av inntekten, så da går det vel greit for dem da.😂 refill skrev (5 timer siden): Ser Juliett Rye skriver om reduksjon med 80-90%. Nå hyller jeg ikke summene influencere har fått akkurat, men de kan jo ikke bare redusere med så mye utav det blå. Juliett sa at hun også oppfylte visningskriteriene opplyst om i mailen. Se dagens snap fra Sebastian Solberg. Han er helt tydelig på at han har snappet for pengene, og nå når pengene fra snap krymper betraktelig, så sier han at han kommer til å snappe mindre. Og de som sier noe annet, de lyver. *Quote Sebastian* Så får vi se da, om elskeligene fortsatt elskes like høyt, når betalingen fra elsklingene ikke generer penger lenger. I think not. Tapaz skrev (3 timer siden): Finnes det «NAV» i Dubai? Er vel ikke lenge til de kommer krypende hjem. Nei, i UAE er du helt alene, null skatt=null velferdsstat. Til og med å ha barna i barneskole der koster en nyre og en fot. Så, lykke til alle snapfluensere. Dette går åt skogen. Skatt er så teiiiiit assaaaa. Endret 11. mai av Turkis Sau 14 6
Ellie25 Skrevet 11. mai #33308 Skrevet 11. mai Trixie99 skrev (Akkurat nå): Nei, er det noe hun FAKTISK har råd til så er det jo billigtur til Thailand🤣 jeg tror det blir som hun nevnte - kommer til å ha samme livisstil ish. Men liksom ikke 2 måneder på Joali lengre. Tenkte ikke at hun droppet den pga at hun ikke hadde penger altså 😂 men hun har tidligere uttalt at hun tjente masse penger på sist backpacking og jeg har mistenkt litt at det kun er derfor hun vil ta en ny tur. Og dersom betalingene uteblir frister det kanskje ikke like mye allikevel. 9 4
Heike m72 Skrevet 11. mai #33309 Skrevet 11. mai Ellie25 skrev (2 minutter siden): Tror dere Isabel dropper backpakkingen dersom snap fortsetter å betale lite? Ja, det tror jeg. Sebastian har jo vært ute i dag og sagt at han kommer til å bruke mye mindre tid på Snap framover når inntektene reduseres så kraftig. De får 1/10 av det de har tjent. 4 6
Trixie99 Skrevet 11. mai #33310 Skrevet 11. mai Ellie25 skrev (1 minutt siden): Tenkte ikke at hun droppet den pga at hun ikke hadde penger altså 😂 men hun har tidligere uttalt at hun tjente masse penger på sist backpacking og jeg har mistenkt litt at det kun er derfor hun vil ta en ny tur. Og dersom betalingene uteblir frister det kanskje ikke like mye allikevel. Ahh jeg skjønner😅😅 kanskje du har rett - men hun slutter jo ikke å tjene på snap. Det blir bare mindre. Og content fra backpacking har jo vist seg å være bra for henne. Så ja, vi får vel se😅
Lokko Skrevet 11. mai #33311 Skrevet 11. mai Ellie25 skrev (9 minutter siden): Jeg synes det er veldig deilig om lønningene fra snap går ned. Synes de har tjent kvalmende mye på å gjøre så lite og bidra med null i samfunnet 🙈 Heit greit at dei tjener litt sidan det er jobb i følge dei men syns ikkje det er normalt etter mi meining å tjene slike summer egentlig. Det er vel ikkje slik vi vil verden skal bli? At ungane våre skal sitte å snakke til dinna tlf og filme konstant. Nei veit ikkje men eg synst det blir for dumt ! Bra dei får nye regler så er det opp til dei å lage innhold som er bra:) 4
Hatsumomo Skrevet 11. mai #33312 Skrevet 11. mai Slike som Isabel, Sophie Elise og andre ganske store influensere i utlandet kan nok fortsatt tjene store summer, men det krever at nok at content de legger ut generer MYE visninger og HØYE seertall generelt, så eksplodering av dassen og timesvis med jabbing om snabelriding vil ikke være nok. For de med mye mindre følgertall, som har veldig lite interessant content som Shehed og Sidra f.eks så vil de nok forsvinne for der vil det ikke bli noe inntjening verdt å snakke om. Og det vil nok gjelde en god del av de i lilleputtlaget. Og godt er det 8 2
Lokko Skrevet 11. mai #33313 Skrevet 11. mai Eg har ikkje noko imot influensere men vart veldig glad faktisk når snap skal begynne å betale mindre. Syns ikkje det er rettferdig overfor oss andre med normale jobber som tjener ingenting i forhold til dei. 5 6
refill Skrevet 11. mai #33314 Skrevet 11. mai Turkis Sau skrev (25 minutter siden): Se dagens snap fra Sebastian Solberg. Han er helt tydelig på at han har snappet for pengene, og nå når pengene fra snap krymper betraktelig, så sier han at han kommer til å snappe mindre. Og de som sier noe annet, de lyver. *Quote Sebastian* Så får vi se da, om elskeligene fortsatt elskes like høyt, når betalingen fra elsklingene ikke generer penger lenger. I think not. Tja, når man tenker på inntekten Isabel har hatt vil hun fortsatt tjene godt på snap selv om det er redusert med 80-90% 😅 Men det blir interessant å se hvordan våre "snapstjener" takler dette. 2
Gjest Sol 75 Skrevet 11. mai #33315 Skrevet 11. mai Turkis Sau skrev (35 minutter siden): Se dagens snap fra Sebastian Solberg. Han er helt tydelig på at han har snappet for pengene, og nå når pengene fra snap krymper betraktelig, så sier han at han kommer til å snappe mindre. Og de som sier noe annet, de lyver. *Quote Sebastian* Så får vi se da, om elskeligene fortsatt elskes like høyt, når betalingen fra elsklingene ikke generer penger lenger. I think not. Nei, i UAE er du helt alene, null skatt=null velferdsstat. Til og med å ha barna i barneskole der koster en nyre og en fot. Så, lykke til alle snapfluensere. Dette går åt skogen. Skatt er så teiiiiit assaaaa. 👏👏🎯
Alauda Skrevet 11. mai #33316 Skrevet 11. mai Gjør jo egentlig ikke noe om det skal kreves mer enn å daglig filme gardinene sine og kaffemaskinen, for å tjene millioner - i måneden! 9 6
agent Skrevet 11. mai #33317 Skrevet 11. mai (endret) refill skrev (24 minutter siden): Tja, når man tenker på inntekten Isabel har hatt vil hun fortsatt tjene godt på snap selv om det er redusert med 80-90% 😅 Men det blir interessant å se hvordan våre "snapstjener" takler dette. Hun kommer nok til å klare seg. Jo mer hun tjente, jo dyrere livsstil har hun vendt seg til. Hvis hun eksp. tjente 5 000 000,00 , vil hun nå få 500 000,00. Det er jo shopping budsjettet hennes pr.mnd. Vi får se kanskje det er systemfeil fra Snapchat. Endret 11. mai av agent 1
Ellie25 Skrevet 11. mai #33318 Skrevet 11. mai Lokko skrev (45 minutter siden): Heit greit at dei tjener litt sidan det er jobb i følge dei men syns ikkje det er normalt etter mi meining å tjene slike summer egentlig. Det er vel ikkje slik vi vil verden skal bli? At ungane våre skal sitte å snakke til dinna tlf og filme konstant. Nei veit ikkje men eg synst det blir for dumt ! Bra dei får nye regler så er det opp til dei å lage innhold som er bra:) Ja enig at det er naturlig at de tjener noe, men ikke de ville summene som de har gjort 😅 Helt vanvittig at de skal tjene mye mye mer penger enn en hjertekirurg f.eks. Lokko skrev (29 minutter siden): Eg har ikkje noko imot influensere men vart veldig glad faktisk når snap skal begynne å betale mindre. Syns ikkje det er rettferdig overfor oss andre med normale jobber som tjener ingenting i forhold til dei. Enig i det! 6
Lokko Skrevet 11. mai #33320 Skrevet 11. mai Ellie25 skrev (2 minutter siden): Ja enig at det er naturlig at de tjener noe, men ikke de ville summene som de har gjort 😅 Helt vanvittig at de skal tjene mye mye mer penger enn en hjertekirurg f.eks. Enig i det! Ja sant !!!! Det er ein så viktig jobb og eg føler ungdommane har fått eit helt annet syn på arbeidslivet siste åra. Dei vil liksom tjene mest mulig av å ikkje gjere så mykje. Det er skummelt for framtida fordi samfunnet er heilt avhengig av fysisk arbeidskraft ellers fungere ikkje kvardagane. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå