Cami9 Skrevet lørdag kl. 23:29 #33241 Skrevet lørdag kl. 23:29 Svennis skrev (13 timer siden): Hun har blitt veldig tynn. Bare meg? Nei det er ikke bare deg. Kostholdet hennes henger ikke på greip med at hun skal være så tynn, så noe skurrer… Hun spiser jo ingenting som er sunt?! Sirup i bøtter og spann, samme med snacks 4 5
Sirah Skrevet søndag kl. 06:54 #33242 Skrevet søndag kl. 06:54 Alauda skrev (13 timer siden): Gjetter at Shehed i stor grad følger med for henne 🤓 Garantert 🙃 Tapaz skrev (11 timer siden): Ikke usannsynlig det. Noe annet: er det noen som vet noe om den filminnspillingen i Trysil? Skal IR være med der når hun skal til Norge? Den Tim Kristian var med på? Heike m72 skrev (9 timer siden): Marlene Stavrum sin post på insta: https://www.instagram.com/reel/DYIF7qgoIh5/?igsh=MTBvZHd1ZGlxOWJtdA== Raadsquad blir tantene til Isabels barn nå 🙈 Godt Marlene og Roger kan stille opp som barnevakt 🤣👍🏻 Blir stor utvidet familie på den ungen 🫣 1 1
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 07:10 #33243 Skrevet søndag kl. 07:10 Heike m72 skrev (10 timer siden): Marlene Stavrum sin post på insta: https://www.instagram.com/reel/DYIF7qgoIh5/?igsh=MTBvZHd1ZGlxOWJtdA== Raadsquad blir tantene til Isabels barn nå 🙈 Godt Marlene og Roger kan stille opp som barnevakt 🤣👍🏻 Hun skal flashe ungen på snap for alle « tanter», men gubben og hushjelpen må skånes. Ser kun galskap og ikke et snev av fornuft. Skjønner ikke RS hva hun sitter og lirer av seg? Det er jo bare noe piss…kan ikke for min bare vilje forstå at noen tror på det der, finnes jo ikke håp Veldig bra av Marlene 🤣 1 7
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 08:27 #33244 Skrevet søndag kl. 08:27 Jeg ba hu la være å snakke om barn til hun faktisk er gravid. Er helt fjernt å høre på🤯 Delulu igjen. Og det å bare være hjemme som hu er nå kalles også noe innen psykiske diagnoser. Så er en god samling med utfordringer som utspiller seg på snap. Får nesten litt Britney spears viber til tider. 6 3
refill Skrevet søndag kl. 08:29 #33245 Skrevet søndag kl. 08:29 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hun skal flashe ungen på snap for alle « tanter», men gubben og hushjelpen må skånes. Ser kun galskap og ikke et snev av fornuft. Skjønner ikke RS hva hun sitter og lirer av seg? Det er jo bare noe piss…kan ikke for min bare vilje forstå at noen tror på det der, finnes jo ikke håp Veldig bra av Marlene 🤣 Tbh, hun sa hun ikke ønsket å eksponere, men at det føltes rart å ikke gjøre det for "bestevennene". Hun spurte med 👍 /👎 om hva følgerne mente om eksponering av barn, og da jeg så var det bare 65% (mener jeg, var i hvertfall på sekstitallet) for å ikke eksponere. Uavhengig av om det er Isabel eller ei (men kanskje i sær en med nesten 400.000 følgere) så syntes jeg det er bekymringsfullt at ikke tallet er høyere. 4 1 4
Sirah Skrevet søndag kl. 08:36 #33246 Skrevet søndag kl. 08:36 refill skrev (5 minutter siden): Tbh, hun sa hun ikke ønsket å eksponere, men at det føltes rart å ikke gjøre det for "bestevennene". Hun spurte med 👍 /👎 om hva følgerne mente om eksponering av barn, og da jeg så var det bare 65% (mener jeg, var i hvertfall på sekstitallet) for å ikke eksponere. Uavhengig av om det er Isabel eller ei (men kanskje i sær en med nesten 400.000 følgere) så syntes jeg det er bekymringsfullt at ikke tallet er høyere. Veldig bekymringsfult! Jeg har alltid likt Jule og Camilla Lorentzen veldig godt, men sluttet å følge etter de begynte å eksponere ungene. De er kanskje flinke til å ikke vise dem i det daglige, men "alle" kjenner jo hele unnfangelseshistorien deres i detalj! Til og med fødselen ble vist i detalj! Hvor kult er det å vite når du er 15 år lissom? Å fortelle noe er jo naturlig når man lever av å dele, men det finnes grenser... 2 3
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 08:51 #33247 Skrevet søndag kl. 08:51 (endret) refill skrev (30 minutter siden): Tbh, hun sa hun ikke ønsket å eksponere, men at det føltes rart å ikke gjøre det for "bestevennene". Hun spurte med 👍 /👎 om hva følgerne mente om eksponering av barn, og da jeg så var det bare 65% (mener jeg, var i hvertfall på sekstitallet) for å ikke eksponere. Uavhengig av om det er Isabel eller ei (men kanskje i sær en med nesten 400.000 følgere) så syntes jeg det er bekymringsfullt at ikke tallet er høyere. Ok, feil fra min side. Jeg har kun sett det hun Marlene la ut. Uansett så er det bare tull det hun legger ut. Du er rimelig tett hvis du tror du blir «tante» til Isabel sin unge. Bare at ei dame på 32 kan sitte å si slikt? RS hiver seg nok på. Makten influensere har et helt syk og nå snakker jeg ikke bare om Isabel, men om mange influensere. Skjønt, Isabel er nok klart en av de verste til å lure sine elsklinger. Blir fascinert av kommentarene til RS som hun legger ut. Isabel er ikke noe forbilde verken på ene eller andre måten. Ser ikke at noe av det hun bedriver er verken smart eller fornuftig. Mye mat spise snapper for tiden, syntes det er ekkelt å se hvordan influensere spiser på snap, det skal deles og smattes og vrenges før de klarer å stappe det i kjeften. Endret søndag kl. 09:01 av Teflonhjernen 3 2
Natu Skrevet søndag kl. 10:50 #33248 Skrevet søndag kl. 10:50 Aristokrat1 skrev (2 timer siden): Jeg ba hu la være å snakke om barn til hun faktisk er gravid. Er helt fjernt å høre på🤯 Delulu igjen. Og det å bare være hjemme som hu er nå kalles også noe innen psykiske diagnoser. Så er en god samling med utfordringer som utspiller seg på snap. Får nesten litt Britney spears viber til tider. Du er jo også temmelig delulu hvis du tror hun faktisk leser eller bryr seg om hva du skriver til henne? 7
Sol 75 Skrevet søndag kl. 11:31 #33249 Skrevet søndag kl. 11:31 Heike m72 skrev (14 timer siden): Marlene Stavrum sin post på insta: https://www.instagram.com/reel/DYIF7qgoIh5/?igsh=MTBvZHd1ZGlxOWJtdA== Raadsquad blir tantene til Isabels barn nå 🙈 Godt Marlene og Roger kan stille opp som barnevakt 🤣👍🏻 😂😂 hjelpes meg😂😂 Blir skikkelig storfamilie det der🥴😂 3
agent Skrevet søndag kl. 11:52 #33250 Skrevet søndag kl. 11:52 Noen som veit om de skal spille inn en sesong 2 (Prime)? Det virker så rart at hun er så lite engasjert i å innrede å gjøre istand villaen . Venter hun på at de skal starte innspilling? Det virker så rart alt med den villaen. Men nå har jeg funnet ut det er visst 4 forskjellige gulvflater😂🙈 1
Zenhouse Skrevet søndag kl. 12:03 #33251 Skrevet søndag kl. 12:03 Måtte sjekke ut disse Olsson systrarna. Jeg ble litt paff - det var jo tea-time i sofa foran et stort vindu med utsikt, det snakkes til «høne-flokken» sin om «rysshanan», altså russer-hanen på godt norsk. Hvem er copycaten, de eller Isabel?? 3
Heike m72 Skrevet søndag kl. 13:06 #33252 Skrevet søndag kl. 13:06 (endret) Zenhouse skrev (1 time siden): Måtte sjekke ut disse Olsson systrarna. Jeg ble litt paff - det var jo tea-time i sofa foran et stort vindu med utsikt, det snakkes til «høne-flokken» sin om «rysshanan», altså russer-hanen på godt norsk. Hvem er copycaten, de eller Isabel?? Det er vel russerhannen på norsk om man oversetter det de bruker om menn på svensk. Svenske ordet «Hanen» er hannen på norsk vettu. Ingen av de kopierer hverandre. Isabel bruker gjøk, så de svenske søstrene er vel mer innenfor med hva de bruker om menn. Endret søndag kl. 13:07 av Heike m72
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 13:56 #33253 Skrevet søndag kl. 13:56 Natu skrev (3 timer siden): Du er jo også temmelig delulu hvis du tror hun faktisk leser eller bryr seg om hva du skriver til henne? Haha ja🤓
refill Skrevet søndag kl. 15:21 #33254 Skrevet søndag kl. 15:21 Snapchat har visst utbetalt mindre enn vanlig plutselig (samme hos Rami og Sidra), men hun sa at hun vil kunne fortsette samme livsstil (ish) om dette blir den nye utbetalingen, men hun antok at det bare var en glitch i systemet.
Heike m72 Skrevet søndag kl. 15:34 #33255 Skrevet søndag kl. 15:34 Nå gikk jabbinga i hundre når hun satt hos frisøren og snakket om sin iskaffe. Hun sa hun har kjent Rosegjøken i mange år. Det er vel enda et bevis på at det er Voldemort (Jack) eller? 1 3 5
Trixie99 Skrevet søndag kl. 15:44 #33256 Skrevet søndag kl. 15:44 Heike m72 skrev (9 minutter siden): Nå gikk jabbinga i hundre når hun satt hos frisøren og snakket om sin iskaffe. Hun sa hun har kjent Rosegjøken i mange år. Det er vel enda et bevis på at det er Voldemort (Jack) eller? Jeg skjønner ikke hvorfor folk fortsatt er usikre, det er jo blitt lagt ut bilder av han🤣 2 4
Murukleiven Skrevet søndag kl. 15:46 #33257 Skrevet søndag kl. 15:46 Svennis skrev (På 9.5.2026 den 12.05): Hun har blitt veldig tynn. Bare meg? Det er absolutt ikke bare deg. Eneste grunnen til at hun ikke ser helt avmagret ut er fordi hun har store pupper og silikonrumpe. Vet ikke hva temporal wasting er på norsk, men hun viser tydelig tegn på å være underernært. Hjelper ikke at hun er tilbake med han som sa hun var tjukk heller 3 7
Trixie99 Skrevet søndag kl. 15:46 #33258 Skrevet søndag kl. 15:46 Denne bikien var ikke fin noe steds og trusa er for stor for henne 14 2
Zenhouse Skrevet søndag kl. 16:36 #33259 Skrevet søndag kl. 16:36 Heike m72 skrev (3 timer siden): Det er vel russerhannen på norsk om man oversetter det de bruker om menn på svensk. Svenske ordet «Hanen» er hannen på norsk vettu. Ingen av de kopierer hverandre. Isabel bruker gjøk, så de svenske søstrene er vel mer innenfor med hva de bruker om menn. Så tok jeg feil i at de begge omtaler datene sine med fuglenavn da. Men hallo - kallenavn på menn de dater, kaller det teatime i nøyaktig samme omgivelser og bakgrunn, omtaler følgerne som «honer» ( Isabel har bestisene sine) Selvfølgelig kopierer de hverandre. 4
Lzzy Skrevet søndag kl. 17:27 #33260 Skrevet søndag kl. 17:27 Murukleiven skrev (1 time siden): Det er absolutt ikke bare deg. Eneste grunnen til at hun ikke ser helt avmagret ut er fordi hun har store pupper og silikonrumpe. Vet ikke hva temporal wasting er på norsk, men hun viser tydelig tegn på å være underernært. Hjelper ikke at hun er tilbake med han som sa hun var tjukk heller Og fillers i kinnbein også, som gjør at hun ikke blir helt innsunket og får veldig tydelige nasolabiale linjer som følge av lite underhudsfett. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå