Kønn Skrevet 5. mai #33141 Skrevet 5. mai Hun har kjøpt seg VILLA til 47 mill, 47 mill til den som ennå ikke har fått det med seg🙊 Hun har to svenske venninner i søstrene Olsson som ennå ikke har vært på besøk. Er ikke det litt rart? Hun burde nok ha holdt seg inne med hun dem ble uvenner med (husker ikke navnet). Hun virket som ei mer jordnær dame enn disse søstrene. 9 5
Margaretth Skrevet 5. mai #33142 Skrevet 5. mai Kanskje den spiseforstyrrelsen dere er så opptatt av for tiden er naturlig tap av matlyst i en tøff periode . Been there en gang. Og gikk ned 10 kg iht én fødselsdepresjon. Var 47 kg, UTEN spiseforstyrrelser 2 1
agent Skrevet 5. mai #33143 Skrevet 5. mai Så Rami's click bait "Hun er tilbake❤️❤️" Har han blitt sammen med Zaza igjen? 1
agent Skrevet 5. mai #33144 Skrevet 5. mai Kønn skrev (9 minutter siden): Hun har kjøpt seg VILLA til 47 mill, 47 mill til den som ennå ikke har fått det med seg🙊 Hun har to svenske venninner i søstrene Olsson som ennå ikke har vært på besøk. Er ikke det litt rart? Hun burde nok ha holdt seg inne med hun dem ble uvenner med (husker ikke navnet). Hun virket som ei mer jordnær dame enn disse søstrene. Det er Alex, enig med deg der. Men åkkesom ,liksom venner har vel hun ikke tid til å prioritere nå, som hun har en kjæreste. 4
Sol 75 Skrevet 5. mai #33145 Skrevet 5. mai agent skrev (12 minutter siden): Så Rami's click bait "Hun er tilbake❤️❤️" Har han blitt sammen med Zaza igjen? Mulig det er Sidra🤔 3
Heike m72 Skrevet 5. mai #33146 Skrevet 5. mai agent skrev (37 minutter siden): Så Rami's click bait "Hun er tilbake❤️❤️" Har han blitt sammen med Zaza igjen? Sidra tenker nå jeg. 2
agent Skrevet 5. mai #33147 Skrevet 5. mai Heike m72 skrev (1 time siden): Sidra tenker nå jeg. Følger ikke Shehed, Sidra eller Rami🫣😂 men jeg registrerer click baitene . Blir litt nysgjerrig da vettu🙈🙈🙈🙈 1
Sirah Skrevet 5. mai #33148 Skrevet 5. mai Kønn skrev (3 timer siden): Hun har kjøpt seg VILLA til 47 mill, 47 mill til den som ennå ikke har fått det med seg🙊 Hun har to svenske venninner i søstrene Olsson som ennå ikke har vært på besøk. Er ikke det litt rart? Hun burde nok ha holdt seg inne med hun dem ble uvenner med (husker ikke navnet). Hun virket som ei mer jordnær dame enn disse søstrene. Hæ har hun det? Villa til FØRTISJUMILLIONERNORSKEKRONER? 😅 Enig. Alex virket mye triveligere enn de to andre flåsene. agent skrev (3 timer siden): Så Rami's click bait "Hun er tilbake❤️❤️" Har han blitt sammen med Zaza igjen? Det er Sidra ja 6
Teflonhjernen Skrevet 5. mai #33149 Skrevet 5. mai Det er mye spekulasjoner ute og går leser jeg i tråden her. Men, hvorfor så sikre på at det virkelig er noe? Syntes ikke hun virker særlig nedfor og hele snappen er jo så preget av reklame. Helt ærlig, så mye fake hun viser, så er jeg så kynisk at jeg tror rett og slett hun var litt tom for content og lei, så da må hun ha en grunn til å ikke snappe, for hun kan jo ikke bare ta fra fri fra elsklingene. Tror også den triste Isabel selger, er jo slik RS viser henne sin hengivenhet. Ja, jeg fremstår nok veldig kynisk, men det er min tanke. 10 1 9
Kønn Skrevet 5. mai #33150 Skrevet 5. mai agent skrev (3 timer siden): Det er Alex, enig med deg der. Men åkkesom ,liksom venner har vel hun ikke tid til å prioritere nå, som hun har en kjæreste. Ja, heller at søstrene ikke er interessert…? 5
Sirah Skrevet 5. mai #33151 Skrevet 5. mai Kønn skrev (3 minutter siden): Ja, heller at søstrene ikke er interessert…? Tror nok like gjerne dette ja. Har syntes det har virket som om det har vært et viktigere vennskap for Isabel enn for dem. Hun brunetta har jo vært litt med Isabel, men sjeldent hun blonde henger med henne. Og det er alltid fylla virker det som. 5 3
hjerteis Skrevet 5. mai #33152 Skrevet 5. mai Det kryr jo ikke akkurat av venninner ved poolen hennes. Et trist liv, de nærmeste venninnene, foruten familien og de som får lønn for å henge rundt, er Birgit, Torgunn og Mette (60+) på snap. 16 2
Princess_81 Skrevet 5. mai #33153 Skrevet 5. mai Teflonhjernen skrev (43 minutter siden): Det er mye spekulasjoner ute og går leser jeg i tråden her. Men, hvorfor så sikre på at det virkelig er noe? Syntes ikke hun virker særlig nedfor og hele snappen er jo så preget av reklame. Helt ærlig, så mye fake hun viser, så er jeg så kynisk at jeg tror rett og slett hun var litt tom for content og lei, så da må hun ha en grunn til å ikke snappe, for hun kan jo ikke bare ta fra fri fra elsklingene. Tror også den triste Isabel selger, er jo slik RS viser henne sin hengivenhet. Ja, jeg fremstår nok veldig kynisk, men det er min tanke. Jeg tror hun har panikk nå for hun vet hun må exposé Voldemort når tv serien kommer ut så hun har panikk at hun skal miste alle elsklingene sine (pengene sine) som elsklingene sløser på hun 7 3
Neket Skrevet 5. mai #33154 Skrevet 5. mai hjerteis skrev (1 time siden): Det kryr jo ikke akkurat av venninner ved poolen hennes. Et trist liv, de nærmeste venninnene, foruten familien og de som får lønn for å henge rundt, er Birgit, Torgunn og Mette (60+) på snap. Hva skjedde med Golnaz/Konny? Så hun var veldig fremtredende i serien hennes, hun virket jo helt normal og jordnær. I serien dukket jo også Jack opp, synes hun var…ikke så grei med ham. Og så mye gladere hun virket der enn nå, og ja-hun så bedre ut selv med et tonn øyevipper 🤪 2 4
Tenkeselv Skrevet 5. mai #33155 Skrevet 5. mai Margaretth skrev (6 timer siden): Kanskje den spiseforstyrrelsen dere er så opptatt av for tiden er naturlig tap av matlyst i en tøff periode . Been there en gang. Og gikk ned 10 kg iht én fødselsdepresjon. Var 47 kg, UTEN spiseforstyrrelser Hvis du følger henne så har hun selv sagt at hun lider av det, det er ikke noe man synser om her inne. Dette er hennes egne ord, samt at det er noe hun ikke vil prate om på Snap. 4 6
Dupers Skrevet 5. mai #33156 Skrevet 5. mai Har kun kommet ut og sagt at den nye fyren hennes er gode gamle voldemort nå?
Sol 75 Skrevet 5. mai #33157 Skrevet 5. mai Dupers skrev (5 minutter siden): Har kun kommet ut og sagt at den nye fyren hennes er gode gamle voldemort nå? Nei, hun kommer nok ikke ut med det før eventuell serie kommer😉 2
hjerteis Skrevet 5. mai #33158 Skrevet 5. mai (endret) Ehhh "Har savnet Sidra så, endelig ser jeg henne igjen etter en måned, og jeg gleder meg så til å henge med familien her i villaen." 5 minutes later "Nå vurderer jeg og rosegjøken å dra bort en tur. Vi trenger litt romantisk egentid uten søsknene med på slep" Altså? Hæ? Ho har alenetid med RG i flere uker, og så fort familien endelig er der, så vil ho dra? Endret 5. mai av hjerteis 8 3 14
Trixie99 Skrevet 5. mai #33159 Skrevet 5. mai hjerteis skrev (44 minutter siden): Ehhh "Har savnet Sidra så, endelig ser jeg henne igjen etter en måned, og jeg gleder meg så til å henge med familien her i villaen." 5 minutes later "Nå vurderer jeg og rosegjøken å dra bort en tur. Vi trenger litt romantisk egentid uten søsknene med på slep" Altså? Hæ? Ho har alenetid med RG i flere uker, og så fort familien endelig er der, så vil ho dra? Åh herregud haha Som når hun et par uker etter Maldivene sa at de trengte en ferie fordi det var så mye jobb eller no. Sorry as men den dama der er ikke skapt for å jobbe… entreprenør og business woman my ass🤣 6 16
Måne Rampelyset Skrevet 5. mai #33160 Skrevet 5. mai Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 3 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå