Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
agent skrev (1 time siden):

Jeg er ikke overrasket hvis det skulle stemme.

Han var/er en privat person, som ikke tjente til livets opphold fra sosiale medier. 

IR brukte han som content og har tjent masse penger på det.

Hun har også snakket veldig stygt om han, alt fra sex til at han har psykiske problemer å deale med.

Samtidig har identiteten hans blitt avslørt,  noe han sikkert ikke er fornøyd med.

Kan vel tenkes at han har fått en masse meldinger fra mennesker som følger IR.

Nei overrasket er jeg ikke. Men om det stemmer , veit jeg ikke.:popcorn::filer::klo:

Hun har da aldri snakket stygt om naboen.

Endret av Angel75
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

IMG_2623.thumb.png.ae479bd94a60a9d6d919d8914baedea0.png

Nå har det vært fire advarsler om nedskyting av missiler over Dubai, så nå er det nok mulig at det blir mer urolig der igjen. USA har vel senket noen av Irans båter ute i stredet der og Iran påstår vel at de har skutt ned noen fly. Ikke lenge til de flykter fra Dubai igjen tenker jeg.

Endret av Heike m72
La til utklipp fra NRK
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg fulgte henne da hun begynte å date naboen. Har ikke fått med meg om hun har snakket stygt OM han da eller i senere tid, men jeg synes det var stygt GJORT av henne å snakke om snabel-størrelse og diverse andre ting av privat karakter som omhandlet naboen. Når da han ( sannsynligvis) ble outet på nyttårsaften, så kan det jo hende ting har kommet ham for øre. 
Jeg tror vel ikke dette gjelder ham, men hadde heller ikke blitt veldig overrasket. På ein måde. 

• Nyttig 8
Skrevet

Skjønner så hva du mener Zenhouse! Det er så mye som skurrer fra nyttår til nå, og han ønsket jo å være privat (og det er vel ikke så mange som ønsker at sine mest intime deler deles med 380k mennesker 🙄). Det kan forklare angsten også, for deling av andres privatliv uten samtykke er rimelig strengt i Dubai. Og.. dersom de har inngått et forlik, så er kanskke saken snart over (ref. pustepost fra IR i dag).

Men - når dette er sagt, så håper jeg virkelig det ikke er hold i disse ryktene. Og... når det igjen er sagt, denne dama er fader med genial. Dette skaper jo drøssevis med engasjement og klikk igjen, og vi biter på som verste makrellstimen 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror det er noe så enkelt som en vanskelig personalsak i Ivorie. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Godt, realistisk innspill. 

• Liker 7
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Jeg fulgte henne da hun begynte å date naboen. Har ikke fått med meg om hun har snakket stygt OM han da eller i senere tid, men jeg synes det var stygt GJORT av henne å snakke om snabel-størrelse og diverse andre ting av privat karakter som omhandlet naboen. Når da han ( sannsynligvis) ble outet på nyttårsaften, så kan det jo hende ting har kommet ham for øre. 
Jeg tror vel ikke dette gjelder ham, men hadde heller ikke blitt veldig overrasket. På ein måde. 

Er det ikke stygt å si at tissen er liten

🙈 Synes det også er stygt å si at han har like stor bagasje som henne ang. psyken. 

Om det er mulig da🫣😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
hjerteis skrev (1 time siden):

Skjønner så hva du mener Zenhouse! Det er så mye som skurrer fra nyttår til nå, og han ønsket jo å være privat (og det er vel ikke så mange som ønsker at sine mest intime deler deles med 380k mennesker 🙄). Det kan forklare angsten også, for deling av andres privatliv uten samtykke er rimelig strengt i Dubai. Og.. dersom de har inngått et forlik, så er kanskke saken snart over (ref. pustepost fra IR i dag).

Men - når dette er sagt, så håper jeg virkelig det ikke er hold i disse ryktene. Og... når det igjen er sagt, denne dama er fader med genial. Dette skaper jo drøssevis med engasjement og klikk igjen, og vi biter på som verste makrellstimen 😅

Skal se det er bare en liten bagatel som at hun ikke får den vesken hun ønsker seg.

Noen andre kom henne i forkjøp, så har hun saksøkt selger. :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

Ikke kan hu ta en ordentlig pause fra snap, hun har tross alt et lån å betale…hun er dum som kjøpte villa til en såpass stor sum

• Liker 10
Skrevet
Heike m72 skrev (3 timer siden):

IMG_2623.thumb.png.ae479bd94a60a9d6d919d8914baedea0.png

Nå har det vært fire advarsler om nedskyting av missiler over Dubai, så nå er det nok mulig at det blir mer urolig der igjen. USA har vel senket noen av Irans båter ute i stredet der og Iran påstår vel at de har skutt ned noen fly. Ikke lenge til de flykter fra Dubai igjen tenker jeg.

Rart hun ikke nevnte det idag.(kan hende hun har gjort det etter jeg titta.) Men de 2 søstrene fortalte det 4 ganger 

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (33 minutter siden):

Er det ikke stygt å si at tissen er liten

🙈 Synes det også er stygt å si at han har like stor bagasje som henne ang. psyken. 

Om det er mulig da🫣😂

Syns det er stygt å nevne intime detaljer uansett om det er positiv el negativ omtale, all den tid han ikke har samtykket til at det fortelles til 300.000 «bestevenner». 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Som feks hva da? At sidra jobber for lite 😂

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 timer siden):

Tenk å kunne snakke så lenge om noe hun  ikke kan snakke om…. 
Hun mener hun deler hele livet sitt, men er stadig at hun ikke kan snakke om det

-Hvem er gubben hennes? Hemmelig

-Hushjelpen ? Hemmelig

-Jobben sist i Oslo?
Hemmelig 

-Det hun har jobbet med i høst? Hemmelig 

Hvorfor hun har så mye angst nå?    Hemmelig 

Ja, det er influenseren som deler hele livet sitt med elsklingene sine  :filer:

at hun ikke vil spy ut identiteten til hushjelpen sin må da for all del være innafor. Greit at vi kjenner til Ann, men hun kan fint gjøre jobben sin uten å ha trynet sitt foran tusenvis av folk hele tiden.
Det med jobb kan også være kontraktfestet "hysj-hysj"-opplegg. Da kan hun fint dele rundt det, men ikke innholdet av det. Syntes egentlig ikke at dette er så merkelig. Hun deler fortsatt fra hverdagen sin og livet.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Women123 skrev (1 time siden):

Ikke kan hu ta en ordentlig pause fra snap, hun har tross alt et lån å betale…hun er dum som kjøpte villa til en såpass stor sum

hadde du, eller folk flest, hatt mulighet til å ta opp såpass stort lån for et hjem hadde du vel gjort det? Som absolutt ALLE andre må hun betale det tilbake. 

Jeg er ikke fan av alt innen snapchat og IR, men dere her inne er så glad i å lage problemer og se ting som ingen andre utenfor ville sett på som et problem. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
delias skrev (5 timer siden):

hadde du, eller folk flest, hatt mulighet til å ta opp såpass stort lån for et hjem hadde du vel gjort det? Som absolutt ALLE andre må hun betale det tilbake. 

Jeg er ikke fan av alt innen snapchat og IR, men dere her inne er så glad i å lage problemer og se ting som ingen andre utenfor ville sett på som et problem. 

Tviler på at «folk flest» hadde tatt opp lån og kjøpt seg et oppussingsobjekt til 74 millioner bare fordi de tjener godt

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Zenhouse skrev (9 timer siden):

Helt enig og det var jo ei svensk jente (som var sammen med en venn av naboen) som fulgte med på snap og rapporterte en del ting til naboen. Kanskje han fikk nok da han forsto omfanget. Det ble jo så brått stille om han etter nyttår.

Det kan jo også handle om Ivorie. Kanskje medeier vil selge seg ut og gjøre noe annet og I ikke finner noen til å styre videre? Kanskje designer igjen har sluttet og de ikke finner ny? (Designer har det jo vært gjennomtrekk av). Ja, ja det blir jo bare spekulasjoner og synsing på hva det er, men hun får vel opp engasjement nå pga dette. 

Kan det handle om manglende merking av reklame og hun får en kjempestor bot? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
delias skrev (6 timer siden):

at hun ikke vil spy ut identiteten til hushjelpen sin må da for all del være innafor. Greit at vi kjenner til Ann, men hun kan fint gjøre jobben sin uten å ha trynet sitt foran tusenvis av folk hele tiden.
Det med jobb kan også være kontraktfestet "hysj-hysj"-opplegg. Da kan hun fint dele rundt det, men ikke innholdet av det. Syntes egentlig ikke at dette er så merkelig. Hun deler fortsatt fra hverdagen sin og livet.

Hun må holde så mye hemmelig hun bare vil, men ikke sitt da å si at du deler hele livet? 
Hva deler hun? Shopping, oppussing, driting, mat og reklame 50% av tiden? . Det er helt i orden og ikke dele mer enn det, men sitt ikke og si at hun deler så nært og alt. Hun er vel også eneste influenser jeg vet om som sier 51 ganger om dagen at hun deler aaaaalllltttt med elsklingene sine. 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
Hatsumomo skrev (16 timer siden):

Evt noe med moren, NAV og leilighetene i Oslo. 

Er jo flere her i tråden som påstår de har har skrevet inn til NAV om det. Klarer ikke helt å ta folk her i tråden seriøst, men skal ikke se bort ifra at noen andre har gjort det da.

Naboen? Hva i alle dager skulle det være? Virker jo helt søkt.

Eventuelt det ja. Men skjønner ikke helt at det skulle være noe å gå SÅ i kjelleren for. Det burde jo ikke være et uoverkommelig problem å finne en ny leilighet. Om jeg ikke husker feil så betaler Pimpen 18.000kr i mnd for leiligheten og faren betaler nok sikkert noe lignende. De bør fint kunne finne en leilighet eller to i den prisklassen igjen begge to. Shehed er faktisk i Norge og kan hjelpe til med flytting/organisering rundt flyttebyrå osv.

Nei jeg skjønner heller ikke hva det skulle være. At Naboen valgte å trekke seg ut kan jeg veldig godt forstå, men det virket jo som om han var ganske godt oppdatert på hva som ble delt. Kan jo eventuelt hende at de avsluttet skikkelig dårlig og at hun tar det tyngre enn hun vil innrømme, men da virker det jo enda dummere at hun har kastet seg rett i armene på rosenkålen.

Sveits35 skrev (8 timer siden):

Det var en god ide. Kan jo være noe så "enkelt", men det kan jo fremdeles være vanskelig å gå gjennom og ikke noe hun kan dele.

• Liker 2
Skrevet

Når blur det sofa og spisebord???? Herregud, få hjelp!!!! 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har et forslag til grunnen til dramaet, sorry hvis det allerede er nevnt!
Det var flere her inne som for noen måneder siden sa de ville rapportere mora til NAV fordi hun oppholdt seg for mye utenfor Norge/EØS med tanke på reglene rundt uføretrygd.

Hvis moras uføretrygd er satt på prøve eller evt. tas fra henne, som en konsekvens av familiens deling for content og 'hatere' som rapporterer, er det jo en ganske kjip situasjon vil jeg tro. (Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke blir tatt fra henne med mindre hun gjør noe galt, men hadde ikke alt blitt delt, så hadde ikke så mange visst om det.) 
Kanskje det er litt angstfylt å se reelle, kjipe konsekvenser av all denne delingen...

Endret av Purpurina
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...