Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Kanskje hun burde teste å ha ansvar for Gullfisker før hun skaffer seg barn.:tunge:

Hun er nok allerede gravid. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som blir så irritert? Hver gang hun skal spise forran kamera, tar hun en sikkelig liten bit så tygger hun som om munnen er stappfull og lager bevegelser som om det er mye der inne🥴

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
ollie1 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke helt hvordan hun kan si hun har vært som en mor for Rami og Sidra? Det er ti års forskjell på henne og Rami, og hun ble sendt i fosterhjem når hun var 11, da var jo ikke engang Sidra født!

Rami var ett år da Isabel rømte til et fosterhjem. Han var 12 da hun flyttet til Oslo ( i 2015) Hun kjøpte din første leilighet i 2018. Når har hun fungert som mamma til Rami?

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Driver å catcher opp nå… skipper ofte forbi jappingen hennes om dagen for det går for det meste i det samme. Men fikk akkurat med meg det om å evt føde i dubai eller Norge. Og SELVFØLGELIG vil hun gjøre det i Dubai for da kan hun booke vip rom for da blir det, quote,  «såå komfortabelt og tilrettelagt».

nå Har jeg ikke født selv så jeg skal ikke påstå at jeg er så veldig kunnskapsrik når det kommer til dette. Men første tanken som slo meg var at Isabell igjen lever på en rosa sky og som alt annet romantiserer hun også sin fremtidige fødsel og tenker at bare hun slenger inn penger for VIP så kommer alt til å bli magisk uansett 👀

• Liker 10
  • Nyttig 12
Skrevet
Tapaz skrev (39 minutter siden):

Rami var ett år da Isabel rømte til et fosterhjem. Han var 12 da hun flyttet til Oslo ( i 2015) Hun kjøpte din første leilighet i 2018. Når har hun fungert som mamma til Rami?

Rami og Sidra bodde også 3-4 år i Irak med foreldrene for å slippe unn barnevernet

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Rart hun deler at hun handler bukser i barne størrelse 12/14 år. Pga. lengden det er jo veldig rart ettersom hun har egen skredder som kommer hjem. De ble for store så nå vurderer hun str.10 år. Leser hun ikke produkt informasjon.

Nesten hver gang hun kjøper bukser må de fikses på både i lengden og livet.

Men at hun deler at hun vurderer str.10 år barneavdelingen synes jeg er skremmende. :forferdet:

Screenshot_20260508_132052_Chrome.jpg

Føler jo mer det er snakk her på KG ang. mat etc. , jo mer mat snapper er det og nå går hun  ut og snakker om at hun bruker barnestørrelse? 
Hun vet hva som genererer penger, og for dere som mener at hun (og Raad) familen ikke følger med her, så er jeg 110% sikker på at mye content blir hentet fra KG. 

:sexy:

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Er ikke helt sikker på om RS vil følge opp Isabel om hun legger opp til at Linda skal få følgere ettersom Linda ikke er i Raadfamilien, så langt tror jeg ikke Isabel sin innflytelse rekker - Linda er ikke interessant for RS, hun har tross alt ingenting med Isabel å gjøre egentlig. Mulig RS blir desperat nok under backpackingen for da får de kanskje sett Isabel gjennom Linda sin linse også, men utenom det så kommer jo ikke Linda og Isabel til å ha noe særlig med hverandre å gjøre så hvorfor skulle RS gidde å følge Linda da?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (38 minutter siden):

Føler jo mer det er snakk her på KG ang. mat etc. , jo mer mat snapper er det og nå går hun  ut og snakker om at hun bruker barnestørrelse? 
Hun vet hva som genererer penger, og for dere som mener at hun (og Raad) familen ikke følger med her, så er jeg 110% sikker på at mye content blir hentet fra KG. 

:sexy:

Det var jo soleklart når hun jabbet med Shehed og Pimpen for ett par dager siden.:sexy:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er sykt at hun tenker at det å få barn etter 3 mnd bekjentskap er lurt. I et område midt i krig og når hun tydelig viser at hun sliter psykisk om dagen.  Er spent på hvordan det utarter seg. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Tapaz skrev (2 timer siden):

Ifølge bøkene hennes så bytta hun bleier på Rami da han var baby. Mulig hun husker hun hadde en del ansvar det første leveåret hans ( et ansvar var for stort for en 10-11 åring). 
Og så spanderte hun og var sammen med dem på del ferieturer  når de var sånn typ 11-12 år gamle. Til charterturist-steder i Hellas o.l  

Kanskje dette hun relaterer til når hun sier hun fungerte som en mamma for ham. ( uten at det sier noe om min mening altså. ) 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Utifra snap har I mer enn nok med seg selv og egne utfordringer. Å få et barn er virkelig krise for alt annet enn inntektene. Hun er knapt istand til å ta vare på seg selv. Det er bare å begynne å telle risikofaktorer. Ingen penger i verden kan veie opp med mindre hun kjøper seg en vettig primæromsorgsperson for barnet som hun minst betaler for i 18 år. Og det værste er at hun bor i Dubai der det er null sikkerthetsnett til å fange opp omsorgssvikt. Gud forby! 

Endret av Bibbedi
  • Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Alt det babysnakket er bare content - har ingen tro på at hun planlegger dette nå, er jo bare kort tid siden hun sa at hun planlagte for barn om 2.5 år.

KLART det bare er for content, bare se hvor mye det får dere her i tråden til kakle om det, klart det engasjerer Raadsquad enda mer.

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Alt det babysnakket er bare content - har ingen tro på at hun planlegger dette nå, er jo bare kort tid siden hun sa at hun planlagte for barn om 2.5 år.

KLART det bare er for content, bare se hvor mye det får dere her i tråden til kakle om det, klart det engasjerer Raadsquad enda mer.

Jeg tror og håper du har rett. Dette kommer fra et godt sted og er overhodet ikke ment som hat, men det hadde jo vært fullstendig katastrofe om hun ble gravid nå sånn som psyken hennes er...

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Rami og Sidra bodde også 3-4 år i Irak med foreldrene for å slippe unn barnevernet

Og moren er forbilde hennes. Hjelpes. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Tapaz skrev (4 timer siden):

Rami var ett år da Isabel rømte til et fosterhjem. Han var 12 da hun flyttet til Oslo ( i 2015) Hun kjøpte sin første leilighet i 2018. Når har hun fungert som mamma til Rami?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (23 timer siden):

Rett og slett kvalmende å se når hun har kleshaul, forbruk forbruk forbruk 

Husker for 10-12 år siden da hun hadde blogg. Hun «kjøpte» alltid mengder med klær fra Nelly hun pakket opp og ikke brukte. Og jeg skrev en kommentar om at kunne hun ikke heller vise bilder fra Nelly om hva hun likte fremfor å «kjøpe» … Syntes det var veldig overload allerede da 😅

Endret av Justlooking
La til ett ord eller to og endret Trykkleif
  • Liker 4
Skrevet

Er det bare jeg som synes IR og svenske Loreen er veldig like??

Skrevet
Klatrepia skrev (4 minutter siden):

Er det bare jeg som synes IR og svenske Loreen er veldig like??

Er nok bare deg, synes ikke de ligner hverandre overhodet.

• Liker 1
Skrevet
Plexi skrev (13 minutter siden):

Er nok bare deg, synes ikke de ligner hverandre overhodet.

Mulig pga de er veldig slanke, begge har mørkt hår ☺️

Skrevet

Babysnakk garantert content, Raadsquad tropper opp som vanlig i kommentarfeltet og både drømmer om at Isabel får gutt og at de kan se på Isabel at hun er gravid 🤦🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...