Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Snapchat har visst utbetalt mindre enn vanlig plutselig (samme hos Rami og Sidra), men hun sa at hun vil kunne fortsette samme livsstil (ish) om dette blir den nye utbetalingen, men hun antok at det bare var en glitch i systemet. 

Screenshot_20260510_171314_Snapchat.jpg

🤣🤣🤣

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Snapchat har visst utbetalt mindre enn vanlig plutselig (samme hos Rami og Sidra), men hun sa at hun vil kunne fortsette samme livsstil (ish) om dette blir den nye utbetalingen, men hun antok at det bare var en glitch i systemet. 

Screenshot_20260510_171314_Snapchat.jpg

Selvfølgelig sier hun det, hun tjener jo enormt på sine Brands ifølge henne selv🥴 Måtte det bli slutt på den pengegaloppen Snap driver med, galskap.

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg skrev for en tid tilbake at Isabel kan komme til å angre stort på all sløsingen. Det er ufattelig mye penger hun har kastet ut av vinduet. Hun kunne vært ekstremt rik i dag om hun hadde hatt et normalt forbruk de siste tre årene. Jeg er sikker på hun kommer til å angre dypt på oppførselen sin. 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
Sol 75 skrev (16 minutter siden):

Selvfølgelig sier hun det, hun tjener jo enormt på sine Brands ifølge henne selv🥴 Måtte det bli slutt på den pengegaloppen Snap driver med, galskap.

Enig.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Men er det riktig at utbetalingen endrer seg eller er det bare en glitch? Ser et par andre influensere har skrevet om det også

• Liker 1
Skrevet
Cami9 skrev (38 minutter siden):

Men er det riktig at utbetalingen endrer seg eller er det bare en glitch? Ser et par andre influensere har skrevet om det også

Veldig rart og de endrer uten å gi influenserne beskjed?

• Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (52 minutter siden):

Sirah skrev (13 minutter siden):

Reglene skulle forandres men er ikke så sikker på hvordan det skulle foregå. Tror det gikk ut på at de måtte sende så og så mye på spotlight eller noe i den duren. Sikkert noen som vet bedre enn meg her inne. Ja, veldig rart at ikke snapperene har fått mer klar beskjed.

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (59 minutter siden):

Jeg skrev for en tid tilbake at Isabel kan komme til å angre stort på all sløsingen. Det er ufattelig mye penger hun har kastet ut av vinduet. Hun kunne vært ekstremt rik i dag om hun hadde hatt et normalt forbruk de siste tre årene. Jeg er sikker på hun kommer til å angre dypt på oppførselen sin. 

Er helt hinsides det pengeforbruket hennes og tror nok det kan slå tilbake på henne.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Sol 75 skrev (9 minutter siden):

Reglene skulle forandres men er ikke så sikker på hvordan det skulle foregå. Tror det gikk ut på at de måtte sende så og så mye på spotlight eller noe i den duren. Sikkert noen som vet bedre enn meg her inne. Ja, veldig rart at ikke snapperene har fått mer klar beskjed.

Ja er jo veldig rart og veldig uprofesjonelt om de bare stenger krana over natta uten forvarsel

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (46 minutter siden):

Hun sa hun hadde fått mail. 

Men hun er ikke bekymret for inntekten ei heller forbruket. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er det lagt ut bilder av Jack?

Skrevet
Marlenene skrev (28 minutter siden):

Hvor er det lagt ut bilder av Jack?

Florerte film og bilder på tiktok, du finner nok om du søker der :)

Skrevet

Dette er det nye opplegget for utbetaling, også er det visst kommet noe strengere krav for å oppnå gul stjerne. 

Sitat
Endringer i inntektsgenerering (Creator Rewards)
Snapchat oppdaterer kontinuerlig hvordan kreatører får betalt: 
  • Spotlight-krav: Fra og med 7. mai 2026 må du ha minst 100 timer samlet Spotlight-visningstid i løpet av de siste 28 dagene for å kvalifisere deg for maksimale kreatørbelønninger.
  • Spotlight-belønninger: Det gamle «Spotlight-belønningsprogrammet» ble avsluttet 31. januar 2025, og nye vilkår for kreatørbelønninger gjelder nå.
  • Generelle krav: Du må publisere innhold 10 av de siste 28 dagene til offentlige Stories eller Spotlight.

Men Isabel sa hun oppfylte visningskravene med tre ganger. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (8 minutter siden):

Dette er det nye opplegget for utbetaling, også er det visst kommet noe strengere krav for å oppnå gul stjerne. 

Men Isabel sa hun oppfylte visningskravene med tre ganger. 

Takk😊 Da får jeg ligge unna utforsk også 😉

• Liker 5
Skrevet
Sol 75 skrev (49 minutter siden):

Takk😊 Da får jeg ligge unna utforsk også 😉

Og hun "hovererte over  alle "haters" underveis i snappen også idag, så hun følger godt med. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (30 minutter siden):

Og hun "hovererte over  alle "haters" underveis i snappen også idag, så hun følger godt med. 

Blir ikke overrasket.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sol 75 skrev (5 timer siden):

Er helt hinsides det pengeforbruket hennes og tror nok det kan slå tilbake på henne.har

Har hatt sansen for dama lenge. Men nå når jeg ser alle pakkene hun får på døra der hun pakker opp med stjerner i øynene. … For så å ikke bruke det så får jeg en bitter smak i munnen og blir oppgitt 
Hun får nok dopaminkick av å handle. Og når pakken kommer er det uinteressant 
Noe jeg med ADHD kjenner meg igjen i. 

Endret av Margaretth
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (13 timer siden):

Hun sa hun hadde fått mail. 

Men hun er ikke bekymret for inntekten ei heller forbruket. 

Men det var jo ang visningstall på spotlight? Den sa hun at hun hadde oppfylt x3.

Skrevet
Sirah skrev (48 minutter siden):

Men det var jo ang visningstall på spotlight? Den sa hun at hun hadde oppfylt x3.

Ikke godt å vite, hva som har skjedd.🤷‍♀️

Ser at flere influensere sier det samme.

Men ingen av dem er avhengig av inntekten,  så da går det vel greit for dem da.😂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

Ikke godt å vite, hva som har skjedd.🤷‍♀️

Ser at flere influensere sier det samme.

Men ingen av dem er avhengig av inntekten,  så da går det vel greit for dem da.😂

Nei, et par millioner fra eller til i måneden er jo ingen big deal 😅🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...