Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
miagunda skrev (25 minutter siden):

Så synd, hadde vært en tidlig julegave til folket 

Folket kan jo gi seg selv denne julegaven ved å slutte å følge med på alt tullet på Snapchat. Forsvinner publikum må de finne seg noe annet å gjøre. Ingen fortjener millioninntekt for å filme shopping hauls, taste tests og hva enn. 

Tenk all tiden folk kunne brukt på mer fornuftige ting.
Oppfordrer alle som gledet seg over nyheten om at Snapchat kuttet inntekter til å slutte å følge sirkuset. 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fizzypo skrev (47 minutter siden):

Denne tråden burde vært gjenstand for analyse til en doktorgradavhandling om influencermakt og besettelse. Sinnsykt å lese hva som skrives her. Virker ikke som om noen unner henne suksess eller liker innholdet hun produserer, så mange fryder seg over mulig inntektsfall, men er tilsynelatende fortsatt fullstendig oppslukt i henne og følger med på absolutt alt og får t.o.m med seg detaljer som at hun har begynt å slikke seg på leppene. Altså folkens, gjør dere selv en tjeneste og fjern henne fra livene deres hvis hun ikke gir dere noe positivt. 

Synes det burde bli analysert på de som følger henne slavisk , åpner nebbet, kjøper hver gang det er lanseringer (som er ofte) drømmer om IR's sex liv osv. tror de er i familie, tror de er ute på beach club,  reiser sammen med IR på ferie.  osv. griner å er lei seg, hvis hun ikke får som hun vil. det er mye å ta av.

• Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet
Fizzypo skrev (1 time siden):

Denne tråden burde vært gjenstand for analyse til en doktorgradavhandling om influencermakt og besettelse. Sinnsykt å lese hva som skrives her. Virker ikke som om noen unner henne suksess eller liker innholdet hun produserer, så mange fryder seg over mulig inntektsfall, men er tilsynelatende fortsatt fullstendig oppslukt i henne og følger med på absolutt alt og får t.o.m med seg detaljer som at hun har begynt å slikke seg på leppene. Altså folkens, gjør dere selv en tjeneste og fjern henne fra livene deres hvis hun ikke gir dere noe positivt. 

Ikke til så groteskt beløp som disse får. Det er ikke fortjent. Ligger i senga og drar seg. Følger henne ikke heller, gir ingen sånne ei krone 😄 Er bare på kg.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Babushka skrev (55 minutter siden):

Folket kan jo gi seg selv denne julegaven ved å slutte å følge med på alt tullet på Snapchat. Forsvinner publikum må de finne seg noe annet å gjøre. Ingen fortjener millioninntekt for å filme shopping hauls, taste tests og hva enn. 

Tenk all tiden folk kunne brukt på mer fornuftige ting.
Oppfordrer alle som gledet seg over nyheten om at Snapchat kuttet inntekter til å slutte å følge sirkuset. 

Ja, enig. Bruker ikke snapchat, så fin oppfordring til andre.

• Nyttig 2
Skrevet
Fizzypo skrev (1 time siden):

Spørsmålet er hva du gjør i tråden da? Jeg antar jo at du følger henne siden du er innom tråden og poster? Og siden du følger henne, så gir du henne penger .. og da er spørsmålet, hvorfor gir du henne penger?

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
miagunda skrev (2 timer siden):

Ja, kjett med tom pengpung, ha ha tusen takk 😄

😂❤️ Det var da som F at det var en bug😡  Men nå fikk de noe å tenke over , tenker jeg🥴

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (16 minutter siden):

Spørsmålet er hva du gjør i tråden da? Jeg antar jo at du følger henne siden du er innom tråden og poster? Og siden du følger henne, så gir du henne penger .. og da er spørsmålet, hvorfor gir du henne penger?

Jeg følger henne ikke, er mer fascinert av alle de som er så hjernevasket av feks hun her, flere andre influensere også.

Husker jeg var sånn i ungdommen forsvarte idolene mine, men dette vokste jeg av meg før jeg ble 20 😄

Forstår ikke at så mange sitter fast i ungdommen, som jeg ser det. For kjenner igjen følelsen, men den ligger langt tilbake i fortiden, dette er godt voksne mennesker også.

• Nyttig 1
Skrevet
Fizzypo skrev (2 timer siden):

Here we go again😂😂

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Synes det burde bli analysert på de som følger henne slavisk , åpner nebbet, kjøper hver gang det er lanseringer (som er ofte) drømmer om IR's sex liv osv. tror de er i familie, tror de er ute på beach club,  reiser sammen med IR på ferie.  osv. griner å er lei seg, hvis hun ikke får som hun vil. det er mye å ta av.

👏👏❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (31 minutter siden):

Spekulasjoner i hva andre brukere gjør i tråder er imot forumreglene. Det burde du vite. Å starte et innlegg med å stille spørsmålet hva jeg gjør her for deretter å konkludere med at jeg følger henne og gir henne penger er jo nesten psykotisk. Det finnes liksom ingen andre grunner til å skrive det jeg skrev enn at man elsker henne og følger henne? Men godt forsøk på digresjon. Jeg lar meg fortsatt undre og sjokkere over at det går an å hate en influencer så mye, men likevel følge slavisk med på alt som legges ut. Det er helt sykt faktisk. 

• Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Det kan være, men om noen digger henne og faktisk lar seg underholde er ikke det noe som påvirker deg og meg. Folk får følge de influencerne som tilfører noe positivt til livene deres, selv om det virker helt fjernt for oss utenfra. Det er uansett helt åpenbart bare av å lese her inne at mye av inntektene kommer av hatewatching og det syns jeg er langt mer fascinerende.

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
Fizzypo skrev (23 minutter siden):

Spekulasjoner i hva andre brukere gjør i tråder er imot forumreglene. Det burde du vite. Å starte et innlegg med å stille spørsmålet hva jeg gjør her for deretter å konkludere med at jeg følger henne og gir henne penger er jo nesten psykotisk. Det finnes liksom ingen andre grunner til å skrive det jeg skrev enn at man elsker henne og følger henne? Men godt forsøk på digresjon. Jeg lar meg fortsatt undre og sjokkere over at det går an å hate en influencer så mye, men likevel følge slavisk med på alt som legges ut. Det er helt sykt faktisk. 

Hehe, psykotisk?

Sier personen som bare skal en tur innom en random tråd liksom for å slenge dritt til de i tråden til en person h*n hevder å ikke bry seg noe om.

Jommen sa jeg smør..:plystre:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Fizzypo skrev (30 minutter siden):

Det kan være, men om noen digger henne og faktisk lar seg underholde er ikke det noe som påvirker deg og meg. Folk får følge de influencerne som tilfører noe positivt til livene deres, selv om det virker helt fjernt for oss utenfra. Det er uansett helt åpenbart bare av å lese her inne at mye av inntektene kommer av hatewatching og det syns jeg er langt mer fascinerende.

Så du synes det bare burde analyseres på de som klarer å se den kyniske, manipulerende og kalkulerende måten IR og andre influensere markedsfører sine produkter for å selge.?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Hehe, psykotisk?

Sier personen som bare skal en tur innom en random tråd liksom for å slenge dritt til de i tråden til en person h*n hevder å ikke bry seg noe om.

👏👏🎯

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Så du synes det bare burde analyseres på de som klarer å se den kyniske, manipulerende og kalkulerende måten IR og andre influensere markedsfører sine produkter for å selge.?

Nei. Det som burde analyseres er hvorfor denne kritikken er viktigere enn å direkte bidra med at hun ikke bare kan livnære seg av Snapchat, men bli mangemillionær. Før Snap begynte å utbetale elleville lønninger kunne jeg godt forstå hvorfor noen fulgte med på en influencer de var kritiske til på f.eks IG. Der man kan lese alle innlegg på en åpen profil og likevel ikke gi dem en eneste krone i kassen, men dette.. det er jo en direkte link mellom views og $. Og en ting er å fremme viktig konstruktiv kritikk (syns likevel ikke det er mer verdt enn å gi henne views) men så mye av det som skrives her er jo et hav unna dette. 

Hatsumomo skrev (29 minutter siden):

Hehe, psykotisk?

Hehe, vet du hva psykotisk betyr? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Fizzypo skrev (5 minutter siden):

bla bla bla 

Ta deg tur ut igjen av tråden, du.

Jeg tror du har godt av det.

Så kan vi andre - som er i tråden for å diskutere Isabel Raad (kikker på trådtittelen - jepp ISABEL RAAD faktisk) diskutere det som faktisk handler om hva Isabel Raad foretar seg i livet sitt -  på godt og vondt.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Ta deg tur ut igjen av tråden, du.

Jeg tror du har godt av det.

Så kan vi andre - som er i tråden for å diskutere Isabel Raad (kikker på trådtittelen - jepp ISABEL RAAD faktisk) diskutere det som faktisk handler om hva Isabel Raad foretar seg i livet sitt -  på godt og vondt.

Oisann, traff en nerve gitt. Skjønner at det er kjedelig når noen andre skal komme inn i ekkokammeret og ødelegge moroa med å kollektivt hate alt en influencer sier og gjør og motta masse applaus og hjerter fra likesinnede, men det endrer likevel ikke det faktum at det er en helt absurd handling når vi vet at hun tjener så mye på det. Om absolutt alt her var konstruktiv kritikk så forstår jeg ikke hva det å ytre seg her inne skal oppnå annet enn et velbehag av å få støtte for sine meninger. Hvis man bare er interessert i å slarve så er jo det forsåvidt en ærlig sak, men herregud så nitrist. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fizzypo skrev (2 minutter siden):

Oisann, traff en nerve gitt. Skjønner at det er kjedelig når noen andre skal komme inn i ekkokammeret og ødelegge moroa med å kollektivt hate alt en influencer sier og gjør og motta masse applaus og hjerter fra likesinnede, men det endrer likevel ikke det faktum at det er en helt absurd handling når vi vet at hun tjener så mye på det. Om absolutt alt her var konstruktiv kritikk så forstår jeg ikke hva det å ytre seg her inne skal oppnå annet enn et velbehag av å få støtte for sine meninger. Hvis man bare er interessert i å slarve så er jo det forsåvidt en ærlig sak, men herregud så nitrist. 

OM du hadde tilbrakt 2 sek her inne så hadde du sett at ekkokammer er det ikke, men det er jo fint at du fikk brukt det ordet. 

Jeg er ikke interessert i brukerdebatt med deg, nå var nettopp tråden stengt pga det, vi trenger ikke en ny runde med det. 

Du får mase med noen andre, jeg gidder ikke det.

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

OM du hadde tilbrakt 2 sek her inne så hadde du sett at ekkokammer er det ikke, men det er jo fint at du fikk brukt det ordet. 

Jeg er ikke interessert i brukerdebatt med deg, nå var nettopp tråden stengt pga det, vi trenger ikke en ny runde med det. 

Du får mase med noen andre, jeg gidder ikke det.

Sjokk at det var nettopp brukerdebatt som var årsaken til at tråden ble midlertidig stengt. Hvis du virkelig ikke ønsker å legge opp til brukerdebatt anbefaler jeg at du neste gang svarer på en redelig måte istedenfor å spore av med en vill spekulasjon og whataboutism. Jeg hadde svart deg med en høflig tone hvis du hadde gjort det. Det jeg skrev var ikke drittslenging, men en genuin nysgjerrighet på hva som gjør at folk gir en influencer de ikke liker visningstid på Snapchat når det er en direkte kobling mellom det og inntekter. Hver gang et slikt spørsmål stilles i tråder på Rampelys får man aldri svar, det blir bare brukerdebatt fordi ingen vil innrømme hvorfor de egentlig gjør det. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Fizzypo skrev (23 minutter siden):

Nå er dette fortsatt en tråd om IR, ikke om brukerne. Men føl deg fri til å foreta en analyse, bare ikke her. 

• Liker 8
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...