Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir så imponert over disse influensere som kaller følgerene  sine for haters i den situasjonen de har vært i 🤪 Det sier kanskje litt…men går neppe hjem til blodfansen 🤪

• Liker 3
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ollie1 skrev (36 minutter siden):

Nå er dette fortsatt en tråd om IR, ikke om brukerne. Men føl deg fri til å foreta en analyse, bare ikke her. 

👏👏👏

• Liker 5
Skrevet

Noe så usmakelig IR er på snapstory nå.. ble alvorlig høy på pæra igjen nå som det viste seg å bare være en bug på snapchat🙈 nå kunne hun endelig bestille uendelig med roomservice igjen🥰 

• Liker 3
  • Nyttig 18
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (59 minutter siden):

Noe så usmakelig IR er på snapstory nå.. ble alvorlig høy på pæra igjen nå som det viste seg å bare være en bug på snapchat🙈 nå kunne hun endelig bestille uendelig med roomservice igjen🥰 

Skjønner du ikke at det er sarkasme? Hun har sikkert fått mange tilbakemeldinger om at det er til pass for henne og familien at de ikke får penger fra snap. Topp du det med den stygge omtalen her inne og på andre websider, så forstår jeg fullstendig hennes sarkastiske reaksjon.

Denne tråden her er et klassisk eksempel på janteloven...

De ti bud i Janteloven:
Du skal ikke tro at du er noe.
Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
Du skal ikke tro du vet mer enn oss.
Du skal ikke tro du er mer enn oss.
Du skal ikke tro at du duger til noe.
Du skal ikke le av oss.
Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

Det såkalte bygdedyret kommer frem fra både bygd og by i denne tråden her.

• Nyttig 8
Skrevet
Sunshade83 skrev (1 minutt siden):

Skjønner du ikke at det er sarkasme? Hun har sikkert fått mange tilbakemeldinger om at det er til pass for henne og familien at de ikke får penger fra snap. Topp du det med den stygge omtalen her inne og på andre websider, så forstår jeg fullstendig hennes sarkastiske reaksjon.

Denne tråden her er et klassisk eksempel på janteloven...

De ti bud i Janteloven:
Du skal ikke tro at du er noe.
Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
Du skal ikke tro du vet mer enn oss.
Du skal ikke tro du er mer enn oss.
Du skal ikke tro at du duger til noe.
Du skal ikke le av oss.
Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

Det såkalte bygdedyret kommer frem fra både bygd og by i denne tråden her.

Du tror oppriktig det der var sarkasme fra hennes side?

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Du tror oppriktig det der var sarkasme fra hennes side?

Etter å ha hørt gjennom den delen av storyen så er svaret ja.

• Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Eg syns ho har sagt før ho klare seg utmerket uten Snapchat inntektene men tydeligvis ikkje . Og det gjelder dei fleste som får betalt ! Dei fikk rimelig panikk. Tydeligvis er det hovud inntektene til dei fleste virker det ut som🫢

• Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet

Noen som sa for noen sider siden at man kunne søke opp bilder an I &J sammen så siden jeg kjeder møkka ut av meg på sykehuset så tenkte jeg og gjøre det, men finner bare gammelt 😅. Men fikk opp profilen hans på Instagram og da var det jo et bilde er Gucci ( ser hvertfall slik ut) er med,  nå veit ikke jeg om han har hatt samme bilde heletiden da 😝😅   

veit folk føler seg sikre på at det er han. Men jeg aner ikke hvem han er en gang. Så ja… bare litt kjedsommelighet her altså .. og diskusjonen her var litt kjedelig også 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Smukgid skrev (17 minutter siden):

Noen som sa for noen sider siden at man kunne søke opp bilder an I &J sammen så siden jeg kjeder møkka ut av meg på sykehuset så tenkte jeg og gjøre det, men finner bare gammelt 😅. Men fikk opp profilen hans på Instagram og da var det jo et bilde er Gucci ( ser hvertfall slik ut) er med,  nå veit ikke jeg om han har hatt samme bilde heletiden da 😝😅   

veit folk føler seg sikre på at det er han. Men jeg aner ikke hvem han er en gang. Så ja… bare litt kjedsommelighet her altså .. og diskusjonen her var litt kjedelig også 

Det ligger en del bilder litt tilbake i tråden her om du blar et stykke :)

Håper alt er bra med deg ❤️

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Fizzypo skrev (5 timer siden):

Oisann, traff en nerve gitt. Skjønner at det er kjedelig når noen andre skal komme inn i ekkokammeret og ødelegge moroa med å kollektivt hate alt en influencer sier og gjør og motta masse applaus og hjerter fra likesinnede, men det endrer likevel ikke det faktum at det er en helt absurd handling når vi vet at hun tjener så mye på det. Om absolutt alt her var konstruktiv kritikk så forstår jeg ikke hva det å ytre seg her inne skal oppnå annet enn et velbehag av å få støtte for sine meninger. Hvis man bare er interessert i å slarve så er jo det forsåvidt en ærlig sak, men herregud så nitrist. 

Traff du en nerve ? Seriøst er man på barnehagestadiet her eller ?

Ekkokammer er jo noe Isabel er veldig glad i, så det burde ikke plage henne eller dere andre her inn heller tenker jeg . Hun lever og ånder jo for ekkokammer, det er hennes Snap et levende bevis på. Men det er kanskje en type ekkokammer du er mer glad i ?

Samt jeg lurer på hva spesifikt du har fått med deg i denne tråden som heter Isabel Raad som ikke er konstruktiv kritikk ? For her inne finner du like mye av begge deler, man kan ikke selektivt velge hva man vil lese hvis man først skal ytre seg.

For meg er det ikke slarving eller sladder i det hele tatt, det som skrives her inne er 90% ALT som RS ikke ser. At det plager deg at vi som faktisk er oppegående mennesker synes det er viktig å ha et kritisk syn på dette kultlignende fenomenet sier for meg masse om de.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Isabel, men jeg bryr meg om alle som "på ekte" tror hun bryr seg om de. Hun ELSKER de så langt pengene deres rekker. Jeg er glad for hver gang noen får øyene opp for hvilket kynisk spill dette er på menneskers samvittighet, å det er eneste grunnen til at jeg skriver her inne. For jeg vet mange har fått seg en oppvåkning her inne som tidligere kom inn for å forsvare IR og RS.
Det første man blir blind på er øynene ✔️

Hun er en større melkemaskin enn noen norsk bonde har samlet. Det er en ekstrem form for influencergrooming hun holder på med.

Mange liker kanskje ikke å høre det, men det er sannheten.

Endret av Tenkeselv
  • Hjerte 3
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (3 timer siden):

Det samme tenkte jeg også, hun var rett og slett usmakelig. Men dette viste for meg den ekte henne, bak den påtatte liksom uskyldigheten

Endret av Tenkeselv
Skrivefeil
  • Nyttig 16
Skrevet
Klatrepia skrev (11 timer siden):

😹😹😹 morsom😹😹😹… er nok litt lei den dama også…

Det er lov det🤭😅

Skrevet
Tenkeselv skrev (18 minutter siden):

Det samme tenkte jeg også, hun var rett og slett usmakelig. Men dette viste for med den ekte henne, bak den påtatte liksom uskyldigheten

Jeg har merket meg denne oppførselen ved tidligere anledninger også. Når hun slipper maska er hun frekk og stygg i kjeften, breial og litt rølpete egentlig. 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (29 minutter siden):

Traff du en nerve ? Seriøst er man på barnehagestadiet her eller ?

Ekkokammer er jo noe Isabel er veldig glad i, så det burde ikke plage henne eller dere andre her inn heller tenker jeg . Hun lever og ånder jo for ekkokammer, det er hennes Snap et levende bevis på. Men det er kanskje en type ekkokammer du er mer glad i ?

Samt jeg lurer på hva spesifikt du har fått med deg i denne tråden som heter Isabel Raad som ikke er konstruktiv kritikk ? For her inne finner du like mye av begge deler, man kan ikke selektivt velge hva man vil lese hvis man først skal ytre seg.

For meg er det ikke slarving eller sladder i det hele tatt, det som skrives her inne er 90% ALT som RS ikke ser. At det plager deg at vi som faktisk er oppegående mennesker synes det er viktig å ha et kritisk syn på dette kultlignende fenomenet sier for meg masse om de.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Isabel, men jeg bryr meg om alle som "på ekte" tror hun bryr seg om de. Hun ELSKER de så langt pengene deres rekker. Jeg er glad for hver gang noen får øyene opp for hvilket kynisk spill dette er på menneskers samvittighet, å det er eneste grunnen til at jeg skriver her inne. For jeg vet mange har fått seg en oppvåkning her inne som tidligere kom inn for å forsvare IR og RS.
Det første man blir blind på er øynene ✔️

Hun er en større melkemaskin enn noen norsk bonde har samlet. Det er en ekstrem form for influencergrooming hun holder på med.

Mange liker kanskje ikke å høre det, men det er sannheten.

Kan du lese? For det ser ikke sånn ut ut ifra det du svarer. Det jeg lurer på er hvorfor er det viktigere å gi henne views = inntekter for å kunne ha et kritisk syn og ytre det i et forum når det samtidig bidrar til at hun kan fortsette å håve inn på nettopp alt som er kritikkverdig? Det er så naivt å tro at det å kritisere her inne skal forandre meningen til et nevneverdig antall mennesker at det vil merkes på Isabel sin lønnsslipp. For hver person du kanskje endrer synet til kan du være sikker på at du lokker like mange til kanalene hennes som klikker seg inn av ren nysgjerrighet ut ifra det som står skrevet her. Om du ikke er inne på hennes Snap, men deltar i diskusjonen basert på det som skrives her så er ikke mitt spørsmål rettet til deg. Det er de som klikker seg inn stadig vekk og bidrar til å fylle opp bankkontoen hennes jeg er oppriktig nysgjerrig på.

Endret av Fizzypo
Skrivefeil
  • Nyttig 4
Skrevet
Fizzypo skrev (6 timer siden):

Oisann, traff en nerve gitt. Skjønner at det er kjedelig når noen andre skal komme inn i ekkokammeret og ødelegge moroa med å kollektivt hate alt en influencer sier og gjør og motta masse applaus og hjerter fra likesinnede, men det endrer likevel ikke det faktum at det er en helt absurd handling når vi vet at hun tjener så mye på det. Om absolutt alt her var konstruktiv kritikk så forstår jeg ikke hva det å ytre seg her inne skal oppnå annet enn et velbehag av å få støtte for sine meninger. Hvis man bare er interessert i å slarve så er jo det forsåvidt en ærlig sak, men herregud så nitrist. 

Du er vel like nitrist selv som kommer innom med noen "kloke ord" til alle oss idiotene. Når du gikk inn i denne tråden visste du akkurat hva som fantes her, og du har jo selv et behov for å heve deg over andre. La oss hatewatche i fred, jeg trenger noe idiotisk såpeopera-drama i livet mitt. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Fizzypo skrev (40 minutter siden):

Kan du lese? For det ser ikke sånn ut ut ifra det du svarer. Det jeg lurer på er hvorfor er det viktigere å gi henne views = inntekter for å kunne ha et kritisk syn og ytre det i et forum når det samtidig bidrar til at hun kan fortsette å håve inn på nettopp alt som er kritikkverdig? Det er så naivt å tro at det å kritisere her inne skal forandre meningen til et nevneverdig antall mennesker at det vil merkes på Isabel sin lønnsslipp. For hver person du kanskje endrer synet til kan du være sikker på at du lokker like mange til kanalene hennes som klikker seg inn av ren nysgjerrighet ut ifra det som står skrevet her. Om du ikke er inne på hennes Snap, men deltar i diskusjonen basert på det som skrives her så er ikke mitt spørsmål rettet til deg. Det er de som klikker seg inn stadig vekk og bidrar til å fylle opp bankkontoen hennes jeg er oppriktig nysgjerrig på.

Og det som er så fascinerende er at mange her inne er så overbevist om at IR er her inne og blir såret. Altså - hver gang noen her irriterer seg over at hun sier villa, nevner prisen osv - så kliner damen til og sier det enda mer. Utrolig morsomt å følge med på, for IR vet at hun tjener penger på hatersene sine 😉 

• Liker 4
Skrevet
Natu skrev (8 minutter siden):

Du er vel like nitrist selv som kommer innom med noen "kloke ord" til alle oss idiotene. Når du gikk inn i denne tråden visste du akkurat hva som fantes her, og du har jo selv et behov for å heve deg over andre. La oss hatewatche i fred, jeg trenger noe idiotisk såpeopera-drama i livet mitt. 

Endelig en som står for det! 👏🏻 DET kan man respektere! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (17 minutter siden):

:ler:

• Liker 3
Skrevet
Natu skrev (37 minutter siden):

Nitrist å påpeke den logiske bristen i å brødfø en influencer man misliker slik at hun kan fortsette å leve av å produsere innhold som gjør at man fortsetter å mislike henne? Du ser ikke hvor sykt det er? Men vet du, en ting skal du ha og det er at du er ærlig. Hatewatching er en helt fair begrunnelse.

• Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor spørre om look'en, når hun ikke snapper i sanntid. 

Trykket verken 👎👍 men:forferdet:

Screenshot_20260512_220111_Snapchat.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...