Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
hjerteis skrev (4 timer siden):

Ble det litt awkward når hun skulle reklamere for Lyko sin 17 mai bag, og skulle promotere Sophie Elise sin Glöd? 😂😂

Haha tenkte det samme! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hjerteis skrev (5 timer siden):

Ble det litt awkward når hun skulle reklamere for Lyko sin 17 mai bag, og skulle promotere Sophie Elise sin Glöd? 😂😂

Det skinte litt igjennom at hun syntes det selv også 😂

Virket som en fin pakke Lyko hadde satt sammen da!

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Men hvor mye trenger man av all slags produkter? En goodie-bag i måneden? 
«Kjøp, kjøp, kjøp så jeg kan bli enda rikere.»
Lurer på hvor mange tuber og krukker som står ubrukt i diverse hjem. For ikke å snakke om alle de skadelige kjemikaliene unge (og gamle), mennesker smører på huden. 

Ikke ment mot deg Sirah 😊

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Fikk henne opp mellom sjappene her idag, å ser hun holder på med gulv. Men hva tenkte hun med angående valget oppe ? Altfor mye, virkelig stygt i mine øyne. Altfor stort areal for den type mønster på flisene 😅

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Åååå, nei 🙈 Det gulvet som blir lagt i 2. etasje nå blir for mye og for mørkt etter min mening. Blir ikke så verst nede, men når man legger gulv legger man jo en tynn matte under. De legger gulvet rett på marmorgulvet. Litt av et opplegg 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Shit!! Hvorfor vil hun ikke ha likt gulv oppe og nede?? Det gulvet i 2. etasje er jo helt forferdelig! Og det er vel uansett mye finere med likt gulv overalt? Hva med trappa?? 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Heike m72 skrev (21 minutter siden):

Åååå, nei 🙈 Det gulvet som blir lagt i 2. etasje nå blir for mye og for mørkt etter min mening. Blir ikke så verst nede, men når man legger gulv legger man jo en tynn matte under. De legger gulvet rett på marmorgulvet. Litt av et opplegg 🙈

Absolutt altfor mørkt. Jeg ble overrasket over hvor mørkt hun har valgt det.

• Liker 4
Skrevet
Heike m72 skrev (18 minutter siden):

Ja, virker som det gjøres mye rart håndverk i Dubai. Hvilke av leilighetene har ikke hatt lekkasjer, liksom? Og denne villaen til 47 millioner «oppgraderes» med at et slikt gulv legges rett nedpå og wrapping rundt ekte stein på kjøkkenet. Får vondt langt inn i hjertet.😵‍💫

• Liker 8
  • Nyttig 5
Gjest hjerteis
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Jeg beit på 🤣 Pakke på vei i posten 🥳

Skrevet

IR som tvinger Rami til å komme å hjelpe henne med og velge sofa. Og når han sier sin mening om den, så begynner hun argumentere imot det han sier. Hun spør om hans mening om sofaen, selv om det virker som om hun allerede har bestemt seg for den. Virkelig respektløst å kaste vekk andres tid på den måten.

• Liker 6
Gjest hjerteis
Skrevet

Men dette gulvet, ja! Virkelig! Hva har hun tenkt med? 🙈 Ouuuuff! 

Gjest hjerteis
Skrevet
Alfakrøllen skrev (Akkurat nå):

IR som tvinger Rami til å komme å hjelpe henne med og velge sofa. Og når han sier sin mening om den, så begynner hun argumentere imot det han sier. Hun spør om hans mening om sofaen, selv om det virker som om hun allerede har bestemt seg for den. Virkelig respektløst å kaste vekk andres tid på den måten.

Enig, og den sofaen var heller ikke bra 🙈 Kan hun ikke heller stoppe nå, og ringe den designeren? Please? 🤣

Skrevet
hjerteis skrev (2 minutter siden):

Enig, og den sofaen var heller ikke bra 🙈 Kan hun ikke heller stoppe nå, og ringe den designeren? Please? 🤣

Skulle ikke Marina og Rosenkålen hjelpe henne, de har jo så god smak.:filer:

• Liker 2
Skrevet
hjerteis skrev (5 minutter siden):

Men dette gulvet, ja! Virkelig! Hva har hun tenkt med? 🙈 Ouuuuff! 

Trust the prosess :popcorn: Tror jeg hadde bytta , før de er ferdig med 2 etg.

• Liker 2
Skrevet
hjerteis skrev (7 minutter siden):

En ting jeg lurer på, har ikke greie på det.

Er det vanlig med kritthvit sofa, hvis mann vil ha nordic style?

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke samme stil Anniken har? Mørke fiskebensgulv og hvite vegger. 
Skulle bare beholdt flisene. Synes fliser er fint og det passer bra i varme land. Og praktisk! 

• Liker 4
Skrevet

Det gulvet hun har lagt oppe hadde passet på et kontor kanskje, men nede syntes jeg det var pent gulv 

Skrevet

Hun kommer 100% til å endre det gulvet oppe. Hun får jo panikk selv🤣 

og angående trappa.. den sa hun her om dagen skulle forbli som den er. …👀 dette hadde vært perfekt timing for en interiørdesigner til å komme og redde dagen🫣😆

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Lili-S skrev (53 minutter siden):

Ja, virker som det gjøres mye rart håndverk i Dubai. Hvilke av leilighetene har ikke hatt lekkasjer, liksom? Og denne villaen til 47 millioner «oppgraderes» med at et slikt gulv legges rett nedpå og wrapping rundt ekte stein på kjøkkenet. Får vondt langt inn i hjertet.😵‍💫

Tenkte det samme 😱😱😱 

• Liker 3
Skrevet

Lurer på om hun kanskje tenkte litt "dyrt hotellrom" vibe på sitt soverom i utgangspunktet, og det kunne jo isolert sett fungert. Jeg ser visjonen når det er seng, mye gardiner, kanskje noen stoler osv. 

Også ødela hun det hele. 

Men det blir nok bedre når det er møblert. Kanskje få inn noe tepper, på rommene i hvertfall. Personlig ville jeg valgt samme farge oppe og nede. Å ha to forskjellige gulvfarger (tre med trappen) forbinder jeg egentlig med å ikke ha råd eller ork til å gjøre det "ordentlig". Fordi sånn er det hos meg 😂 Jeg har to soverom med "standard" eik og resten med hvitoljet. Not a fan. Men siden det er to soverom er det ok 😅 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...