Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sååå.. hun vil basically tilbake til 80-90 tallet? Disse løsningene hun har kommet med fra chatgpt er grusomme🙈

• Liker 5
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det er mange som klager på at Shehed ikke har noe innhold osv.  Jeg personlig syns det er mye mer interessant å se på henne enn Isabell. Men så liker jeg hunder, matlaging og hverdagsliv. Syns det er koselig jeg.. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det viktigste er jo at hun trives i hjemmet sitt. Men hvorfor skal "alt" endres med en gang? Jeg hadde prioritert møbler og slikt, så kan hun bo seg litt til, uten å ta forhastede og impulsive valg. Nå virker som det er nye ideer hvert 5. minutt, og jeg mistenker at typen også har mange ideer/meninger som han "hjelper" henne med. 

• Liker 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (2 minutter siden):

Det viktigste er jo at hun trives i hjemmet sitt. Men hvorfor skal "alt" endres med en gang? Jeg hadde prioritert møbler og slikt, så kan hun bo seg litt til, uten å ta forhastede og impulsive valg. Nå virker som det er nye ideer hvert 5. minutt, og jeg mistenker at typen også har mange ideer/meninger som han "hjelper" henne med. 

Det er uforståelig for meg at hun ikke hyrer noen som kan dette, gir denne personen sine ideer og tanker og betaler for at denne setter i gang dette. Når hun skal gape over alt samtidig selv så blir det jo for mye for henne og heller ikke noe helhetlig gjennomført.

Hun skulle jo det i starten og var enige med alle som skrev inn til henne at det skulle hun såklart gjøre.

Hvorfor gjør hun ikke det da?  Er denne evige kontrollen hun skal ha på alt som gjør henne slik?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (37 minutter siden):

Det er uforståelig for meg at hun ikke hyrer noen som kan dette, gir denne personen sine ideer og tanker og betaler for at denne setter i gang dette. Når hun skal gape over alt samtidig selv så blir det jo for mye for henne og heller ikke noe helhetlig gjennomført.

Hun skulle jo det i starten og var enige med alle som skrev inn til henne at det skulle hun såklart gjøre.

Hvorfor gjør hun ikke det da?  Er denne evige kontrollen hun skal ha på alt som gjør henne slik?

Hun har penger til det så fatter ikke at hun ikke hyrer inn en interiør arkitekt? !! Det samme sa hun når hun trengte stylist pga stilen hennes er for russerhore.. hun gjør ingenting med det! Mangler ikke på pengene…..

• Liker 1
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Hun har penger til det så fatter ikke at hun ikke hyrer inn en interiør arkitekt? !! Det samme sa hun når hun trengte stylist pga stilen hennes er for russerhore.. hun gjør ingenting med det! Mangler ikke på pengene…..

Nei, jeg skjønner det bare ikke. For det virker ikke som det står på pris.

Hun blir jo så overveldet og overstimulert av hele prosjektet.

Men - eneste grunnen da er jeg kan tenke meg, er at det å kikke på møbler og filme det hun handler inn skaper content - spørre folk om det er fint og få engasjemant. Skaper content= skaper penger. Det vil det ikke gjøre om en profesjonell person gjør innkjøpene og setter igang å innrede (filmingspotensialet og det å spørre følgere vil jo da minske betraktelig).

Hun vil heller være overstimulert og overveldet/sliten av de mange valgene fordi det er det som skaper content.

Sprøtt og ødeleggende for helsen hennes, men MONEY MONEY MONEY; MOOOOOOOONEY! trumfer alt.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (59 minutter siden):

Enig. Jeg hadde også møblert og bodd meg litt inn. Og etter en stund hadde jeg pusset opp de tingene jeg ikke klarte å bli fornøyd med. Nå virker det som om alt skjer på impuls. Med unntak av sofa, det er tydeligvis veldig vanskelig å bestemme seg for.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skriver hun hele tiden «reklame MEN veldedighet»? For å understreke at hun «gir tilbake»?  Ugh orker ikke🤣

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Neket skrev (8 timer siden):

NEI!! 

IMG_7095.png

Hun tuller nå ?:forvirra:

• Liker 1
Skrevet

Den veldedigheten til Isabel er så minimal… Ut ifra hvor mye hun tjener på andre, så gir hun latterlig lite tilbake… Hva med den RS-kunden som har bestilt 55 (!!!) ganger hos henne - hva har hun fått? Klær i ræva kvalitet og hjernevask. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Alex_rude skrev (2 timer siden):

Sååå.. hun vil basically tilbake til 80-90 tallet? Disse løsningene hun har kommet med fra chatgpt er grusomme🙈

Der traff du blink🎯

Alt med henne er tilbake i tid,  hun klarer ikke å utvikle/fornye seg.

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Der traff du blink🎯

Alt med henne er tilbake i tid,  hun klarer ikke å utvikle/fornye seg.

Enig!🙌🏽 Det gjelder hele henne….

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (29 minutter siden):

Hun tuller nå ?:forvirra:

:_popcorn_:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Var for dyrt , skjønner du🫣

Men kålen har jo veeeeeldig god stil, ifølge IR .:_popcorn_::filer:

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hun vil ikke betale andre.

Skrevet

Hun vil ikke ha forandringer derfor er stil og oppførsel stått stand by siden hun var PH IR

• Liker 2
Skrevet

Synes det er fint at hun gjør det selv jeg. Gjør vel kanskje at HUN føler seg mer hjemme når hun velger selv. Synes gulvet nede blir fint og gulvet på soverommet ikke fullt så fint - men det viktigste er vel hva IR liker? Hun som skal bo og trives. Ikke tastaturkrigerne 😉

• Liker 3
Skrevet

Den eneste grunnen til at Isabel har kjøpt den villaen er for å skape innhold og tjene enda mere penger. Det er ikke som når vi vanlige kjøper et sted å bo. Det er stort for henne fordi det beviser hvor rik hun har blitt, men ingen ekte glede. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
LorettaLynn skrev (12 minutter siden):

Den eneste grunnen til at Isabel har kjøpt den villaen er for å skape innhold og tjene enda mere penger. Det er ikke som når vi vanlige kjøper et sted å bo. Det er stort for henne fordi det beviser hvor rik hun har blitt, men ingen ekte glede. 

💯% enig. 
Det er ikke et hjem, det er en kald content boks stappet med rådyre ubrukte klær, (etter min smak) blodharry rosa SMEG, rosa plastikk tre og gedigne blomsterbuketter.

Alle blir stadig minnet om at huset kostet førtisjumillionernorskekroner. 
I kveld driver hun veldedighet med å selge ting fra India. Bra det, men blir litt bitter ettersmak når hun må presisere at det er vedledighet. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

💯% enig. 
Det er ikke et hjem, det er en kald content boks stappet med rådyre ubrukte klær, (etter min smak) blodharry rosa SMEG, rosa plastikk tre og gedigne blomsterbuketter.

Alle blir stadig minnet om at huset kostet førtisjumillionernorskekroner. 
I kveld driver hun veldedighet med å selge ting fra India. Bra det, men blir litt bitter ettersmak når hun må presisere at det er vedledighet. 

Selvsagt må hun presisere at overskuddet går direkte til kvinnene. Man kan jo bare tenke seg hylekoret om de ikke visste det😅

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...