lotti__s Skrevet i går, 21:51 #32981 Skrevet i går, 21:51 agent skrev (10 timer siden): Hun var så lykkelig fordi hun har kjøpt drømme Villaen til 47 millioner kroner. Men nå ettersom hun forandrer hele Villaen, kjøkken, gulv,dører, vegger og bad. (hun har sagt det må forandres på) Da lurer jeg på hva er igjen? Sykt å bruke så mye penger på oppussing når den kosta så mye og er ganske fin. Blir bare mer og mer sjokka over henne hver dag som går …. Føler pengene har gått helt på hode til henne. Mista seg selv totalt.. trist å se. 6 3 4
Solstråle1 Skrevet i går, 22:02 #32982 Skrevet i går, 22:02 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Har!! Har hun sagt at hun har spiseforstyrrelser nå altså? Det er uansett ikke greit å kommentere på kropp og diagnoser. 2 5
Sol 75 Skrevet i går, 22:42 #32983 Skrevet i går, 22:42 lotti__s skrev (48 minutter siden): Sykt å bruke så mye penger på oppussing når den kosta så mye og er ganske fin. Blir bare mer og mer sjokka over henne hver dag som går …. Føler pengene har gått helt på hode til henne. Mista seg selv totalt.. trist å se. Enig med deg. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan trekke pusten litt og se hva hun gjør. Ja, hun har mista det helt. 2 5
Princess_81 Skrevet 10 timer siden #32984 Skrevet 10 timer siden Shehed bruker ikke Isabel sine hudpleieprodukter så jeg tenker at de produktene til Isabel ikke er så bra som hun utgir de for 😏 2 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10 timer siden #32985 Skrevet 10 timer siden Princess_81 skrev (31 minutter siden): Shehed bruker ikke Isabel sine hudpleieprodukter så jeg tenker at de produktene til Isabel ikke er så bra som hun utgir de for 😏 Dette er ingen bombe.. Isabel bruker de ikke selv engang, men «skylder» på at hun MÅ kjøpe andre brands for å «teste» slik at hun kan optimalisere formlene i Nude….🙄🚩 Løgn Isabel! 6 15
LorettaLynn Skrevet 8 timer siden #32986 Skrevet 8 timer siden Jeg er ikke alltid enig i det som blir skrevet her inne, men det virker som om noen av dere som forsvarer Isabel ikke har fulgt henne så lenge og derfor ikke vet hva hun selv har sagt og gjort. Veldig ofte blir det referert til hennes utsagn og handlinger her inne, og da er det jo fakta, ikke noe noen finner på. F.eks. vet jo alle som kjenner historien at hun har hatt/har spiseforstyrrelse, og så vidt jeg vet er det noe man aldri helt blir kvitt. Mulig det ikke var det dere mente, og jeg skjønner det er noe man skal være varsom med å snakke om, men det gjelder vel ikke minst fra en influenser som har 400 000 følgere. Uansett tjener både Isabel og KG på alt som skrives. Reklameinntektene strømmer inn i alle kanaler. 3 7
Ellenn Skrevet 8 timer siden #32987 Skrevet 8 timer siden LorettaLynn skrev (26 minutter siden): Jeg er ikke alltid enig i det som blir skrevet her inne, men det virker som om noen av dere som forsvarer Isabel ikke har fulgt henne så lenge og derfor ikke vet hva hun selv har sagt og gjort. Veldig ofte blir det referert til hennes utsagn og handlinger her inne, og da er det jo fakta, ikke noe noen finner på. F.eks. vet jo alle som kjenner historien at hun har hatt/har spiseforstyrrelse, og så vidt jeg vet er det noe man aldri helt blir kvitt. Mulig det ikke var det dere mente, og jeg skjønner det er noe man skal være varsom med å snakke om, men det gjelder vel ikke minst fra en influenser som har 400 000 følgere. Uansett tjener både Isabel og KG på alt som skrives. Reklameinntektene strømmer inn i alle kanaler. IR skrev den gangen hun hadde blogg at hun hadde slitt med spiseforstyrrelser, mener også at hun har skrevet i boken sin at hun utviklet det mens hun bodde hos fosterforeldrene. I nyere tid har hun nevnt at forholdet til mat er noe hun går til psykolog med, men at dette ikke er noe hun vil snakke om på snap. Dermed burde ikke det være noe diskusjonsemne her heller. 4 1
LorettaLynn Skrevet 7 timer siden #32988 Skrevet 7 timer siden Ellenn skrev (56 minutter siden): IR skrev den gangen hun hadde blogg at hun hadde slitt med spiseforstyrrelser, mener også at hun har skrevet i boken sin at hun utviklet det mens hun bodde hos fosterforeldrene. I nyere tid har hun nevnt at forholdet til mat er noe hun går til psykolog med, men at dette ikke er noe hun vil snakke om på snap. Dermed burde ikke det være noe diskusjonsemne her heller. Du er opptatt av å beskytte Isabel, men er Isabel opptatt av å beskytte andre som sliter med spiseforstyrrelser? 4 1 8
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #32989 Skrevet 6 timer siden (endret) Ellenn skrev (1 time siden): IR skrev den gangen hun hadde blogg at hun hadde slitt med spiseforstyrrelser, mener også at hun har skrevet i boken sin at hun utviklet det mens hun bodde hos fosterforeldrene. I nyere tid har hun nevnt at forholdet til mat er noe hun går til psykolog med, men at dette ikke er noe hun vil snakke om på snap. Dermed burde ikke det være noe diskusjonsemne her heller. Jeg er enig i dette, men jeg finner det litt forstyrrende at hun stort sett drikker mengder med væske (iskaffe, matcha, juicer), og har et ekstremt fokus på mat og snacks som hun hele tiden skal vise at hun tar noen biter av - i tillegg til å stadig vekk vise at hun går på do fordi melken/kaffen gir henne diare. Den komboen syntes jeg er forstyrrende og urovekkende når man vet at personen er ærlig på at hun sliter med SF og ikke vil snakke om det på snap, samtidig som at de "syke" tegnene på SF vises frem flere ganger daglig. Det er mulig hun ikke er klar over det selv, men de tingene jeg nevner kan være ekstremt triggende for de som har/har hatt SF og det at hun kanskje ikke er klar over hvor ekstremt det faktisk er å vise det hele tiden, er vel kanskje en del av sykdommen. Jeg syntes ihvertfall det er en uting og om IR ikke vil ha et fokus på sykdommen fra sine følgere, så er det på sin plass at hun kutter ut å vise at hun går på do og stadig vekk viser maten hun spiser - jeg kommer ikke på andre influensere som viser hva de spiser til frokost hver dag (på Maldivene) eller hvert eneste middagsmåltid (når det ikke er på resturant) hjemme hun spiser som take-away. Endret 6 timer siden av Hatsumomo 1 1 15
Aintnofun Skrevet 6 timer siden #32990 Skrevet 6 timer siden Lurer på hva det hadde kostet om hun skulle kjøpt et nybygg. Hun bruker jo så mye penger på oppussing at det kan jo hende det kunne lønt seg. 3 4
agent Skrevet 6 timer siden #32991 Skrevet 6 timer siden Aintnofun skrev (13 minutter siden): Lurer på hva det hadde kostet om hun skulle kjøpt et nybygg. Hun bruker jo så mye penger på oppussing at det kan jo hende det kunne lønt seg. Det har jeg tenkt på også. Det jeg får med meg, er at hun ikke fornøyd med noen ting av det som er i Villaen. Hadde nesten vært bedre å finne ett nybygg de ikke har gjort ferdig, gulv, kjøkken,bad osv. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun sier drømme villaen min. Når hun pusser opp så å si opp alt innvendig. 3 4
Sol 75 Skrevet 6 timer siden #32992 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (35 minutter siden): Jeg er enig i dette, men jeg finner det litt forstyrrende at hun stort sett drikker mengder med væske (iskaffe, matcha, juicer), og har et ekstremt fokus på mat og snacks som hun hele tiden skal vise at hun tar noen biter av - i tillegg til å stadig vekk vise at hun går på do fordi melken/kaffen gir henne diare. Den komboen syntes jeg er forstyrrende og urovekkende når man vet at personen er ærlig på at hun sliter med SF og ikke vil snakke om det på snap, samtidig som at de "syke" tegnene på SF vises frem flere ganger daglig. Det er mulig hun ikke er klar over det selv, men de tingene jeg nevner kan være ekstremt triggende for de som har/har hatt SF og det at hun kanskje ikke er klar over hvor ekstremt det faktisk er å vise det hele tiden, er vel kanskje en del av sykdommen. Jeg syntes ihvertfall det er en uting og om IR ikke vil ha et fokus på sykdommen fra sine følgere, så er det på sin plass at hun kutter ut å vise at hun går på do og stadig vekk viser maten hun spiser - jeg kommer ikke på andre influensere som viser hva de spiser til frokost hver dag (på Maldivene) eller hvert eneste middagsmåltid (når det ikke er på resturant) hjemme hun spiser som take-away. Veldig bra innlegg👏👏 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #32993 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (45 minutter siden): Jeg er enig i dette, men jeg finner det litt forstyrrende at hun stort sett drikker mengder med væske (iskaffe, matcha, juicer), og har et ekstremt fokus på mat og snacks som hun hele tiden skal vise at hun tar noen biter av - i tillegg til å stadig vekk vise at hun går på do fordi melken/kaffen gir henne diare. Den komboen syntes jeg er forstyrrende og urovekkende når man vet at personen er ærlig på at hun sliter med SF og ikke vil snakke om det på snap, samtidig som at de "syke" tegnene på SF vises frem flere ganger daglig. Det er mulig hun ikke er klar over det selv, men de tingene jeg nevner kan være ekstremt triggende for de som har/har hatt SF og det at hun kanskje ikke er klar over hvor ekstremt det faktisk er å vise det hele tiden, er vel kanskje en del av sykdommen. Jeg syntes ihvertfall det er en uting og om IR ikke vil ha et fokus på sykdommen fra sine følgere, så er det på sin plass at hun kutter ut å vise at hun går på do og stadig vekk viser maten hun spiser - jeg kommer ikke på andre influensere som viser hva de spiser til frokost hver dag (på Maldivene) eller hvert eneste middagsmåltid (når det ikke er på resturant) hjemme hun spiser som take-away. Nettop!!👏👏👏 2
Neket Skrevet 5 timer siden #32994 Skrevet 5 timer siden Min drømmevilla til 47 millioner, takk!! 🤪 agent skrev (1 time siden): Men jeg skjønner ikke hvorfor hun sier drømme villaen min. Når hun pusser opp så å si opp alt innvendig. 1 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 4 timer siden #32995 Skrevet 4 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
agent Skrevet 3 timer siden #32996 Skrevet 3 timer siden Arveoppgjør til influensere blir "krystaller " Ser for meg familien Raad skal dele dem. Dette var noe Morten Hegseth sa på Instagram. 2
miagunda Skrevet 3 timer siden #32997 Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (På 28.4.2026 den 13.50): Neida, hun er jo så down to earth vettu. Raadsquad sier jo så, beina godt plantet på jorden. Jobber hardt også.. 😆😆😆😆 1 1
miagunda Skrevet 3 timer siden #32998 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden): Dette er ingen bombe.. Isabel bruker de ikke selv engang, men «skylder» på at hun MÅ kjøpe andre brands for å «teste» slik at hun kan optimalisere formlene i Nude….🙄🚩 Løgn Isabel! Så klart hun ikke bruker dritten. Er verre enn make up mekka 😄 1 1
vilas Skrevet 1 time siden #32999 Skrevet 1 time siden Princess_81 skrev (8 timer siden): Shehed bruker ikke Isabel sine hudpleieprodukter så jeg tenker at de produktene til Isabel ikke er så bra som hun utgir de for 😏 I bruker jo ikke sine egne produkter hele tiden heller 🙂😭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå