Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Realista skrev (32 minutter siden):

Synes det er fint at hun gjør det selv jeg. Gjør vel kanskje at HUN føler seg mer hjemme når hun velger selv. Synes gulvet nede blir fint og gulvet på soverommet ikke fullt så fint - men det viktigste er vel hva IR liker? Hun som skal bo og trives. Ikke tastaturkrigerne 😉

Du tar ikke poenget mitt… hun har sagt hele tiden hun skal bruke penger på både interiørarkitekt og stylist til klær men gjør det aldri..  

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Du tar ikke poenget mitt… hun har sagt hele tiden hun skal bruke penger på både interiørarkitekt og stylist til klær men gjør det aldri..  

Hørt om å ombestemme seg? Kanskje hun har noen som har gitt henne litt troen på at hun kan få det til? 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet
Teflonhjernen skrev (20 minutter siden):

💯% enig. 
Det er ikke et hjem, det er en kald content boks stappet med rådyre ubrukte klær, (etter min smak) blodharry rosa SMEG, rosa plastikk tre og gedigne blomsterbuketter.

Alle blir stadig minnet om at huset kostet førtisjumillionernorskekroner. 
I kveld driver hun veldedighet med å selge ting fra India. Bra det, men blir litt bitter ettersmak når hun må presisere at det er vedledighet. 

Det er som om det ikke er virkelig for hvordan kan noen velge leve sånn når resten av verden brenner. Minner meg om den serien Frustrerte Fruer/Desperate Housewives som gikk tidlig 2000-tallet. Alt er fasade, perfekt og fake.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Realista skrev (1 time siden):

Synes det er fint at hun gjør det selv jeg. Gjør vel kanskje at HUN føler seg mer hjemme når hun velger selv. Synes gulvet nede blir fint og gulvet på soverommet ikke fullt så fint - men det viktigste er vel hva IR liker? Hun som skal bo og trives. Ikke tastaturkrigerne 😉

Hun velger jo ikke selv? Ber jo følgerne om hjelp til hver eneste detalj😂 Må være snap/instavennlig vet du, ellers tjener hun ikke nok penger

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (51 minutter siden):

💯% enig. 
Det er ikke et hjem, det er en kald content boks stappet med rådyre ubrukte klær, (etter min smak) blodharry rosa SMEG, rosa plastikk tre og gedigne blomsterbuketter.

Alle blir stadig minnet om at huset kostet førtisjumillionernorskekroner. 
I kveld driver hun veldedighet med å selge ting fra India. Bra det, men blir litt bitter ettersmak når hun må presisere at det er vedledighet. 

Også er det minimalt ift inntekten hennes… Det er lommerusk for henne, hun kunne gitt ufattelig mye mer

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hun tuller nå ?:forvirra:

Mohahaha en bunt med brukte kondomer foran en lyspære 😅😅😅 

Takk for meg 🫠

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Realista skrev (43 minutter siden):

Hørt om å ombestemme seg? Kanskje hun har noen som har gitt henne litt troen på at hun kan få det til? 

Voldemort?👀😂🚩

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor betale så mye for en villa å renovere mye? Holy shit å heldig hun er med å tjene så mye!

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (15 minutter siden):

Hvorfor betale så mye for en villa å renovere mye? Holy shit å heldig hun er med å tjene så mye!

Digger nicket ditt :bolledeig::hoho:

Skrevet

Grusomt å se på at hun skal rive og endre og gjøre huset simplere! Gulvet med materialene som bare er plastgulv/ tre etterligning kontra ekte marmor som hun har nå!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei nei nei…😳 Sksl hun wrappe det flotte kjøkkenet? !! 😩 også vil hun ha alt i beige?🙄 Null kontraster pluss at hun skal legge folie over den flotte steinen?! Jeg blir helt matt…. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden):

Nei nei nei…😳 Sksl hun wrappe det flotte kjøkkenet? !! 😩 også vil hun ha alt i beige?🙄 Null kontraster pluss at hun skal legge folie over den flotte steinen?! Jeg blir helt matt…. 

Ante ikke det var mulig for ødelegge så- trodde bare det var ufine kommentarer om dårlig smak, men det erxkp regelrett ødeleggelse av huset -bo med fullt av plastoverflater istedenfor ekte materialer 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Celia skrev (34 minutter siden):

Grusomt å se på at hun skal rive og endre og gjøre huset simplere! Gulvet med materialene som bare er plastgulv/ tre etterligning kontra ekte marmor som hun har nå!

Ååh, selvsagt, det gir mening 😂🫣 

Jeg lurte på hvilken coating som gjorde parketten vanntett, haha. At det er mulig. Jeg altså. Jeg tenkte ikke at det var noe annet enn parkett. Men da legges det noe billig gulv oppå marmorgulvet, og plastikk wrap på kjøkkenøyen av stein. How to cheapening your 47 mill villa, liksom. 

For all del, er jo hun som skal bo der og må gjøre som hun vil. Men det må vel være lov å kalle det merkelige valg? 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

How to cheapen your 47 mill  villa in 30 days 👌🥳

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet

Henrik Troy er ute og roaster RaadSquad igjen..😂  håper han gjør dette til en ukentlig greie, det er nok å ta av 🥴

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Henrik Troy er ute og roaster RaadSquad igjen..😂  håper han gjør dette til en ukentlig greie, det er nok å ta av 🥴

Det må jeg se :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 25.4.2026 den 7.43):

Jeg har vel ikke sagt at det er galt, men er jo helt unødvendig for henne å ta det. Er ikke så varmt der nå og hun ligger jo bare på en solseng. 

Elektrolytter bør primært tas av personer som opplever betydelig væsketap, for eksempel ved intens eller langvarig trening (over 1 time), opphold i sterk varme, eller ved sykdom som oppkast og diaré. De hjelper til med å gjenopprette væskebalansen, forebygge dehydrering, og opprettholde muskelfunksjon.

Screenshot_20260427-231415.png

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenk hun bestiller take away  mat og div for 60000 kr pr mnd, d sa hun på tur til storhandel idag. Tidligere sa hun 30000 kr. Er d snart bekreftet nok at I narrer og husker ikke hva hun har sagt tidligere.

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...