Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (40 minutter siden):

Mye som må forandres på den Villaen på 600-700 meter. (som hun sier)

Tenk å kjøpe en ny villa,  med så mange ting som må forandres. 

Idag har hun mensen og vil bare ha princess treatment. 

Ble ikke noe innkjøp med "Anna".IR blør så mye og smertene er så sterke.

Tror Dere Rosenkålen har kjøpt Bil, Golfbil, eventuelt forlovelsesringer? 

:hoho:

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Ja de av oss som klarer å se med skepsis på ting, å ikke sluke alt rått bidrar også til galskapen på "vår" måte. Men jeg vet også at så lenge det alltid er noen som får øynene opp for kynismen så er det verdt det for meg. Hun skal få tjene de kronene hun gjør på min kritiske stemme, jeg får betalt tilbake i form av hver eneste følger som får øynene opp ang at vi er alle bare en brikke i et kynisk pengespill. 
Uten å melke følgerne for penger så er vi ikke mer verdt enn dritten under skoa noen av oss. Det er den harde virkelighet som dessverre ikke alle ser.

👏👏

• Liker 1
Skrevet

Hun skulle straks fortelle bestisene hva det var rosegjøken hadde vært så fantastisk og ordnet.... 

Åpenbart sies det igjen ingenting om det at the moment😜 hun utnytter enhver anledning. Det er jo derfor hun er dronningen av snapinntekt. Bestiser ikke så viktig literary 😎

• Nyttig 8
Skrevet

Tror Rami avslørte nyheten 😂 

Screenshot_20260424_180221_Snapchat.jpg

• Liker 7
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (19 timer siden):

«Tjener» hun virkelig disse pengene? Eller får hun de pga hun snakker til en telefon..?🤔👀

Sol 75 skrev (16 timer siden):

Absolutt ikke imponert . Hun har fått sin rikdom ved å jabbe på Snap og sine elsklinger på RS. 

Forsøk selv å skaffe inntekter på et par millioner i måneden på «bare å prate til telefonen». Tar av meg hatten om du/dere klarer det 

Endret av Alauda
  • Nyttig 4
Skrevet
Alauda skrev (34 minutter siden):

Forsøk selv å skaffe inntekter på et par millioner i måneden på «bare å prate til telefonen». Tar av meg hatten om du/dere klarer det 

Ville aldri solgt sjela mi om det smalt!

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Justlooking skrev (16 timer siden):

Hun tjener vel enormt på snap. Ivorie er vel hennes hvor flere jobber men hvor hun ikke tar ut penger. Nude er ikke hennes men hun er frontfigur for dette merket hos Lyko. På lik linje som Sophie Elise er frontfigur for glød med helt andre eiere. 

Det var ironisk ment.  👀

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (47 minutter siden):

😆😆😆😆

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden):

Ville aldri solgt sjela mi om det smalt!

Det er jo en annen diskusjon. Her ble det diskutert om det var lett.

Skrevet
Alauda skrev (54 minutter siden):

Løgn, kynisme  og manipulering ligger ikke helt for meg , ikke i telefonen engang😉

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Alauda skrev (7 minutter siden):

Vil tro man må ha solgt hele seg , både kropp og sjel, slik Isabel  gjør for å håve inn de millionene

• Liker 3
Skrevet
Sol 75 skrev (51 minutter siden):

Vil tro man må ha solgt hele seg , både kropp og sjel, slik Isabel  gjør for å håve inn de millionene

Som sagt, det var ikke spørsmålet. Jeg ville  heller ikke gjort det.

• Liker 1
Skrevet
Alauda skrev (9 minutter siden):

Som sagt, det var ikke spørsmålet. Jeg ville  heller ikke gjort det.

Jeg svarte på spørsmålet ditt hvorfor det ikke hadde vært lett😉

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Hva betyr det ?

Skrevet
Alauda skrev (1 time siden):

Ja hun har det lett. Manipulasjon ligger nok i hennes natur - ergo da er det lett

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det blir bare for dumt..

Snap av tørkestativ med laken til tørk og teksten noe alla "Ann er på jobb".

4, 5(?) snapper senere; Isabel som åpner døren for food delivery til frokost. Altså... hæ!!?

Hadde skjønt det om Ann hadde jobbet der i en lengre periode, men dagen etter hjemkomst? Jeg syns det er respektløst. Men meg om det. Jeg var jo Isabel-detoxa og dere ser hvordan det gikk. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Ugresset skrev (6 minutter siden):

Det blir bare for dumt..

Snap av tørkestativ med laken til tørk og teksten noe alla "Ann er på jobb".

4, 5(?) snapper senere; Isabel som åpner døren for food delivery til frokost. Altså... hæ!!?

Hadde skjønt det om Ann hadde jobbet der i en lengre periode, men dagen etter hjemkomst? Jeg syns det er respektløst. Men meg om det. Jeg var jo Isabel-detoxa og dere ser hvordan det gikk. 

Tror dessverre det blir verre. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Celia skrev (1 time siden):

Hva betyr det ?

Hun har lagt det ut hos seg selv nå da, men hun ønsket hvit stein i inngangspartiet i stedet for kunstgress som lå mellom hellene der i utgp, og det har han fikset mens hun var vekke. 

Skrevet
refill skrev (11 minutter siden):

Hun har lagt det ut hos seg selv nå da, men hun ønsket hvit stein i inngangspartiet i stedet for kunstgress som lå mellom hellene der i utgp, og det har han fikset mens hun var vekke. 

På hennes anbefaling 😂😂

• Liker 3
Skrevet
Alex_rude skrev (1 minutt siden):

På hennes anbefaling 😂😂

Du fikk det med deg😂

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...