Hatsumomo Skrevet 21. april #32721 Skrevet 21. april refill skrev (8 timer siden): Sikker på at du ikke har blandet Kvinneguiden og document.no nå? Jesus christ 😂 Hva er de norske retningslinjene for bekledning i eget hjem egentlig? Ja vet du hva.. rasisme orker jeg ikke å forholde meg til. Bare å rapportere, SÅNT bullshit kan vi ikke ha i tråden! 4 2
Aristokrat1 Skrevet 21. april #32722 Skrevet 21. april Isabel tør ikke å ha med patek klokkene sine til Norge. Men hu poster til hele Norge at hun vurderer å kjøpe en til mora som bor på Grønland i Oslo🤯 Jada. Kjempe gjennomtenkt det der. Utsette mora for eventuelt å bli rana. 21 2
Heike m72 Skrevet 21. april #32723 Skrevet 21. april Aristokrat1 skrev (14 minutter siden): Isabel tør ikke å ha med patek klokkene sine til Norge. Men hu poster til hele Norge at hun vurderer å kjøpe en til mora som bor på Grønland i Oslo🤯 Jada. Kjempe gjennomtenkt det der. Utsette mora for eventuelt å bli rana. Og hva skal Pimpen med en Patek til flere hundre tusen 🤷🏼♀️ Jeg skjønner ikke poenget med dyre klokker, men det er meg. Pimpen kommer sikkert til å returnere den og ta pengene 🤣🤣 Syntes også det ble kleint at Isabel skulle legge fokuset over på dyre Patek og hva hun har råd til når fokuset burde være på kjæresten til Shehed som var der for sin klokke til 200000. 7 8
Aristokrat1 Skrevet 21. april #32724 Skrevet 21. april Heike m72 skrev (7 minutter siden): Og hva skal Pimpen med en Patek til flere hundre tusen 🤷🏼♀️ Jeg skjønner ikke poenget med dyre klokker, men det er meg. Pimpen kommer sikkert til å returnere den og ta pengene 🤣🤣 Syntes også det ble kleint at Isabel skulle legge fokuset over på dyre Patek og hva hun har råd til når fokuset burde være på kjæresten til Shehed som var der for sin klokke til 200000. Det holdt jeg også på å skrive🫣 At der kom de fra Rolex sjappa men hu skulle på Bjerke for der har de patek🤮 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. april #32725 Skrevet 21. april (endret) Aristokrat1 skrev (5 timer siden): Isabel tør ikke å ha med patek klokkene sine til Norge. Men hu poster til hele Norge at hun vurderer å kjøpe en til mora som bor på Grønland i Oslo🤯 Jada. Kjempe gjennomtenkt det der. Utsette mora for eventuelt å bli rana. Er tull dette hun driver med… Gå nå med den jævla klokka di Isabel…🙄 Herregud altså.. Er mange andre med samme klokke i dette landet og vel så det! Men mora med Patek på Grønland..? 😅🙈 Endret 21. april av Tuppenoglillemor12 8 3
vilas Skrevet 21. april #32726 Skrevet 21. april Heike m72 skrev (11 timer siden): Har vi en bestemt kleskode her i landet? Hva er kleskoden når man er i eget hjem eller bare litt utenfor døra?? Jeg er 100 % norsk, er 54 år og subber rundt i pysj når jeg er hjemme. Skifter ikke om jeg går etter posten heller. Og det syns du er riktig og helt akseptabelt? Det jeg kommenterte på var I kleskode når hun hadde to venninner pluss søster på middag. Og de var kledd i alminnelige hverdagsklær, som er vanlig når man blir invitert av andre inn til middagsbordet. Man sitter ikke i morgenkåpe da. Med handkle rundt hode slik I gjorde. 8
Sol Rampelyset Skrevet 21. april #32727 Skrevet 21. april Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
agent Skrevet 21. april #32728 Skrevet 21. april vilas skrev (1 time siden): Og det syns du er riktig og helt akseptabelt? Det jeg kommenterte på var I kleskode når hun hadde to venninner pluss søster på middag. Og de var kledd i alminnelige hverdagsklær, som er vanlig når man blir invitert av andre inn til middagsbordet. Man sitter ikke i morgenkåpe da. Med handkle rundt hode slik I gjorde. Det pleier å være vanlig det å kle på seg, når mann har invitert til ett måltid. Såpass respekt burde mann ha for gjester, om det er familie, venner,kjendiser, statsledere eller kongelige. Sikkert noen som mener det har noe med kulturen å gjøre, da vil jeg bare si NEI. Det har med folkeskikk å gjøre. 4 5
agent Skrevet 21. april #32729 Skrevet 21. april Har ikke IR lagt ut noe idag ? Det er jo merkelig, hun som tar oss med på alt. 2
Aristokrat1 Skrevet 21. april #32730 Skrevet 21. april agent skrev (8 minutter siden): Har ikke IR lagt ut noe idag ? Det er jo merkelig, hun som tar oss med på alt. Joda. Vanlige jappet på morran 3
Heike m72 Skrevet 21. april #32731 Skrevet 21. april (endret) vilas skrev (1 time siden): Og det syns du er riktig og helt akseptabelt? Det jeg kommenterte på var I kleskode når hun hadde to venninner pluss søster på middag. Og de var kledd i alminnelige hverdagsklær, som er vanlig når man blir invitert av andre inn til middagsbordet. Man sitter ikke i morgenkåpe da. Med handkle rundt hode slik I gjorde. Sto ikke noe om at det var når hun hadde besøk i den kommentaren jeg svarte på. Det var dette jeg reagerte på «Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge.» Og ja, helt akseptabelt å gå rundt i pysj i sitt eget hjem. Endret 21. april av Heike m72 5
ollie1 Skrevet 21. april #32732 Skrevet 21. april Aristokrat1 skrev (10 timer siden): Isabel tør ikke å ha med patek klokkene sine til Norge. Men hu poster til hele Norge at hun vurderer å kjøpe en til mora som bor på Grønland i Oslo🤯 Jada. Kjempe gjennomtenkt det der. Utsette mora for eventuelt å bli rana. Har hun ikke Security når hun er i Norge da? Gjør vel ikke noe å ha med Patek klokka hit da. 4
Mmeeri Skrevet 21. april #32733 Skrevet 21. april vilas skrev (22 timer siden): Jeg blir så irritert på meg selv, at jeg i d hele tatt orket å lese litt om ( høre fra andre bekjente og engasjerer meg 😡) el skrive noe om I og familien. For noe så irriterende som disse menneskene er, de subber rundt i nattkjoler el hva f.. d er. Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de ikke aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge. Shehed skal være litt unnskyldt da, hun kler seg ut nordisk innimellom nattkjolene. Men hun oppleves som lat. Mistenker at Rami var litt lei dem alle da han dro på Egypt tur med kompisen. Han sa mye med motstand i, da han var sammen med dem her i Norge. Men i deres oppvekst så er mamma/ pappa viktig, så han har alltid vært snill i uttalen til henne/ han ( tror jeg,har ikke hørt noe iallefall ) mulig han er kommet tilbake til Norge nå el dratt til Dubai, følger han ikke. Hva er kleskoden i Norge? 🤔 Tror jeg har misset den informasjonen, gitt. 😅 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. april #32734 Skrevet 21. april (endret) ollie1 skrev (34 minutter siden): Har hun ikke Security når hun er i Norge da? Gjør vel ikke noe å ha med Patek klokka hit da. Security?!!😅🙈 hvorfor skal en influenser ha dette?😂🤡 Endret 21. april av Tuppenoglillemor12 10
Neket Skrevet 21. april #32735 Skrevet 21. april Mmeeri skrev (25 minutter siden): Hva er kleskoden i Norge? 🤔 Tror jeg har misset den informasjonen, gitt. 😅 Vi går selvsagt i bunad hele tiden, bortsett fra samene, de går i kofte! Også jager vi isbjørn og reinsdyr. 3
smiiiley Skrevet 21. april #32736 Skrevet 21. april Det er ikke rart det er krig i verden når det at en influenser velger å ikke gå med en klokke her i Norge kan skape så mye irritasjon 😂🤦🏻♀️ 2 4
vilas Skrevet 21. april #32737 Skrevet 21. april (endret) Heike m72 skrev (2 timer siden): Sto ikke noe om at det var når hun hadde besøk i den kommentaren jeg svarte på. Det var dette jeg reagerte på «Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge.» Og ja, helt akseptabelt å gå rundt i pysj i sitt eget hjem. Ikke når man har bedt inn gjester på middag. Og ingen skandinavere går i nattkjole døgnet rundt. Endret 21. april av vilas 2 2
vilas Skrevet 21. april #32738 Skrevet 21. april ollie1 skrev (1 time siden): Har hun ikke Security når hun er i Norge da? Gjør vel ikke noe å ha med Patek klokka hit da. Hun narrer oss alle og er sikker på at vi er dumme og ikke forstår hva hun holder på med. Nå er det frieriet hun fokuserer på. Jeg tror ikke gjøken ønsker å gifte seg med henne i d hele tatt. Vi får se .... 6
Tenkeselv Skrevet 21. april #32739 Skrevet 21. april Hatsumomo skrev (På 20.4.2026 den 15.29): Sidra er hos Mathilde i Thailand, merker jeg blir uinteressert i snappene med en gang .. får håpe hun ikke skal være lenge der med M. Akkurat dette vennskapet mellom de to ødelegger mer for Mathilda i mine øyne. Hun blir en helt annen når hun er rundt Raad familien. Sidra skulle valgt å hengt seg på Mathilda sin type content, å ikke prøve å være en blåkopi av Isabel. Mathilda liker jeg, men ikke når de to er sammen. 3 2
Aristokrat1 Skrevet 21. april #32740 Skrevet 21. april Tenkeselv skrev (2 minutter siden): Akkurat dette vennskapet mellom de to ødelegger mer for Mathilda i mine øyne. Hun blir en helt annen når hun er rundt Raad familien. Sidra skulle valgt å hengt seg på Mathilda sin type content, å ikke prøve å være en blåkopi av Isabel. Mathilda liker jeg, men ikke når de to er sammen. Når sidra sier hun ikke har postet så mye fordi hu vil være in the moment (som søstrene også sier) så kan jeg ikke skjønne hvordan hun skal klare å leve av snap. Så en video på TT av de og, tynneste bein på sidra🙆🏻♀️ Burde bare legge bort snap hu og fokusere på vanlig jobb. Hadde nok vært sunnere for hu 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå