Sirah Skrevet 6. juni #34381 Skrevet 6. juni Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Ja, Randi 47 eller Bjørg 58 tar sikkert jobben i Ivorie Der ser du! Problem løst 😅 Null stress detta! agent skrev (2 timer siden): Oj!
Velinda Skrevet 6. juni #34382 Skrevet 6. juni vilas skrev (28 minutter siden): Litt utenom div kommunikasjon her nå. Men til info : Jeg vil aldri kjøpe den nye shampoen hun nettopp har lansert. Lukter overhode ikke spesielt godt ( som I reklamere med ). Ikke er den spesiell i form av god pleie heller. I lyver om produktene sine, men elsklingene nekter å høre etter Jeg kjøpte den for å bevise for meg selv, og vet at produkter fra seriøse hårprodukt - firma lukter himmelsk i forhold til denne. Et firma som selger shampo,kosmetik,hudpleie,kosttilskudd og parfyme driver for profitten sin del,dårlige og billige ingredienser,denne shampoen inneholder mest salt,under 1% Keratin,Ris protein under 1%,antar konsistensen var tynn,de som står bak seriøse hårpleie brands har lang forskning og bruker gode ingredienser med dokumentert virkning,shampoen er konsentrert så man trenger lite produkt,de selger også stort sett bare produkter til hår å ikke alt annet🫣 1 5
smiiiley Skrevet 6. juni #34383 Skrevet 6. juni (endret) agent skrev (3 timer siden): Bare en liten opplysning hvis kilden er proff.no. Endringer av aksjonærer som skjedde i 2025 blir ofte ikke oppdatert på proff.no etter at årsregnskap for 2025 er godkjent. Frist for levering er 30.juni så det er en mulighet for at kjøpet som I gjorde på 25 % ikke er oppdatert enda. Spesielt om aksjekjøpet ble gjort i 2026, så er nok ikke proff oppdatert. Proff kan være treige med oppdateringer, da det ofte er en gang i året det skjer. Bare til opplysning 😊 ps. Ikke hogg av meg hodet her om det er feil år selve kjøpet ble gjort. Jeg har ikke fult nok med til at jeg vet når det skjedde. Dette var bare opplysning, ikke påstand 😇😇😇 Endret 6. juni av smiiiley 2 1
vilas Skrevet 6. juni #34384 Skrevet 6. juni Velinda skrev (16 minutter siden): Et firma som selger shampo,kosmetik,hudpleie,kosttilskudd og parfyme driver for profitten sin del,dårlige og billige ingredienser,denne shampoen inneholder mest salt,under 1% Keratin,Ris protein under 1%,antar konsistensen var tynn,de som står bak seriøse hårpleie brands har lang forskning og bruker gode ingredienser med dokumentert virkning,shampoen er konsentrert så man trenger lite produkt,de selger også stort sett bare produkter til hår å ikke alt annet🫣 Ja denne shampoen var så tynn, nesten som jeg hadde klemt i stykker 3/4 kirsebær og tilført litt vann. Den skummer dårlig, gir ikke spesiell glans. Heller ingen duft etter at håret er stylet ferdig. Alt er bare fake. Blir irritert på løgnene hennes og de i Black rebells ( Nude gjengen). 3 1 9
Lunge2021 Skrevet 6. juni #34385 Skrevet 6. juni Sirah skrev (27 minutter siden): Der ser du! Problem løst 😅 Null stress detta! Oj! smiiiley skrev (3 minutter siden): Bare en liten opplysning hvis kilden er proff.no. Endringer av aksjonærer som skjedde i 2025 blir ofte ikke oppdatert på proff.no etter at årsregnskap for 2025 er godkjent. Frist for levering er 30.juni så det er en mulighet for at kjøpet som I gjorde på 25 % ikke er oppdatert enda. Spesielt om aksjekjøpet ble gjort i 2026, så er nok ikke proff oppdatert. Proff kan være treige med oppdateringer, da det ofte er en gang i året det skjer. Bare til opplysning 😊 Tar opp til 1 år før det kan bli endret ang eierskap og aksjer 1
agent Skrevet 6. juni #34386 Skrevet 6. juni smiiiley skrev (28 minutter siden): Bare en liten opplysning hvis kilden er proff.no. Endringer av aksjonærer som skjedde i 2025 blir ofte ikke oppdatert på proff.no etter at årsregnskap for 2025 er godkjent. Frist for levering er 30.juni så det er en mulighet for at kjøpet som I gjorde på 25 % ikke er oppdatert enda. Spesielt om aksjekjøpet ble gjort i 2026, så er nok ikke proff oppdatert. Proff kan være treige med oppdateringer, da det ofte er en gang i året det skjer. Bare til opplysning 😊 ps. Ikke hogg av meg hodet her om det er feil år selve kjøpet ble gjort. Jeg har ikke fult nok med til at jeg vet når det skjedde. Dette var bare opplysning, ikke påstand 😇😇😇 Kan sikkert stemme det også🫣 nå er det så mange teorier og spekulasjoner. Ble overrasket ettersom hun betalte ut Reme før.
Lunge2021 Skrevet 6. juni #34387 Skrevet 6. juni missprincess skrev (4 timer siden): Veldig enig i det du skriver her . Sliter selv med angst og da kan jeg bare si at det siste man vil er å sitte slik hun gjør nå . Angst er et helv...., og man har noen ganger ikke overskudd til å ta seg en dusj og iallefall ikke sitte å smile og late som for flere tusen fremmede . Nei hun lurer iallefall ikke meg, for de som sliter med skikkelig angst ville ikke hatt overskudd eller maktet å spille slik I gjør nå . Her er det noe annet som plager henne men det er ikke angst og heller ikke i nærheten av det eller depresjon Helt ening! Har du så anst som hun påstår og så nedkjørt hadde ikke hun ikke orket å tenke på å snap… 11
agent Skrevet 6. juni #34389 Skrevet 6. juni Heike m72 skrev (9 minutter siden): Dette stemmer mer. Vil det si at dette firmaet har erstattet Ivorie as?
smiiiley Skrevet 6. juni #34390 Skrevet 6. juni agent skrev (43 minutter siden): Kan sikkert stemme det også🫣 nå er det så mange teorier og spekulasjoner. Ble overrasket ettersom hun betalte ut Reme før. Nei det er ikke så lett for alle å vite at proff ikke alltid er oppdatert 😊 Ville bare opplyse om at proff.no ikke nødvendigvis er fasiten 😊 Det kan spare noen for unødvendig hodebry 😇 2
Margit777 Skrevet 6. juni #34391 Skrevet 6. juni Ellxrb skrev (2 timer siden): Ja jeg er enig, har kjøpt nesten alt på Nude og Ivorie i det siste og det ikke særlig noe å skryte av…👀 Har funnet gamle artikler om at det ble oppdaget produkter på Temu som var lik det de selger/solgte på Ivorie… Du ser jo at det er billig design aka make up mekka. 4
agent Skrevet 6. juni #34392 Skrevet 6. juni smiiiley skrev (1 time siden): Nei det er ikke så lett for alle å vite at proff ikke alltid er oppdatert 😊 Ville bare opplyse om at proff.no ikke nødvendigvis er fasiten 😊 Det kan spare noen for unødvendig hodebry 😇 Rart i dagens digitale verden, at det tar så lang tid å oppdatere. 🫣😇 1
Ellxrb Skrevet 6. juni #34393 Skrevet 6. juni 3 hours ago, vilas said: Ja jeg har oppdaget dette også. Jeg er overbevist om at I bruker filter når hun påstår hun har sååå lange vipper pga behandlingen hun driver og at hun bruker mascara'n som ble best på Costume. Ikke rart den vant når 3/4000 ++ elsklinger + familien har stemt den inn. Personlig har jeg prøvd utallige mascara merker, ingen er sååå.... bra at noen får sånne vipper som I viser oss. Og d som irriterer meg med I er at hun lyver for å øke inntekten.ja 3 hours ago, vilas said: Ja jeg har oppdaget dette også. Jeg er overbevist om at I bruker filter når hun påstår hun har sååå lange vipper pga behandlingen hun driver og at hun bruker mascara'n som ble best på Costume. Ikke rart den vant når 3/4000 ++ elsklinger + familien har stemt den inn. Personlig har jeg prøvd utallige mascara merker, ingen er sååå.... bra at noen får sånne vipper som I viser oss. Og d som irriterer meg med I er at hun lyver for å øke inntekten. Jaa helt enig, kjøpte maskaraen, prøvde den, ble skuffa. Isabel har jo sykt lange vipper naturlig siden hun har gode gener. Og da ser jo seff alle maskaraer bra
refill Skrevet 6. juni #34394 Skrevet 6. juni agent skrev (1 time siden): Dette stemmer mer. Vil det si at dette firmaet har erstattet Ivorie as? Jeg får ikke sove.. 😂💀 19/02/19 - IVORIE AS registreres 15/06/23 - Reme kommer inn som daglig leder 14/10/24 - Ivorie Studio LLC NUF registreres 22/11/24 - IVORIE AS endrer navn til DFRISR AS 27/05/25 - ISP AS registreres (Isabel og Synnøve) 14/10/25 - Varsel om tvangsoppløsning av DFRISR AS. Foretaket har ikke statsautorisert revisor. 20/10/25 - Fusjon. BOX CONCEPT AS overtar. Foretaket har besluttet å innfusjonere: DFRISR AS og REMETAM AS 04/12/25 - DFRISR AS er besluttet slettet etter fusjon med BOX CONSE PT AS. Kilde: Brønnøysundregisteret 2 1
Kønn Skrevet 7. juni #34395 Skrevet 7. juni Når man stadig opplever drama rundt seg er det kanskje lurt å gå i seg selv og stille spørsmål ved sin egen oppførsel. Hun har bodd i D i 2,5 år og det er kun Anniken av vennene som har besøkt henne. Hun som forøvrig ikke kom på happeningen på Bjørvika. Hun hadde vel blingset på datoen….. 🙈 Hvis hun vil sjekke ut hvem som er de ekte vennene, så slutt å ta regninga… 4 10
Isild Skrevet 7. juni #34396 Skrevet 7. juni Syns ikke man skal spekulere i om hun faktisk har angst. Men også DET ( å skape spekulasjoner rundt om hun faktisk har reell angst) kommer av at hun selv la ut cliffhanger med grining, utlevering av psykiske reasjoner på "noe" (som hun ikke vil si hva er) Drøy clickbait syns jeg. "Seee meg gråte og ha det helt jævlig, men kun snakke kryptisk om hvorfor". Da sørger hun for at "elsklingene" trykker refresh 24/7 for å se om det kommer noe mer. Hadde hun vært profesjonell hadde hun valgt å bare gi en beskjed om at hun måtte ta litt fri. M 6 11
enkefru Skrevet 7. juni #34397 Skrevet 7. juni Hatsumomo skrev (28 minutter siden): Godt innlegg. Angst kommer i mange former, ingen som kan kreve eierskap til andres angst, kun sin egen. Angst blir også brukt ved alle ubehagelige følelser (og tankekjør), er blitt fryktelig utvannet dessverre 😔 6 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. juni #34398 Skrevet 7. juni Maia3 skrev (8 timer siden): DET lurer jeg også på ! Rapportert for HVA ? Er ikke dette et diskusjonsforum der man må tåle at vi har forskjellige meninger? Ærlig talt. Ser at dere som klager på andre ikke er hakket bedre selv ! Skjerpings 🙈 Får ikke noe svar vet du.. ☺️ 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. juni #34399 Skrevet 7. juni (endret) refill skrev (9 timer siden): Jeg får ikke sove.. 😂💀 19/02/19 - IVORIE AS registreres 15/06/23 - Reme kommer inn som daglig leder 14/10/24 - Ivorie Studio LLC NUF registreres 22/11/24 - IVORIE AS endrer navn til DFRISR AS 27/05/25 - ISP AS registreres (Isabel og Synnøve) 14/10/25 - Varsel om tvangsoppløsning av DFRISR AS. Foretaket har ikke statsautorisert revisor. 20/10/25 - Fusjon. BOX CONCEPT AS overtar. Foretaket har besluttet å innfusjonere: DFRISR AS og REMETAM AS 04/12/25 - DFRISR AS er besluttet slettet etter fusjon med BOX CONSE PT AS. Kilde: Brønnøysundregisteret 😳 Ja nå lurer jeg på hvordan dronninga vil forklare dette? Isabel som er den smarte suksessfulle sterke Businesswoman som hun kaller seg selv…. ☺️ Hun er en klovn!🤡 Endret 7. juni av Tuppenoglillemor12 3 8
agent Skrevet 7. juni #34400 Skrevet 7. juni (endret) refill skrev (9 timer siden): Jeg får ikke sove.. 😂💀 19/02/19 - IVORIE AS registreres 15/06/23 - Reme kommer inn som daglig leder 14/10/24 - Ivorie Studio LLC NUF registreres 22/11/24 - IVORIE AS endrer navn til DFRISR AS 27/05/25 - ISP AS registreres (Isabel og Synnøve) 14/10/25 - Varsel om tvangsoppløsning av DFRISR AS. Foretaket har ikke statsautorisert revisor. 20/10/25 - Fusjon. BOX CONCEPT AS overtar. Foretaket har besluttet å innfusjonere: DFRISR AS og REMETAM AS 04/12/25 - DFRISR AS er besluttet slettet etter fusjon med BOX CONSE PT AS. Kilde: Brønnøysundregisteret ISP=Ivorie as Box consept as= Reme og co Stemmer dette? Men DFRISR as=Ivorie as(før ISP as). De som jobber i Norge for Gamle Ivorie as, hvor er de ansatt? Dubai? Blir interessant når årsregnskapet kommer, eller ligger det ute? Endret 7. juni av agent 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå