Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

hva mener du "bedre kvalitet" ? Har du kjøpt noe som ikke var kvalitet eller synser du ang kvaliteten på produktene? 
Jeg googlet og trustpilot for eksempel gir 4,2 av 5 stjerner. Jeg har ikke kjøpt noe selv men jeg har venner som handler der og som er veldig fornøyd og jeg må si de joggedressene for eksempel virker helt supre for prisen basert på det jeg har sett.

Så har du andre som sier at joggedressene er av elendig kvalitet, og nupper etter 3-4 vask 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Rami sa på snapen sin at Isabel hadde bedt han pakke en bag og komme til henne i morgen fordi rosegjøken reiser i natt, og da skulle de finne på masse. Rami ba om tips..

Nei. Rami sa at I flytter inn hos han 🙂

Skrevet
3 minutter siden, Maia3 said:

Så har du andre som sier at joggedressene er av elendig kvalitet, og nupper etter 3-4 vask 

Det har jeg fått med meg og, men var da to forskjellige farger. Vedkommende jeg fikk med meg hadde en av de første som var sååå bra, mens den andre litt senere nuppet med en gang. 

Hørt klær nupper litt fra person til person og, men aldri tatt meg bryet om det faktisk er en myte eller sant 😅

Skrevet
7 minutter siden, Maia3 said:

Yup, har det mørke blåe settet å herre så mye nupper det er overalt🙄🙄 Har klip av i fotene siden de er jo 3 meter lange og de revner jo opp🫠 Så den «amazing» kvaliteten Isabel påstår at de har på klærne er jeg ikke så enig med…

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Bruker Nude og Ivorie ?!😅😂😂 Haha nei,.. kun for show.  De der Nude produktene står på samme sted alltid og minker aldri i innhold..  

Hvis hun elsker Nude produktene så innmari, er det veldig rart at hun "glemmer" å pakke dem med seg hver gang hun skal på reise.

Nei, da må hun innom taxfree på flyplasser og innom andre butikker der det selges, for å kjøpe seg nye. Og det er KUN for å få oppmerksomhet fra andre kunder og kassapersonalet. SER dere at det er meg og MINE produkter ? 

Slår ikke feil en eneste gang 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Maia3 skrev (8 minutter siden):

Hvis hun elsker Nude produktene så innmari, er det veldig rart at hun "glemmer" å pakke dem med seg hver gang hun skal på reise.

Nei, da må hun innom taxfree på flyplasser og innom andre butikker der det selges, for å kjøpe seg nye. Og det er KUN for å få oppmerksomhet fra andre kunder og kassapersonalet. SER dere at det er meg og MINE produkter ? 

Slår ikke feil en eneste gang 

Det kalles merkevarebygging. Et kjent grep innen salg. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (17 minutter siden):

Nei. Rami sa at I flytter inn hos han 🙂

Nei. IR ba han pakke en bag å flytte inn hos henne😅

• Liker 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (5 minutter siden):

Det kalles merkevarebygging. Et kjent grep innen salg. 

Spar meg er du snill 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrot skrev (8 timer siden):

hva mener du "bedre kvalitet" ? Har du kjøpt noe som ikke var kvalitet eller synser du ang kvaliteten på produktene? 
Jeg googlet og trustpilot for eksempel gir 4,2 av 5 stjerner. Jeg har ikke kjøpt noe selv men jeg har venner som handler der og som er veldig fornøyd og jeg må si de joggedressene for eksempel virker helt supre for prisen basert på det jeg har sett.

Hvor leste du bedre kvalitet? Bedre kolleksjoner skrev jeg. Har du sett den siste kolleksjonen som kom? 

Skrevet
smiiiley skrev (8 timer siden):

Husker du ikke krisestemningen her inne når hun i januar la ut et bilde «jeg tar noen dager fri»? Folk blir nok ikke fornøyd uansett hvordan hun velger å ta ferie 😂😂😂

Hahaha godt poeng 😅

Thedelusional skrev (7 timer siden):

Alt har blitt sletta av mods, derfor jeg ikke finner det.

Typisk 🙄 Kortversjonen er i alle fall at folk tror det kan handle om Synnøve og Ivorie. Siden hun har blitt sviktet av en person hun stolte fult og helt på, men hun kan ikke snakke om situasjonen - enda. Det er lenge siden hun har snakket om Synnøve. Når det er sagt så er det ingen som tror at S har gjort noe galt, men kanskje hun ønsker seg ut av Ivorie eller noe slikt. For Isabel er jo Ivorie ride or die, mens for Syvvøve er det vel mest sannsynlig bare en jobb. Dette var en VELDIG kortversjon 😅

smiiiley skrev (7 timer siden):

Nei jeg trooor ikke jeg missforstod noe av det du skreiv ang det. Syns det ble lagt frem som en ryddig observasjon, uten å verken påstå eller fremstille de observerte verdiene negativt 😊😊

Så bra! Det var ikke noe galt i det du skrev heller altså, jeg ville bare påpeke det enda en gang sånn dersom noen av de involverte skulle slumpe til å lese dette 🫣😅 Og da tenker jeg den parten som ikke har valgt å stikke nesen frem offentlig, men som jeg har observert 🥰

Skrevet
Sirah skrev (9 timer siden):

Regner med at @Heike m72 mener at de siste kolleksjonene nå er veldig mye dårligere designet enn tidligere. De tidligere kolleksjonene ga litt mer "old money" wibe - noe Isabel flere ganger har sagt at er visjonen hennes for Ivorie. Spesielt den siste nå gir en.... Indianer på karneval - wibe 🫣 Bikiniene i år er også de fleste enige om at er veldig mye kleinere enn i fjor.

Jeg har personlig alltid likt mye av klærne til Ivorie - selv om mye av det absolutt ikke er noe jeg kan tenke meg å ha selv, men det er fordi at jeg er en gammel kjærring. Ikke at jeg ikke syntes at klærne er fine. De siste nå? Virkelig ikke noe fint! Noe har skjedd og om det er ny designer eller hva det er er ikke godt å si. 

Jeg har faktisk ene joggedressen og er kjempefornøyd :) Har nesten bodd i den siden jeg fikk den og den holder seg knallbra! Jeg har dog kjøpt på en lokal Facebook gruppe da jeg syntes den var for dyr, men den er virkelig verdt prisen! Har også en bikini fra i fjor og denne har også holdt seg veldig fin. 

takk for at du tok deg tid til å svare på en fin måte :) det du skriver om joggedressen er også det intrykket jeg har fått via bekjente og den ene handlet nylig (eller tidligere i år)  en haug med varer og låter vel om dem også så jeg ble nysgjerrig på hva som ble listen for "kvaliteten" om du skjønner..

Aristokrat1 skrev (9 timer siden):

Går mye på tik tok nå om bikiniene som ikke tåler bruk. 

takk for svar, jeg har ikke tiktok så det har jeg ikke sett.. 

Skrevet
Heike m72 skrev (1 time siden):

Hvor leste du bedre kvalitet? Bedre kolleksjoner skrev jeg. Har du sett den siste kolleksjonen som kom? 

beklager at jeg tolket det feil og ikkeleste godt nok. Nei jeg har ikke egentlig sett så mye må jeg inrømme da jeg ikke følger henne.. Men basert på det jeg hører fra andre som både følger og handler ble jeg litt overrasket bare.. 

Skrevet
Carrot skrev (9 minutter siden):

takk for at du tok deg tid til å svare på en fin måte :) det du skriver om joggedressen er også det intrykket jeg har fått via bekjente og den ene handlet nylig (eller tidligere i år)  en haug med varer og låter vel om dem også så jeg ble nysgjerrig på hva som ble listen for "kvaliteten" om du skjønner..

takk for svar, jeg har ikke tiktok så det har jeg ikke sett.. 

Det skulle jo bare mangle :) Nå skal jeg jo ikke snakke på Heike sine vegne, men det er i alle fall det som har gått igjen gjennom de siste sidene - at "design-kvaliteten" er dag og natt. Jeg har i alle fall vært svært fornøyd med joggedressen. Den holder farge og fasong og nupper ikke. Kanskje jeg har hatt flaks med min, men til de pengene jeg betalte for den så den gull! Usikker på om jeg hadde betalt fullpris, men det dukker stadig opp på Finn/Tise/Facebook av folk som har bommet på str. Ivorie er vel ganske vrange på returer har jeg skjønt...

Jeg har fått opp noen av de bikinivideoene på TikTok jeg også. Det er den blå dråpebikinien som kort og greit har mistet farge etter lite bruk. Jeg har den brune bikinien og denne har holdt seg fint, men veldig kjedelig om den blå mistet farge så fort.

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (12 timer siden):

Nå reklamerer jo hun FOR Ivorie på sine kanaler, ikke motsatt. Altså Ivorie tjener penger på at hun reklamerer. Skulle Ivorie betalt for slik reklame fra andre hadde det kostet millioner. 

I sier innimellom at hun må fakturere, så kanskje hun sender faktura til Ivorie for reklameoppdrag🤔

Skrevet
Carrot skrev (1 time siden):

beklager at jeg tolket det feil og ikkeleste godt nok. Nei jeg har ikke egentlig sett så mye må jeg inrømme da jeg ikke følger henne.. Men basert på det jeg hører fra andre som både følger og handler ble jeg litt overrasket bare.. 

Se også theresefh på TikTok ang kvalitet på bikiniene. De mister bl.a. fargen med en gang. De tåler ikke sol og saltvann.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (3 minutter siden):

Se også theresefh på TikTok ang kvalitet på bikiniene. De mister bl.a. fargen med en gang. De tåler ikke sol og saltvann.

Jeg har den brune og den er ganske hardt brukt og like fin. Så ikke sikkert det gjelder alle? Men så klart ikke bra at noen av dem har for dårlig kvalitet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da er dramaqueen tilbake på snap dere, kan ikke gå mange dagene uten inntekt. Nå med en angstdiagnose og sykemeldt fra «enkelte ting» i livet. 

Endret av Cami9
  • Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Cami9 skrev (2 minutter siden):

Da er dramaqueen tilbake på snap dere, kan ikke gå mange dagene uten inntekt

Så det akkurat. Har hun kommet med noe vettugt? Jeg sitter en plass jeg ikke kan høre på 😅

Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Så det akkurat. Har hun kommet med noe vettugt? Jeg sitter en plass jeg ikke kan høre på 😅

Ikke noe vettug🙈😂

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Ikke noe vettug🙈😂

Takk 😅 Regna ikke med det heller, men man blir jo litt nysgjerrig 👀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...