loveanimals Skrevet 9. juni #34661 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (3 minutter siden): Fra henne selv, når hun viser statistikk, mest voksne damer som følger, lite under 25, som Sirah og kommenterte så jeg. Nesten ingen under 18. Ok
agent Skrevet 9. juni #34662 Skrevet 9. juni Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): En aen ting.. Er ikke Voldemort på Ibiza? Hvis de ikke manipulerer tidslinjen. Så jeg ett bilde at Rosenkålen satt i bilen, Rami kjører. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34663 Skrevet 9. juni agent skrev (2 minutter siden): Hvis de ikke manipulerer tidslinjen. Så jeg ett bilde at Rosenkålen satt i bilen, Rami kjører. Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 4 3
Chrisy Skrevet 9. juni #34664 Skrevet 9. juni Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 Hun snakket jo til Rosegjøken rett før Rami kom🤔 Da hun skulle velge farge på tv-veggen. Snakket engelsk, å sa baby?? 5
Othelia08 Skrevet 9. juni #34665 Skrevet 9. juni Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 Kan ikke dra fra veslejenta når hun plutselig har så mye angst vettu👀 og det er selvfølgelig helt tilfeldig akkurat da han skulle på guttetur 1 17
Trixie99 Skrevet 9. juni #34666 Skrevet 9. juni Første jeg tenkte der hun satt med de triste øynene sine var at dette er separasjonsangst fordi Jack skal reise. Ikke tilfeldig at familien kommer akkurat nå. 9
loveanimals Skrevet 9. juni #34667 Skrevet 9. juni Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 Hun er ute på rimelig tynn is nå 2 6
Sirah Skrevet 9. juni #34668 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (19 minutter siden): Fra henne selv, når hun viser statistikk, mest voksne damer som følger, lite under 25, som Sirah og kommenterte så jeg. Nesten ingen under 18. Ja akkurat det samme som jeg husker å ha sett. Husker jeg ble overrasket over at det var så få unge som fulgte henne.
Snuppa82 Skrevet 9. juni #34669 Skrevet 9. juni 1 minutt siden, Sirah said: Ja akkurat det samme som jeg husker å ha sett. Husker jeg ble overrasket over at det var så få unge som fulgte henne. Jeg og, overrasket hvor mange i 40 og 50 åra det var og eldre. At de hadde funnet ut av dette med å følge noen på snap 😅🙈 2
agent Skrevet 9. juni #34670 Skrevet 9. juni Neket skrev (55 minutter siden): De klarer ikke tjene penger på reklame. I verste fall om ikke Isabel reklamerer går omsetningen ned og de taper penger. Reklame koster penger om man annonserer i aviser/tv/sosiale medier/betaler en influenser til å tjattre om det. Men man treffer bredere enn om man kun reklamerer via egne profiler, det tar Ivorie LANG tid eller mye giveaways for å få følgertall tilsvarende Isabell på en ren Ivoriekonto. Skjønner det jeg også🫣 Men det er ett men her, IR eier ikke Ivorie alene. Kan tenkes at medeiere evt. samarbeidspartnere vil ha en annen profil. Nå er markedsføringen av firmaet, blandet sammen med privatlivet til en av eierne . Hvor lenge kan det vare, reklame for Ivorie sammen med mentale breakdown, snabelriding, driting, angst ++++ Hvis man er seriøs vil man jo at produktene skal selge seg selv, ikke på grunn av en ustabil og overstimulert person. 3 10
Sirah Skrevet 9. juni #34671 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (2 minutter siden): Jeg og, overrasket hvor mange i 40 og 50 åra det var og eldre. At de hadde funnet ut av dette med å følge noen på snap 😅🙈 Ja helt enig 😅😅😅 1
Sol Rampelyset Skrevet 9. juni #34672 Skrevet 9. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
Natterravn Skrevet 9. juni #34673 Skrevet 9. juni refill skrev (På 7.6.2026 den 18.46): Sjekk theresefh på TikTok om bikiniene fra Ivorie. Tydeligvis mange misfornøyde 😬 Så videoene hennes nå. Det var drøyt. 1 3
Gjest Heike m72 Skrevet 9. juni #34675 Skrevet 9. juni Rami sa vel i går at Rosegjøken skulle reise i natt som var. I følge Isabel var han å ordnet noe med visumet sitt i dag, så sikkert noe han må ha klart før han drar. Det har jo blitt sagt at han snart drar til Ibiza lenge nå, men kommer han til å dra?
blehblehbleh Skrevet 9. juni #34676 Skrevet 9. juni Heike m72 skrev (17 minutter siden): Rami sa vel i går at Rosegjøken skulle reise i natt som var. I følge Isabel var han å ordnet noe med visumet sitt i dag, så sikkert noe han må ha klart før han drar. Det har jo blitt sagt at han snart drar til Ibiza lenge nå, men kommer han til å dra? Såg han posta der det såg ut som han reiste. Men var jo en mann med på i sin snap idag
Sol Rampelyset Skrevet 9. juni #34677 Skrevet 9. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
Minombre Skrevet 9. juni #34678 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (På 6.6.2026 den 20.47): Å si noe om hvordan andre har det med angst er å dra den ganske så langt. Vet flere klarer seg veldig fint utad, men hjemme mellom fire vegger har de drt helt jævlig. Mange kan man ikke se på at sliter med angst. Hun sier jo hun har prøvd å late som i månedsvis og mange har sett at det har vært noe mer. Å spekulere i om hvorvidt hun har "nok" angst til å reagere som hun gjør er drøyt. Helt enig! Har selv slitt med angst og jeg maskerte rimelig greit mens jeg var ute av huset eller måtte ta meg sammen av andre grunner. Det er så mange ulike angstlidelser og så mange måter å takle det på. Selv hadde jeg skikkelige angstanfall av og til, men en mer lavgradig angst i mellom. Selv om det også var ubehagelig nok, klarte jeg å stå i det slik at ingen merket det. Folk er forskjellig og vi må slutte å dømme andre fordi de ikke reagerer likt som det man selv gjør. Man trenger heller ikke å ha en angstlidelse selv om man får angst pga høy belastning i perioder av livet. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34679 Skrevet 9. juni Minombre skrev (16 minutter siden): Helt enig! Har selv slitt med angst og jeg maskerte rimelig greit mens jeg var ute av huset eller måtte ta meg sammen av andre grunner. Det er så mange ulike angstlidelser og så mange måter å takle det på. Selv hadde jeg skikkelige angstanfall av og til, men en mer lavgradig angst i mellom. Selv om det også var ubehagelig nok, klarte jeg å stå i det slik at ingen merket det. Folk er forskjellig og vi må slutte å dømme andre fordi de ikke reagerer likt som det man selv gjør. Man trenger heller ikke å ha en angstlidelse selv om man får angst pga høy belastning i perioder av livet. Det kan også kalles stress eller utbrenthet.. forveksles med angst. Kan gå begge veier. Sikter ikke til deg nå men generelt. 2 2
Istapp Skrevet 9. juni #34680 Skrevet 9. juni agent skrev (3 timer siden): Skjønner det jeg også🫣 Men det er ett men her, IR eier ikke Ivorie alene. Kan tenkes at medeiere evt. samarbeidspartnere vil ha en annen profil. Nå er markedsføringen av firmaet, blandet sammen med privatlivet til en av eierne . Hvor lenge kan det vare, reklame for Ivorie sammen med mentale breakdown, snabelriding, driting, angst ++++ Hvis man er seriøs vil man jo at produktene skal selge seg selv, ikke på grunn av en ustabil og overstimulert person. IRs holdninger, handlinger, ja hele personligheten egner seg dårlig dersom man ønsker å fremstå med et seriøst klesmerke med klasse, seriøsitet og å satse utover landegrenser. 1 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå