Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun tar angstdempende medisin, da sier det vel seg selv at da holder det angsten litt under kontroll, eller er det veldig vanskelig for folk å forstå? 

Slaktes, det som slaktes kan. Hvem trenger fiender, når man har denne tråden?:filer:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Hun tar angstdempende medisin, da sier det vel seg selv at da holder det angsten litt under kontroll, eller er det veldig vanskelig for folk å forstå? 

Slaktes, det som slaktes kan. Hvem trenger fiender, når man har denne tråden?:filer:

Nei du kan så si 🫣

Skrevet
Maia3 skrev (25 minutter siden):

Hva I alle dager er hun sykemeldt fra ? Hun som sier hun forteller ALT, forteller INGENTING ! Man kan spy av mindre.

Tenk å si at hun føler på SKAM når det gjelder en angstlidelse. Hvilke signaler gir DET til andre som sliter ??

Og hun ser på seg selv som et stort forbilde? Bør virkelig skamme seg kraftig. 

Angsten er såååå overveldende at idag skal hun ut å shoppe senger til alle rommene !

Spar oss IR. Du er patetisk 

Av nysgjerrighet, siden noen av dere sier hun deler INGENTING. Hva er det dere savner sånn egentlig? (Utenom at hun dater JB, som jeg vil tro holdes hemmelig ifm serien og kontrakter). 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
smiiiley skrev (1 minutt siden):

Av nysgjerrighet, siden noen av dere sier hun deler INGENTING. Hva er det dere savner sånn egentlig? (Utenom at hun dater JB, som jeg vil tro holdes hemmelig ifm serien og kontrakter). 

Hva et det hun sliter med som gir henne sånn angst  f.eks ? Sier ingenting om det 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har sett litt av hennes comeback snap nå og min første umiddelbare tanke er pleeease spar oss🙄🙄 hun har altså fått en angstdiagnose pga det hun står i/har stått i siste tiden og er sykemeldt fra ENKELTE ting i livet?  Hva f…Betyr det😆 Mao det er pga denne personen som ifølge henne har utnyttet henne osv. 

jeg shamer ingen som har psykiske lidelser, men jeg får bare en ekkel vibe av hele greia hennes. Klarer ikke å se forbi måten hun vanligvis oppfører seg og føler at dette også er et spill for galleriet, og at hun smører tykt på for å få medlidenhet fra sine elsklinger. Hvis hun virkelig ville dele så kunne hun fortalt alt istedenfor å legge opp til spekulasjoner. 

• Liker 1
  • Nyttig 18
Skrevet
Maia3 skrev (9 minutter siden):

Hva et det hun sliter med som gir henne sånn angst  f.eks ? Sier ingenting om det 

Har hun ikke sagt det er en pågående sak om et svik? Det ble jo skrevet her en dag at hun nok har delt for mye rundt det, for nå går det rykter rundt Synnøve og Ivorie, og at hun fort kan få seg en smell for å ha utlevert?  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
smiiiley skrev (2 minutter siden):

Har hun ikke sagt det er en pågående sak om et svik? Det ble jo skrevet her en dag at hun nok har delt for mye rundt det, for nå går det rykter rundt Synnøve og Ivorie, og at hun fort kan få seg en smell for å ha utlevert?  

Hvorfor stopper hun ikke spekulasjonene/ryktene som HUN (IR) har stelt istand ?

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Hvorfor stopper hun ikke spekulasjonene/ryktene som HUN (IR) har stelt istand ?

Da tjener hun jo ingen penger 🙃

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
smiiiley skrev (1 minutt siden):

Og da mener du at hun likevel forteller ALT?

Hun er utspekulert til tusen. Hun forteller overhodet ikke alt. 

Holder elsklingene på pinebenken så de omtrent dør av nysgjerrighet og sympati 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Trixie99 skrev (8 minutter siden):

Hvis hun virkelig ville dele så kunne hun fortalt alt istedenfor å legge opp til spekulasjoner. 

Er du så sikker på at hun er i en posisjon hvor hun KAN fortelle alt uten å havne i rettslige problemer? Hvis det gjelder jobben tenker jeg på?

Jeg er forsåvidt enig i at da kan hun like greit la være å dele litt, men nå er nå ting en gang slik at hun gjør nå det, men jeg tror ikke hun står så fritt til å dele alt som du mener hun burde.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Da tjener hun jo ingen penger 🙃

Blir så oppgitt 🤷‍♀️  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Er du så sikker på at hun er i en posisjon hvor hun KAN fortelle alt uten å havne i rettslige problemer? Hvis det gjelder jobben tenker jeg på?

Jeg er forsåvidt enig i at da kan hun like greit la være å dele litt, men nå er nå ting en gang slik at hun gjør nå det, men jeg tror ikke hun står så fritt til å dele alt som du mener hun burde.

Dersom dette omhandler noe mer enn "venninnetrøbbel" - noe det virker som om det gjør så kan hun garantert ikke dele mer. Det skal hun heller ikke gjøre.

Kjedelig at hun sier A men ikke B, men hun er garantert underlagt noen kontrakter eller taushetsregler som gjør at hun på nåværende tidspunkt ikke kan dele mer. Det må vi bare respektere.

Så får vi heller konspirere dritten ut av oss her, det er jo i grunn ganske underholdende det også :)

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Blir så oppgitt 🤷‍♀️  

Som jeg skrev i innlegget over så er det garantert noen gode grunner til at hun ikke deler mer enn hun gjør. irriterende for oss, men da har vi jo mye å konspirere rundt og det er jo litt moro det også 🙃

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Nei kan hende det.Men hun kan pga .det hun delte, havne på veldig dypt vann.

Veit ikke hvem som sviker hvem. Men hvis det er noe i spekulasjonene🤦‍♀️🤷‍♀️

Skrevet (endret)
Sirah skrev (7 minutter siden):

Så får vi heller konspirere dritten ut av oss her, det er jo i grunn ganske underholdende det også :)

Det er rart hvilke ting folk syntes er underholdende, jeg syntes det er gørrkjedelige greier om Synnøve, Birthe eller Frida skal bytte bransje, om klærne har mistet kvalitet, om fargene ikke varer til påske, og om Reme er inne eller ute i kulden for ørtende gang 😂 

Akkurat det med jobben er snork.

Kunne heller vært noe interessant med Naboen.

Syntes det at han bare forsvant fra planeten er mer kjedelig og overraskende, etter ALT som skjedde med han i nesten 2 år.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Men igjen : Hvorfor sier hun da at hun forteller ALT? Hun kan skylde på seg selv ang både angst og annet tror jeg. Hun setter seg selv i spekulative situasjoner. Sier A men ikke B. Kynisk og kalkulerende som alltid 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Det er rart hvilke ting folk syntes er underholdende, jeg syntes det er gørrkjedelige greier om Synnøve, Birthe eller Frida skal bytte bransje, om klærne har mistet kvalitet, om fargene ikke varer til påske, og om Reme er inne eller ute i kulden for ørtende gang 😂 

Haha jeg ligger hjemme med influensa så jeg er nok ikke så veldig vanskelig å underholde for øyeblikket 😅 Jeg skylder på det 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Maia3 skrev (2 minutter siden):

Men igjen : Hvorfor sier hun da at hun forteller ALT? Hun kan skylde på seg selv ang både angst og annet tror jeg. Hun setter seg selv i spekulative situasjoner. Sier A men ikke B. Kynisk og kalkulerende som alltid 

Hvor lenge har du følgt Isabel?

Hun forteller aldri ALT om noe som helst. Har da lært det etter hvert?

Skjønner ikke hvorfor folk skal bli så sure for det. Hun skylder da ingen noe som helst. Hun forteller følgere det hun vil fortelle, intet mer, intet mindre.

Bare til å slutte å følge henne om du ikke får ALT du absolutt føler du må ha fra henne av informasjon om livet hennes da.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Haha jeg ligger hjemme med influensa så jeg er nok ikke så veldig vanskelig å underholde for øyeblikket 😅 Jeg skylder på det 😅

Slipper å kjede seg når man er syk og har kvinneguiden som underholdning. 

God bedring til deg 😀

• Liker 1
Skrevet

Syntes helt ærlig, det med Naboen, er ganske spesielt.

Ikke et kløyva pip om den fyren siden nyttår. 

Ikke på et halvt år faktisk.

Ikke under krigen heller.

DET er sabla godt gjort, all den tiden helt frem til nyttår han var en GANSKE så stor del av livet hennes.

• Liker 6
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...