Alauda Skrevet 8. juni #34541 Skrevet 8. juni agent skrev (1 minutt siden): Beste hadde vært at Ivorie står på egne ben. Selvsagt, men det vil neppe skje noen gang. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. juni #34542 Skrevet 8. juni agent skrev (11 minutter siden): Beste hadde vært at Ivorie står på egne ben. Det kommer aldri til å skje..😂😂😂 2
Heike m72 Skrevet 8. juni #34543 Skrevet 8. juni Alauda skrev (7 minutter siden): Selvsagt, men det vil neppe skje noen gang. Enig. Isabel vil aldri klare å drive Ivorie alene uten en god daglig leder med god peiling på å drive en bedrift. Ivorie har 8 ansatte i dag og det går ut en god del i lønninger. De må i hvert fall ha litt bedre kolleksjoner enn det de har vist i 2026 skal de tjene til alle utgiftene. 4
agent Skrevet 8. juni #34544 Skrevet 8. juni (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Det kommer aldri til å skje..😂😂😂 Hvis jeg hadde vært Synnøve, ville jeg ikke at firmaet skal være så avhengig av IR snapping for å selge. Jeg ville prøvd å få firmaet til å stå på egne ben. Tror ikke IR klarer å styre Ivorie alene🫣😂 Endret 8. juni av agent 6
Kønn Skrevet 8. juni #34545 Skrevet 8. juni Sirah skrev (4 timer siden): Ja godt poeng, men de gjør vel dette jevnt over hele fjøla? Altså alle inluensere reklamerer vel for egne merker på egne kanaler? Men kan jo hende at de andre eierne vil ha prosenter av inntektene hennes private snap generere ift reklamen. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. juni #34546 Skrevet 8. juni Men altså… Det kan jo være noe som har med forflytning av penger å gjøre?🤔 At noe er blitt gjort ulovlig men gjerne ikke 100% med viten om det… Kanskje Synnøve saksøker Isabel?! Siden Isabel sa sist til følgerne sine at hun «sto oppi noe» men at det snart var over… 🤔 1 3
Alauda Skrevet 8. juni #34547 Skrevet 8. juni agent skrev (39 minutter siden): Hvis jeg hadde vært Synnøve, ville jeg ikke at firmaet skal være så avhengig av IR snapping for å selge. Jeg ville prøvd å få firmaet til å stå på egne ben. Tror ikke IR klarer å styre Ivorie alene🫣😂 Er de villige til å investere millioner i året i markedsføring? Det må i så fall til. Tviler på at de har slike marginer. 3
refill Skrevet 8. juni #34548 Skrevet 8. juni Reklamen Ivorie får "gratis" gjennom Isabel er nok verdt flere hundre tusen pr "reklamerunde"/story om man regner visninger opp mot målgruppe (som jo tross alt er hennes følgere). Jeg vil tippe at de sparer millioner i måneden på markedsføring. Isabel er Ivorie, og Ivorie er Isabel. Jeg er bombesikker (et ord jeg aldri bruker 😅) på at Ivorie ikke hadde hatt livets rett uten Isabel. Jeg har lite interesse for swim/lounge/sleep wear så jeg aner ikke om hun fyller noen hull i markedet, men jeg ville tippet nei. 2 1
smiiiley Skrevet 8. juni #34549 Skrevet 8. juni Kønn skrev (29 minutter siden): Men kan jo hende at de andre eierne vil ha prosenter av inntektene hennes private snap generere ift reklamen. Nå reklamerer jo hun FOR Ivorie på sine kanaler, ikke motsatt. Altså Ivorie tjener penger på at hun reklamerer. Skulle Ivorie betalt for slik reklame fra andre hadde det kostet millioner. Kønn skrev (39 minutter siden): 2
agent Skrevet 8. juni #34550 Skrevet 8. juni smiiiley skrev (5 minutter siden): Nå reklamerer jo hun FOR Ivorie på sine kanaler, ikke motsatt. Altså Ivorie tjener penger på at hun reklamerer. Skulle Ivorie betalt for slik reklame fra andre hadde det kostet millioner. Men hvorfor ikke reklamere for Ivorie på Ivorie 's egen snapchat konto? Få kundene over ditt, la Ivorie tjene penger på det også. 1
smiiiley Skrevet 8. juni #34551 Skrevet 8. juni agent skrev (1 time siden): Noen er kanskje mer seriøse enn IR, hun eier ikke 100% av Ivorie. Så klart hun må ta hensyn til samarbeidspartnere. Det er ikke alle som vil at merkevaren skal forbindes med mental helse, sexlivet til eier, kropp, overforbruk osv. Men det er bare en tanke .🫣 Det kan ligge mye i det at ikke alle ønsker at Ivorie skal assosieres med alt som deles på snap. Spesielt om det stemmer det som er nevnt tidligere at de er veldig forskjellige i verdier. Og det kan jeg forstå faktisk. Det kan fort bli useriøst. Men, uansett så tror jeg det blir selvm*rd businessmessig å fjerne all reklame på snapkanalen 😂🙈 2
smiiiley Skrevet 8. juni #34552 Skrevet 8. juni agent skrev (Akkurat nå): Men hvorfor ikke reklamere for Ivorie på Ivorie 's egen snapchat konto? Få kundene over ditt, la Ivorie tjene penger på det også. Har Ivorie egen snapchat konto? Didn’t know 🙈 Tror det kan bli vanskelig å bygge opp denne kontoen i den grad det genereres inntekt per nå. Bygge den opp parallelt med privat snap for å teste det ut kanskje? 2
agent Skrevet 8. juni #34553 Skrevet 8. juni smiiiley skrev (14 minutter siden): Det kan ligge mye i det at ikke alle ønsker at Ivorie skal assosieres med alt som deles på snap. Spesielt om det stemmer det som er nevnt tidligere at de er veldig forskjellige i verdier. Og det kan jeg forstå faktisk. Det kan fort bli useriøst. Men, uansett så tror jeg det blir selvm*rd businessmessig å fjerne all reklame på snapkanalen 😂🙈 Tror det er noe i den gata👍🙈
agent Skrevet 8. juni #34554 Skrevet 8. juni smiiiley skrev (12 minutter siden): Har Ivorie egen snapchat konto? Didn’t know 🙈 Tror det kan bli vanskelig å bygge opp denne kontoen i den grad det genereres inntekt per nå. Bygge den opp parallelt med privat snap for å teste det ut kanskje? Jo de har det, men det er ikke mange følgere. Men det hadde de fort fått, hvis IR hadde gått inn for det.🙈
Lunge2021 Skrevet 8. juni #34555 Skrevet 8. juni smiiiley skrev (17 minutter siden): Har Ivorie egen snapchat konto? Didn’t know 🙈 Tror det kan bli vanskelig å bygge opp denne kontoen i den grad det genereres inntekt per nå. Bygge den opp parallelt med privat snap for å teste det ut kanskje? Glitter_eyes skrev (På 6.6.2026 den 0.40): Samme her. Har fulgt hun før Dubai. Husker godt at hun holdt på sånn med Naboen rett før en lansering. Da var det slutt og bla bla bla. Sa som du sier at hun trengte noen dager. Dagen etterpå var der full kjør på snap og jattet om hvor mye hun har savnet elsklingene(bestevenninene) Dette skjedde hver lansering. Elsklingene syntes synd på hun og følte med hun hvor vondt hun hadde mens de tømte kontoen sin for å kjøpe produktene hennes. Hun utnytter de som ee faktisk ee hennes største fans. Hun vet at hvis hun får de til å synes synd på hun så vil de gjøre alt og kjøpe mye fra hun. Det er den sykeste måten å selge produkter på. Sirah skrev (På 6.6.2026 den 21.53): Der ser du! Problem løst 😅 Null stress detta! Oj! missprincess skrev (På 6.6.2026 den 18.50): Veldig enig i det du skriver her . Sliter selv med angst og da kan jeg bare si at det siste man vil er å sitte slik hun gjør nå . Angst er et helv...., og man har noen ganger ikke overskudd til å ta seg en dusj og iallefall ikke sitte å smile og late som for flere tusen fremmede . Nei hun lurer iallefall ikke meg, for de som sliter med skikkelig angst ville ikke hatt overskudd eller maktet å spille slik I gjør nå . Her er det noe annet som plager henne men det er ikke angst og heller ikke i nærheten av det eller depresjon
Sirah Skrevet 8. juni #34556 Skrevet 8. juni (endret) Kønn skrev (1 time siden): Men kan jo hende at de andre eierne vil ha prosenter av inntektene hennes private snap generere ift reklamen. Ja det var ikke en dum tanke. Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden): Men altså… Det kan jo være noe som har med forflytning av penger å gjøre?🤔 At noe er blitt gjort ulovlig men gjerne ikke 100% med viten om det… Kanskje Synnøve saksøker Isabel?! Siden Isabel sa sist til følgerne sine at hun «sto oppi noe» men at det snart var over… 🤔 Ikke en dum tanke dette heller. Er nok lett å tråkke i salaten dersom man ikke er ekstremt god på regelverket, noe Isabel ikke er. Man ser jo stadig folk gjøre ting i aller beste mening, men fremdeles komme veldig feil ut av det. Nå snakker jeg om i helt andre sammenhenger og ikke om Isabel/Ivorie. smiiiley skrev (24 minutter siden): Det kan ligge mye i det at ikke alle ønsker at Ivorie skal assosieres med alt som deles på snap. Spesielt om det stemmer det som er nevnt tidligere at de er veldig forskjellige i verdier. Og det kan jeg forstå faktisk. Det kan fort bli useriøst. Men, uansett så tror jeg det blir selvm*rd businessmessig å fjerne all reklame på snapkanalen 😂🙈 Ikke en dum tanke dette heller. Når det er sagt så var det meg som nevnte forskjellige verdier. Vil bare legge til at jeg overhodet ikke sier at Synnøve har hverken de ene eller de andre verdiene, men at vi har felles kjente som står veldig langt unna Isabel i verdier og væremåte. Vil ikke si noe som helst om hvor Synnøve står - bare en observasjon. Bare så ikke det blir misforstått Endret 8. juni av Sirah 1 1
Carrot Skrevet 8. juni #34557 Skrevet 8. juni Heike m72 skrev (1 time siden): Enig. Isabel vil aldri klare å drive Ivorie alene uten en god daglig leder med god peiling på å drive en bedrift. Ivorie har 8 ansatte i dag og det går ut en god del i lønninger. De må i hvert fall ha litt bedre kolleksjoner enn det de har vist i 2026 skal de tjene til alle utgiftene. hva mener du "bedre kvalitet" ? Har du kjøpt noe som ikke var kvalitet eller synser du ang kvaliteten på produktene? Jeg googlet og trustpilot for eksempel gir 4,2 av 5 stjerner. Jeg har ikke kjøpt noe selv men jeg har venner som handler der og som er veldig fornøyd og jeg må si de joggedressene for eksempel virker helt supre for prisen basert på det jeg har sett. 3
Lunge2021 Skrevet 8. juni #34558 Skrevet 8. juni https://www.minmote.no/mote/a/K8PQbe/isabel-raads-klare-raad-til-kvinner-som-vil-starte-for-seg-selv
Sirah Skrevet 8. juni #34559 Skrevet 8. juni Carrot skrev (1 minutt siden): hva mener du "bedre kvalitet" ? Har du kjøpt noe som ikke var kvalitet eller synser du ang kvaliteten på produktene? Jeg googlet og trustpilot for eksempel gir 4,2 av 5 stjerner. Jeg har ikke kjøpt noe selv men jeg har venner som handler der og som er veldig fornøyd og jeg må si de joggedressene for eksempel virker helt supre for prisen basert på det jeg har sett. Regner med at @Heike m72 mener at de siste kolleksjonene nå er veldig mye dårligere designet enn tidligere. De tidligere kolleksjonene ga litt mer "old money" wibe - noe Isabel flere ganger har sagt at er visjonen hennes for Ivorie. Spesielt den siste nå gir en.... Indianer på karneval - wibe 🫣 Bikiniene i år er også de fleste enige om at er veldig mye kleinere enn i fjor. Jeg har personlig alltid likt mye av klærne til Ivorie - selv om mye av det absolutt ikke er noe jeg kan tenke meg å ha selv, men det er fordi at jeg er en gammel kjærring. Ikke at jeg ikke syntes at klærne er fine. De siste nå? Virkelig ikke noe fint! Noe har skjedd og om det er ny designer eller hva det er er ikke godt å si. Jeg har faktisk ene joggedressen og er kjempefornøyd Har nesten bodd i den siden jeg fikk den og den holder seg knallbra! Jeg har dog kjøpt på en lokal Facebook gruppe da jeg syntes den var for dyr, men den er virkelig verdt prisen! Har også en bikini fra i fjor og denne har også holdt seg veldig fin. 1
Aristokrat1 Skrevet 8. juni #34560 Skrevet 8. juni Carrot skrev (9 minutter siden): hva mener du "bedre kvalitet" ? Har du kjøpt noe som ikke var kvalitet eller synser du ang kvaliteten på produktene? Jeg googlet og trustpilot for eksempel gir 4,2 av 5 stjerner. Jeg har ikke kjøpt noe selv men jeg har venner som handler der og som er veldig fornøyd og jeg må si de joggedressene for eksempel virker helt supre for prisen basert på det jeg har sett. Går mye på tik tok nå om bikiniene som ikke tåler bruk. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå