Trixie99 Skrevet 6 timer siden #34561 Skrevet 6 timer siden Dere må ikke glemme at mye av reklamen Isabel gjør på sin egen kanal ikke er rett-fram-løp-og-kjøp-reklame. Men mye som blender inn i hverdagen hennes som hudpleien, iskaffe/sirup hver dag, klærne hun bruker… jeg tror det er der mange blir mest påvirket. Å se hvordan hun daglig bruker Ivorie og nude er god reklame i seg selv. Og som påvirker seerne både bevisst og ubevisst. derfor tror jeg ikke denne konflikten handler om at de skal flytte reklamen fra Isabels private snap. Det gir 0 mening for meg i hvert fall😅 3
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #34562 Skrevet 6 timer siden agent skrev (7 timer siden): Spennende å se og høre hva slags content hun kommer med nå, etter pausen. Jeg så kjapt innom Rami sin Snap, å han sa at han og Isabel hadde avtalt at han skulle bo hos henne siden rosenkålen er på tur, åsså skulle de finne på masse spennende. Åsså søkte han etter tips og til hva å gjøre , for vistnok så hadde de vist gjort det meste 🙄🙈 Så Isabel kommer nok tilbake med bare en liten: beklager bestiser, jeg måtte bare ha en liten pause, men nå er jeg tilbake igjen 🥰......🙈 3
agent Skrevet 6 timer siden #34563 Skrevet 6 timer siden Tenkeselv skrev (1 minutt siden): Jeg så kjapt innom Rami sin Snap, å han sa at han og Isabel hadde avtalt at han skulle bo hos henne siden rosenkålen er på tur, åsså skulle de finne på masse spennende. Åsså søkte han etter tips og til hva å gjøre , for vistnok så hadde de vist gjort det meste 🙄🙈 Så Isabel kommer nok tilbake med bare en liten: beklager bestiser, jeg måtte bare ha en liten pause, men nå er jeg tilbake igjen 🥰......🙈 Det blir for dumt, sorry🙈🙈 Når hun har satt igang spekulasjoner ang. samarbeidspartner og firma. Skal kanskje teste Iskaffe med sitronsmak😂 Ny beachclub 4 1
Sirah Skrevet 6 timer siden #34564 Skrevet 6 timer siden Tenkeselv skrev (7 minutter siden): Jeg så kjapt innom Rami sin Snap, å han sa at han og Isabel hadde avtalt at han skulle bo hos henne siden rosenkålen er på tur, åsså skulle de finne på masse spennende. Åsså søkte han etter tips og til hva å gjøre , for vistnok så hadde de vist gjort det meste 🙄🙈 Så Isabel kommer nok tilbake med bare en liten: beklager bestiser, jeg måtte bare ha en liten pause, men nå er jeg tilbake igjen 🥰......🙈 Mest sannsynligvis har du helt rett 🫣 1
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #34565 Skrevet 6 timer siden agent skrev (1 minutt siden): Det blir for dumt, sorry🙈🙈 Når hun har satt igang spekulasjoner ang. samarbeidspartner og firma. Skal kanskje teste Iskaffe med sitronsmak😂 Ny beachclub Klart det blir både dumt og stygt spør du meg, når hun først skriver en slik tekst å legger ved et slikt bilde av seg selv. Men hun slipper jo unna alt når det gjelder å måtte svare for seg, RS ser ikke slikt med sine skylapper 1 2
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #34566 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Mest sannsynligvis har du helt rett 🫣 Ja noe annet vil forundre meg meget, hun bruker å ta den kjente varianten. Men hun trenger vel engasjement, å innboksen hennes har nok gått varm som skaper masse engasjement engasjement og penger i kassen. Det er ganske ufint overfor sine følgere slik hun holder på om dagen, det er bare trist at de fleste er fôr hjernevasket til å se det. 4
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #34567 Skrevet 6 timer siden Tenkeselv skrev (8 minutter siden): Jeg så kjapt innom Rami sin Snap, å han sa at han og Isabel hadde avtalt at han skulle bo hos henne siden rosenkålen er på tur, åsså skulle de finne på masse spennende. Åsså søkte han etter tips og til hva å gjøre , for vistnok så hadde de vist gjort det meste 🙄🙈 Så Isabel kommer nok tilbake med bare en liten: beklager bestiser, jeg måtte bare ha en liten pause, men nå er jeg tilbake igjen 🥰......🙈 Tja tar nå hva Rami sier med en bøtte med salt. Han trenger trafikk på snappen sin så han vil jo såklart fiske etter alt som kan gi masse aktivitet på snappen hans og nå som Isabel er i silent mode så er jo det å lokke med at de to skal «gjøre masse greier sammen» veldig grei bait for Raadsquad akkurat nå. Hvor mye «greier» som filmes og legges ut er jo en helt annen sak (ikke minst med Isabel i monitor og ikke bare hans tryne) og gjenstår å se .. jeg ville ikke holdt pusten 🥱 4
agent Skrevet 6 timer siden #34568 Skrevet 6 timer siden Tenkeselv skrev (2 minutter siden): Klart det blir både dumt og stygt spør du meg, når hun først skriver en slik tekst å legger ved et slikt bilde av seg selv. Men hun slipper jo unna alt når det gjelder å måtte svare for seg, RS ser ikke slikt med sine skylapper Da er vi tilbake til at hun er ett farlig forbilde 🤷♀️ alt hun gjør er kynisk kalkulerende og manipulerende. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #34569 Skrevet 6 timer siden Trixie99 skrev (21 minutter siden): Dere må ikke glemme at mye av reklamen Isabel gjør på sin egen kanal ikke er rett-fram-løp-og-kjøp-reklame. Men mye som blender inn i hverdagen hennes som hudpleien, iskaffe/sirup hver dag, klærne hun bruker… jeg tror det er der mange blir mest påvirket. Å se hvordan hun daglig bruker Ivorie og nude er god reklame i seg selv. Og som påvirker seerne både bevisst og ubevisst. derfor tror jeg ikke denne konflikten handler om at de skal flytte reklamen fra Isabels private snap. Det gir 0 mening for meg i hvert fall😅 Bruker Nude og Ivorie ?!😅😂😂 Haha nei,.. kun for show. De der Nude produktene står på samme sted alltid og minker aldri i innhold.. 5 2
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #34570 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Tja tar nå hva Rami sier med en bøtte med salt. Han trenger trafikk på snappen sin så han vil jo såklart fiske etter alt som kan gi masse aktivitet på snappen hans og nå som Isabel er i silent mode så er jo det å lokke med at de to skal «gjøre masse greier sammen» veldig grei bait for Raadsquad akkurat nå. Hvor mye «greier» som filmes og legges ut er jo en helt annen sak (ikke minst med Isabel i monitor og ikke bare hans tryne) og gjenstår å se .. jeg ville ikke holdt pusten 🥱 100% enig med deg her, han gjør ikke stort mye mer enn å klage på dårlig inntekt de gangen jeg er innom. Så dette er noe mye han fordi han trenger penger som han sa selv i går, hadde "bare" 20.000 igjen på ca 14 dager eller noe i den duren. BARE......🤮 Men for henne så er jo dette også en god måte for henne å slippe å svare på ting når hun skrur på kamera igjen: 2
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #34571 Skrevet 6 timer siden agent skrev (3 minutter siden): Da er vi tilbake til at hun er ett farlig forbilde 🤷♀️ alt hun gjør er kynisk kalkulerende og manipulerende. Ja men det står jeg stødig ved å mene, hun er en av Norges farligste influensere med tanke på det å være en noen kanskje ser opp til. 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #34572 Skrevet 6 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Da er vi tilbake til at hun er ett farlig forbilde 🤷♀️ alt hun gjør er kynisk kalkulerende og manipulerende. Jepp! For tusende gang…🙄 2 1
Sirah Skrevet 6 timer siden #34573 Skrevet 6 timer siden Tenkeselv skrev (4 minutter siden): Ja noe annet vil forundre meg meget, hun bruker å ta den kjente varianten. Men hun trenger vel engasjement, å innboksen hennes har nok gått varm som skaper masse engasjement engasjement og penger i kassen. Det er ganske ufint overfor sine følgere slik hun holder på om dagen, det er bare trist at de fleste er fôr hjernevasket til å se det. Jeg blir alltid like overrasket over hvor stort behov folk har for å "reklamere" for at de forlater SoMe for en periode. Uansett om det er en gråtende Isabel eller Gerd på 62 som er krenka for ett eller annet. Isabel har vel lært på den harde måten at hun ikke bare kan forsvinne (da blir hun jo basicly etterlyst av RS), men en enkel snap med: "Tar 3 dager fri, sees til uka fininger 🥰" hadde vært mer enn bra nok. Jeg fatter ikke hvorfor alt skal være så dramatisk! Men igjen - dette har jo garantert gitt penger i kassa. Og så ler hun hele veien til banken.... 5 3
missprincess Skrevet 6 timer siden #34574 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (8 minutter siden): Tja tar nå hva Rami sier med en bøtte med salt. Han trenger trafikk på snappen sin så han vil jo såklart fiske etter alt som kan gi masse aktivitet på snappen hans og nå som Isabel er i silent mode så er jo det å lokke med at de to skal «gjøre masse greier sammen» veldig grei bait for Raadsquad akkurat nå. Hvor mye «greier» som filmes og legges ut er jo en helt annen sak (ikke minst med Isabel i monitor og ikke bare hans tryne) og gjenstår å se .. jeg ville ikke holdt pusten 🥱 Lurer på hvor mye penger han skal ha fra henne nå når han må være barnevakt, for han gjør ingenting gratis for I pluss at hun i tillegg betaler for alt annet de gjør. Aldri vært borti en så grådig grisk fyr . Mine brødre har aldri forlangt betaling om de har gjort meg noen tjenester 1 2
Trixie99 Skrevet 6 timer siden #34575 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Bruker Nude og Ivorie ?!😅😂😂 Haha nei,.. kun for show. De der Nude produktene står på samme sted alltid og minker aldri i innhold.. vel, mine produkter står også alltid på samme sted, men jeg bruker det hver dag fordet uansett, om hun bruker det eller ikke - hun får det ihvertfall til å se ut som hun gjør det
Natu Skrevet 6 timer siden #34576 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Tja tar nå hva Rami sier med en bøtte med salt. Han trenger trafikk på snappen sin så han vil jo såklart fiske etter alt som kan gi masse aktivitet på snappen hans og nå som Isabel er i silent mode så er jo det å lokke med at de to skal «gjøre masse greier sammen» veldig grei bait for Raadsquad akkurat nå. Hvor mye «greier» som filmes og legges ut er jo en helt annen sak (ikke minst med Isabel i monitor og ikke bare hans tryne) og gjenstår å se .. jeg ville ikke holdt pusten 🥱 Enig. Blir overrasket hvis de dukker opp begge to på den ene, andre eller begge snappene. Veldig merkelig hele greia men de har iallefall klart å vekke nysgjerrigheten min så jeg kommer til å sjekke innom😂
smiiiley Skrevet 5 timer siden #34577 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (41 minutter siden): Jeg blir alltid like overrasket over hvor stort behov folk har for å "reklamere" for at de forlater SoMe for en periode. Uansett om det er en gråtende Isabel eller Gerd på 62 som er krenka for ett eller annet. Isabel har vel lært på den harde måten at hun ikke bare kan forsvinne (da blir hun jo basicly etterlyst av RS), men en enkel snap med: "Tar 3 dager fri, sees til uka fininger 🥰" hadde vært mer enn bra nok. Jeg fatter ikke hvorfor alt skal være så dramatisk! Men igjen - dette har jo garantert gitt penger i kassa. Og så ler hun hele veien til banken.... Husker du ikke krisestemningen her inne når hun i januar la ut et bilde «jeg tar noen dager fri»? Folk blir nok ikke fornøyd uansett hvordan hun velger å ta ferie 😂😂😂 1 1
Solstråle1 Skrevet 5 timer siden #34578 Skrevet 5 timer siden Maia3 skrev (4 timer siden): Er den fryktelige angsten over nå da plutselig? Eller skal broren komme å ligge i sengen sammen med henne og se på såpeserier ? Vandre rundt i morgenkåpen og leve slaraffenlivet ? Dubai Mall å svi av noen kroner kanskje? Hjelpes for en gjeng Det er jo ofte slik angst arter seg, da. Man har verre og bedre perioder. Heldigvis er det ikke like ille hele tiden. Hun er heldig som har folk hun er trygg på til å plukke henne opp når angsten begynner å slippe taket.
Solstråle1 Skrevet 5 timer siden #34579 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (57 minutter siden): Bruker Nude og Ivorie ?!😅😂😂 Haha nei,.. kun for show. De der Nude produktene står på samme sted alltid og minker aldri i innhold.. Å ha en slik kontroll på andre sine skap er faktisk utrolig imponerende! Da er man hardcore følger, altså. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #34580 Skrevet 5 timer siden Solstråle1 skrev (Akkurat nå): Å ha en slik kontroll på andre sine skap er faktisk utrolig imponerende! Da er man hardcore følger, altså. 😂😂😂 Der dukka du opp igjen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå