Snuppa82 Skrevet 4 timer siden #35121 Skrevet 4 timer siden 1 hour ago, Solstråle1 said: Det finnes jo mye forskning på hvorfor mennesker blir i voldelige forhold, og vi skal vokte oss vel for å dømme noen i slike saker. Moren var også et offer og jeg tenker at Isabel fremdeles har omsorgsrollen ovenfor henne. Det kan skyldes den elendige norsken til moren, men hun virker jo ikke helt i stand til å ta vare på seg selv og da blir det vel naturlig (i den situasjonen) at Isabel som eldst og økonomisk svært godt stilt er den som tar ansvar for både henne og søsken. Hvis jeg skal leke litt hobbypsykolog på morgenkvisten så tror jeg kanskje at I føler at hun har malt seg litt inn i et hjørne. Hele snapkontoen har gjort suksess på å vise luksuslivet, hun har selv sagt at hun må bruke mye penger for å tjene penger. Det er ingen som trenger å tjene de mengdene hun gjør, men hun har skapt seg en avatar som lever i vanvittig luksus og det virker som det å være på 24/7 begynner å røyne på. Så der flere her inne kun kjenner på hån og forakt tenker jeg at det er mye mer bak ethvert menneske enn man som tilskuer aner og jeg syns at det er utrolig lite klasse over mange av uttrykkene og emojiene her inne. Og så undrer jeg oppriktig nesten på daglig basis hvorfor noen faktisk velger å bruke tid av sitt liv til å følge, analysere og diskutere noe som kun gir en negativitet. Veldig enig i mye her. Det er mer mellom linjene. Å være kritisk og kun være ute etter å finne noe å være kritisk på er to forskjellige ting. Veldig tydelig hvem her som kun ser kritisk, hvem som kun ser ukritisk og de som evner å se begge sider. Å leve av å vise livet sitt i så stor grad som hun gjør tror jeg må være utmattende, må jo miste seg selv i alt dette. 1 2
Sirah Skrevet 4 timer siden #35122 Skrevet 4 timer siden Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Veldig enig i mye her. Det er mer mellom linjene. Å være kritisk og kun være ute etter å finne noe å være kritisk på er to forskjellige ting. Veldig tydelig hvem her som kun ser kritisk, hvem som kun ser ukritisk og de som evner å se begge sider. Å leve av å vise livet sitt i så stor grad som hun gjør tror jeg må være utmattende, må jo miste seg selv i alt dette. Enig. Det å hele tiden skulle jage etter content må jo være utmattende. Og uansett hva hun gjør så er det noen som har en mening om det. Hun har jo valgt dette selv, men det må jo være slitsomt uansett. Skjønner godt at hun logger helt av innimellom. Men det er jo feil det også 😅 1 1
missprincess Skrevet 2 timer siden #35123 Skrevet 2 timer siden Aristokrat1 skrev (1 time siden): den leiligheten står på rami, så han som må si opp i tilfelle😅 Ok, da bør han vel gjøre det snarest
agent Skrevet 2 timer siden #35124 Skrevet 2 timer siden (endret) Ja hva skal man si. Nesten så jeg tror hun vil skape spekulasjoner, eller dårlig samvittighet. 🤷♀️ Endret 2 timer siden av agent 2 4
tante_grusom Skrevet 2 timer siden #35125 Skrevet 2 timer siden agent skrev (12 minutter siden): Ja hva skal man si. Nesten så jeg tror hun vil skape spekulasjoner, eller dårlig samvittighet. 🤷♀️ Godt hun ikke bor i Norge og må ut av huset og sitte på venterom for å komme til lege. Dette ser jo meget greit ut å få alt på døren. 1 3
AnnaLovise Skrevet 2 timer siden #35126 Skrevet 2 timer siden agent skrev (21 minutter siden): Ja hva skal man si. Nesten så jeg tror hun vil skape spekulasjoner, eller dårlig samvittighet. 🤷♀️ Hun kan jo ikke være så fjern at hun ikke vet hva som skal til for å bli bedre, så dette er garantert for å skape både spekulasjon og dårlig samvittighet. Umodent, men også forventet. 8
missprincess Skrevet 1 time siden #35127 Skrevet 1 time siden tante_grusom skrev (26 minutter siden): Godt hun ikke bor i Norge og må ut av huset og sitte på venterom for å komme til lege. Dette ser jo meget greit ut å få alt på døren. Finnes leger i Norge også som kommer på hjemmebesøk. Min lege gjør det med flere av sine pasienter 2
Sirah Skrevet 1 time siden #35128 Skrevet 1 time siden missprincess skrev (1 time siden): Ok, da bør han vel gjøre det snarest Tror leieperioden automatisk går ut med mindre man forlenger Men mulig jeg har misforstått 😅 Ang legen: At ikke den familien hennes kan pelle seg til henne! Trenger jo ikke å være alle på en gang, men tydelig at hun trenger folk rundt seg! Rami er jo ikke gamle mannen og kan jo ikke bære alt alene! Det hadde vært noe annet om resten var i full jobb og hadde en drøss med forpliktelser i Norge, men det har de jo ikke! De driver jo bare dank hele gjengen! 4
missprincess Skrevet 1 time siden #35129 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (5 minutter siden): Tror leieperioden automatisk går ut med mindre man forlenger Men mulig jeg har misforstått 😅 Ang legen: At ikke den familien hennes kan pelle seg til henne! Trenger jo ikke å være alle på en gang, men tydelig at hun trenger folk rundt seg! Rami er jo ikke gamle mannen og kan jo ikke bære alt alene! Det hadde vært noe annet om resten var i full jobb og hadde en drøss med forpliktelser i Norge, men det har de jo ikke! De driver jo bare dank hele gjengen! Moren burde iallefall prioritert å dra til henne istedenfor til Irak. Tror hun trenger støtte nå, for hun har det tydeligvis ikke bra, og da bør iallefall moren steppe up. Å slite med angst er ikke bare bare, og da kan det være godt å ha de nærmeste rundt seg selv om de ikke behøver å gjøre så mye så er det nok at de er tilstede å viser at de bryr seg når hun trenger det som nå 3
tante_grusom Skrevet 1 time siden #35130 Skrevet 1 time siden missprincess skrev (23 minutter siden): Finnes leger i Norge også som kommer på hjemmebesøk. Min lege gjør det med flere av sine pasienter Men da er det alvorlig. Men kanskje det er alvorlig med hennes angst. Hjemmesykepleie eller ambulant psykiatriske legetjenester. 1
Anneisabell Skrevet 1 time siden #35131 Skrevet 1 time siden missprincess skrev (2 minutter siden): Moren burde iallefall prioritert å dra til henne istedenfor til Irak. Tror hun trenger støtte nå, for hun har det tydeligvis ikke bra, og da bør iallefall moren steppe up. Å slite med angst er ikke bare bare, og da kan det være godt å ha de nærmeste rundt seg selv om de ikke behøver å gjøre så mye så er det nok at de er tilstede å viser at de bryr seg når hun trenger det som nå Det viser vell bare enda en gang at både moren og de andre ikke bryr seg om at noen er syke. Og trenger å ha noen rundt seg. Men klarer nok å snart til å få rose gjøken avbryter sine planer og kommer til I istedenfor 1 2
vilas Skrevet 1 time siden #35132 Skrevet 1 time siden Anneisabell skrev (8 minutter siden): Det viser vell bare enda en gang at både moren og de andre ikke bryr seg om at noen er syke. Og trenger å ha noen rundt seg. Men klarer nok å snart til å få rose gjøken avbryter sine planer og kommer til I istedenfor Ja hun sa jo på snap igår at når hun ble forelsket så ble hun psyko. Men nå kommer jo Pierre på besøk til Rami på onsdag. Kan d bli bedre for I ? Eller har I nå fått samvittighets gnag, når Pierre kommer først når Rosegjøken er dratt ? Hun kan vel ikke sitte i armkroken/ ligge i senga med Pierre ( som hun også har gjort) når hun nå har kjæreste ? Hmhm mye "spill for galleriet" her nå. D var forventet. 1
Sirah Skrevet 59 minutter siden #35133 Skrevet 59 minutter siden missprincess skrev (27 minutter siden): Moren burde iallefall prioritert å dra til henne istedenfor til Irak. Tror hun trenger støtte nå, for hun har det tydeligvis ikke bra, og da bør iallefall moren steppe up. Å slite med angst er ikke bare bare, og da kan det være godt å ha de nærmeste rundt seg selv om de ikke behøver å gjøre så mye så er det nok at de er tilstede å viser at de bryr seg når hun trenger det som nå Enig! Å sitte ved det bassenget og bli vartet opp av Ann kan jo ikke være det værste sykebesøket man må for å si det sånn 🫣
agent Skrevet 58 minutter siden #35134 Skrevet 58 minutter siden missprincess skrev (23 minutter siden): Moren burde iallefall prioritert å dra til henne istedenfor til Irak. Tror hun trenger støtte nå, for hun har det tydeligvis ikke bra, og da bør iallefall moren steppe up. Å slite med angst er ikke bare bare, og da kan det være godt å ha de nærmeste rundt seg selv om de ikke behøver å gjøre så mye så er det nok at de er tilstede å viser at de bryr seg når hun trenger det som nå Tror dere Moren hadde vært til hjelp? Tror IR trenger profesjonell hjelp. Hjelp som hun må forplikte seg selv til, å gjøre jobben selv. 3 1
Sirah Skrevet 57 minutter siden #35135 Skrevet 57 minutter siden vilas skrev (10 minutter siden): Ja hun sa jo på snap igår at når hun ble forelsket så ble hun psyko. Men nå kommer jo Pierre på besøk til Rami på onsdag. Kan d bli bedre for I ? Eller har I nå fått samvittighets gnag, når Pierre kommer først når Rosegjøken er dratt ? Hun kan vel ikke sitte i armkroken/ ligge i senga med Pierre ( som hun også har gjort) når hun nå har kjæreste ? Hmhm mye "spill for galleriet" her nå. D var forventet. Blir spennende å se om Pierre stepper mer opp for henne enn hennes egen familie. Med unntak av Rami, han har jo vært der mye.
Sirah Skrevet 56 minutter siden #35136 Skrevet 56 minutter siden agent skrev (1 minutt siden): Tror dere Moren hadde vært til hjelp? Tror IR trenger profesjonell hjelp. Hjelp som hun må forplikte seg selv til, å gjøre jobben selv. Nei men hun kunne vært der…
missprincess Skrevet 54 minutter siden #35137 Skrevet 54 minutter siden tante_grusom skrev (25 minutter siden): Men da er det alvorlig. Men kanskje det er alvorlig med hennes angst. Hjemmesykepleie eller ambulant psykiatriske legetjenester. Fikk selv min lege på hjemmebesøk da jeg virkelig var langt nede i kjelleren pga angst og depresjon. Var så jævlig at jeg klarte ikke å dra på time til han så da kom han hjem til meg noe jeg virkelig satte pris på . Han er helt enestående min lege 2
missprincess Skrevet 50 minutter siden #35138 Skrevet 50 minutter siden agent skrev (5 minutter siden): Tror dere Moren hadde vært til hjelp? Tror IR trenger profesjonell hjelp. Hjelp som hun må forplikte seg selv til, å gjøre jobben selv. Enig, hadde nok vært bedre at hun hadde lagt seg inn og fått skikkelig hjelp både med angsten og vekten , for den er faretruende lav nå . Aldri sett henne så slank som nå , og det ser ikke bra ut pew1 skrev (På 5.6.2026 den 21.31): Jeg har lenge hatt en dårlig følelse på Synnøve, føler aldri hun og teamet har matchet Isabel helt? Det er som om de/Synnøve har eid hele Ivorie og ikke Isabel, og at hun bare «bruker» Isabel for suksessen. Føler ikke lenger at Ivorie er Isabel, og synes ikke det virker som hun er så supergiret over de nye lanseringene heller. Kanskje hun selv også synes klærne er stygge? Stilen som har vært det siste halve året er jo ikke LITT Isabel engang.
missprincess Skrevet 44 minutter siden #35139 Skrevet 44 minutter siden Anneisabell skrev (35 minutter siden): Det viser vell bare enda en gang at både moren og de andre ikke bryr seg om at noen er syke. Og trenger å ha noen rundt seg. Men klarer nok å snart til å få rose gjøken avbryter sine planer og kommer til I istedenfor Den tanken har slått meg også selv om hun sier at nå må han få leve sitt liv . Hun ser nok helst at han kommer til henne selv om hun ikke sier det
Kønn Skrevet 28 minutter siden #35140 Skrevet 28 minutter siden Det første jeg tenker på når jeg er så syk at legen kommer hjem til meg er å ta bilde…. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå