Princess_81 Skrevet 3 timer siden #35201 Skrevet 3 timer siden Snuppa82 skrev (2 timer siden): Nå må du gi deg. I grunn du som gjør alt ekkelt med fantasien din. Tror ikke Rami tenkte at sexen var så mye bedre fordi det var søstra sin seng, han tenkte nok ikke på hu i det hele tatt. Tror du skal roe ned litt jeg hvis du syns det er greit at broren din knuller i senga di og sier han tok det hardt 🤮🤮🤮 1
refill Skrevet 3 timer siden #35202 Skrevet 3 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ja, det blir nok veldig mye mer lunt med et hvitt/beige bilde….Cosybel …awwwww… Måtte le av denne 😂 Har du sett Emil Berntsen sin Fargedagfinn? Litt smal referanse, men anbefales. Ligger noen snutter av han litt nedover i feeden. Veldig avsporing dette, men samtidig ikke 😂 Isabel må selvsagt dekorere som hun vil. Ikke min stil, og det er greit. Men jeg syntes jo det er en litt bortkastet mulighet - for meg som seer - når det er 600-700 m2 og ikke så store økonomiske begrensninger 🤭 Det som er dumt - fordi jeg tror det gir henne usikkerhet og stress - er at hun impulshandler mye. Og ikke tenker ett steg videre når hun tar valg. Bare en sånn ting som med TVen og konsollbordet. 10 m høyere opp med den TVen så hadde hun ikke trengt utelukkende lav pynt der. Ikke rart hun ikke føler på mestring ifht interiør når hun plukker ut pieces uten å tenke helhet, og ikke planlegger noe. Heldigvis har hun en type som måler opp ting på gulvet i det minste når store møbler skal inn. 1
smiiiley Skrevet 2 timer siden #35203 Skrevet 2 timer siden Princess_81 skrev (39 minutter siden): Virkelig ikke. Liker menn jeg 😅 men hadde blitt kvalm hadde broren min knulla i senga mi å jeg sitti skryti av det dere som syns det er ok må være sinnsyke sorry not sorry Du var bare så seksualiserende og grov i språket til å være så prippen. Ga ikke helt mening 😅 Sorry not sorry 😆 1 5
Princess_81 Skrevet 1 time siden #35204 Skrevet 1 time siden smiiiley skrev (45 minutter siden): Du var bare så seksualiserende og grov i språket til å være så prippen. Ga ikke helt mening 😅 Sorry not sorry 😆 Jeg er virkelig ikke prippen av meg, men Isabel og familien er creepy ingen normale folk holder på sånn 1
Princess_81 Skrevet 1 time siden #35205 Skrevet 1 time siden smiiiley skrev (46 minutter siden): Du var bare så seksualiserende og grov i språket til å være så prippen. Ga ikke helt mening 😅 Sorry not sorry 😆 Gå å ta deg en matcha med skjelett dronningen din 🤡🤣🤣🤣🤣 2
smiiiley Skrevet 1 time siden #35206 Skrevet 1 time siden Princess_81 skrev (43 minutter siden): Gå å ta deg en matcha med skjelett dronningen din 🤡🤣🤣🤣🤣 Ingen normale folk oppfører seg som deg heller. Hvis du ikke er 14 år da. Da hadde det kanskje gitt litt mening. 1
Princess_81 Skrevet 48 minutter siden #35207 Skrevet 48 minutter siden smiiiley skrev (19 minutter siden): Ingen normale folk oppfører seg som deg heller. Hvis du ikke er 14 år da. Da hadde det kanskje gitt litt mening. Jeg er over førti lille du men du er nok ikke mye eldre enn 14-15 😅
smiiiley Skrevet 47 minutter siden #35208 Skrevet 47 minutter siden Princess_81 skrev (Akkurat nå): Jeg er over førti lille du men du er nok ikke mye eldre enn 14-15 😅 🤦🏻♀️
Mmeeri Skrevet 10 minutter siden #35209 Skrevet 10 minutter siden Nå må dere gi dere om den sex i senga- praten. Dette handlet jo om noe hun hadde opplevd tidligere og var traumatisert over. 🤷🏼♀️ Så hvis du låner leiligheten (med kun én seng) til søsteren din og har mannen din eller kjæresten eller one night stand og har lyst å ha sex, gjør du ikke det fordi det er senga til søsteren din? En kåt tenåring klarer ikke å tenke på det liksom. 🤨 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå