Teflonhjernen Skrevet 17. juni #35201 Skrevet 17. juni (endret) tante_grusom skrev (4 timer siden): Tenk hun spilte på samvittigheten til Pimpen og Pampen, og Sidra og Shehed. De kommer til Dubai for å tvinges til se Villaveien 47… Og passe på I som har Rami i sin hule hånd. og Pierre muskelbunt kommer i samme slengen. Nå må han passe seg med kamera… Hvor er disse Dubai-venninnene til I???? Har hun egentlig venninner i Norge og Dubai? Hun har jo aldri besøk av venninner. Må være trist. Endret 17. juni av Teflonhjernen 3 9
dårligbrukernavn Skrevet 17. juni #35202 Skrevet 17. juni Princess_81 skrev (På 15.6.2026 den 15.39): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si ops🙊🙈 jeg som skulle holde meg unna å skrive her, også klarer jeg ikke lenger enn hit (til mitt forsvar: har vært på vei flere ganger, men trukket meg i siste liten!)… vi får se hvordan det går denne gangen… 🙊🤪😇 til sitert innlegg: håper ikke dette er normalt. Hva f… Men, nesen hennes??? Er den ok? Har sett på flere bilder etterhvert at den ser nesten ut til å begynne å «gi litt etter»… ser benet er blitt skjevt også… mener det ikke som kommentar på utseende, men det er jo en grunn til at plastiske kirurger i Norge IKKE opererer neser så små som IR ønsket… det er jo pga en hel rekke mulige komplikasjoner, hvor blant annet det jeg nevner kan være blant mulighetene… har sett at hun har en slags klump på kinnet ved siden av også… usikker på om det har sammenheng, men hadde jeg vært henne hadde jeg fått noen med kompetanse til å se over dette (hun har jo råd ihvertfall)…. Ble hengt ut som hater når jeg spurte om hun hadde hatt noe oppfølging/kontroll ifht om alt er som det skal være (husker hun har tatt opp problemer som følge av neseoperasjonen flere ganger selv også, og feks har jo hun og Sidra gjenttate ganger vist hvor dårlige de er å puste gjennom + Sidra som snorker så voldsomt osv). Håper derfor det er innafor å nevne her, håper nesten hun ser det og får sjekket om alt er ok. tante_grusom skrev (På 15.6.2026 den 17.04): Sidra må vel tilbake fornå hente tingene sine i Isabels leilighet. Det koster å bo i hus, så leieutgiftene kommer godt med. kanskje vi ser et rom i Villaveien 47 på Airbnb til høsten? Gode inntekter. Denne skjønte jeg ikke helt? Hente ting i Isabels leilighet? …bor hun ikke i «villa» nå og har «levert tilbake» leiligheten? hø? Hva mener du ang airbnb? At Isabel skal leie ut rom i villaen? det hadde hun vel aldri funnet på? Beklager om jeg misforstår? Princess_81 skrev (På 15.6.2026 den 17.37): Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Vet du… håper ikke dette er for gale, det er selvsagt kun en vill gjetning/teori/spekulasjon, men: jeg har en følelse av, spesielt mtp timingen (hun fikk plutselig VELDIG mye, voldsom angst og flere panikkanfall RETT før Jack skulle reise og ifølge hun selv går hun for første gang på medisiner (akkurat det finner jeg litt merkelig ettersom hun tidligere har vært åpen og bruk og også fremstått påvirket)…) Jeg tror hun forventet at Jack skulle droppe gutteturen av dette angst-opplegget. Om Pierre nå kommer i håp om at Jack skal bli sjalu/usikker/avbryte turen sin pga det eller om det virkelig bare ble til at han skulle komme tilfeldigvis akkurat når han for første gang på lang tid er dratt så tror jeg iallefall at hun ikke akkurat hater at det skjer… Tror jo også legebesøket og at hun liksom har vært verre de siste par dagene også er fordi hun håper han skal avbryte turen og komme som en reddende helt. Er flere ting som iallefall har fått meg på de tankene… Håper virkelig ikke hun er SÅ toxic, men det hadde dessverre ikke overrasket meg det minste… Håper også hun har mer respekt for Jack enn at hun legger seg i sengen med Pierre etc (som hun gjorde da hun holdt på med «naboen» og la ut på snap)…. Snuppa82 skrev (20 timer siden): I tillegg sikkert et jag om å være "bra nok" og "perfekt", få anerkjennelsen man gjerne vil ha. Med tanke på all dritten de får, kan det være verdt det over tid? Alt folk får seg til å kommentere fra negativt til positivt. Søstra hadde fått mange meldinger på hvor dårlig søster hun er leste jeg, tror folk de vet alt de gjør og prater om? Det må bli ekstremt tomt når man ikke er relevant lenger og får disse positive tilbakemeldingene. Føler at de som lever slik på display lever veldig tomt, allemannseie og alt du sier og gjør blir overvåket. Valget har hun tatt og velger å stå i selv - til underholdning for andre. Lurer på hva "senskadene" av en slik livsstil blir når de er 50/60 år? Den vet vi vel ikke enda. Isild skrev (12 timer siden): Helt sant. Andre stjerner og kjendiser kan logge av, og det gjør de. Se på kongefamilien når de står i stormene nå, de trekker seg tilbake alt de kan - selv om de er den mest offentlige familien av alle her i landet. Følelsen av å måtte være "på" hele tiden for å dokumentere livet sitt er sikkert tidvis gøy, men år etter år - og gjennom alt. Herlighet for en tilværelse. Jeg hadde ikke kunnet gjøre det. De aller fleste har et stort behov for fred, frihet og privatliv når de ikke er på jobb og i alle andre roller de har i hverdagen. Vanlige folk deler ikke like mye på sosiale medier lenger, det er ikke "in". Leve offline begynner å lokke folk igjen mer og mer. De første store bloggerne begynner å bli godt voksne nå, og det vil nok begynne å vise seg hva slags senskader det vil gi. Ser at noen klarer å bli "vanlige kjendiser", men langt fra alle. Isabel er vel en av de som ikke spiller på noe annet enn å dele fra livet sitt. De to over: Enig. jeg kan ikke engang begynne å beskrive panikken jeg hadde følt, og ikke minst følelsen av å ha malt meg så opp i et hjørne. Hjelpe meg. Det kan bare ikke være bra. Det gir meg en følelse av dyr i for trange bur og med kjipe leveforhold i Dyreparker, men også ekstrem-versjon av prostitusjon-vibes (ikke bare selger man kroppen sin, men sjelen sin, alt man er, meningene ens er til salgs og man er en levende reklameplakat). Utenfra, for meg iallefall, føles det ut som personifiseringen av derealization-syndrome - når man har levd slik i så mange år kan jo ikke engang tankene dine føles dine/ekte lenger…? Absurd å tenke på for meg som syns at å være influencer fremstår som et evig mareritt man ikke våkner fra. Kommer ikke på noe mindre tiltalende faktisk. Ettersom jeg selv har vokst opp med en såkalt «kjendis» såpass tett på meg at jeg både har fått oppleve konsekvensene direkte og indirekte, såpass at livet mitt er sterkt preget av det (min reptil-lignende eksistens i dag, fravær på sosiale medier, anonyme og sky levemåte, trust-issues, min bittelille omgangskrets er alt i stor grad pga det) og jeg absolutt hatet alt ved det. Å se first hand alle de negative sidene ved det (for å ta noen eksempler bare: kommentarer, mas om bilder, spørsmål, konstant nedringt av ulike medier, konstant stress ved å bli dratt i alle ender, fasade, rykte, omdømme, rykter, netthat/hets, stalkere, paparazzi, venner som selger deg eller folk rundt deg ut til sladderblader, gossip, kritikk, konstant overvåket fra alle kanter og på alle måter, fabrikkerte historier, alle som vil se vedkommende mislykkes, aldri fred fra tlf (tross skjult nr), aldri fred i eget hjem (tross skjult adr), løgnhistorier som skredte seg som ild i tørt gress, heksejakt, mediestormer, tap av venner, forskjellsbehandling, alt og alle vil ha noe for deg, du vet aldri hvem du kan stole på, hvem som er dine ekte venner eller ikke (eller familie forsåvidt), alle som utnytter eller prøver å utnytte deg eller nettverket ditt, konstant mas og penger/spleiser/deling/hilsener/komme dit/ordne ditt og datt/hjelpe med sånn eller sånn/stille opp på det og det, trusler, gale folk, tap av status, fallet når «kjendistilværelsen» begynner å falme/brenne ut, innseelsen når du sitter igjen uten noe - pengene er borte, alle folk som engang var der borte, status borte, omdømme ødelagt, rykter og spekulasjoner rundt hvorfor, ingenting igjen, livsverket bortkastet, oppmerkssomheten falmet bort (i motsetning til behovet) og tilbake sitter en avdanket «kjendis» ingen lenger bryr seg om hvis liv falt i ruiner, skrekken om å bli glemt blir mer og mer et faktum, man innser at penger og berømmelse var ikke alt her i livet (men det er for sent), ingen venner var ekte, ingen bryr seg lenger, alt føles som det har vært for ingenting)… det har vært utrolig kjipt å se noen du er/har vært glad i mer eller mindre dø ut, sjelsmessig falme bort/råtne, påkjenningene… det har ikke vært verdt det for hverken hen selv, men særlig ikke oss rundt. Prisen flere har betalt og kostnadene for hen selv og oss rundt har bare ikke vært noe i nærheten av verdt det… Og hva gjelder influencere? de er jo en ny dimensjon/liga - med ends høyere pris, større kostnader, mye mer omfattende, så mye mer voldsomt og så mye verre med alt som allerede suger ved å «bare» være kjent… orker ikke engang begynne å tenke på feks barna som vokser opp influenserfamilier eller med mødre til influensere… 😭 for meg føles det bare… naturstridig, usunt… skjønner liksom ikke hvorfor noen vil seg selv så vondt… og helt ærlig? (Åpenbart tenker andre veldig annerledes enn meg her, og det er kanskje litt en brannfakkel?) men… jeg hadde aldri kunnet vært influenser hvis jeg også ønsket meg barn… liksom… nå er jeg åpenbart farget av min egen oppvekst og mitt eget liv, men bare… for meg går ikke de to tingene bra sammen… i det minste, hvis man vet man vil ha barn senere, så mener jeg man burde ha det i mente og faktisk ta hensyn til det… og egentlig syns jeg ikke det er så mye forlangt/rart heller? Tenker jo egentlig til en viss grad slik ellers også… men forstår hvis noen kanskje kan syns det er provoserende/at de er uenige, samtidig som jeg også føler litt at det må jo si noe når jeg som har erfaring med det føler det sånn (med det sagt: jeg har selvsagt ikke noe monopol på hvordan det skal føles/noen fasit/andre kan ha helt motsatt erfaring/mening og det er selvfølgelig like relevant/valid og alt det der… Sirah skrev (10 timer siden): Man må nok være et spesielt type menneske i utgangspunktet for å ha et såpass stort eksponeringsbehov. Hadde vært interessant og sett om det var noen sammenheng mellom dette og f.eks barndomstraumer eller lignende. Man må jo ha et enormt bekreftelsesbehov for å kunne holde på sånn. Nå tenker jeg så klart bare høyt. Enig, unntatt i det med barndomstraumer. Ser en annen og kommenterte det, men jeg som også har det er enig med vedkommende, og hva forskning og slikt tilsier er det vel minst like vanlig at man føler veldig behov for å gjemme seg, isolere seg, være alene, ville leve i skjul og den slags hvis man er traumatisert fra barnealder. Det er også min egen erfaring. missprincess skrev (9 timer siden): Om det har noe med barndomstraumer å gjøre så hadde jeg også vært influenser, men vi er jo alle forskjellige å takler traumer på ulike måter. Jeg kunne ikke eksponert meg slik tross mine traumer Enig i denne! Zena33 skrev (9 timer siden): Oppmerksomhetsbehov behøver absolutt ikke å stamme i fra traumer. Influensere er en studie i seg selv når det kommer til narsissistisk forsyning, altså deres trang til oppmerksomhet, beundring og makt. Hvor også dette med at de fort går inn i en offerrolle når ting ikke går som de ønsker. Enig her. Tror definitivt det må være grader av narsissisme tilstede for å i det hele tatt «klare» å bry seg nok om seg selv/være opptatt nok av en selv til å kunne leve av det. For meg fremstår det skikkelig psykt. Selvsagt noen som særlig utmerker seg og nok har mer enn grader av det også… Så en nevnte adhd, og mulig noen kan ha det/noen av symptomene (selvom jeg personlig ikke tror det er noe «must»), så tror jeg mye heller på narsissime pga yrkets natur. feks: jeg er 1 år eldre enn IR og jeg har allerede vært dritt lei av meg selv i mange år. Legger ikke ut noe på some, lever som et reptil i stor grad/sykt dyr (jeg er alvorlig syk også da😝, og er vel sånn som typisk identifiserer meg med slik dyr blir når de er syke/svake/gamle) og sluttet å snakke om meg selv for maaaange år siden allerede. Altså hvem hadde ikke blitt lei av å være rundt det samme mennesket 24 timer i døgnet, hver dag, hver uke, hver måned, hvert år i 32 år!? For meg føles det rimelig at man går lei, iallefall mer enn at man ikke gjør det. 😋 Pigaloppa skrev (2 timer siden): Slutt å skylde på adhd, heller mere mot narsisissme og et ønske om å tjene penger! Er så lei av uthenging av en gruppe mennesker med adhd diagnose skal sammenlignes med influensere som oppfører seg egoistisk og helt på jordet! Enig i dette! er nok veldig mange flere med adhd som IKKE er influencere enn som er. klarer ikke ta det like seriøst når influencere plutselig reker an mass til private psykologer og får en diagnose som er «trendy» den perioden heller… tante_grusom skrev (2 timer siden): Tenk hun spilte på samvittigheten til Pimpen og Pampen, og Sidra og Shehed. De kommer til Dubai for å tvinges til se Villaveien 47… Og passe på I som har Rami i sin hule hånd. og Pierre muskelbunt kommer i samme slengen. Nå må han passe seg med kamera… Hvor er disse Dubai-venninnene til I???? Siste spørsmålet: det har jeg lurt på også! hun omtaler de stadig som bestevenninner, jentene sine, besties og hun «elsker» de visstnok (for meg er elske et stort ord forbeholdt min/mine aller nærmeste, men IR slenger det jo om seg til gud og hvermannsen, følgere og det som er)… vel, jeg finner det veldig merkelig at ens beste venner/som man elsker (får iallefall ikke inntrykk av at det er gjensidig) ikke engang gidder å komme innom for å se når du har gjort det største hittil i livet - kjøpt villa til FØRTISYVMILLIONÅRKRONÅRRRR, heller ikke sees etter urolighetene som var og bekymringene da, ikke når denne angivelige bestevenninnen er full i angst og går gjennom det verste som har skjedd henne privat (hun bruker store ord som «hjerteløst», «svik», det verste hun har gått gjennom (det sier hun jo om mye da, men la gå), panikkanfall, gråter hvert sekund kamera er av osvosvosv)… og ei heller alle disse kombinert er nok for «bestevenninnene» å titte innom???? Nei, da kan man jo spørre seg hva som egentlig skal til før de gidder å se sin angivelige «bestevenninne»… På snakk om bestevenner: Jeg fatter faktisk ikke Sidra og Rami… (dvs nå får vi vel se om Sidra i det hele tatt drar tilbake etter å ha flyktet til Norge til kjæresten og norsk helsevesen…) Får jo inntrykk av at dette bare er noe IR har presset gjennom. Rami virker miserabel i Dubai og han er jo nesten som en deltids-tjener for IR bare… Hva slags liv er det for en fyr i sin beste alder som er omgitt av en hel flokk med faktiske gode venner, bestekompiser og damer i Norge… får så vondt i meg av hvordan han (og egentlig de) kaster vekk sine beste år, og det som skulle vært den gøyeste tiden i livet, i en uttørket ørken med ulevelig varme og hvor du kan bli fengslet selv hvis du blir voldtatt, nesten ingen bekjente rundt seg, familie og venner laaaaangt borte (IR var vel ikke så mye med venner i Norge heller? De varte ikke lenge om gangen ofte iallefall… men for meg virker det egentlig som hun og i stor grad bare krampaktig prøver å overbevise seg selv om at Dubai er så fantastisk fordi det ville vært flaut med alternativene pga hun har gått så hardt ut bare… og alt hun hele tiden skryter av som liksom er så «bra» med Dubai? Vel, alt det er jo likt i Norge… forskjellen er bare at hun hadde ikke den økonomien hun har nå når hun bodde her… og neeeeeiiiiidaaaa skatt har nok iiiiiiiiingentiiiiiiiing med noe å gjøre… Nei, så stusselig. Det ser jo faktisk bare SÅ trist ut utenfra. Håper Rami tar til vettet mens han enda har igjen noe av 20-årene, man ser sååå godt hvor mye gladere han er i Norge sammen med kompisene sine. De kan heller samles i fremtiden hvis/når de alle har fått barn, om det skjer (håper virkelig det snakket til Isabel om barn og ikke bruk av prevensjon er BARE content. Og HVAAAAA er det med at hun konstant gnåler om at hun blir verdens beste mor?????????? Usikker på om hun burde fæ barn i det hele tatt… ofte med de som er veldig på å skulle få barn og «fikse»/«gi» de alt de ikke selv fikk i sin barndom så går det jo ikke så bra… Oooooommmgggg💀💀💀 det ble sååååååååå altfor langt 🙊🙈😬🙈🙊 men nå er jeg sent ute og rekker ikke å forkorte heller. Beklager det!!!!! Ikke bare-bare om noen kom helt hit altså… 🥲🥲🙊🙊🥹🥹🙈🙈🥲🥲 4 11
Eyr Skrevet 17. juni #35203 Skrevet 17. juni Pigaloppa skrev (5 timer siden): Slutt å skylde på adhd, heller mere mot narsisissme og et ønske om å tjene penger! Er så lei av uthenging av en gruppe mennesker med adhd diagnose skal sammenlignes med influensere som oppfører seg egoistisk og helt på jordet! Enig. Har Adhd og er livredd for eksponering. Allerede lav selvfølelse så hadde ikke taklet all kritikken. Men alle med adhd er forskjellige også. Dessuten kan jeg se at influensere kanskje hadde slitt med å stå i 8-4 jobb så at noen adhdere er i den bransjen kan jeg forstå. 5
Solstråle1 Skrevet 17. juni #35204 Skrevet 17. juni vilas skrev (7 timer siden): De tenker KUN penger. Og skjemmer seg ut for resten av livet. Tenk De fleste skjemmer seg vel ikke ut?
Sirah Skrevet 17. juni #35205 Skrevet 17. juni smiiiley skrev (10 timer siden): Ja man må ha en viss personlighet for å kunne være influenser. Jeg holder en knapp på adhd. Husker det var en psykolog/psykriater som sa for ikke så lenge siden at man nesten må ha litt adhd for å bli influenser, da nevrotypiske ofte ikke har det behovet/ønsket om den type oppmerksomhet. (Ligger nok i jakten på dopamin). Nå snakker jeg ikke om IR men «yrket» generelt. Ja noe er det i alle fall! Ikke godt å vite hva. vilas skrev (7 timer siden): De tenker KUN penger. Og skjemmer seg ut for resten av livet. Tenk Det er nok penger som er den store pådriveren ja. dårligbrukernavn skrev (1 time siden): Enig, unntatt i det med barndomstraumer. Ser en annen og kommenterte det, men jeg som også har det er enig med vedkommende, og hva forskning og slikt tilsier er det vel minst like vanlig at man føler veldig behov for å gjemme seg, isolere seg, være alene, ville leve i skjul og den slags hvis man er traumatisert fra barnealder. Det er også min egen erfaring. Stor klem til deg ❤️ Håper du skriver flere innlegg, du hadde veldig mye bra i innlegget ditt her! 2
smiiiley Skrevet 17. juni #35206 Skrevet 17. juni Pigaloppa skrev (6 timer siden): Slutt å skylde på adhd, heller mere mot narsisissme og et ønske om å tjene penger! Er så lei av uthenging av en gruppe mennesker med adhd diagnose skal sammenlignes med influensere som oppfører seg egoistisk og helt på jordet! Jeg har adhd selv så min kommentar var ikke å henge ut en gruppe mennesker. Jeg sa hva jeg TROR ut i fra hva jeg vet om jaget etter dopamin. For det første, jeg sa at jeg tror mange influensere har adhd, IKKE at alle med adhd er influensere. Kjenner du en med adhd, så kjenner du ET menneske. Alle er forskjellige. Jaget etter dopamin utspiller seg jo forskjellig hos hvert enkelt menneske. Hos noen eksponering, hos andre shopping osv osv. For det andre, du kan ha adhd og være et eksemplar av et menneske, samtidig som du kan ha null bokstaver og være idiotisk og helt på jordet. Lurt å ikke lese alt så svart hvitt. 5
smiiiley Skrevet 17. juni #35207 Skrevet 17. juni Eyr skrev (1 time siden): Enig. Har Adhd og er livredd for eksponering. Allerede lav selvfølelse så hadde ikke taklet all kritikken. Men alle med adhd er forskjellige også. Dessuten kan jeg se at influensere kanskje hadde slitt med å stå i 8-4 jobb så at noen adhdere er i den bransjen kan jeg forstå. Jeg er av samme type som deg. Livredd eksponering og hadde ikke taklet kritikken. Ref RSD. Men, som jeg nevnte i kommentaren over her så finnes det ingen fasit. Alle er forskjellige. Men mange med adhd søker dopamin med å eksponere seg. Jeg hadde min instagram era der jeg postet mye. Ikke av meg selv men mer kunst/kreativitet. Kan derfor huske igjen litt av dette med likes og tilbakemeldinger. I den perioden jaktet jeg dopamin på det området. Nå er det andre måter. (Dyrere måter 🤣🤣🤣).
Gjest Heike m72 Skrevet 17. juni #35208 Skrevet 17. juni (endret) Var innom i dag og fikk med meg den shoppingturen. Ekkelt hvordan Rami «tigger» når de er på LV. Synes også hun er dumsnill som gir etter og lar han få et belte til 16000. Lenge siden jeg har fulgt Rami og jeg synes ikke noe om han lenger. Kjefter på Isabel når hun handler til seg selv og huset, men når det dreier seg om seg selv skal han ha og ha. Er ikke dette blitt litt gjenganger hos alle søsknene? Pimpen vil ha når det gjelder kroner, men ellers handle ræl på billigshapper. Usmakelig hele gjengen. Isabel har skjemt de bort. Endret 17. juni av Heike m72 Manglet en tegnsetting
milli88 Skrevet 17. juni #35209 Skrevet 17. juni Noen som har reagert på at Jack må for første gang på lenge legger ut snaps å reels? Nå som han er på guttetur? Å ikke minst at han legger ut om trump å lets make america great again?? 4
Ellxrb Skrevet 17. juni #35210 Skrevet 17. juni 13 minutter siden, milli88 said: Noen som har reagert på at Jack må for første gang på lenge legger ut snaps å reels? Nå som han er på guttetur? Å ikke minst at han legger ut om trump å lets make america great again?? Har han snap også?
Kønn Skrevet 17. juni #35211 Skrevet 17. juni Ellxrb skrev (18 minutter siden): Har han snap også? Instagram. Golftur.
missprincess Skrevet 17. juni #35212 Skrevet 17. juni tante_grusom skrev (10 timer siden): Tenk hun spilte på samvittigheten til Pimpen og Pampen, og Sidra og Shehed. De kommer til Dubai for å tvinges til se Villaveien 47… Og passe på I som har Rami i sin hule hånd. og Pierre muskelbunt kommer i samme slengen. Nå må han passe seg med kamera… Hvor er disse Dubai-venninnene til I???? Har ofte reagert på hvor disse venninnene er når noen av de sliter. Ta feks Linda som ikke hadde det særlig greit i forbindelse med at moren gikk bort for ikke lenge siden. Hun fortalte selv på snap at hun var langt nede men I ofret henne ikke et besøk for hun hadde jo RG sin der. Eneste som stilte opp for Linda var Marina tror hun heter det og en annen venninne. De tre dro på beach club slik at Linda fikk noe annet å tenke på. Og da tenker jeg på alle de gangene Linda har vært der for Isabel både i forbindelse med å hjelpe henne med hunkjønn, og greit det er jobben hennes men hun har jaggu meg strukket seg mye lengre enn hun har vært nødt til for Isabel. Isabel har aldri stilt opp for Linda hverken når hun trengte hjelp til flytting eller kun besøke henne. Aldri hørt at hun har besøkt Linda. Linda derimot har besøkt Isabel flere ganger. Det er tydeligvis enveiskjøring hos Isabel. Man stiller opp for sine venner uansett hva det er . Linda er for god for både I og hennes familie 3 12
refill Skrevet 17. juni #35213 Skrevet 17. juni Ikke lagt ut noe siden Rami banket på døren? Ligger de begge og sover? 🤭 1
Solstråle1 Skrevet 17. juni #35214 Skrevet 17. juni refill skrev (31 minutter siden): Ikke lagt ut noe siden Rami banket på døren? Ligger de begge og sover? 🤭 Og så lurer man på hvorfor influensere blir overveldet og føler seg overarbeidet. Noen timer (?) uten oppdatering og det blir etterlyst - på en konto hvor store deler av kritikken går på at hun deler for mye og for ofte. 6
agent Skrevet 17. juni #35215 Skrevet 17. juni (endret) refill skrev (55 minutter siden): Ikke lagt ut noe siden Rami banket på døren? Ligger de begge og sover? 🤭 Skulle ikke de se på fotball sammen ? Endret 17. juni av agent
missprincess Skrevet 17. juni #35216 Skrevet 17. juni agent skrev (54 minutter siden): Skulle ikke de se på fotball sammen ? Isabel skulle vel reise tidlig til Norge i dag så Rami kjørte henne tidlig til flyplassen. Nå ligger han ved poolen å sier trodde aldri VI skulle bo sånn her...VI? 4
Solstråle1 Skrevet 17. juni #35217 Skrevet 17. juni missprincess skrev (2 minutter siden): Isabel skulle vel reise tidlig til Norge i dag så Rami kjørte henne tidlig til flyplassen. Nå ligger han ved poolen å sier trodde aldri VI skulle bo sånn her...VI? Hva mener du? Han bor jo også i Dubai.
loveanimals Skrevet 17. juni #35218 Skrevet 17. juni Heike m72 skrev (3 timer siden): Var innom i dag og fikk med meg den shoppingturen. Ekkelt hvordan Rami «tigger» når de er på LV. Synes også hun er dumsnill som gir etter og lar han få et belte til 16000. Lenge siden jeg har fulgt Rami og jeg synes ikke noe om han lenger. Kjefter på Isabel når hun handler til seg selv og huset, men når det dreier seg om seg selv skal han ha og ha. Er ikke dette blitt litt gjenganger hos alle søsknene? Pimpen vil ha når det gjelder kroner, men ellers handle ræl på billigshapper. Usmakelig hele gjengen. Isabel har skjemt de bort. De er enkelt og greit ufordragelige. IR påstår at hun blir en fantastisk mamma fordi hun kan skjemme vekk barna sine på samme måte som den frekke lillebroren ! DA har du virkelig forstått det ! Det er så idiotisk at man nesten ikke tror hva man hører 2 11
loveanimals Skrevet 17. juni #35219 Skrevet 17. juni missprincess skrev (2 timer siden): Har ofte reagert på hvor disse venninnene er når noen av de sliter. Ta feks Linda som ikke hadde det særlig greit i forbindelse med at moren gikk bort for ikke lenge siden. Hun fortalte selv på snap at hun var langt nede men I ofret henne ikke et besøk for hun hadde jo RG sin der. Eneste som stilte opp for Linda var Marina tror hun heter det og en annen venninne. De tre dro på beach club slik at Linda fikk noe annet å tenke på. Og da tenker jeg på alle de gangene Linda har vært der for Isabel både i forbindelse med å hjelpe henne med hunkjønn, og greit det er jobben hennes men hun har jaggu meg strukket seg mye lengre enn hun har vært nødt til for Isabel. Isabel har aldri stilt opp for Linda hverken når hun trengte hjelp til flytting eller kun besøke henne. Aldri hørt at hun har besøkt Linda. Linda derimot har besøkt Isabel flere ganger. Det er tydeligvis enveiskjøring hos Isabel. Man stiller opp for sine venner uansett hva det er . Linda er for god for både I og hennes familie Vi alle vet jo at det bare er jeg jeg og jeg, samt familien når der gjelder I. 3 2
missprincess Skrevet 17. juni #35220 Skrevet 17. juni Solstråle1 skrev (1 time siden): Hva mener du? Han bor jo også i Dubai. Ja, og han kjørte I til Dubai flyplass tidlig i dag for hun skulle dra til Norge. Hva er det du ikke forstår her? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå