Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #35241 Skrevet 4 timer siden missprincess skrev (23 minutter siden): Fordi at det er jo Isabel som har kjøpt og betalt for den villaen, og ikke han men måten han sa det på hørtes det slik ut. Han soler seg i glansen til hva Isabel har klart. Han er rå på å utnytte henne på alle måter. Fra penger til at hun sponser han med dyre ting. Det siste gjelder alle i familien Ja. Altså så bor ‘vi’ slik.
Maia3 Skrevet 3 timer siden #35242 Skrevet 3 timer siden (endret) missprincess skrev (42 minutter siden): Rami oppfører iallefall seg som han eier den villaen. Blir helt kvalm av hele han. Utnytter Isabel maks Og hun er så "dum" at hun lar ham gjøre det. Får alt han peker på. Uspiselig fyr. Han tror han er storkar ! En vakker dag banker nok virkeligheten på døra hos dem også. Da sitter de der med skjegget i postkassen og lurer på hva som har skjedd. Hun er garantert IKKE relevant for evig Endret 3 timer siden av Maia3 4
missprincess Skrevet 3 timer siden #35243 Skrevet 3 timer siden Solstråle1 skrev (16 minutter siden): Ja. Altså så bor ‘vi’ slik. Nei, Isabel bor slik han bor i egen leilighet 3
missprincess Skrevet 3 timer siden #35244 Skrevet 3 timer siden Maia3 skrev (1 minutt siden): Og hun er så "dum" at hun lar ham gjøre det. Får alt han peker på Ja, skulle ønske hun kunne se hvor utnyttet hun blir av han , og resten av familien. De tar som en selvfølge at Isabel betaler for dem , og hun trekker kortet sitt 3
Snuppa82 Skrevet 2 timer siden #35245 Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, Maia3 said: Og hun er så "dum" at hun lar ham gjøre det. Får alt han peker på. Uspiselig fyr. Han tror han er storkar ! En vakker dag banker nok virkeligheten på døra hos dem også. Da sitter de der med skjegget i postkassen og lurer på hva som har skjedd. Hun er garantert IKKE relevant for evig Trodde hun ønsket å betale selv jeg, slik hun flere ganger selv har sagt. At hun ønsker det for alt de stiller opp for henne, men som ikke alltid er like synlig. Hun kan jo bare si nei hvis hun føler seg utnyttet, men blir hun egentlig utnyttet når hun ikke føler det?
refill Skrevet 2 timer siden #35246 Skrevet 2 timer siden Solstråle1 skrev (5 timer siden): Og så lurer man på hvorfor influensere blir overveldet og føler seg overarbeidet. Noen timer (?) uten oppdatering og det blir etterlyst - på en konto hvor store deler av kritikken går på at hun deler for mye og for ofte. Hey hey hey, jeg er ikke en av de du trenger å gå etter. Hun forsov seg i går, Rami er jo kronisk søvnforvirra og hun pleier å legge ut at hun er på flyet osv. Du trenger ikke å lese alt her inne i verste mening ✌️ 3
Sol Rampelyset Skrevet 2 timer siden #35247 Skrevet 2 timer siden Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
missprincess Skrevet 2 timer siden #35248 Skrevet 2 timer siden Snuppa82 skrev (15 minutter siden): Trodde hun ønsket å betale selv jeg, slik hun flere ganger selv har sagt. At hun ønsker det for alt de stiller opp for henne, men som ikke alltid er like synlig. Hun kan jo bare si nei hvis hun føler seg utnyttet, men blir hun egentlig utnyttet når hun ikke føler det? Hva stiller de egentlig opp med? Rami skal jo ha betaling om han må kjøre henne i bilen hans som hun har betalt en halv million for. Det er kun grådighet fra han. Familier stiller opp for hverandre uten å kreve betaling. Iallefall fungerer det slik i min familie og i andre familier jeg kjenner. Tror de har penger selv men sålenge de kan utnytte Isabel så sparer de jo sine penger. Synes det er rimelig kvalmt , da de i det minste dele på regninger både på beach club og mat de spiser ute . Og hvorfor skal hun betale for alt av klær de vil ha? De eier jo ikke skamvett 1 2
agent Skrevet 2 timer siden #35249 Skrevet 2 timer siden refill skrev (37 minutter siden): Hey hey hey, jeg er ikke en av de du trenger å gå etter. Hun forsov seg i går, Rami er jo kronisk søvnforvirra og hun pleier å legge ut at hun er på flyet osv. Du trenger ikke å lese alt her inne i verste mening ✌️ Det holder med meg
Lokko Skrevet 1 time siden #35250 Skrevet 1 time siden Har dokke sett på ivori på Instagram at dei bruker ei dame som er så lik Isabell at det ser ut som ho men det er ikkje. Samme hårfeste liksom men ikkje samme negler som dei prøver å skjule og vi får aldri sjå ansiktet . Men eg ser det ikkje er ho pga av størrelse på puppane. Eg lurer veldig kva som har skjedd i ivorie egentlig. 2
Snuppa82 Skrevet 57 minutter siden #35251 Skrevet 57 minutter siden 1 hour ago, missprincess said: Hva stiller de egentlig opp med? Rami skal jo ha betaling om han må kjøre henne i bilen hans som hun har betalt en halv million for. Det er kun grådighet fra han. Familier stiller opp for hverandre uten å kreve betaling. Iallefall fungerer det slik i min familie og i andre familier jeg kjenner. Tror de har penger selv men sålenge de kan utnytte Isabel så sparer de jo sine penger. Synes det er rimelig kvalmt , da de i det minste dele på regninger både på beach club og mat de spiser ute . Og hvorfor skal hun betale for alt av klær de vil ha? De eier jo ikke skamvett Hvor har de sagt han skal ha betaling bare han kjører henne et sted? Bare fått med meg at han har fått betalt for enkelte oppdrag/shoots o.l Hun sier jo de stiller opp for henne bare at alt ikke er like synlig. Hvorfor skal hun betale? Fordi hun vil? Hvorfor skal hun ikke hvis hun har lyst til det? Husk vi ser ikke "alt".
Solstråle1 Skrevet 53 minutter siden #35252 Skrevet 53 minutter siden missprincess skrev (2 timer siden): Ja, skulle ønske hun kunne se hvor utnyttet hun blir av han , og resten av familien. De tar som en selvfølge at Isabel betaler for dem , og hun trekker kortet sitt Hun har jo sagt at det skulle bare mangle at hun betaler når de er med å lage kontent. Det virker ikke som hun er et viljeløst nek som lar seg utnytte. 1
missprincess Skrevet 43 minutter siden #35253 Skrevet 43 minutter siden Snuppa82 skrev (5 minutter siden): Hvor har de sagt han skal ha betaling bare han kjører henne et sted? Bare fått med meg at han har fått betalt for enkelte oppdrag/shoots o.l Hun sier jo de stiller opp for henne bare at alt ikke er like synlig. Hvorfor skal hun betale? Fordi hun vil? Hvorfor skal hun ikke hvis hun har lyst til det? Husk vi ser ikke "alt". Om du ikke har hørt at han sier hver gang hun spør om en tjeneste at han skal ha penger så anbefaler jeg at du følger bedre med. Rami gjør ingenting gratis. Og når stiller de opp? Når de er der så er det Pimpen som lager mat mens resten sitter på et rom å ser tv. Eneste jeg har sett de har hjulpet Isabel med er å rydde bort klær hvor de også får en god del av dem pluss at jeg har sett Sidra fikse skapet på badet hennes. De får meget godt betalt for det pluss at hun betaler når de går på Dubai Mall , restauranter, Beach club osv . De bør vel begynne å betale for seg selv . Og betaling for å hjelpe henne en sjelden gang bør de ha skamvett nok til å si de ikke skal ha. De suger henne for penger istedenfor. Forkastelig 4
Sirah Skrevet 38 minutter siden #35254 Skrevet 38 minutter siden Lokko skrev (23 minutter siden): Har dokke sett på ivori på Instagram at dei bruker ei dame som er så lik Isabell at det ser ut som ho men det er ikkje. Samme hårfeste liksom men ikkje samme negler som dei prøver å skjule og vi får aldri sjå ansiktet . Men eg ser det ikkje er ho pga av størrelse på puppane. Eg lurer veldig kva som har skjedd i ivorie egentlig. Nå åtte jeg inn å se og du har helt rett! Det har btw vært lansering i dag av enda en støgg kjole. Ingenting er utsolgt. Ivorie er jo ingenting uten Isabel og elsklingene hennes. Jeg lurer ekstremt jeg også... Noe er det jo tydeligvis, det er ingen tvil lenger.
Tapaz Skrevet 20 minutter siden #35255 Skrevet 20 minutter siden Solstråle1 skrev (27 minutter siden): Hun har jo sagt at det skulle bare mangle at hun betaler når de er med å lage kontent. Det virker ikke som hun er et viljeløst nek som lar seg utnytte. Syns du ikke det er rart at ingen av de, bortsett fra Isabel, vil jobbe? Og nei, filme seg selv på cafe rundtomkring er ikke en samfunnsnyttig jobb. 3
Snuppa82 Skrevet 19 minutter siden #35256 Skrevet 19 minutter siden 20 minutter siden, missprincess said: Om du ikke har hørt at han sier hver gang hun spør om en tjeneste at han skal ha penger så anbefaler jeg at du følger bedre med. Rami gjør ingenting gratis. Og når stiller de opp? Når de er der så er det Pimpen som lager mat mens resten sitter på et rom å ser tv. Eneste jeg har sett de har hjulpet Isabel med er å rydde bort klær hvor de også får en god del av dem pluss at jeg har sett Sidra fikse skapet på badet hennes. De får meget godt betalt for det pluss at hun betaler når de går på Dubai Mall , restauranter, Beach club osv . De bør vel begynne å betale for seg selv . Og betaling for å hjelpe henne en sjelden gang bør de ha skamvett nok til å si de ikke skal ha. De suger henne for penger istedenfor. Forkastelig Har fått med meg et par ganger at han har snakket om betaling og hun har tilbudt betaling noen ganger. Det endrer jo ikke at hun ønsker å betale. Man kan stille opp og bidra på fler måter enn kun praktiske ting. Å så lenge hun gjør det av fri vilje må hun da få gjøre det uten å.vli kalt utnytta. Å igjen, "alt" er ikke synlig på øyeblikkshendelser på snap. Det er ikke Isabel minutt for minutt det her🙄 Selv om enkelte dager føles sånn
Snuppa82 Skrevet 16 minutter siden #35257 Skrevet 16 minutter siden 20 minutter siden, Sirah said: Nå åtte jeg inn å se og du har helt rett! Det har btw vært lansering i dag av enda en støgg kjole. Ingenting er utsolgt. Ivorie er jo ingenting uten Isabel og elsklingene hennes. Jeg lurer ekstremt jeg også... Noe er det jo tydeligvis, det er ingen tvil lenger. Så det hadde vært lansering i dag ja, ikke et ord om det vel. Var en kjede jeg så het (Type gina, Nelly eller no) som også hadde en del klær med frynser. Kanskje det var en trend som ikke slo an 🙈😅
Sirah Skrevet 7 minutter siden #35258 Skrevet 7 minutter siden Snuppa82 skrev (7 minutter siden): Så det hadde vært lansering i dag ja, ikke et ord om det vel. Var en kjede jeg så het (Type gina, Nelly eller no) som også hadde en del klær med frynser. Kanskje det var en trend som ikke slo an 🙈😅 Tror nok det er en trend ja. Gjennom jobb treffer jeg en god del unge jenter som jeg anser for å være midt i målgruppen til både Gina, Nelly og Ivorie. Jeg rynker ofte på nesa av både sminke og klesvalg (jeg er tross alt en gammel kjærring selv 😅), men ingen av disse har kommet med frynser enda 🫣
Solstråle1 Skrevet 6 minutter siden #35259 Skrevet 6 minutter siden Tapaz skrev (12 minutter siden): Syns du ikke det er rart at ingen av de, bortsett fra Isabel, vil jobbe? Og nei, filme seg selv på cafe rundtomkring er ikke en samfunnsnyttig jobb. Hvorfor spør du meg om det? Jeg har ikke kommentert deres jobbsituasjon med ett ord. Jeg kommenterer på at de får lønn/varer/tjenester når de er med på å skape kontent hos søsteren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå