Teflonhjernen Skrevet 20. juni #35341 Skrevet 20. juni Hatsumomo skrev (57 minutter siden): Vi er flere i tråden som er kritiske uten at vi skriver jevnlig. Men jeg gidder ihvertfall ikke skrive her inne på hver minste lille ting, ikke bryr jeg meg nok heller. Det går også ukesvis hver gang jeg gidder å gå innom snappen hennes, jeg har ikke vært der på en stund nå så da blir det jo ikke så mye jeg orker å bry med om hva hun poster. OG det gjelder nok flere av oss som er her i tråden. De som følger henne jevnlig, er nok de som poster jevnt og trutt her i tråden nå, vil jeg tro? Samme her. Skrev mer her inne før når jeg fulgte henne. Svært lite jeg gidder å se på snapen hennes nå. Hver eneste gang jeg er innom så er det det samme svadaet. Alt som foregår i hennes liv, men som hun ikke kan snakke om. Det blir bare så ekstremt idiotisk og patetisk og ikke minst gørrkjedelig . 3 5
smiiiley Skrevet 20. juni #35342 Skrevet 20. juni Snuppa82 skrev (34 minutter siden): Det skjønner ikke jeg heller, bring heller noe mer positivt til livet ditt. Hun tjener sikkert noe på meg og det er helt greit. Men jeg klikker forbi veldig mye, for den dama er god på å bruke ord. Og jeg og min adhd liker poenget, ikke 13 snap med yapping for å komme dit 😅 Hun tjener nok mest fordi kritikken her gjør jeg går inn. 🤣 Ja hun har tjent noen mynter på meg også oppgjennom årene, men gjør meg ikke noe så lenge jeg følte meg underholdt. Men når man missliker en person så sterkt som noen gjør her inne, det er der du mister meg. Da skjønner jeg ikke behovet for å verken se på, eller bidra til inntjeningen som de mener ikke er fortjent. Denne tråden er nok hovedinntekten hennes 💸(litt kødd med et snev av sannhet😆). 8
vilas Skrevet 20. juni #35343 Skrevet 20. juni Snuppa82 skrev (5 timer siden): Jeg tror fler er kritiske selv om de ikke skriver dritt og lager konspirasjoner. Er nok å være kritisk til uten å ta henne på alt. Videre tror jeg man rett og slett ikke bryr seg, man ser på det som enkel underholdning. Man har de som bryter ut i felles halleluja og så har man de helt i andre enden som finner noe kritisk i alt, uansett. Så har man de som ikke bryr seg og klarer se det slik det er, bryr seg ikke om hun tjener millioner på snap. Hun lager content som tydeligvis selger i alle leire. Noen tjente penger på Hotel Cæsar også, samt mange scriptet "reality". Og noen syns dramaet her inne er det mest spennende. Må bare ikke henge seg så mye opp i folk😊 Her inne er det flest kritikere som roper høyest, så mange som er relativt nøytrale og vil bare at "rett skal være rett". Noen genuine følgere er det jo, men de fleste er nok bare lesere, skjønner mange ikke tør skrive her for angrepene kan til tider være stygge. Enklere å være stygg her under et nick enn fult navn. Er nok mange kritikere i gruppene på FB og, men der må de vel kommentere med fult navn i de RS-gruppene? På FB grupper blir man blokkert om man spør om noe el sier noe som ikke passer Raadsquad gjengen. 2 2
agent Skrevet 20. juni #35344 Skrevet 20. juni (endret) Noen som har fått med seg om hun er i bryllupet? Endret 20. juni av agent 1
refill Skrevet 20. juni #35345 Skrevet 20. juni agent skrev (46 minutter siden): Noen som har fått med seg om hun er i bryllupet? Hun postet på morgenkvisten at hun var på vei. 1
Sirah Skrevet 20. juni #35346 Skrevet 20. juni agent skrev (1 time siden): Noen som har fått med seg om hun er i bryllupet? Ja så på Shehed sin story at de er der 1
agent Skrevet 20. juni #35347 Skrevet 20. juni Sirah skrev (1 time siden): Ja så på Shehed sin story at de er der Jeg tittet på det nå🫣
Teflonhjernen Skrevet 20. juni #35348 Skrevet 20. juni Isabel kom opp på Instagram nå fra et bryllup. Kjolen hun har på er veldig fin, men de puppene hennes ødelegger hele greia. To giga meloner med et lite menneske på Skjønner ikke hvordan hun kan være fornøyd med å se slik ut? 6 11
Solstråle1 Skrevet 20. juni #35349 Skrevet 20. juni Teflonhjernen skrev (43 minutter siden): Isabel kom opp på Instagram nå fra et bryllup. Kjolen hun har på er veldig fin, men de puppene hennes ødelegger hele greia. To giga meloner med et lite menneske på Skjønner ikke hvordan hun kan være fornøyd med å se slik ut? Jeg syns at slike kommentarer er så lavmål. Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å si slik om andre. 11 3
Teflonhjernen Skrevet 20. juni #35350 Skrevet 20. juni Solstråle1 skrev (3 minutter siden): Jeg syns at slike kommentarer er så lavmål. Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å si slik om andre. Hadde de vært naturlige så hadde jeg ikke kommentert de, men når det er betalt i dyre dommer for å få de slik så er det lov å si sin mening tenker jeg 12 7
loveanimals Skrevet 20. juni #35351 Skrevet 20. juni Teflonhjernen skrev (19 minutter siden): Hadde de vært naturlige så hadde jeg ikke kommentert de, men når det er betalt i dyre dommer for å få de slik så er det lov å si sin mening tenker jeg Enig. Skal man absolutt fikse noe på kroppen, så bør det stå i stil til resten 14 2
Aristokrat1 Skrevet 20. juni #35352 Skrevet 20. juni Teflonhjernen skrev (53 minutter siden): Hadde de vært naturlige så hadde jeg ikke kommentert de, men når det er betalt i dyre dommer for å få de slik så er det lov å si sin mening tenker jeg Da burde dere se det siste fra Katie price🫣🙆🏻♀️
Solstråle1 Skrevet 20. juni #35353 Skrevet 20. juni Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hadde de vært naturlige så hadde jeg ikke kommentert de, men når det er betalt i dyre dommer for å få de slik så er det lov å si sin mening tenker jeg Hva som er lov og hva som er greit er ikke alltid det samme. Men kjør på, det er ikke Isabel som kommer dårligst ut av slike kommentarer. 1 8
Sveits35 Skrevet 21. juni #35354 Skrevet 21. juni Teflonhjernen skrev (8 timer siden): Isabel kom opp på Instagram nå fra et bryllup. Kjolen hun har på er veldig fin, men de puppene hennes ødelegger hele greia. To giga meloner med et lite menneske på Skjønner ikke hvordan hun kan være fornøyd med å se slik ut? Ser du får kritikk for denne kommentaren. Er enig med deg. Isabel har betalt i dyre dommer for to megakanoner frampå brystveggen sin og det ødelegger et nydelig utseende. Det må være lov å si det høyt. 8 1 10
Plexi Skrevet 21. juni #35355 Skrevet 21. juni Her må jeg legge innn protest, selv om jeg ikke er noen fan av IR, hun ser da virkelig flott ut i den kjolen og puppene er da ikke SÅ store. 5
dårligbrukernavn Skrevet 21. juni #35356 Skrevet 21. juni (endret) Teflonhjernen skrev (9 timer siden): Isabel kom opp på Instagram nå fra et bryllup. Kjolen hun har på er veldig fin, men de puppene hennes ødelegger hele greia. To giga meloner med et lite menneske på Skjønner ikke hvordan hun kan være fornøyd med å se slik ut? Klarte ikke dy meg, så når jeg så denne måtte jeg inn å sjekke… Enig i at de er veldig… eh… fremtredende. Spesielt på den ellers lille kroppen. Får også litt ubehag i meg når man ser kantene på implantatene pga vektnedgangen… Bare frykter instinktivt at det gnager… 🙈 Likevel var det jeg la mest merke til at hun har tegnet/«malt» over armene…? Forstår ikke hvorfor eller hva det skal være godt for…? :s (det er ikke «blendet»/endret transparens, bare malt rett over som om det er gjort i «paint» om noen husker det gamle tegne-programmet)… Hmm… Det hele minnet meg også på, fordi jeg måtte se fra jobb-instagrammen pga hun har blokkert min vanlige/private… En gang hun la ut og ba om spørsmål til «sykt drøy og juicy Q&A: spør om HVA som helst, alt du ikke har turt å spørre om før» osv (mange, mange år siden da), og for øvrig påstod at alle som sendte inn spørsmål i den boksen var helt anonyme (åpenbart ikke da :p)… Husk at jeg spurte kun fordi hun ba jo spesifikt om drøye/juicy spørsmål (forresten, i en av storyene rett før spørsmålsboksen hadde hun lagt ut bilde av moren og skrevet «verdens nydeligste mamma» - det var det som fikk meg på tanken å spørre/lure på det): «Hvis du syns din mor er verdens nydeligste, hvorfor har du selv operert deg helt bort fra å ligne henne? Har dere forresten snakket om det noen gang, hva hun føler rundt det? Mener det virkelig ikke vondt, men jeg kan se for meg at jeg selv kunne opplevd det som sårt, dersom mitt barn gjorde det samme? (Med det sagt: Du var utrolig pen før, og er utrolig pen nå også, så absolutt ikke stygt ment på noe vis, bare nysgjerrig og håper det er ok å spørre ettersom du ber om juicy/drøye spørsmål)» Jeg mente det absolutt ikke hatefullt eller stygt. I dag hadde jeg nok droppet det da jeg har skjønt i ettertid at hennes syn på hva som er feks «hat» og stygge kommentarer skiller seg veldig fra hva jeg ser på som det… Har også lest diverse kommentarfelt og kommentarer opp gjennom, og når jeg har lest noe av det faktiske «hatet» hun har fått av andre skjønner jeg fortsatt ikke helt at det var så gale at jeg ble blokkert, spesielt gitt konteksten (det er det eneste jeg noensinne har skrevet til henne på instagram, har aldri kommentert på innlegg, svart på storyer eller skrevet noe til innboks, ingenting, så det er eneste mulighet/kunne bare dreie seg om det ene spørsmålet altså)… Men, kanskje det oppfattes mye verre enn jeg mente det/tenkte eller forstår selv? Jeg vet ikke… …lurer faktisk enda (fikk ikke svar og har ikke fått det med meg hvis hun har nevnt noe om det/lignende ved en annen anledning heller)… 🥹 Endret 21. juni av dårligbrukernavn 5 2
Gjest Heike m72 Skrevet 21. juni #35357 Skrevet 21. juni Hun har jo ødelagt en del på seg selv med disse inngrepene dessverre. Puppene ser jo ujevne ut på sidene. Malplassert på en så liten kropp. Hun har en bump i leppa etter fillers og når hun smiler ser man jo hvor bulkete kinnbena er etter botox også. Tenk å ødelegge et naturlig fint utseende slik. Blir litt til skrekk og advarsel.
agent Skrevet 21. juni #35358 Skrevet 21. juni Aristokrat1 skrev (8 timer siden): Da burde dere se det siste fra Katie price🫣🙆🏻♀️ Operert leppene nå💋 Men hvis IR (og SE) ikke slutter med å tukle med utseende sitt, er det den veien det går. Tror jeg har skrevet det før, at IR blir mer og mer lik Katie P.🤷♀️🤦♀️ 3 2
Fiin Skrevet 21. juni #35359 Skrevet 21. juni Jeg lurer på om alle som er i bryllupet har godkjent å bli lagt ut på offentlig snap. 2 5
Teflonhjernen Skrevet 21. juni #35360 Skrevet 21. juni Solstråle1 skrev (8 timer siden): Hva som er lov og hva som er greit er ikke alltid det samme. Men kjør på, det er ikke Isabel som kommer dårligst ut av slike kommentarer. Du tenker at det er jeg? Hvis det er din mening, så lever jeg godt med det. Kyvol skrev (8 timer siden): Syns hun var drit fin jeg🥰💗puppan er jo drit lekker jo 🥰kan dere ikke bare slutte å si stygge ting om ett annet menneske ☺️gå litt inn i dere selv ☺️hvordan ser du ut? Helt i orden, vi har forskjellig mening om dette. Hvorfor blir du så krenket på Isabel sine vegne? Tror du hun bryr seg? Neppe. Kommentar om hvordan jeg ser ut, er vel egentlig ganske barnslig? ☺️ 3 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå