Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Jeg tror fler er kritiske selv om de ikke skriver dritt og lager konspirasjoner. Er nok å være kritisk til uten å ta henne på alt. Videre tror jeg man rett og slett ikke bryr seg, man ser på det som enkel underholdning. Man har de som bryter ut i felles halleluja og så har man de helt i andre enden som finner noe kritisk i alt, uansett. Så har man de som ikke bryr seg og klarer se det slik det er, bryr seg ikke om hun tjener millioner på snap. Hun lager content som tydeligvis selger i alle leire. Noen tjente penger på Hotel Cæsar også, samt mange scriptet "reality". 

Og noen syns dramaet her inne er det mest spennende. Må bare ikke henge seg så mye opp i folk😊  Her inne er det flest kritikere som roper høyest, så mange som er relativt nøytrale og vil bare at "rett skal være rett".  Noen genuine følgere er det jo, men de fleste er nok bare lesere, skjønner mange ikke tør skrive her for angrepene kan til tider være stygge. Enklere å være stygg her under et nick enn fult navn. Er nok mange kritikere i gruppene på FB og, men der må de vel kommentere med fult navn i de RS-gruppene? 

🎯 💯

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å følge henne da hun var i usa og gjorde rumpe-operasjon. Det var egentlig da hun plutselig ble populær. Hun hadde en ufiltrert snap som var kjempemorsom å se på. Dette var bare en glippe fra hennes side da hun postet på feil Snapchat bruker (skulle egentlig til venninner). Men så ble det veldig mange følgere og hun ble populær. Tjente også masse på samarbeid og folk kjøpte alt det rælet ivoire hadde å tilby på den tiden. Det er derfor hun refererer til girl chatten og venninner nå. (Fordi hun postet feil den gang-var jo til girl chat hun skulle legge det ut). Og the rest is history. 
som sagt jeg følte at hun var frisk pust i det overflatiske verden som alle ville satse på (noe hun også gjorde før den skjebnesvangre feil postet dagen). Jeg orker ikke trynet av henne før det. Så jeg ble hekta, men dagen hun begynte å tjene penger ble ting annerledes. Det var gøy først fordi hun dro til Maldivene og fikk se delfiner osv. Men shoppinggalskapen tok meg. Pakke på pakke levert på døra, uåpnet i lang tid. Dyre vesker i esker uåpnet. Hvorfor? Fordi hun kunne og hun hadde penger? Det ga meg litt avsmak kan du si, og jeg ville ikke bidra til denne galskapen. Overflod av penger. Hun satte ikke pris på de dyre tingene hun hadde kjøpt. Hun var på jakt etter noe større hele tiden. De som har sett Squid games og sesongavslutningen på S1 der han som startet dette spille sa at når man har så mye penger, så blir man immun. Ingen ting som gir deg lenger lykke (hence ting som blir uåpnet i esker i flere måneder). Det har hun funnet vel ut selv at penger ikke gir lykke. Kanskje det er derfor hun har gått tilbake til Jack fordi han kanskje gir henne noe annet enn en private jet.

Men hele greia snudde for meg da hun gikk frem og tilbake med naboen og så nyttårsaften eller det som skjedde etterpå. Hun er ikke den morsomme og ærlige personen lenger (ikke i mine øyne). Fortsatt materialistisk og jeg har ikke lyst til å bidra til hennes enorme lommebok. (Egentlig kvalmt å tenke på at en influencer kan håve inn så mye penger på å bare dele livet sitt, og da snakker jeg ikke om kun IR). Det er ikke noe innhold lenger i snappene hennes. Alt går på repeat samt at hun holder mye tilbake. 

I starten føltes virkelig som venninne chat, men nå er det bare pengemaskin for henne. 

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Jeg tror fler er kritiske selv om de ikke skriver dritt og lager konspirasjoner. Er nok å være kritisk til uten å ta henne på alt. Videre tror jeg man rett og slett ikke bryr seg, man ser på det som enkel underholdning. Man har de som bryter ut i felles halleluja og så har man de helt i andre enden som finner noe kritisk i alt, uansett. Så har man de som ikke bryr seg og klarer se det slik det er, bryr seg ikke om hun tjener millioner på snap. Hun lager content som tydeligvis selger i alle leire. Noen tjente penger på Hotel Cæsar også, samt mange scriptet "reality". 

Og noen syns dramaet her inne er det mest spennende. Må bare ikke henge seg så mye opp i folk😊  Her inne er det flest kritikere som roper høyest, så mange som er relativt nøytrale og vil bare at "rett skal være rett".  Noen genuine følgere er det jo, men de fleste er nok bare lesere, skjønner mange ikke tør skrive her for angrepene kan til tider være stygge. Enklere å være stygg her under et nick enn fult navn. Er nok mange kritikere i gruppene på FB og, men der må de vel kommentere med fult navn i de RS-gruppene? 

Denne er jeg 100% enige i. 
Det er nok langt flere som er kritiske til influensere og bransjen enn det som vises her. Men de aller fleste har vel lært at hvis man ikke har noe fint å si om noen så trenger man ikke si det høyt. Eller rett og slett ikke orker å bruke tid på å kritisere på nett. 
Jeg tror også sånn drittslenging som skjer her inne fort kan få litt motsatt effekt. 
Et eksempel er meg selv. 
Tror dere hadde fått sjokk hvis dere visste hvor lite jeg bryr meg om IR og hennes liv. Ser sjelden til aldri på story, har aldri kjøpt noen av hennes produkter osv. Men jeg får bare en trang for å kommentere når oppførsel her inne går over streken. Så da blir jeg jo stemplet som RS og folk blir ganske stygge i svarene. Greit nok det, og nå må jeg vel rapportere meg selv for brukerdebatt. Men poenget er, jeg tror ikke det å hate på nett får folk til å åpne øyene mer, men heller motsatt effekt. Da kommer sånne autister som meg som bare ikke takler urettferdighet og påstander som ikke er fakta snikende inn fra sidelinjen 😂😂😂😂 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
missprincess skrev (21 timer siden):

Men når Shehed skulle flytte og i tillegg hadde brukket ankelen sin da stakkars både Sidra og Rami på ferie . Hun fikk ikke mye hjelp fra dem , og det har hun vel egentlig aldri fått. Er det fordi hun ikke betaler for hjelpen tro? Shehed er den eneste av de søskene som klarer å stå på egne ben og ordner opp selv . Foreslår at resten prøver det også 

Så å få en bil til en halv million burde ikke være betaling nok syns du? Han burde hjelpe henne gratis i lang tid for det pluss alt annet hun betaler utenom som når de er ute å spiser , Beach club, fester og listen er lengre enn lang. Så nei, synes absolutt ingen av dem er i en posisjon til å forlange betaling fra henne for å hjelpe til uansett hva. Og tenk på hva hun sponser til både Rami og resten på reiser, klær, husleie osv. De bør ikke forvente at hun skal betale når de må trå til noen ganger . Hun er hele familien sin Suger Mum

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenk om IR skal få en mental breakdown hver eneneste gang JB skal på tur uten henne… Hun er et eneste stort rødt flagg

• Nyttig 10
Skrevet
smiiiley skrev (6 minutter siden):

Denne er jeg 100% enige i. 
Det er nok langt flere som er kritiske til influensere og bransjen enn det som vises her. Men de aller fleste har vel lært at hvis man ikke har noe fint å si om noen så trenger man ikke si det høyt. Eller rett og slett ikke orker å bruke tid på å kritisere på nett. 
Jeg tror også sånn drittslenging som skjer her inne fort kan få litt motsatt effekt. 
Et eksempel er meg selv. 
Tror dere hadde fått sjokk hvis dere visste hvor lite jeg bryr meg om IR og hennes liv. Ser sjelden til aldri på story, har aldri kjøpt noen av hennes produkter osv. Men jeg får bare en trang for å kommentere når oppførsel her inne går over streken. Så da blir jeg jo stemplet som RS og folk blir ganske stygge i svarene. Greit nok det, og nå må jeg vel rapportere meg selv for brukerdebatt. Men poenget er, jeg tror ikke det å hate på nett får folk til å åpne øyene mer, men heller motsatt effekt. Da kommer sånne autister som meg som bare ikke takler urettferdighet og påstander som ikke er fakta snikende inn fra sidelinjen 😂😂😂😂 

Jeg har det ganske likt som deg. Jeg bryr meg ganske så lite om IR, og kan riste på hode av mye som skjer på snappen hennes, men samtidig reagerer jeg når jeg synes diskusjonene her inne er smålige, eller bygger på usannheter. Om det at jeg ikke føler noen trang til å gå skrive noe negativt her inne gjør at jeg får stempelet RS overlever jeg 🤪

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Blomst1ne skrev (1 time siden):

Det virker som det bare er en håndfull mennesker her på denne tråden, og dermed også bare få personer som er skeptiske til IR og hennes opplegg. 
på fb-gruppene er det jo nesten halleluja-stemning, og jeg skjønner det bare ikke… 😅😅 

jeg hadde håpet at det var flere en de få her inne som klarte å se gjennom skjønnheten og sjarmen hennes 😬

Vi er flere i tråden som er kritiske uten at vi skriver jevnlig. Men jeg gidder ihvertfall ikke skrive her inne på hver minste lille ting, ikke bryr jeg meg nok heller. Det går også ukesvis hver gang jeg gidder å gå innom snappen hennes, jeg har ikke vært der på en stund nå så da blir det jo ikke så mye jeg orker å bry med om hva hun poster.

OG det gjelder nok flere av oss som er her i tråden.
De som følger henne jevnlig, er nok de som poster jevnt og trutt her i tråden nå, vil jeg tro?

• Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Jeg har det ganske likt som deg. Jeg bryr meg ganske så lite om IR, og kan riste på hode av mye som skjer på snappen hennes, men samtidig reagerer jeg når jeg synes diskusjonene her inne er smålige, eller bygger på usannheter. Om det at jeg ikke føler noen trang til å gå skrive noe negativt her inne gjør at jeg får stempelet RS overlever jeg 🤪

Godt vi overlever det ☺️ Det skal ikke store motsvaret til før man får slengt etter seg «gå å drikk matcha med dronningen din». Kommentaren var mye grovere men føler ikke for å gjenta den ordrett. Men ja. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
refill skrev (11 timer siden):

Sender du vippskrav til familien din om de er innom noen timer? 14,90 kr for vann og kloakk og 53 kr for strøm? 2 kr for toalettpapir? 

Dere er noen pussige skruer ☺️ 

Endret av ollie1
Skrevet
8 minutter siden, Ellenn said:

Enig 😊 Noen ganger går jeg inn på snappen fordi noen skrivet noe voldsomt kritisk her og så fatter jeg ikke at de kom til den konklusjonen av det de så. Ølbriller liksom. Eller at noen skriver "nå må folk våkne" eller "folk må da forstå hun er en kynisk løgner", så tenker jeg - vi er da våkne nok uten å måtte spy ut urimelig eder og galle, så chill. 😊 

Konstruktiv diskusjon er jeg all for, men som andre sier- har man ikke noe hyggelig å si så la vær. Det er til syvende og sist et menneske man omtaler. Så tåler de ikke å få kritikk på kritikken sin, men de har valgt å publisere offentlig så da kan de vel tas? Siden isabel "har valgt å dele offentlig så kan hun tas"?

Men nå ryddes nok tråden for brukerdebatt snart og jeg rapporterer meg selv for det.... igjen 😅

Btw, jeg har kjøpt produkter da. 😲Elsker risvannet og courage,  men likte ikke maskaraen og hårolje. Courage mist var en skuffelse og hopeful er jeg usikker på enda. St.german dusjsåpe syns jeg luktet svakt. Har sjampo og balsam på vei så er spent, samt courage dusjfoam.  Så føler meg balansert egentlig. Ble anbefalt produkter så derfor jeg kom på den ballen, ikke pga Isabel. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Snuppa82 skrev (2 minutter siden):

Enig 😊 Noen ganger går jeg inn på snappen fordi noen skrivet noe voldsomt kritisk her og så fatter jeg ikke at de kom til den konklusjonen av det de så. Ølbriller liksom. Eller at noen skriver "nå må folk våkne" eller "folk må da forstå hun er en kynisk løgner", så tenker jeg - vi er da våkne nok uten å måtte spy ut urimelig eder og galle, så chill. 😊 

Konstruktiv diskusjon er jeg all for, men som andre sier- har man ikke noe hyggelig å si så la vær. Det er til syvende og sist et menneske man omtaler. Så tåler de ikke å få kritikk på kritikken sin, men de har valgt å publisere offentlig så da kan de vel tas? Siden isabel "har valgt å dele offentlig så kan hun tas"?

Men nå ryddes nok tråden for brukerdebatt snart og jeg rapporterer meg selv for det.... igjen 😅

Btw, jeg har kjøpt produkter da. 😲Elsker risvannet og courage,  men likte ikke maskaraen og hårolje. Courage mist var en skuffelse og hopeful er jeg usikker på enda. St.german dusjsåpe syns jeg luktet svakt. Har sjampo og balsam på vei så er spent, samt courage dusjfoam.  Så føler meg balansert egentlig. Ble anbefalt produkter så derfor jeg kom på den ballen, ikke pga Isabel. 

Rart det der, enkelte «kritikere» tåler veldig dårlig å få litt «motstand» 😉

Jeg har sirup derfra, den synes jeg er god. Også har jeg prøvd mascaraen og vippeserumet, uten at det falt i smak, så jeg er nok ikke den hun tjener mest på 😉

• Nyttig 2
Skrevet
Snuppa82 skrev (3 minutter siden):

Hehe ja det blir nok ryddet her snart, men syns det bør stå for det er jo bare en oppfordring til å være litt snillere. Man kan fint få frem konstruktiv kritikk på en ok måte. 

Det er veldig mye jeg er kritisk til når det kommer til influensere. Mye som faktisk gjør meg sint.
Derfor ser jeg ikke på det som gjør meg sint.
Med det,  så må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår meg på fenomenet «hate på influensere» når man faktisk bidrar til at de kan leve på det å tjene penger. Vi man vel takke oss selv, sånn egentlig? 🙈 Ingen seere, ingen inntekt. 
Det siste der var ikke direkte sitert til deg, men bare en generell tanke som dukket opp når jeg skulle svare deg 😅 

• Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (56 minutter siden):

Så å få en bil til en halv million burde ikke være betaling nok syns du? Han burde hjelpe henne gratis i lang tid for det pluss alt annet hun betaler utenom som når de er ute å spiser , Beach club, fester og listen er lengre enn lang. Så nei, synes absolutt ingen av dem er i en posisjon til å forlange betaling fra henne for å hjelpe til uansett hva. Og tenk på hva hun sponser til både Rami og resten på reiser, klær, husleie osv. De bør ikke forvente at hun skal betale når de må trå til noen ganger . Hun er hele familien sin Suger Mum

Står bilen i hans navn?

Skrevet
12 minutter siden, smiiiley said:

Hehe ja det blir nok ryddet her snart, men syns det bør stå for det er jo bare en oppfordring til å være litt snillere. Man kan fint få frem konstruktiv kritikk på en ok måte. 

Det er veldig mye jeg er kritisk til når det kommer til influensere. Mye som faktisk gjør meg sint.
Derfor ser jeg ikke på det som gjør meg sint.
Med det,  så må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår meg på fenomenet «hate på influensere» når man faktisk bidrar til at de kan leve på det å tjene penger. Vi man vel takke oss selv, sånn egentlig? 🙈 Ingen seere, ingen inntekt. 
Det siste der var ikke direkte sitert til deg, men bare en generell tanke som dukket opp når jeg skulle svare deg 😅 

Det skjønner ikke jeg heller, bring heller noe mer positivt til livet ditt. Hun tjener sikkert noe på meg og det er helt greit. Men jeg klikker forbi veldig mye, for den dama er god på å bruke ord. Og jeg og min adhd liker poenget,  ikke 13 snap med yapping for å komme dit 😅 Hun tjener nok mest fordi kritikken her gjør jeg går inn. 🤣

19 minutter siden, Ellenn said:

Rart det der, enkelte «kritikere» tåler veldig dårlig å få litt «motstand» 😉

Jeg har sirup derfra, den synes jeg er god. Også har jeg prøvd mascaraen og vippeserumet, uten at det falt i smak, så jeg er nok ikke den hun tjener mest på 😉

Veldig, og da blir det fort " drikk matcha med dronningen" eller "gidder ikke diskutere mer med deg" eller "hvorfor skal du alltid ta meg/brukere her inne". 

Sirupen har jeg og ja, faktisk et glass og 😲Hjelp jeg er visst en RS 🫣🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (57 minutter siden):

Vi er flere i tråden som er kritiske uten at vi skriver jevnlig. Men jeg gidder ihvertfall ikke skrive her inne på hver minste lille ting, ikke bryr jeg meg nok heller. Det går også ukesvis hver gang jeg gidder å gå innom snappen hennes, jeg har ikke vært der på en stund nå så da blir det jo ikke så mye jeg orker å bry med om hva hun poster.

OG det gjelder nok flere av oss som er her i tråden.
De som følger henne jevnlig, er nok de som poster jevnt og trutt her i tråden nå, vil jeg tro?

Samme her. Skrev mer her inne før når jeg fulgte henne. Svært lite jeg gidder å se på snapen hennes nå.
Hver eneste gang jeg er innom så er det det samme svadaet. Alt som foregår i hennes liv, men som hun ikke kan snakke om.

Det blir bare så ekstremt idiotisk og patetisk og ikke minst gørrkjedelig :sover:.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Snuppa82 skrev (34 minutter siden):

Det skjønner ikke jeg heller, bring heller noe mer positivt til livet ditt. Hun tjener sikkert noe på meg og det er helt greit. Men jeg klikker forbi veldig mye, for den dama er god på å bruke ord. Og jeg og min adhd liker poenget,  ikke 13 snap med yapping for å komme dit 😅 Hun tjener nok mest fordi kritikken her gjør jeg går inn. 🤣

Ja hun har tjent noen mynter på meg også oppgjennom årene, men gjør meg ikke noe så lenge jeg følte meg underholdt. 
Men når man missliker en person så sterkt som noen gjør her inne, det er der du mister meg. Da skjønner jeg ikke behovet for å verken se på, eller bidra til inntjeningen som de mener ikke er fortjent. Denne tråden er nok hovedinntekten hennes 💸(litt kødd med et snev av sannhet😆). 

• Nyttig 7
Skrevet
Snuppa82 skrev (5 timer siden):

På FB grupper blir man blokkert om man spør om noe el sier noe som ikke passer Raadsquad gjengen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Noen som har fått med seg om hun er i bryllupet?:bryllup:

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet
agent skrev (46 minutter siden):

Hun postet på morgenkvisten at hun var på vei.

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Ja så på Shehed sin story at de er der :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...