Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke sett snap. Men føler jeg har lest opp og ned i mente at Rami utnytter I? Og gjør ikke noe uten å få betalt? At han er bortskjemt osv. 

Men nå utnytter hun han? 

Hva skjer? 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår dere virkelig ikke at de tuller? At det er humor og underholdning alt de sier og gjør?

Hvordan er det mulig å ta ting så bokstavelig alvorlig?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (14 minutter siden):

Er så enig med deg.

Pimpen vet så godt at hun må være enig med I ellers kan hun bli straffet med mindre penger. Og jeg lurer på hvor mye disse foreldrene til I ønsker i inntekt pr mnd ., når vi vet at minste uføretrygd er 338000 kr pr pers foreldre. Og de tilbringer mye tid sammen- mest i Irak da men... De har altså 676000 kr brutto sammen de to. Pluss at de i tillegg sitter med hver sin kommunale 3 roms leilighet og I betaler for morens leilighet. Fys..... For en gjeng.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Og en annen ting...hun innreder veldig fint og koselig. Perfekt feminin og lys stil, og det blir veldig fint når hun setter frem pyntegjenstander og tilfører interiøret litt personlig preg. Så den der hardnakka kritikken mange kommer med om at alt er så fælt, det er vi alle klar over er piss.

• Liker 2
Skrevet
Ynde skrev (4 minutter siden):

Og en annen ting...hun innreder veldig fint og koselig. Perfekt feminin og lys stil, og det blir veldig fint når hun setter frem pyntegjenstander og tilfører interiøret litt personlig preg. Så den der hardnakka kritikken mange kommer med om at alt er så fælt, det er vi alle klar over er piss.

Du har lov til å ha dine meninger, og andre har lov til å ha sine meninger.

Ingenting er rett eller galt. Alle har forskjellig smak

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Pimpen vet så godt at hun må være enig med I ellers kan hun bli straffet med mindre penger. Og jeg lurer på hvor mye disse foreldrene til I ønsker i inntekt pr mnd ., når vi vet at minste uføretrygd er 338000 kr pr pers foreldre. Og de tilbringer mye tid sammen- mest i Irak da men... De har altså 676000 kr brutto sammen de to. Pluss at de i tillegg sitter med hver sin kommunale 3 roms leilighet og I betaler for morens leilighet. Fys..... For en gjeng.

Hvordan vet du hvilken sats hun/de har? Jeg har mindre enn det som ung ufør (netto). Jesus christ. Hva dere vet om fremmede basert på snap 🤡 

• Liker 6
Skrevet
Ynde skrev (25 minutter siden):

Tuller ? Nei akkurat dette sømmer seg ikke om det var tull eller ei. Rett og slett usmakelig !

Hun innreder veldig fint å koselig ??
Hvilken Snap følger du ? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ynde skrev (31 minutter siden):

Flere er ikke enig i I smak. Men ingen som direkte kritiserer hun, slik jeg har sett. Men hennes Raadsquad har el mange flere kommentarer som vi ofte ikke ser. Og I sier selv at hun ikke har særlig peiling på interiør utseende. Det gjelder mye, møbler, pynt, innredninger hun vil endre, golv osv.... Derfor kommenterer flere av oss innimellom. Hun elsker å   vise oss at hun er rik. Derfor nonchalent på det hun velger. Det MÅ koste mye for at I skal bli fornøyd. Hun sa på en snap igår at hennes Geir ( økonomirådgiver) hadde kommentert pengebruken og at hun var klar over det han mente.

Endret av vilas
Feilstaving
  • Nyttig 2
Gjest Tears in heaven
Skrevet (endret)

IR og moren er usmakelige.makan til manipulerende oppførsel skal man lete lenge etter.I.R viser sitt sanne jeg og hun er så selvopptatt og ego.

Endret av Tears in heaven
Skrevet
refill skrev (22 minutter siden):

Hvordan vet du hvilken sats hun/de har? Jeg har mindre enn det som ung ufør (netto). Jesus christ. Hva dere vet om fremmede basert på snap 🤡 

Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd.

• Nyttig 1
Skrevet
tante_grusom skrev (2 timer siden):

Moren som er syk med vond nakke og vond kropp generelt har reist laaangt. Og hopper rett i rotteracet til Isabel. Går og går og går på liksom Hermes sandaler. Hun burde hatt joggesko med asfaltdemping… for helsen sin sin del. Hun er gammel også da hun. Men ville shoppe mer i kveld (for da hadde de bil??? Og to menn som bærer posene???)

Jeg vet folk er forskjellig - jeg hadde ikke klart alt dette. Og jobber fullt …

• Liker 3
Skrevet
tante_grusom skrev (2 timer siden):

Moren som er syk med vond nakke og vond kropp generelt har reist laaangt. Og hopper rett i rotteracet til Isabel. Går og går og går på liksom Hermes sandaler. Hun burde hatt joggesko med asfaltdemping… for helsen sin sin del. Hun er gammel også da hun. Men ville shoppe mer i kveld (for da hadde de bil??? Og to menn som bærer posene???)

Hun er ikke 60 år ennå.

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd.

Nei. Men takk for tipset. 

Poenget er at dere sitter og snakker så himla bastant om hva de har av ytelser, utgifter, hva de får av Isabel, hvem som betaler hvem for hva osv. Det er jo helt absurd. Alt er jo bare fri fantasi (utover at bruttoen du nevner nok er riktig). Hun blir straffet for å ikke være enig med Isabel? Tror du faktisk på det selv? 

• Nyttig 3
Gjest tante_grusom
Skrevet

I kveldens story får dere vite alt. Hvem som betaler husleia til Pimpen fek. 

Stakkars Shehed.

Skrevet
tante_grusom skrev (3 minutter siden):

Stakkars Shehed.

Følger ingen så aner ikke hva dere snakker om. Men har ikke shehed fått gul stjerne og store inntekter pga Isabel?

• Liker 1
Skrevet

Isabel tjener flere millioner hver måned. Hvorfor skal hun ikke betale det hun kan og vil for sin egen familie? Har sett flere av dere snakke om dette før. Skjønner ikke hva problemet deres er, eller hvorfor dere blander dere. Hadde jeg eller noen i min familie hatt så mye penger, så hadde vi selvfølgelig delt med hverandre. De som ikke forstår dette kan åpenlyst ikke ha noen familie. 

• Liker 3
Gjest tante_grusom
Skrevet

Lytt til kveldens snap. Ufyselig!

Gjest Tears in heaven
Skrevet
tante_grusom skrev (27 minutter siden):

Stakkars Shehed.

Er sjokkert over hvordan de behandler Henne. 

Skrevet
tante_grusom skrev (12 minutter siden):

Lytt til kveldens snap. Ufyselig!

Det var forferdelig. Kjenner at jeg får vondt av Shehed selv om hun slettes ikke er min favoritt, heller tvert i mot. Der gikk glansbilde-familien i tusen knas der de ligger i senga svært preget av sovemedisiner. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet

Tenk å sitte å si på Snap at man har et favorittbarn  🥹 å IR lar dette bringe penger i kassen ? Fy F så skammelig 

• Liker 6
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...