Kønn Skrevet 13 timer siden #35521 Skrevet 13 timer siden agent skrev (15 minutter siden): Du sier noe, veit ikke hvordan Shehed tenker, men hadde det vært meg hadde jeg pakket. Hvis dette showet var autentisk er det veldig kynisk , sette andre personer i en sårbar situasjon. Hvorfor er det så viktig å være favoritt "barnet". Hvor mange ganger har ikke IR kansellert avtaler hun har med hele familien, svikter dem så fort det er en gjøk I bilde. Nå trenger hun dem for gjøken er på ferie og hun tørr ikke være i kåken alene. Selv om hun betaler mye, kan hun ikke forlange (true) dem. De har egne liv og andre interesser. Enig. Jeg hadde også reist hjem fra dette. I sitter på pengene og det er det som gjør henne til favoritt. Har sagt det før, lukk igjen lommeboka de Isabel så ser du på ekte hvem som er favoritten om det er så viktig. Hele diskusjonen er jo galskap. Shehed sier det, det er bare penger som betyr noe. 4 2 6
Kønn Skrevet 13 timer siden #35522 Skrevet 13 timer siden I oppfører seg som et barn på mellomtrinnet. Hvem er favoritten din mamma? Det er bare jeg som tar seg av deg. Ikke sant mamma?… Hva er dette for noe? Hadde rosegjøken skjønt språket tror jeg han hadde revudert dette forholdet. 2 13
rock&republic Skrevet 13 timer siden #35523 Skrevet 13 timer siden Natu skrev (7 minutter siden): Jeg er helt utrolig sjokkert etter hva jeg har sett av familiedrama. Jeg vet Isabel kan spille skuespill. Men dette virker ekte, det kan man se i øynene deres. Isabel virker jo som hun HELT har mistet bakkekontakten som legger ut dette? At hun har inntatt diverse medisiner er også veldig tydelig. Dette var bare helt grusomt å se, hun virker som en ond diktator som ruler hele familien. Pimpen opptrer grusomt, og jeg syns oppriktig svært syns på Shehed, håper hun drar i dag og aldri ser seg tilbake. Hun fortjener bedre enn dette shit showet!!! Og Rami håper jeg drar til Thailand fortere enn svint. En ting er iallefall sikkert: hadde ikke Isabel hatt penger var det jo ingen av familien som hadde orka og være rundt henne. For en sinnsyk stygg personlighet hun har når den virkelig kommer frem. Helt grusom både Isabel og moren. Og forvente/forlange at barn som selv er i etableringsfasen skal betale moren hver måned er bare forkastelig. Også denne moren da som har forsømt sine egne barn som hun har gjort. Hva er det som gjør at Isabel sine følgere forguder denne Pimpen figuren? 15
Granneman82 Skrevet 13 timer siden #35524 Skrevet 13 timer siden Kønn skrev (2 minutter siden): I oppfører seg som et barn på mellomtrinnet. Hvem er favoritten din mamma? Det er bare jeg som tar seg av deg. Ikke sant mamma?… Hva er dette for noe? Hadde rosegjøken skjønt språket tror jeg han hadde revudert dette forholdet. Rosegjøken nyter nok også godt av Isabels penger, kanskje derfor han holder ut🤔🤔 7
Solstråle1 Skrevet 12 timer siden #35525 Skrevet 12 timer siden Granneman82 skrev (4 minutter siden): Rosegjøken nyter nok også godt av Isabels penger, kanskje derfor han holder ut🤔🤔 Ja, for at han er genuint glad i henne er ikke aktuelt? 2
LastSummer Skrevet 12 timer siden #35526 Skrevet 12 timer siden Isabel snakker om nattens snapper på Rami sin snap nå. Hun innser at det var feil, og har pratet ut med Shehed, sier hun da.
Granneman82 Skrevet 12 timer siden #35527 Skrevet 12 timer siden Solstråle1 skrev (33 minutter siden): Ja, for at han er genuint glad i henne er ikke aktuelt? Har jeg skrevet det noe sted? To ting kan være sant samtidig vet du😊 Og du, den frekke tonen din fungerer ikke på meg, jeg svarer deg hyggelig uansett jeg 😊😊 Vi er nok litt uenige angående ting, og det er helt greit det 😊 6
Solstråle1 Skrevet 11 timer siden #35528 Skrevet 11 timer siden Granneman82 skrev (22 minutter siden): Har jeg skrevet det noe sted? To ting kan være sant samtidig vet du😊 Og du, den frekke tonen din fungerer ikke på meg, jeg svarer deg hyggelig uansett jeg 😊😊 Vi er nok litt uenige angående ting, og det er helt greit det 😊 Man kan være genuint glad i noen samtidig som man holder ut pga at de har penger? Frekk tone? Jeg stilte et spørsmål. 1
vilas Skrevet 11 timer siden #35529 Skrevet 11 timer siden rock&republic skrev (3 timer siden): På tide folk får se sannheten her. Endelig raknet glansbildet Pimpen. Ble helt uvel av måten Shehed blir behandlet på Pimpen snudde seg mot tlf og sa på Rami' s snap igår : Raadsquad,slutt og mobbe !! Så d er ikke bare "elskere" av Raad familien der heller. 1 1
Princess_81 Skrevet 11 timer siden #35530 Skrevet 11 timer siden Maia3 skrev (12 timer siden): Trist å høre Princess_81. Gode tanker til deg 🩷 🩷 1
loveanimals Skrevet 10 timer siden #35531 Skrevet 10 timer siden Solstråle1 skrev (9 timer siden): Og dette filmer de og legger ut på snap. Og dere skjønner ikke at det er planlagt kontet? Fascinerende! Du med din sunne fornuft må forklare oss hvorfor du mener at dette er planlagt content. Du er jo bombesikker på akkurat det. Vi venter I spenning! Ingen, absolutt INGEN med vett og forstand og sunn fornuft, legger ut sånne grusomme snapper kun for content. Du er samtidig fascinert av at vi andre er så lite intelligent at vi ikke skjønner det. 7
Solstråle1 Skrevet 10 timer siden #35532 Skrevet 10 timer siden Maia3 skrev (Akkurat nå): Du med din sunne fornuft må forklare oss hvorfor du mener at dette er planlagt content. Du er jo bombesikker på akkurat det. Vi venter I spenning! Ingen, absolutt INGEN med vett og forstand og sunn fornuft, legger ut sånne grusomme snapper kun for content. Du er samtidig fascinert av at vi andre er så lite intelligent at vi ikke skjønner det. Men om jeg tar feil - hva er grunnen til at snappene ble lagt ut? Alle tre var klar over at ‘diskusjonen’ ble filmet, så om det var så sårt og slemt så er det jo rart at de deltok så villig. Ja, jeg er faktisk fascinert over hvor lite kritiske mange er her inne når de samtidig ellers ikke tar noe som kommer fra den kanten for god fisk.
rock&republic Skrevet 10 timer siden #35533 Skrevet 10 timer siden Hva skjer med at Isabel kun bruker gamle Ivorie bikinier? Og Ivorie nevnes ikke lenger. Kun Nude hun nevner av egne merker 4
loveanimals Skrevet 10 timer siden #35534 Skrevet 10 timer siden Solstråle1 skrev (3 minutter siden): Men om jeg tar feil - hva er grunnen til at snappene ble lagt ut? Alle tre var klar over at ‘diskusjonen’ ble filmet, så om det var så sårt og slemt så er det jo rart at de deltok så villig. Ja, jeg er faktisk fascinert over hvor lite kritiske mange er her inne når de samtidig ellers ikke tar noe som kommer fra den kanten for god fisk. Både I og mora var ruset på piller. Det fortalte de selv. Man mister dømmekraften da. Kanskje S ikke turde å si ifra? Merkelig at du forsvarer alt og tror du kan og vet alt, mens de aller fleste her ser galskapen . Det er fascinerende 8
tante_grusom Skrevet 10 timer siden #35535 Skrevet 10 timer siden Solstråle1 skrev (17 minutter siden): Men om jeg tar feil - hva er grunnen til at snappene ble lagt ut? Alle tre var klar over at ‘diskusjonen’ ble filmet, så om det var så sårt og slemt så er det jo rart at de deltok så villig. Ja, jeg er faktisk fascinert over hvor lite kritiske mange er her inne når de samtidig ellers ikke tar noe som kommer fra den kanten for god fisk. Fordi det Isabel og Pimpen holdt på med er emosjonell mishandling mot søster. Tipper at om Shehed tok tlf til Isabel vekk hadde hun fått huden full av kjeft. Samme om hun hadde forlatt rommet. Denne type mishandling er vanskelig å forlate. De to - I og Pimpen, har resten i sin hule hånd. om Rami og turen til Thailand sa Shehed at hun ikke var involvert i den avgjørelsen. Snakk med de andre. 12
Elin86 Skrevet 10 timer siden #35536 Skrevet 10 timer siden Det at de poster hvor de er rusa på sovepiller er også ikke greit! Det er kjempe triggende. Helt sykt 1 8
Zena33 Skrevet 10 timer siden #35537 Skrevet 10 timer siden rock&republic skrev (15 minutter siden): Hva skjer med at Isabel kun bruker gamle Ivorie bikinier? Og Ivorie nevnes ikke lenger. Kun Nude hun nevner av egne merker Nude er ikke Isabel sitt brand, hun eier ingenting av Nude. Hun jobber for Nude, ved å fronte brandet. Så hun gjør rett og slett bare jobben sin når hun nevner Nude, etter avtale med eierne. Hva som har skjedd med hennes eget brand Ivorie er det ingen utenom involverte parter som vet noe om, ennå. Kommer nok for dagen en gang det også. 1 2
smiiiley Skrevet 10 timer siden #35538 Skrevet 10 timer siden Ble veldig nysgjerrig på nattens snapper, så måtte inn og se 🙈 For det første, dette burde aldri vært lagt ut. Dette er alt for privat. Stakkars Shehed. For det andre, Rami er bare ungdommen. Reis til Thailand om du ønsker det. De fleste 20 åringer bryr seg ikke om familieferier. Det kommer en tid for det. Jeg er veldig enig med Shehed rundt telefonbruken deres. Jeg vet jeg har uttykt dette før her inne at det kan umulig være bra for relasjoner å konstant ha telefonen oppe. Helt enig med Shehed her at det må da kunne være mulig å spise et måltid å legge bort telefonene. Fikk vondt i hjertet av henne. Jeg hadde reist hjem hadde denne samtalen foregått i min familie. 2 13
tante_grusom Skrevet 10 timer siden #35539 Skrevet 10 timer siden Er det greit å kaste Shehed under bussen? På direkten? Isabel sin snap skal være noe proff? Fosterhjemsforeningen - hva tenker de om denne seansen? Dårlig ambassadør. 1 11
refill Skrevet 10 timer siden #35540 Skrevet 10 timer siden (endret) Nå har jo Isabel sagt unnskyld til Shehed, lagt seg flat og hun hadde "noia" da hun så gjennom nattens snaper så det var jo tydeligvis ikke bare lol stemning. Om folk syntes denne type familiedynamikk er normalt så er det trist. Sånn helt seriøst. Det er faktisk ikke noe dere skal måtte finne dere i. Endret 10 timer siden av refill 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå