Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (12 minutter siden):

Kommunale boliger er ikke finansiert av skattebetalerne, de som bor i dem betaler markedspris.

Det er flere her inne som er veldig opptatt av at den heller burde blitt leid ut til en barnefamilie, men kanskje en leilighet til 20 000 i Oslo sentrum ikke er drømmeleiligheten til de fleste barnefamilier?

Jada, men hun som bor i boligen er på NAV. 20.000 for en leilighet i Oslo sentrum som står tom mesteparten av året? Det kunne ha kommet andre til gode. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wanda_2025 skrev (2 minutter siden):

Kanskje du burde lese innleggene på nytt og prøve å forstå innleggene? Det ser ikke ut til at du forstår hva du leser, ettersom 90% av de som har svart meg har forstått innholdet slik det står. Ingen ber deg om å holde følge med påstandene så hvis det er vanskelig så står du fritt til å la være 😊

Da er jeg nok dummere enn de fleste, for når noen skriver at døtrene betaler og andre at det går av skattepengene våre (hvordan da, egentlig) så blir jeg forvirret. Jeg registrerer at du velger å ikke svare på det ganske enkle spørsmålet. 

  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnnaLovise skrev (6 minutter siden):

Selv om matkedsprisen er 20K så er det sjeldnt at det er det beløpet som betales. Man kan få statlig og kommunal bostøtte, så den reelle prisen er mye lavere. Men spørs om hun får det etter at barn er fylt 18. 

Kun hvilken inntekt hun har og hvilke godkjente strømutgifter og husleie evt forsikringer hun har som teller for  å få bostøtte.

Endret av vilas
Må legge til
  • Liker 2
Skrevet
Carrot skrev (12 minutter siden):

en du tar jo feil - du vinkler det som om det kundreier seg om netthandelen og ikke produktet. Hun eier foretaket som drifter og eier, som igjen eies av hennes personlige foretak - så HUN eier 51% av NUDE som merkevare. Alt ligger jo på proff via de ulike selskapene og hun har ikke "løyet" om hva hun eier eller hvor mye slik du virker forsøke fremstille det. 

Dama er god på å tjene penger, uansett hvor mye man ønsker ta det fra henne.. 

Nei, hun eier nettbutikken til Nude sammen med BR.

Nå har vi jo akkurat bevitnet hvordan du kreativitet har lest av et eierskap i BR som ikke eksisterer, så jeg tror ikke dine henvisninger til Proff overbeviser så alt for mange. I eier 51% av BRX, som er nettbutikken til Nude.

  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (6 minutter siden):

Da er jeg nok dummere enn de fleste, for når noen skriver at døtrene betaler og andre at det går av skattepengene våre (hvordan da, egentlig) så blir jeg forvirret. Jeg registrerer at du velger å ikke svare på det ganske enkle spørsmålet. 

Og jeg noterer meg at dette må du gjerne diskutere videre med noen andre. Jeg kommer ikke til å svare deg videre. Bye!

Endret av Wanda_2025
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
DivaBit skrev (6 minutter siden):

Hadde jo vært en fordel om du visste hvordan du skulle lese av tall på Proff før du tok det med inn hit da…

Det som står oppført her er at BR eier 49% av BRX, ikke omvendt som du skal ha det til 🤦‍♀️

 

 
Sitat

 

Aksjefordelingen i eierselskapet
  • Isabel Raad AS: Eier 51 % av aksjene i Bxr AS.
  • Beauty Rebels AS: Eier 49 % av aksjene i Bxr AS. [1]
    Gjennom denne selskapsstrukturen deler partene på ansvaret for nettbutikken:
  • Isabel Raad har aksjemajoriteten på 51 % gjennom sitt personlige holdingselskap.

 

 

 

Screenshot 2026-06-24 at 18.42.11.png

Endret av Carrot
Skrevet
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Som er rapportert av flere her inne til NAV (har de sagt selv), så det er heldigvis en vurdering de tar ift kriterier. Her går de stort sett til ukrainske flyktninger, mens barnefamilier har måttet flytte til rimeligere kommuner. Så får kommunene tilskudd for de flyltningene de bosetter, så mulig det er rimeligere🤷‍♀️ Uansett nav som styrer dette og det er ment som midlertidig, så de mener tydeligvis det fortsatt er behov da. 

Var det ikke NAV saksbehandleren til Pimpen som delte info på IR sin snap om henne?  

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Carrot skrev (1 minutt siden):
 
 

 
 

Screenshot 2026-06-24 at 18.42.11.png

Hvor vil du med dette? Du påsto at BRX eide 49% av BR, hvilket jeg motbeviste. Og nå legger du ved dokumentasjon på eierforholdet til BRX og I sitt eierskap til BRX som svar på det? Hvor står det der at BRX eier 49% av BR mener du?

  • Nyttig 6
Skrevet
DivaBit skrev (2 minutter siden):

Hvor vil du med dette? Du påsto at BRX eide 49% av BR, hvilket jeg motbeviste. Og nå legger du ved dokumentasjon på eierforholdet til BRX og I sitt eierskap til BRX som svar på det? Hvor står det der at BRX eier 49% av BR mener du?

Basert på alt som ligger i proff, som du viser til er IR hovedaksjonær og eier som hun selv sier gjennom sine selskaper og deres aksjeposter i andre selskaper. Jeg viser bare at tallene viser at IR snakker sant når hun sier hun er største eier. 

Skrevet
Carrot skrev (Akkurat nå):

Basert på alt som ligger i proff, som du viser til er IR hovedaksjonær og eier som hun selv sier gjennom sine selskaper og deres aksjeposter i andre selskaper. Jeg viser bare at tallene viser at IR snakker sant når hun sier hun er største eier. 

I BRX ja, men hun eier ikke en aksje i BR hvor det meste rundt Nude, unntatt nettbutikken ligger. Nå har andre fått klarhet i dette, relativt greit. Men tror ikke jeg skal bruke mer tid på diskutere med en som ikke klarer å lese av en aksjepost engang. Du får bare leve videre i troen om at hun eier 51% av Nude, kanskje du skjønner den dagen regnskapet for BRX foreligger 🤷‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Wanda_2025 skrev (30 minutter siden):

Jada, men hun som bor i boligen er på NAV. 20.000 for en leilighet i Oslo sentrum som står tom mesteparten av året? Det kunne ha kommet andre til gode. 

Det er vel en grunn til at hun fortsatt bor der, etter at flere her inne har klagd det inn til Nav. 

  • Liker 1
Skrevet

Rami godter seg fordi IR dreit seg ut, og prøver å dra i gang krangelen igjen. Har han glemt at det er pga henne han ikke trenger å jobbe på Gardermoen lenger?  Hvis IR mister populariteten er veien kort tilbake til Gardermoen for han. 

  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (29 minutter siden):

Rami godter seg fordi IR dreit seg ut, og prøver å dra i gang krangelen igjen. Har han glemt at det er pga henne han ikke trenger å jobbe på Gardermoen lenger?  Hvis IR mister populariteten er veien kort tilbake til Gardermoen for han. 

Holder de fortsatt kranglingen igang og legger det ut til offentlig skue ?

Sinnsykt.

Et klassisk eksempel på hva hva penger og grådighet fører til.

Denne gjengen bør splittes og finne seg skikkelig arbeid som vanlige oppegående folk. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Da er jeg nok dummere enn de fleste, for når noen skriver at døtrene betaler og andre at det går av skattepengene våre (hvordan da, egentlig) så blir jeg forvirret. Jeg registrerer at du velger å ikke svare på det ganske enkle spørsmålet. 

Stakkars S sa selv at hun har betalt flere husleier for mora, samt handler for henne og aldri får igjen penger for handelen.

Dette er ikke bra nok for mora. 

I er så mye bedre for hun har nok av penger og det er det eneste mora bryr seg om. Penger, penger og atter penger.

Forferdelig 

  • Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
refill skrev (4 timer siden):

Screenshot_20260624_162750_Snapchat.jpg

Dette er noe S aldri kommer til å glemme. Hvor lenge blir det til neste gang ? I prøver seg på tusen tåpelige unnskyldninger, men alle ser at S kjemper mot gråten og sier at det gjør vondt som f...

Mora gliser og mottar gaver og later som om ingenting har skjedd. Jeg blir kvalm 

Endret av loveanimals
  • Liker 2
  • Nyttig 17
Skrevet
loveanimals skrev (57 minutter siden):

Stakkars S sa selv at hun har betalt flere husleier for mora, samt handler for henne og aldri får igjen penger for handelen.

Dette er ikke bra nok for mora. 

I er så mye bedre for hun har nok av penger og det er det eneste mora bryr seg om. Penger, penger og atter penger.

Forferdelig 

Men hvorfor maser noe om skattepengene våre da? 
 

Hele kontoen til I er bygget på at hun bruker penger. Om man ikke orker det er det mulig å ta seg en pause. 

  • Liker 1
Skrevet

Hvem ønsker å følger et sånt menneske som IR?lurer oppriktig,forsvarer galskapen uansett hva hun gjør og sier,kjenner jeg blir kvalm jeg også

  • Nyttig 8
Skrevet
Solstråle1 skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor maser noe om skattepengene våre da? 
 

Hele kontoen til I er bygget på at hun bruker penger. Om man ikke orker det er det mulig å ta seg en pause. 

Jeg har ikke nevnt skattepenger med et ord. Det får du ta med rette vedkommende 

Skrevet
Solstråle1 skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor maser noe om skattepengene våre da? 
 

Hele kontoen til I er bygget på at hun bruker penger. Om man ikke orker det er det mulig å ta seg en pause. 

Hvorfor spør du meg om dette ?

Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Rami godter seg fordi IR dreit seg ut, og prøver å dra i gang krangelen igjen. Har han glemt at det er pga henne han ikke trenger å jobbe på Gardermoen lenger?  Hvis IR mister populariteten er veien kort tilbake til Gardermoen for han. 

Tror du må gi d gi litt nå.  Ja I hjelpte han igang, men nå har han vel over 90000 følgere og tjener greit med penger selv nå. I betaler ikke lengre hans husleie, han betaler mye for deg selv nå. Men noen ganger bruker I han på sitt content og da får han betalt d I får ut på han.

  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...