Wanda_2025 Skrevet 1 time siden #35681 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (2 minutter siden): Disse postet Isabel i går kveld etter alt. Akkurat som om det var Shehed som tålte lite 🤷🏼♀️ De følgerne der er så creepy folk. Den hjernevaskede nesegruse beundringen for dette mennesket er helt hinsides. 3 3
agent Skrevet 1 time siden #35682 Skrevet 1 time siden Hvorfor deler hun disse sympati meldingene? Det er så kynisk og manipulerende som det går an. 5 3
loveanimals Skrevet 1 time siden #35683 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (3 minutter siden): Disse postet Isabel i går kveld etter alt. Akkurat som om det var Shehed som tålte lite 🤷🏼♀️ Går det virkelig an å være så lite oppegående som dette ?😡 Er elsklingene både blinde og døve og fullstendig starstrucked ? FORSVARE sånn grusom oppførsel? Dette er mer enn sykt 3 4
missprincess Skrevet 1 time siden #35684 Skrevet 1 time siden Wanda_2025 skrev (6 minutter siden): De følgerne der er så creepy folk. Den hjernevaskede nesegruse beundringen for dette mennesket er helt hinsides. Det er helt sjukt, for i deres øyne gjør ikke Isabel noe galt..Aldri 2
tante_grusom Skrevet 1 time siden #35685 Skrevet 1 time siden (endret) Hva tenker fosterhjemsforeningen tro, om de visste hva som ble sagt? Det skulle blitt rapportert så lenge det lå ute i offentligheten…. https://www.fosterhjemsforening.no/aktuelt/isabel-raad-er-var-nye-ambassador-2/ sitert fra artikkel: Hun er virkelig et godt forbilde for barn og unge som vokser opp i fosterhjem. Endret 1 time siden av tante_grusom 2 4
Natu Skrevet 1 time siden #35686 Skrevet 1 time siden Helt ubegripelig at I postet meldingene fra RS som mener at Shehed overdrev. Her tramper jo I på Shehed IGJEN !!! Altså hva faen er galt med henne? Jeg håper VIRKELIG det blir henne og Pimpen som sitter igjen alene i palasset og at Rami også reiser. Er nok ikke lenge før Shirog kommer frem og det må fiskes etter sympati. 2 5
loveanimals Skrevet 1 time siden #35687 Skrevet 1 time siden agent skrev (4 minutter siden): Hvorfor deler hun disse sympati meldingene? Det er så kynisk og manipulerende som det går an. Det viser IGJEN hvem hun er og at hun ikke tar noe på alvor når det gjelder sin egen opptreden. MÅ legge ut sympatimeldinger så hele verden kan se at "bestiene" støtter henne uansett. Det er til å spy av. Nesten som at det er S sin egen feil at det ble så, siden hun er så overfølsom. Stakkars I og mora. De har tydeligvis ingenting å be om unnskyldning for !! 5 1 1
loveanimals Skrevet 1 time siden #35688 Skrevet 1 time siden Natu skrev (6 minutter siden): Helt ubegripelig at I postet meldingene fra RS som mener at Shehed overdrev. Her tramper jo I på Shehed IGJEN !!! Altså hva faen er galt med henne? Jeg håper VIRKELIG det blir henne og Pimpen som sitter igjen alene i palasset og at Rami også reiser. Er nok ikke lenge før Shirog kommer frem og det må fiskes etter sympati. Hvis rosegjøken returnerer til denne umenneskelige familien i dette galehuset, ja da gjør han nok sitt livs største tabbe. Hvem vil assosieres med sånne nedrige folk? Ikke noen med litt vett I behold hvertfall 3 2
missprincess Skrevet 1 time siden #35689 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (1 minutt siden): Hvis rosegjøken returnerer til denne umenneskelige familien i dette galehuset, ja da gjør han nok sitt livs største tabbe. Hvem vil assosieres med sånne nedrige folk? Ikke noen med litt vett I behold hvertfall Ang RG så ser han på I som pengeboken sin. Han får en villa ha kan flytte inn i når han vil. Så for han spiller det nok ikke noe rolle, for de er begge like kyniske. I er hans sugar mama og money talks 1 1
Thedelusional Skrevet 1 time siden #35690 Skrevet 1 time siden Moderatorne sletter jo alt om hva som har skjedd. Jeg har ikke følgt med på storyen til isabel på en stund. Har noen skjermopptak av d som ble sagt. Evt kan noen fortelle akkurat det som skjedde som førte til at shehed dro hjem? takk❤️
Solstråle1 Skrevet 56 minutter siden #35691 Skrevet 56 minutter siden missprincess skrev (6 minutter siden): Ang RG så ser han på I som pengeboken sin. Han får en villa ha kan flytte inn i når han vil. Så for han spiller det nok ikke noe rolle, for de er begge like kyniske. I er hans sugar mama og money talks Dette kan du da virkelig ikke vite om stemmer! 1
Wanda_2025 Skrevet 54 minutter siden #35692 Skrevet 54 minutter siden tante_grusom skrev (23 minutter siden): Hva tenker fosterhjemsforeningen tro, om de visste hva som ble sagt? Det skulle blitt rapportert så lenge det lå ute i offentligheten…. https://www.fosterhjemsforening.no/aktuelt/isabel-raad-er-var-nye-ambassador-2/ sitert fra artikkel: Hun er virkelig et godt forbilde for barn og unge som vokser opp i fosterhjem. Dette er bare helt forferdelig. At fosterhjemsforeningen mener at IR som har omtrent null kontakt med fosterhjemmet, og som viser relasjonstraumer og fortsatt sliter etter en grusom barndom og som tjener penger på å vise det frem er et godt forbilde for barn og unge i fosterhjem. 2 3
missprincess Skrevet 50 minutter siden #35693 Skrevet 50 minutter siden Solstråle1 skrev (4 minutter siden): Dette kan du da virkelig ikke vite om stemmer! I følge I så var det hun som betalte alt sist de var sammen, og tviler sterkt på at RG har forandret seg der. Han har som henne dyre vaner og liker luksus
agent Skrevet 50 minutter siden #35694 Skrevet 50 minutter siden loveanimals skrev (22 minutter siden): Det viser IGJEN hvem hun er og at hun ikke tar noe på alvor når det gjelder sin egen opptreden. MÅ legge ut sympatimeldinger så hele verden kan se at "bestiene" støtter henne uansett. Det er til å spy av. Nesten som at det er S sin egen feil at det ble så, siden hun er så overfølsom. Stakkars I og mora. De har tydeligvis ingenting å be om unnskyldning for !! Det kan virke som det har utviklet seg en gruppe med sektmedlemmer, som følger IR. 1
Snuppa82 Skrevet 46 minutter siden #35695 Skrevet 46 minutter siden 7 minutter siden, Wanda_2025 said: Dette er bare helt forferdelig. At fosterhjemsforeningen mener at IR som har omtrent null kontakt med fosterhjemmet, og som viser relasjonstraumer og fortsatt sliter etter en grusom barndom og som tjener penger på å vise det frem er et godt forbilde for barn og unge i fosterhjem. Hva mener du med at hun har omtrent null kontakt? 1
Snuppa82 Skrevet 45 minutter siden #35696 Skrevet 45 minutter siden Da reiser hvertfall Rami til Thailand, så det var jo bra 😊 2 1
Kønn Skrevet 33 minutter siden #35697 Skrevet 33 minutter siden missprincess skrev (1 time siden): I sa at det ble verre etter cam var slått av. Så Shehed har nok hatt god grunn for å trekke seg fra denne familie ferien . Ville nok heller ikke klart å fremstå i 2 uker som om alt var greit etter det som skjedde. Spent på å høre versjon til I i dag, men hun har vel fått mer angst nå Hun sitter og smiler på Rami sin snap. Fy f. I og og mor Raad er samme ulla. Mor sitter så fornøyd og smiler og kysser på den bortskjemte lillebroren. 2
Wanda_2025 Skrevet 26 minutter siden #35698 Skrevet 26 minutter siden Snuppa82 skrev (17 minutter siden): Hva mener du med at hun har omtrent null kontakt? Jeg mener at hun bruker de som content når det passer henne og på hennes premisser. Utenom det så går det vel år før de møtes?
Kyvol Skrevet 26 minutter siden #35699 Skrevet 26 minutter siden Kønn skrev (3 minutter siden): Hun sitter og smiler på Rami sin snap. Fy f. I og og mor Raad er samme ulla. Mor sitter så fornøyd og smiler og kysser på den bortskjemte lillebroren. Men Isabel så rimelig spak ut på rami sin snæp nå☺️burde skjemmes over hva hun å moren gjorde mot shehed. Rett å slett forkastelig av de. Voksne mennesker oppføre seg slik. Dette skulle bli en koselig familie sammenkomst. Jeg gremmes over de nå☺️ 1 1
agent Skrevet 13 minutter siden #35700 Skrevet 13 minutter siden Kyvol skrev (11 minutter siden): Men Isabel så rimelig spak ut på rami sin snæp nå☺️burde skjemmes over hva hun å moren gjorde mot shehed. Rett å slett forkastelig av de. Voksne mennesker oppføre seg slik. Dette skulle bli en koselig familie sammenkomst. Jeg gremmes over de nå☺️ Får bare opp at Pierre plasker i bassenget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå