Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper hun ikke tar noen offerrolle nå og kommer med flere unnskyldninger om at hun bare tulla og at Shehed tåler lite eller at hun skylder på angst og piller. Hun har vist hvem og hvordan hun er og det er ikke så rart hun har få mennesker i livet sitt.
 

IMG_2912.thumb.jpeg.c75047c33f831ad87f9e83ee484fc60e.jpeg

  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi skal høre hva Shehed sier - at bobilene skal plage I og mor med kommentarer. De er familie samme hva.

Det kan være mer hensiktsmessig å si til S at måten hun løste det på med å gjennomføre bursdag for så å reise hjem var sterkt gjort ♥️. Rettet seg opp i ryggen.

 

 

  • Liker 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Helt enig. Dette er kognitiv dissonans på høyt nivå. Fansen har hyllene fulle av Nude og Ivorie og klarer ikke å innrømme for seg selv at stakkars lille Shirog kanskje ikke er den hun utgir seg for å være. Det gjør vondt å innrømme for seg selv at man har blitt lurt og utnyttet, derfor er det lettere å fortsette å late som. 

Hvis du ikke synes den seansen de la ut var ille så sier det dessverre endel om dine egne relasjoner. Å være åpen og direkte er ofte positivt, men dette var å være nedlatende, å håne og å såre et eget familiemedlem - helt bevisst (med vilje). I min bok er dette ikke normalt, det er ikke noe man skal godta, det er ikke noe man gjør mot folk man er glad i - og det er absolutt ikke noe man poster til hele verden. Jeg er "glad" vi fikk se det, for nå trenger ingen å lure på hvordan IR og moren faktisk er, det beviste de helt selv for åpen scene. 

:pls:

Skrevet

Jeg følger ikke Raad men har fått med meg hvordan Isabel og mor behandlet shehed. Skikkelig trist. Isabel virker og være veldig høy på seg selv, hun tror alle ønsker leve det livet hun lever. Det virker for meg og være et kjedelig liv, man filmer seg selv spise og shoppe og påstår man jobber hardt?! Bor i et land som er kjent for brudd på menneskerettigheter men velger og ikke se. Man har masse penger man kaster vekk på overflødig materialistiske ting. Hun tar en liten pause nå for å legge en plan på hvordan hun skal minimere skaden av at følgere har sett hennes virkelige jeg. Og at man som mor bare vil ha gaver og penger fra sine barn …. Huff så ille.Hun sier foreldre har et barn de liker best,  tragisk mening. Og jeg mener at når folk velger og legge alt ut offentlig så må man tåle at det diskuteres oppførsel. Skjønner ikke at folk gidder være med og sponse Isabel sin destruktive oppførsel. Hun lever mest av snap det er helt sikkert siden hun var en av dem som ble redd når snap sendte dem småpenger for noen uker siden. 

  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Skrevet

I dag poster Isabel selvfølgelig at hun må til lege og psykolog og har ingen livslyst lengre.. 

  • Nyttig 5
Skrevet
Snuppa82 skrev (4 timer siden):

Eller bare veldig skamfull, lei seg og full av anger og dårlig samvittighet?  

Nei

Skrevet
Alba1235 skrev (3 timer siden):

Jeg er så oppgitt av setningen til IR med «kom ann, ikke kom å fortell meg at alle dere med barn ikke har en favoritt?? ALLE har et favoritt barn». Det er helt sinnsykt at hun faktisk tror det??? 
Så hvis hun en dag får barn har hun allerede bestemt at et av de skal være favoritt barnet?

Ganske sykt . Jeg har 3 barn. Og har absolutt ingen favoritt barn. Har et barn jeg har mest til felles med, for hun er jente, og veldig lik meg 😅, men jeg er absolutt like glad i de alle.

det må være utrolig sårt å få høre fra moren sin at hun har et favoritt barn. Min mor er død, men jeg hadde blitt så utrolig såret visst hun noen gang hadde sagt noe lignende😢

  • Liker 1
Skrevet
Elin86 skrev (16 minutter siden):

I dag poster Isabel selvfølgelig at hun må til lege og psykolog og har ingen livslyst lengre.. 

selvsagt. 

  • Liker 4
Skrevet

Hvor lenge var sjehed der? Jeg fikk ikke med meg når hun kom . Tøft gjort og dra hjem 

  • Liker 1
Skrevet
Elin86 skrev (22 minutter siden):

I dag poster Isabel selvfølgelig at hun må til lege og psykolog og har ingen livslyst lengre.. 

nå har jo veldig mange i denne tråden diagnostisert henne med behov for lege og psykolog i lange tider og hun har i følge poster her inne selv sagt hun tar medisiner osv, så hvor kommer dette behovet fra å tråkke ennå mer på noen som så tydelig viser at det er psykisk uhelse på gang ved å fortsette negativiteten? Og i allefall når den som gjør det så tydelig følger for å få informasjon å bruke mot personen? Jeg skjønner ikke behovet, fasinasjonen eller tidsbruken på noen man ikke liker? 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (10 timer siden):

Og nå skal Shehed straffes. Da bruker man alle midler man har. 

Screenshot_20260625-195048.png

Dette er jo virkelig lavmål på nytt nivå. Dette burde hun jo lagt ut med triggerwarning. 
Nå må hun logge av og ta en pause fra SoMe. 
Tror dette må være noe av det verste jeg har sett.
Snakk om å selge både seg selv og familien. 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Dette er jo virkelig lavmål på nytt nivå. Dette burde hun jo lagt ut med triggerwarning. 
Nå må hun logge av og ta en pause fra SoMe. 
Tror dette må være noe av det verste jeg har sett.
Snakk om å selge både seg selv og familien. 
 

Har ingen av dere fulgt hun lenge? Dette er jo ikke bokstavelig.. hun har så mange ganger nevnt det å ligge å dø i sengen mens hun ser på tv. Det er en talemåte. Vært sagt så mange ganger før. 

  • Liker 1
Skrevet

Hun presenterer det som at slike krangler, diskusjoner og feil er vanlig i familier. Mulig jeg er heldig med min familie. Etter min mening er ikke slik normalt i en normal familie med god dynamikk. Den familien der har sår og skader de virkelig må jobbe med. Håper hun har lært ang deling nå og at hun holder enkelte ting mer privat for offentligheten!

  • Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet (endret)
Strikkemamsen skrev (1 time siden):

Hvor lenge var sjehed der? Jeg fikk ikke med meg når hun kom . Tøft gjort og dra hjem 

Fra søndag til natt til torsdag (i går). De to første nettene var i Sidras leilighet, så hun var i villaen fra tirsdag. Kort familieferie 🙈

Endret av Heike m72
Skrevet

Tenk da startet irettesettelse  fra I - av alle kritikere. Nå var d nok liksom.  Nå måtte liksom hun få  sagt fra at " nok er nok". Og så er det henne selv som har startet alt ved å offentliggjøre " krigen" i familien. Og tjent seg rik på det også. Hun har panikk nå for hun fikk en kommentar at " nå mister du følgere" om du ikke tar d med ro på snap. D liker I svært dårlig. 

  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (15 minutter siden):

Tenk da startet irettesettelse  fra I - av alle kritikere. Nå var d nok liksom.  Nå måtte liksom hun få  sagt fra at " nok er nok". Og så er det henne selv som har startet alt ved å offentliggjøre " krigen" i familien. Og tjent seg rik på det også. Hun har panikk nå for hun fikk en kommentar at " nå mister du følgere" om du ikke tar d med ro på snap. D liker I svært dårlig. 

Det er jo IR selv som har bydd opp til dans. Hadde hun ikke noe plan B,C,D osv.

Men som sagt hun evner ikke å tenke på andre enn seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...