Tenkeselv Skrevet 10 timer siden #35841 Skrevet 10 timer siden Sveits35 skrev (39 minutter siden): Det kom i alle fall ekte vare på snappen hennes i dag. Ikke skuespill og hun tar på seg all skyld. Det står det respekt av. Tar på seg all skyld , å det står det respekt av ? Hun kan si så mye hun vil at hun tar på seg all skyld, for det vet jo hun som startet dette her. Man trenger ikke være rakettforsker for å vite det liksom. Man kan si man tar skyld, legger seg helt flat osv, men det betyr lite når budskapet åpenbart ikke går inn ! At Shehed er litt mer sårbar eller hvilket ord hun brukte i tillegg viser også bare at hun fatter nada av hva dette gjorde med sin søster , å det gjør ikke moren heller. At Isabel tar full skyld hjelper vel ikke Shehed på noen måte ? Hun ønsket å bli forstått hun, på hvorfor det gjorde vondt å få høre at hun nærmest ikke var like mye verdt pga penger. Å ta skyld er bare patetisk, bli voksen heller å lær deg å oppfør deg Isabel. Du er så langt fra verdens navle som du kan bli, å ordtaket "money dont buy you class" viser du til stadighet. Simpelt,simpelt,simpelt. Jeg har aldri sett et menneske være så kjøpt og betalt som Pimpen. 3 18
missprincess Skrevet 10 timer siden #35842 Skrevet 10 timer siden Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Hun sa no at hun skulle til begge deler 🤷♀️ Ja, men etter legen skrev at det ble psykolog på søndag. Ikke sikkert det bare er å droppe inn det om hun ikke hadde bestilt time
Tenkeselv Skrevet 10 timer siden #35843 Skrevet 10 timer siden Sveits35 skrev (47 minutter siden): Det kom i alle fall ekte vare på snappen hennes i dag. Ikke skuespill og hun tar på seg all skyld. Det står det respekt av. Tar på seg all skyld , å det står det respekt av ? Hun kan si så mye hun vil at hun tar på seg all skyld, for det vet jo hun som startet dette her. Man trenger ikke være rakettforsker for å vite det liksom. Man kan si man tar skyld, legger seg helt flat osv, men det betyr lite når budskapet åpenbart ikke går inn ! At Shehed er litt mer sårbar eller hvilket ord hun brukte i tillegg viser også bare at hun fatter nada av hva dette gjorde med sin søster , å det gjør ikke moren heller. At Isabel tar full skyld hjelper vel ikke Shehed på noen måte ? Hun ønsket å bli forstått hun, på hvorfor det gjorde vondt å få høre at hun nærmest ikke var like mye verdt pga penger. Å ta skyld er bare patetisk, bli voksen heller å lær deg å oppfør deg Isabel. Du er så langt fra verdens navle som du kan bli, å ordtaket "money dont buy you class" viser du til stadighet. Simpelt,simpelt,simpelt. Jeg har aldri sett et menneske være så kjøpt og betalt som Pimpen. 1 8
Snuppa82 Skrevet 10 timer siden #35844 Skrevet 10 timer siden 35 minutter siden, missprincess said: Ja, men etter legen skrev at det ble psykolog på søndag. Ikke sikkert det bare er å droppe inn det om hun ikke hadde bestilt time Trodde det var ny time på søndag. 2
Margaretth Skrevet 10 timer siden #35845 Skrevet 10 timer siden loveanimals skrev (På 24.6.2026 den 20.13): Stakkars S sa selv at hun har betalt flere husleier for mora, samt handler for henne og aldri får igjen penger for handelen. Dette er ikke bra nok for mora. I er så mye bedre for hun har nok av penger og det er det eneste mora bryr seg om. Penger, penger og atter penger. Forferdelig Blir kvalm 3
Bente90 Skrevet 9 timer siden #35846 Skrevet 9 timer siden Men hun sier hadde shehed sagt det ikke var greit det låg ute så hadde hun fjernet det, så da er det shehed sin skyld da liksom 🤦♂️får på en måte alltid vridd ting vekk fra seg selv. Ja ja de får det nok til og blåse over og blir penger i kassa av dette 4
Solstråle1 Skrevet 9 timer siden #35847 Skrevet 9 timer siden Pigaloppa skrev (3 timer siden): Sympatisanking! Ja, selvsagt. Det skulle tatt seg ut om noen trodde at hun var genuin i noe. 1
loveanimals Skrevet 9 timer siden #35848 Skrevet 9 timer siden Bente90 skrev (1 minutt siden): Men hun sier hadde shehed sagt det ikke var greit det låg ute så hadde hun fjernet det, så da er det shehed sin skyld da liksom 🤦♂️får på en måte alltid vridd ting vekk fra seg selv. Ja ja de får det nok til og blåse over og blir penger i kassa av dette ALT er bestandig alle andre sin skyld. Dronninga selv hverken gjør eller sier noe galt noensinne. I egne og morens øyne er hun jo perfekt. Høster sympati med krokodilletårer og prøver seg på latterlige unnskyldninger. NÅR skal folk våkne og forstå dette spillet? 9
Carrot Skrevet 9 timer siden #35849 Skrevet 9 timer siden Tenkeselv skrev (2 timer siden): Å siden du snakker om tidsbruk å du forstår det ikke, kan du forklare meg din tidsbruk og fascinasjon av oss andre her inne da ? For den forstår virkelig ikke jeg ? Liker eller ikke liker , hva er forskjellen for deg ? Må man like alle for å føle at man kanskje har litt ansvar for at skruppelløse mennesker blir satt litt på plass ? Jeg "bruker tid" på å være en slags motvekt mot hat og hets i beste fall, og det har jeg alltid gjort - jeg syns det er ugreit at noen mennesker føler de er i en posisjon å "sette andre på plass" med en negativ vinkling, jeg er tilhenger av kardemome og ikke så fan av jante og lever godt med det egentlig. Og man "setter ikke akkurat IR på plass" om man oppfatter henne som "skruppuløs" ved å delta i et diskusjonsforum eller sende stygge meldinger via snap heller.. 1 2
Bente90 Skrevet 9 timer siden #35850 Skrevet 9 timer siden Shehed sier moren og Isabel er veldig lei seg?! Men er de det? Er vel heller fordi reaksjonene fra følgerne eksploderte. Kan ikke skjønne at man kan si man har et barn man er mere glad i en andre. Og penger penger penger … penger betyr vist alt. Hører om 47 millioners villa x antall ganger pr dag. 4
ollie1 Skrevet 9 timer siden #35851 Skrevet 9 timer siden (endret) Solstråle1 skrev (3 timer siden): Er det ikke det så mange har etterlyst her inn da? Endret 9 timer siden av ollie1 .
Snuppa82 Skrevet 9 timer siden #35852 Skrevet 9 timer siden 6 minutter siden, Bente90 said: Shehed sier moren og Isabel er veldig lei seg?! Men er de det? Er vel heller fordi reaksjonene fra følgerne eksploderte. Kan ikke skjønne at man kan si man har et barn man er mere glad i en andre. Og penger penger penger … penger betyr vist alt. Hører om 47 millioners villa x antall ganger pr dag. Så lenge shehed føler det og har tilgit, selv om hun fortsatt er såret, så spiller det vel egentlig ingen rolle i hvilken grad de er lei seg? 1
agent Skrevet 9 timer siden #35853 Skrevet 9 timer siden (endret) loveanimals skrev (2 timer siden): Hun burde vært tvunget til å legge fra seg tlf i laaaang tid fremover og skaffe seg den hjelpen som trengs for å kanskje ha et håp om å komme seg inn og se virkelighetens verden. Der samme gjelder mora. Hun er helt ute å kjøre og kan på ingen måte bruke angst og medisiner som unnskyldning. Hun er direkte ondskapsfull og grusom. De som forguder henne og støtter henne trenger kanskje hjelp de også. Ingen normale mennesker ser forbi sånn forferdelig oppførsel og heier på det Etter at jeg hørte på IR's siste snapper, så slo det meg at hele opplegget er rein mobbing og hat av Shehed. Pga.hun har en annen far enn IR, Sidra og Rami. Det lyste hat og sinne av kroppsspråket til Pimpen , behøver ikke å snakke norsk eller arabisk for å forstå det. At Pimpen sitter der å sier at hun har hatt 2 onde menn, men fortsatt har ett familie liv med den siste. Så er det liksom faren til Shehed som får mest hat. Endret 9 timer siden av agent 11
Sveits35 Skrevet 9 timer siden #35854 Skrevet 9 timer siden Tears in heaven skrev (2 timer siden): Der er jeg litt mer på at hun syns synd på seg selv,krokodille tårer,Det offer kortet ryker det av. Jeg tolker ikke det hun sa på en slik måte som det
Sveits35 Skrevet 8 timer siden #35855 Skrevet 8 timer siden Tenkeselv skrev (1 time siden): Tar på seg all skyld , å det står det respekt av ? Hun kan si så mye hun vil at hun tar på seg all skyld, for det vet jo hun som startet dette her. Man trenger ikke være rakettforsker for å vite det liksom. Man kan si man tar skyld, legger seg helt flat osv, men det betyr lite når budskapet åpenbart ikke går inn ! At Shehed er litt mer sårbar eller hvilket ord hun brukte i tillegg viser også bare at hun fatter nada av hva dette gjorde med sin søster , å det gjør ikke moren heller. At Isabel tar full skyld hjelper vel ikke Shehed på noen måte ? Hun ønsket å bli forstått hun, på hvorfor det gjorde vondt å få høre at hun nærmest ikke var like mye verdt pga penger. Å ta skyld er bare patetisk, bli voksen heller å lær deg å oppfør deg Isabel. Du er så langt fra verdens navle som du kan bli, å ordtaket "money dont buy you class" viser du til stadighet. Simpelt,simpelt,simpelt. Jeg har aldri sett et menneske være så kjøpt og betalt som Pimpen. Hjelpe meg så sinna du er da! Jeg måtte inn å se storyen til Shehed nå for å få oppdatert meg selv. Det var patetiske greier. Shehed er den største bråkebøtte i den familien og dette er aldeles ikke den første familiesammenkomsten hun reiser hjem fra! Og så klarte ikke stakkarslige veike Shehed kreve storyen slettet dagen etter. Så veik og svak var hun liksom? For noe tull. Og i dag er dette det verste, at storyen ble stående dagen etter. Jeg ser rett igjennom Shehed. Noe så falskt 1 4
Tears in heaven Skrevet 8 timer siden #35856 Skrevet 8 timer siden Sveits35 skrev (6 minutter siden): Jeg tolker ikke det hun sa på en slik måte som det Og det er greit at vi ser forskjellig på ting. 1
Sveits35 Skrevet 8 timer siden #35857 Skrevet 8 timer siden Bente90 skrev (39 minutter siden): Shehed sier moren og Isabel er veldig lei seg?! Men er de det? Er vel heller fordi reaksjonene fra følgerne eksploderte. Kan ikke skjønne at man kan si man har et barn man er mere glad i en andre. Og penger penger penger … penger betyr vist alt. Hører om 47 millioners villa x antall ganger pr dag. Jeg tror ikke pimpen evner å se hvordan hennes ord rammer Shehed. Det mangler et eller annet der. 5 1
Ellenn Skrevet 8 timer siden #35858 Skrevet 8 timer siden Bente90 skrev (42 minutter siden): Shehed sier moren og Isabel er veldig lei seg?! Men er de det? Tror du ikke Shehed kjenner familien sin bedre enn du gjør? 1
Sveits35 Skrevet 8 timer siden #35859 Skrevet 8 timer siden Om jeg hadde vært Isabel i dag, etter å ha sett det falske oppsynet til Shehed på Snap, ville jeg vipset henne pengene som kom inn det døgnet storyen lå ute, men med en klar beskjed om at dette er den siste pengestøtten hun får. La pausen bli lang Shehed. 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 8 timer siden #35860 Skrevet 8 timer siden Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå