Natu Skrevet 5 timer siden #35881 Skrevet 5 timer siden Aristokrat1 skrev (5 minutter siden): Så bare hvordan mora fikk mot shehed dagen etter, med brystkassa frem og knytta never. Istedenfor å klemme datteren sin så «chestbumpa» hu henne og lagde sinna grimaser og grrr lyder. Maken til oppførsel. Akkurat den scenen der var helt absurd. Pimpen burde jo skånes fra å vises frem for 400.000 mennesker. Hvordan RS kan synes hun er så kul har jeg alltid syns er uforståelig. Hun oppfører seg grusomt. Hva slags verdier står hun for? Blir muligens vanskelig nå fremover for Isabel og bruke henne som content, når alle har fått servert dysfunksjonaliteten og money talks mentaliteten hennes rett i fleisen. 3 2 8
vilas Skrevet 5 timer siden #35882 Skrevet 5 timer siden missprincess skrev (4 timer siden): Ja, men etter legen skrev at det ble psykolog på søndag. Ikke sikkert det bare er å droppe inn det om hun ikke hadde bestilt time I narrer mye ! Og hun tror vi kritikere ikke forstår dette. 6
vilas Skrevet 5 timer siden #35883 Skrevet 5 timer siden Og denne Pimpen kjerringen klarte fa... meg å få sagt - kjøp boken til I og meg så får dere lese hvordan det har vært. Hun er skruppelløs. 2 11
Snuppa82 Skrevet 5 timer siden #35884 Skrevet 5 timer siden 3 minutter siden, vilas said: Tror du må ta d litt rolig her nå. Du snakker med helsepersonell innen psykiske lidelser. I har vært hos psykolog 2 ganger ( om hun i det hele tatt har vært der). Og det trengs mange flere besøk for å handtere dette problemet. Men om hun har denne familie legen som hun er "i slekt" med, så forstår jeg dette med å justere medisin ( korttid/ utprøving). Han er visst svært lemfeldig med medisiner. Du får ta det litt rolig selv, tenker jeg, skal holde min profesjon utenfor et diskusjonsforum på nett. Jeg hadde forventet mer av "helsepersonell innen psykiske lidelser" enn det som er produsert her. Har hun vært hos psykolog to ganger? Hvordan vet du det? Hun sier jo hun går fast til psykolog, men at hun ønsker at det er privat. Du verden, hva du vet. 1 1
vilas Skrevet 5 timer siden #35885 Skrevet 5 timer siden Bente90 skrev (4 timer siden): Men hun sier hadde shehed sagt det ikke var greit det låg ute så hadde hun fjernet det, så da er det shehed sin skyld da liksom 🤦♂️får på en måte alltid vridd ting vekk fra seg selv. Ja ja de får det nok til og blåse over og blir penger i kassa av dette Det er løgn det I sier her om d. I sa selv at hun kunne ha slettet dette, MEN jeg har jo alltid lovet dere ( RS) å vise ALT og dermed kunne hun ikke holde dette tilbake. Måtte fortelle til sine elsklinger. Både opp og nedturer var viktig å fortelle til elsklingene. Fy hun lyver og er skruppelløs. 7
Nobetterthanaman Skrevet 5 timer siden #35886 Skrevet 5 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Du stiller spørsmål ved S sitt utsagn og mener at du kjenner sannheten bedre. Kan ikke denne helsikkes brukeren snart stenges ute av denne tråden?? Alt dette mennesket gjør er å diskutere kommentarer fra andre her inne, ser aldri at det kommenteres det tråden er laget for! Og sparring mellom stråla og andre brukere gjør at det blir masse dritt man må scrolle forbi før man kommer til noe relevant. Det ser ut til å være livets oppgave å forsvare denne Raad-familien.. du er kun her inne for irettesette andre brukere. Hærregud 1 13
vilas Skrevet 5 timer siden #35887 Skrevet 5 timer siden Bente90 skrev (3 timer siden): Shehed sier moren og Isabel er veldig lei seg?! Men er de det? Er vel heller fordi reaksjonene fra følgerne eksploderte. Kan ikke skjønne at man kan si man har et barn man er mere glad i en andre. Og penger penger penger … penger betyr vist alt. Hører om 47 millioners villa x antall ganger pr dag. Hun eier ingen bolig, 47 mill ja, men har spyttet inn en brøkdel av egne penger. Banken sin villa dette RG måtte jo forklare henne hvordan lån fungerte etter innvilgelse. Du må forstå at banken trekker avtalt avdrag med renter direkte fra din konto. Åhhh... er det slik d fungerer sa I. Greit om hun ikke forsto, men burde kastet seg rundt og prøvd å forstå. Hun har jo eid leilighet i Oslo tidligere og burde forstå. 2 2
Othelia08 Skrevet 5 timer siden #35888 Skrevet 5 timer siden vilas skrev (5 minutter siden): Og denne Pimpen kjerringen klarte fa... meg å få sagt - kjøp boken til I og meg så får dere lese hvordan det har vært. Hun er skruppelløs. «Jeg har en vanskelig fortid, så selvfølgelig kan jeg behandle folk akkurat som jeg vil🥺» Jeg har en bestemor som er slik, over 70 år nå, behandler alle som dritt og har pushet venner og familie i fra seg - og hun tar alltid til tårene og skylder på barndommen. Tar null ansvar for egen oppførsel. Alt er selvfølgelig alle andre sin feil. Blir kvalm av hele greia. Man kan absolutt ha arr fra sin fortid - det har jeg selv, og det er ingen tvil i verden om at det kan forklare våre mønstre mtp hvordan vi forholder oss til relasjoner, men å lene seg på det for alt det er verdt og forvente at alt du gjør og sier skal bli tilgitt og akseptert er helt helt feil. Det er manipulerende og ingenting annet. 2 7
vilas Skrevet 5 timer siden #35889 Skrevet 5 timer siden (endret) Sveits35 skrev (4 timer siden): Jeg tolker ikke det hun sa på en slik måte som det Håper alle snart slutter å følge I jevnlig for da blir hun opprådd, om hun ser folk forsvinner. Alle kan komme inn her og følge d I presterer på godt og vondt Endret 4 timer siden av vilas Tilleggstasting 5 1
vilas Skrevet 5 timer siden #35890 Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (3 timer siden): Hjelpe meg så sinna du er da! Jeg måtte inn å se storyen til Shehed nå for å få oppdatert meg selv. Det var patetiske greier. Shehed er den største bråkebøtte i den familien og dette er aldeles ikke den første familiesammenkomsten hun reiser hjem fra! Og så klarte ikke stakkarslige veike Shehed kreve storyen slettet dagen etter. Så veik og svak var hun liksom? For noe tull. Og i dag er dette det verste, at storyen ble stående dagen etter. Jeg ser rett igjennom Shehed. Noe så falskt Du oppleves patetisk. Og er sikkert en RS el nær dem. 4
loveanimals Skrevet 5 timer siden #35891 Skrevet 5 timer siden (endret) vilas skrev (1 time siden): Og denne Pimpen kjerringen klarte fa... meg å få sagt - kjøp boken til I og meg så får dere lese hvordan det har vært. Hun er skruppelløs. Hvordan det har vært er en ting HVA de har lært er en helt annen ting. Hvor mange tusen har ikke opplevd traumer, og muligens mye verre traumer enn denne familien? Bruker andre det som unnskyldninger for skruppelløs oppførsel ? Det er kanskje et fåtall. Nei du Pimpen, bare behold de bøkene dere ikke har fått solgt. De kommer nok til å støve ned på et lager, for jeg regner med at elsklingene for lengst har sikret seg et eksemplar, og de som har gjennomskuet dere er ikke villige til å generere mer PENGER ! Du er virkelig i besittelse av frekkhetens nådegave og offerkortet er mer enn svidd i kantene Endret 4 timer siden av loveanimals 2 7
Harnoejegvilsi Skrevet 5 timer siden #35892 Skrevet 5 timer siden Jenta har ingen skrupler med å vise frem familiedynamikk. Dette på bekostning av relasjoner innad i familien. Jeg hadde mine fordommer knyttet til Pimpen. Språkbruken har over tid vært, i mine øyne, ekkelt og seksualisert. Fi….a, pe.is og knulling er en språkbruk mellom foreldre og barn, som ikke egner seg. I tillegg fremstår hun grådig. Når hun NÅ klarte å lire av seg om hvem som er favoritten og ikke, ble det bare ENDA tydeligere at hun har mangler emosjonelt overfor sine barn. At folk følger dette shitshowet er for meg totalt ubegripelig. Jeg forstår det ikke. Hadde jeg vært Shehed hadde jeg brukt lang tid på å komme tilbake til denne familien. Og det hadde vært på MINE premisser. Isabel har mistet alle sperrer i forhold til hva som kan deles og ikke. Og det skremmer meg. Som følgere til dette, påvirkes man, enten man vil det eller ikke. Vi har allerede flyttet uendelig med grenser, for hva som er akseptabelt og ikke, delt på SOME. 1 13
Zenhouse Skrevet 5 timer siden #35893 Skrevet 5 timer siden Aristokrat1 skrev (42 minutter siden): Så bare hvordan mora fikk mot shehed dagen etter, med brystkassa frem og knytta never. Istedenfor å klemme datteren sin så «chestbumpa» hu henne og lagde sinna grimaser og grrr lyder. Maken til oppførsel. Mens hun ligger gladelig inntil Isabel i solsenga og pjusker med håret hennes. 2 6
vilas Skrevet 5 timer siden #35894 Skrevet 5 timer siden (endret) Tears in heaven skrev (2 timer siden): Ja det er vel en grunn til at hun ikke har venner. Hun viser seg sjeldent med noen andre enn familie og Linda. Men det er vel alle andres feil...ikke sant?hun er et bevis på at du kan være fattig selv om du er rik. Linda har vel tjent store summer på å hjelpe I å få finansiert villaen. Så hun må vel holde seg inn med I. Villaen kostet 43 mill pluss gebyrer på 4,3 mill, og d siste ble delt på Linda og kompanjonger I hadde jo en liten tanke på å trekke seg fra avtalen på villaen da krigen rammet. Og hun var hos RG, men hun tok sjansen på å fly til Dubai for å få skrevet under sakspapirene personlig. Hun hadde fått beskjed om at hun ville tape 4,3 mill som firmaets representanter skulle ha om hun trakk seg. Endret 4 timer siden av vilas 2
vilas Skrevet 5 timer siden #35895 Skrevet 5 timer siden Tapaz skrev (2 timer siden): Dette kommer Shehed til å melke for alt det er verdt. Og ikke minst benytte anledningen til å sette søsteren i dårlig lys. I klarte å sette seg i ett dårlig lys selv. Desverre jeg har gjennomskuet henne lenge. 3 6
Tears in heaven Skrevet 5 timer siden #35896 Skrevet 5 timer siden vilas skrev (1 minutt siden): Linda har vel tjent store summer på å hjelpe I å få finansiert villaen. Så hun må vel holde seg inn med I. Villaen kostet 43 mill puss gebyrer på 4,3 mill, og d siste ble delt på Linda og kompanjonger I hadde jo en liten tanke på å trekke seg fra avtalen på villaen da krigen rammet. Og hun var hos RG, men hun tok sjansen på å fly til Dubai for å få skrevet under sakspapirene personlig. Hun hadde fått beskjed om at hun ville tape 4,3 mill som firmaets representanter skulle ha om hun trakk seg. Ja det har hun,så var vel egentlig bare et kunde forhold. Men så fikk hun følgere fra RS,så da kain hun vel ikke bryte med IR? Blir litt som å holde venner nære men fiender nærmere. 3 2
vilas Skrevet 5 timer siden #35897 Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (3 timer siden): Om jeg hadde vært Isabel i dag, etter å ha sett det falske oppsynet til Shehed på Snap, ville jeg vipset henne pengene som kom inn det døgnet storyen lå ute, men med en klar beskjed om at dette er den siste pengestøtten hun får. La pausen bli lang Shehed. Gi deg nå. 2 8
Bente90 Skrevet 5 timer siden #35898 Skrevet 5 timer siden Ellenn skrev (3 timer siden): Tror du ikke Shehed kjenner familien sin bedre enn
vilas Skrevet 5 timer siden #35899 Skrevet 5 timer siden Snuppa82 skrev (35 minutter siden): Du får ta det litt rolig selv, tenker jeg, skal holde min profesjon utenfor et diskusjonsforum på nett. Jeg hadde forventet mer av "helsepersonell innen psykiske lidelser" enn det som er produsert her. Har hun vært hos psykolog to ganger? Hvordan vet du det? Hun sier jo hun går fast til psykolog, men at hun ønsker at det er privat. Du verden, hva du vet. I har sagt at hun har psykolog på nettet. 1 1
vilas Skrevet 5 timer siden #35900 Skrevet 5 timer siden Carrot skrev (1 time siden): sååå, de aller fleste som "eier" sin egen bolig av oss "vanlig dødelige" har ike nesten 50% i EK setter din logikk er det ingen av oss som eier vår egen bolig da eller?? - hvis det var meg som punget ut halve huset til 47 mill fra egen lomme liksom og bare hadde rundt 50% i lån på det ville jeg også klappet meg selv på skulderen i så ung alder.. Det er du som har betalt den summen I har spyttet inn. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå