Glitter_eyes Skrevet 3 timer siden #35921 Skrevet 3 timer siden (endret) LorettaLynn skrev (6 minutter siden): Stakkars Isabell hun er så åpen og ønsker bare å dele alt som skjer for å være snill mot følgerne sine. Hun vil jo bare av godhet at de skal være en del av livet hennes. Men! nå har hun skjønt at det faktisk ikke går an, og fordi hun ikke visste før nå at det er dumt å dele alt, kan hun ingenting for at det ble som det ble. Hun har fått seg en lærepenge, og nå må alle følgerne skjønne at nok er nok og at vi er ferdig med hele saken. Lære penge? Det er typisk Isabel. Hun har fått kommentarer i de sist ukene at hun er så kjedelig. Her fant hun muligheten til å tjene penger. Vanligvis har hun ikke lagt ut familie krangler. Rami har gjort det engang, så tror jeg han fikk beskjed om å slette de snappene. Hadde hun fått en lære penge hadde hun lagt den saken dau for lenge siden. Nei nei nei, her måtte hun vise noen tårer før hun "logget av". Igjen " jeg har det vondest". " vi snakkes igjen i morgen elsklinger, elsker dere " Familie er viktigere enn følgerne/penger! For Isabel er det omvendt Endret 3 timer siden av Glitter_eyes 1 5
Wanda_2025 Skrevet 3 timer siden #35922 Skrevet 3 timer siden LorettaLynn skrev (10 minutter siden): Stakkars Isabell hun er så åpen og ønsker bare å dele alt som skjer for å være snill mot følgerne sine. Hun vil jo bare av godhet at de skal være en del av livet hennes. Er du ironisk? Hun tjener millioner av kroner på dette. 4 1
Tears in heaven Skrevet 3 timer siden #35923 Skrevet 3 timer siden (endret) LorettaLynn skrev (16 minutter siden): Stakkars Isabell hun er så åpen og ønsker bare å dele alt som skjer for å være snill mot følgerne sine. Hun vil jo bare av godhet at de skal være en del av livet hennes. Men! nå har hun skjønt at det faktisk ikke går an, og fordi hun ikke visste før nå at det er dumt å dele alt, kan hun ingenting for at det ble som det ble. Hun har fått seg en lærepenge, og nå må alle følgerne skjønne at nok er nok og at vi er ferdig med hele saken. Det er akkurat dette IR er kjent for.Manipulere følgere til å tro at hun er så venninne,søt og snill.Men bak fasaden, er saken en helt annen. Hun er alt annet en mor Theresa den damen der og om hun har lært? Nei det tror jeg ingenting på. Endret 3 timer siden av Tears in heaven 1 6
Heike m72 Skrevet 3 timer siden #35924 Skrevet 3 timer siden LorettaLynn skrev (9 minutter siden): Stakkars Isabell hun er så åpen og ønsker bare å dele alt som skjer for å være snill mot følgerne sine. Hun vil jo bare av godhet at de skal være en del av livet hennes. Men! nå har hun skjønt at det faktisk ikke går an, og fordi hun ikke visste før nå at det er dumt å dele alt, kan hun ingenting for at det ble som det ble. Hun har fått seg en lærepenge, og nå må alle følgerne skjønne at nok er nok og at vi er ferdig med hele saken. Stakkars Isabel? Fordi hun vil være snill med følgerne sine? 🙈🙈 Hun deler det som deles kan for å få inn mest mulig kroner på følgerne sine. Kalkulert. Raadsquad betaler, som hun sa til Rami. Elsklingene mine, mine besties er jo bare et spill. Og Raadsquad sitter å synes synd i henne og forguder henne og alt hun gjør. 1 4
tante_grusom Skrevet 3 timer siden #35925 Skrevet 3 timer siden Nå må det snart komme en blomsterbukett fra rosegjøken. 3
NiceOrNothing Skrevet 3 timer siden #35926 Skrevet 3 timer siden Jada! skrev (16 timer siden): Det var helt klart så ille som de her inne har sagt. Det er heller ikke hat når man kritiserer en handling som Isabell og Pimpen gjorde mot Shehed. Hvis man skal snakke om hat så kan man snakke om deres handlinger og manglende evne til å faktisk mene det når de sier unnskyld. Det er svært lite som tyder på at Isabell og Pimpen faktisk forstår hva de har gjort, og hvor ille det er. Det er også helt ufattelig at du prøver å gjøre deres handlinger mindre alvorlig da de fleste her inne har sett det Isabell la ut, og ett normalt oppegående menneske forstår at dette er så langt utenfor hva som er akseptabelt. Det går ikke an å forsvare mennesker som gjør slike handlinger, og ikke minst som også faktisk legger ut en slik diskusjon til offentlig beskuelse. Shehed har "vunnet" denne diskusjonen både i forhold til hvordan hun oppførte seg under diskusjonen, hvordan hun la seg selv til side for å feire bursdagen til moren dagen etter at moren var så stygg mot henne, samt hvordan hun legger ut til sine følgere at Isabell og moren tross alt er familie og att dette også vil gå over og at hun ikke kommer til å godta at folk er stygge mot Isabell og moren etter dette. Shehed er mer reflektert og fornuftig enn de andre er til sammen. She’s got the brain 🧠and the biggest ♥️. Btw : Smak på ordet pimpen… its all about the money 1 1
LorettaLynn Skrevet 3 timer siden #35927 Skrevet 3 timer siden Wanda_2025 skrev (4 minutter siden): Er du ironisk? Hun tjener millioner av kroner på dette. Jeg er veldig ironisk. 2
Nellyy Skrevet 3 timer siden #35928 Skrevet 3 timer siden Hva er dette dramaet på I sin snap? Har ikke fått med meg
Tears in heaven Skrevet 3 timer siden #35929 Skrevet 3 timer siden loveanimals skrev (44 minutter siden): Noe av det første mora gjorde da hun skulle se huset var å gå i I sin undertøyskuffe og si: Jeg trenger truser. Hun tok en ny 4 pack og sa har du knu....i disse ? Det er såååå kvalmt Ja når hele RS ler i bakgrunnen,så er det mat for mora.Hun skjønner ikke sitt eget beste og pengene triller inn på kontoen til IR. Definitivt ikke normalt mor/datter forholdet det der. 5
LorettaLynn Skrevet 3 timer siden #35930 Skrevet 3 timer siden Jeg var veldig ironisk i mitt siste innlegg. Jeg tror hun tenker på content 24 timer i døgnet. «Hva kan jeg finne på for å tjene mest mulig penger» Før dette skjedde var det ganske labert, her inne og på snap. Da fant hun ut at familien skulle tvinges til Dubai for å feire moren osv. Og hva er det som har gjort henne så populær tidligere? Jo, åpenheten hennes. Derfor prøvde hun på det nok en gang, men strakk strikken litt for langt. Ene og alene for å bli rikere. 6
loveanimals Skrevet 2 timer siden #35931 Skrevet 2 timer siden tante_grusom skrev (32 minutter siden): Nå må det snart komme en blomsterbukett fra rosegjøken. Dere tror vel ikke seriøst at det er rosegjøken som kjøper disse bukettene? Rart at det ikke er minst et dusin av dem i huset akkurat nå da, når det er såååå synd på I. Hun burde jo vært overøst med blomster stakkars. I kampens hete har nok nok "glemt" å handle inn og holde narrativet om disse kjærlighetsbukettene ved like. 5
loveanimals Skrevet 2 timer siden #35932 Skrevet 2 timer siden Glitter_eyes skrev (1 time siden): Hvem ble rikere disse dagene? Jo Isabel. Hun sier at de skal legge det vekk nå og at hun ikke vil ha flere kommentarer om den situasjonen. Men allikevel legger hun ut kommentarer og får pimpen til å snakke. . Men er det noen som har virkelig ikke hatt det bra. Så er det Sheded. Hun har opplevd mer en Isabel. Hun har hatt det helt forferdelig i oppveksten. Hun havnet i en dårlig foster familie i noen år, de behandlet ikke hun så bra. Men allikevel hører du aldri Sheded bruke aldri barndommen sin som en unnskylding. ALDRI. Som jeg sa tidligere så skrev Isabel at "dette må sikkert slettes i morgen tidlig". Hun visste godt at det ikke burde ha blitt lagt ut. Hun gjorde det fordi tjente penger. Hvordan kan man si at pimpen er en god mor, når hun sitter der å prøver å fortelle at hun har det veldig vondt pga hun har vært gift med 2 onde menn. Hun prøver å konkurrere smerten sin med sin egen datter. En mor skal beskytte sine barn fra alt vonde i denne verden og ikke prøve konkurrere hvem har det vondest. Ikke rarr at barnevernet tok barna fra hun. Noen burde ikke ha fått barn Pimpen er fremdeles gift med en av de onde mennene. De bor til og med sammen når de er i Irak. HVORFOR? 1 2
tante_grusom Skrevet 2 timer siden #35933 Skrevet 2 timer siden loveanimals skrev (3 minutter siden): Pimpen er fremdeles gift med en av de onde mennene. De bor til og med sammen når de er i Irak. HVORFOR? For å terge Shehed? 1
Teflonhjernen Skrevet 2 timer siden #35934 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (5 timer siden): Hjelpe meg så sinna du er da! Jeg måtte inn å se storyen til Shehed nå for å få oppdatert meg selv. Det var patetiske greier. Shehed er den største bråkebøtte i den familien og dette er aldeles ikke den første familiesammenkomsten hun reiser hjem fra! Og så klarte ikke stakkarslige veike Shehed kreve storyen slettet dagen etter. Så veik og svak var hun liksom? For noe tull. Og i dag er dette det verste, at storyen ble stående dagen etter. Jeg ser rett igjennom Shehed. Noe så falskt
Teflonhjernen Skrevet 2 timer siden #35935 Skrevet 2 timer siden LorettaLynn skrev (1 time siden): Stakkars Isabell hun er så åpen og ønsker bare å dele alt som skjer for å være snill mot følgerne sine. Hun vil jo bare av godhet at de skal være en del av livet hennes. Men! nå har hun skjønt at det faktisk ikke går an, og fordi hun ikke visste før nå at det er dumt å dele alt, kan hun ingenting for at det ble som det ble. Hun har fått seg en lærepenge, og nå må alle følgerne skjønne at nok er nok og at vi er ferdig med hele saken. Dønn seriøst, du kødder nå, LorettaLynn? 1
Kønn Skrevet 1 time siden #35936 Skrevet 1 time siden Shehed fikk en flott blomsterbukett av samboeren sin. I får vulgære blomsterbuketter. Muligens betalt selv. Det sier alt om disse søstrene. Shehed har trukket det lengste strået. 1
Kønn Skrevet 1 time siden #35937 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (1 time siden): Pimpen er fremdeles gift med en av de onde mennene. De bor til og med sammen når de er i Irak. HVORFOR? Hvorfor får hun to barn til med en mann som har vært voldelig mot sine to første barn og seg selv? Hun rømmer fra barnevernet til Irak mens Irak er i krig. Det er en gåte hele greiene. Tror ikke på halvparten av det som står skrevet i disse bøkene. Bøkene er skrevet med ett mål for øyet, PENGER. Ingen av dem eier integritet. 1
HMK Skrevet 1 time siden #35938 Skrevet 1 time siden tante_grusom skrev (11 timer siden): Når moren har gjennomgått så mye og ikke hatt en mor selv, så tenker jeg at hun har hatt tilgang til traumebehandling. Og kanskje lært at generasjonstraumerr MÅ stoppe en plass. Nå stopper det hos Shehed - som blir en god mamma med beina plantet på jorden. Alle er like mye verdt av evt barn som kommer. spørs om Isabel klarer det med moren i skjørtekanten sin Vet ikke hva dubaiske psykologer og leger tar tak i. Reseptboken? Isabel blir aldri mor. Hun hadde aldri klart en slik relasjon. 1
tante_grusom Skrevet 49 minutter siden #35939 Skrevet 49 minutter siden Kønn skrev (38 minutter siden): Hvorfor får hun to barn til med en mann som har vært voldelig mot sine to første barn og seg selv? Hun rømmer fra barnevernet til Irak mens Irak er i krig. Det er en gåte hele greiene. Tror ikke på halvparten av det som står skrevet i disse bøkene. Bøkene er skrevet med ett mål for øyet, PENGER. Ingen av dem eier integritet. Akkurat det kan jo være at mannen har grepet om henne og bestemmer. Selv om hun sier at hennes barn skal adlyde sin mor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå