Gjest tante_grusom Skrevet 27. juni #35921 Skrevet 27. juni Kønn skrev (38 minutter siden): Hvorfor får hun to barn til med en mann som har vært voldelig mot sine to første barn og seg selv? Hun rømmer fra barnevernet til Irak mens Irak er i krig. Det er en gåte hele greiene. Tror ikke på halvparten av det som står skrevet i disse bøkene. Bøkene er skrevet med ett mål for øyet, PENGER. Ingen av dem eier integritet. Akkurat det kan jo være at mannen har grepet om henne og bestemmer. Selv om hun sier at hennes barn skal adlyde sin mor.
loveanimals Skrevet 27. juni #35922 Skrevet 27. juni HMK skrev (1 time siden): Isabel blir aldri mor. Hun hadde aldri klart en slik relasjon. Hun bør aldri engang tenke på å få barn før hun er stabil på både den ene og den andre måten. Hjelp og tiltak og tiden vil vise om hun noen gang blir frisk. Det barnet må forbli enebarn av den grunn at får hun flere, så blir kun ett barn favoritten. Håper at et stakkars lite barn slipper å komme inn i denne dysfunksjonelle familien 4 1 8
Sveits35 Skrevet 27. juni #35923 Skrevet 27. juni vilas skrev (8 timer siden): Håper alle snart slutter å følge I jevnlig for da blir hun opprådd, om hun ser folk forsvinner. Alle kan komme inn her og følge d I presterer på godt og vondt Jeg mener folk skal få følge hvem de vil, og mene hva de vil om innholdet og så skrive akkurat hva de mener om innholdet på denne tråden, uten å bli angrepet med giftige kommentarer fra andre brukere. 3 4
Sveits35 Skrevet 27. juni #35924 Skrevet 27. juni Nellyy skrev (7 timer siden): Hva er dette dramaet på I sin snap? Har ikke fått med meg Gå tilbake noen sider på tråden. I starten stemmer det meste med innholdet fram snappen til Isabel
Tapaz Skrevet 27. juni #35925 Skrevet 27. juni Glitter_eyes skrev (7 timer siden): Lære penge? Det er typisk Isabel. Hun har fått kommentarer i de sist ukene at hun er så kjedelig. Her fant hun muligheten til å tjene penger. Vanligvis har hun ikke lagt ut familie krangler. Rami har gjort det engang, så tror jeg han fikk beskjed om å slette de snappene. Hadde hun fått en lære penge hadde hun lagt den saken dau for lenge siden. Nei nei nei, her måtte hun vise noen tårer før hun "logget av". Igjen " jeg har det vondest". " vi snakkes igjen i morgen elsklinger, elsker dere " Familie er viktigere enn følgerne/penger! For Isabel er det omvendt Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. 2
Pusemusen Skrevet 27. juni #35926 Skrevet 27. juni tante_grusom skrev (7 timer siden): Nå må det snart komme en blomsterbukett fra rosegjøken. Merkelig at ikke han sendte en til svigermor på bursdagen også, synes jeg. 2 14
Solstråle1 Skrevet 27. juni #35927 Skrevet 27. juni Kønn skrev (6 timer siden): Shehed fikk en flott blomsterbukett av samboeren sin. I får vulgære blomsterbuketter. Muligens betalt selv. Det sier alt om disse søstrene. Shehed har trukket det lengste strået. Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? 1 1
LorettaLynn Skrevet 27. juni #35928 Skrevet 27. juni Teflonhjernen skrev (7 timer siden): Dønn seriøst, du kødder nå, LorettaLynn? Det var ironi ☺️ Jeg skrev bare det hun sa selv. Alltid en unnskyldning. Og med 400000 følgere bør du ha fått med deg at hvis man først legger noe ut på nett er det der for ALLTID. Hun kan ikke bestemme når noe som er lagt ut skal være over uansett hvor mye hun skulle ønske det. 4 2 2
Glitter_eyes Skrevet 27. juni #35929 Skrevet 27. juni Tapaz skrev (59 minutter siden): Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. Hva hadde hun vært uten de? Det er pga familien hun begynte å tjene penger. 1 1 3
LorettaLynn Skrevet 27. juni #35930 Skrevet 27. juni Tapaz skrev (59 minutter siden): Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. Hva de hadde vært? De hadde vel levd normale liv som de gjorde før pengene og snap kom og tok dem. 2 5
irisverna Skrevet 27. juni #35931 Skrevet 27. juni jeg er sein til ‘dramaet’ og mangler selve postene som hun la ut som shehed tok veldig til seg(samtalen mellom de tre.) noe jeg er veldig enig i av det jeg har hørt. bare lurer på om noen har lagra det så jeg kan se/høre? så mangen ulike tolkninger av saken hadde vært nice å se det. om du har det lagra på et vis please let me know❣️ (i mellomtiden skal lese innpå her å prøve få et bilde)
Tapaz Skrevet 27. juni #35932 Skrevet 27. juni LorettaLynn skrev (5 minutter siden): Hva de hadde vært? De hadde vel levd normale liv som de gjorde før pengene og snap kom og tok dem. Ja, det har du kanskje rett i😁
LorettaLynn Skrevet 27. juni #35933 Skrevet 27. juni Glitter_eyes skrev (8 timer siden): Lære penge? Det er typisk Isabel. Hun har fått kommentarer i de sist ukene at hun er så kjedelig. Her fant hun muligheten til å tjene penger. Vanligvis har hun ikke lagt ut familie krangler. Rami har gjort det engang, så tror jeg han fikk beskjed om å slette de snappene. Hadde hun fått en lære penge hadde hun lagt den saken dau for lenge siden. Nei nei nei, her måtte hun vise noen tårer før hun "logget av". Igjen " jeg har det vondest". " vi snakkes igjen i morgen elsklinger, elsker dere " Familie er viktigere enn følgerne/penger! For Isabel er det omvendt Enig med deg. Men jeg lurer noen ganger på om hun faktisk tror på det hun selv sier. Lurer på om man blir sånn av å leve i en snap-boble, og har så mange som digger deg, og ingen som virkelig tør å si deg imot. 7
Tapaz Skrevet 27. juni #35934 Skrevet 27. juni Glitter_eyes skrev (10 minutter siden): Hva hadde hun vært uten de? Det er pga familien hun begynte å tjene penger. Mulig det, jeg har ikke fulgt henne så lenge. Hva er det familien har bistått med? Selskapsdamer?
Glitter_eyes Skrevet 27. juni #35935 Skrevet 27. juni LorettaLynn skrev (2 minutter siden): Enig med deg. Men jeg lurer noen ganger på om hun faktisk tror på det hun selv sier. Lurer på om man blir sånn av å leve i en snap-boble, og har så mange som digger deg, og ingen som virkelig tør å si deg imot. Det tror jeg nok. Og jeg tror nok at det er mange som digger hun men har innsett nå hvordan hun egentlig er, også hvordan moren er. De kan skylde så mye på medisiner de vil, men det de gjorde mot Shehed var rein ondskap, og spesielt av mor. Mor holder Isabel sin side, og mater nå hverandre at de ikke har gjort så mye gale mot shehed. 2 10
Glitter_eyes Skrevet 27. juni #35936 Skrevet 27. juni Tapaz skrev (4 minutter siden): Mulig det, jeg har ikke fulgt henne så lenge. Hva er det familien har bistått med? Selskapsdamer? Jeg begynte å følge hun en srund før hun flyttet til Dubai. Jeg og mange Jeg kjenner begynte å følge hun pga Pimpen. Og hun la ut private ting om familien. Sånn som ekteskapet og skillsmissen til Shehed. Det private handlet mest om om familien hennes. Også syntes jeg pimpen var så morsom. Men husker jeg reagerte at mor og datter satt der og snakket om Kuk og sånne ting, det var bare kleint. Men de ble veldig populær. De gangene hun ikke var med sin familie er de gangene folk spurte etter de. Og det var da hun skjønte hun tjente penger på å blotte ut livet til sin familie + skuespill 2 4
NiceOrNothing Skrevet 27. juni #35937 Skrevet 27. juni Kønn skrev (7 timer siden): Hvorfor får hun to barn til med en mann som har vært voldelig mot sine to første barn og seg selv? Hun rømmer fra barnevernet til Irak mens Irak er i krig. Det er en gåte hele greiene. Tror ikke på halvparten av det som står skrevet i disse bøkene. Bøkene er skrevet med ett mål for øyet, PENGER. Ingen av dem eier integritet. Å hvilken mor er hun , som lar barna bli stygt behandlet av en mann, ( de havner i fosterhjem ) å hun stikker til Irak ? Sorry , jeg har ingen respekt for mødre som holder sammen med menn som mishandler barn . 5 12
NiceOrNothing Skrevet 27. juni #35938 Skrevet 27. juni Glitter_eyes skrev (24 minutter siden): Det tror jeg nok. Og jeg tror nok at det er mange som digger hun men har innsett nå hvordan hun egentlig er, også hvordan moren er. De kan skylde så mye på medisiner de vil, men det de gjorde mot Shehed var rein ondskap, og spesielt av mor. Mor holder Isabel sin side, og mater nå hverandre at de ikke har gjort så mye gale mot shehed. Sjokkerende av to voksne damer . Rett og slett hjerterått , kynisk og sjokkerende 3 5
Tapaz Skrevet 27. juni #35939 Skrevet 27. juni Glitter_eyes skrev (12 minutter siden): Jeg begynte å følge hun en srund før hun flyttet til Dubai. Jeg og mange Jeg kjenner begynte å følge hun pga Pimpen. Og hun la ut private ting om familien. Sånn som ekteskapet og skillsmissen til Shehed. Det private handlet mest om om familien hennes. Også syntes jeg pimpen var så morsom. Men husker jeg reagerte at mor og datter satt der og snakket om Kuk og sånne ting, det var bare kleint. Men de ble veldig populær. De gangene hun ikke var med sin familie er de gangene folk spurte etter de. Og det var da hun skjønte hun tjente penger på å blotte ut livet til sin familie + skuespill Ok. Jeg følge med på henne etter at hun flyttet til Dubai. Syns hun var litt morsom da. Det har stagnert kan man si. Tror pimpen bærer med mye traumer og forventninger fra en kultur hun vokste opp med. I hennes kultur er mor som en dronning i familien å regne, det er en selvfølge med gaver og respekt. Litt rart for oss, og vi kan fort bli fordømmende. Tror det også er en del forventninger til eldstre datter. 3 1
massi Skrevet 27. juni #35940 Skrevet 27. juni loveanimals skrev (På 25.6.2026 den 14.03): Men DU kan garantere at Pimpen har minstesats? ja jeg er så sikker som jeg kan bli - hun har jo ikke jobbet? da havner man på minste-sats. Eller sitter du på annen informasjon? Uansett, hva har det å si? Blir du fornærmet av at jeg sier at det er bedritent å tillegge folk man ikke kjenner kjipe egenskaper? Er det så viktig for deg å være kjip? 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå