tante_grusom Skrevet 19 timer siden #36021 Skrevet 19 timer siden Isabel lyser i øynene og nesen i sky når det spekuleres i rosegjøken 3
Sirah Skrevet 18 timer siden #36022 Skrevet 18 timer siden Othelia08 skrev (3 timer siden): Jeg sliter sånn med å tro på at det serumet hennes er så fantastisk, det gjorde ikke en dritt for min del eller på min mamma. Isabel har tykt, fint hår, og generelt mye hårvekst (hennes egne ord), så jeg tror nok hun hadde lange, naturlige vipper FØR hun begynte med extensions - som ødelegger dine naturlige vipper. Og så er det hennes naturlige vipper som har kommet tilbake nå over tid, og jeg tviler på at det har noe med serumet å gjøre. De har bare gått tilbake til hennes normal. ((Slik jeg har forstått det så er det mer eller mindre umulig å få lange og tykke vipper uten ingrediensene som ikke er så bra for oss, som er noe hun ikke har i sitt serum.)) Sykt bra salgstriks da, må gi henne den👀 Serumet gjorde ingenting for meg heller. En venninne derimot har fått knallfine vipper av det. Men der er vi vel alle forskjellige. Jeg sverger til Grande Lashes, det funker fjell på meg Bare som et tips. 1
Selungen Skrevet 17 timer siden #36023 Skrevet 17 timer siden Flere som ikke får reklame på snappene til Isabel og shehed i dag? Mens igår eller dagen før kom der enormt mye ?
Isild Skrevet 17 timer siden #36024 Skrevet 17 timer siden NiceOrNothing skrev (17 timer siden): Kan forstå at man stenger av følelsesliv og mye annet . Men kan ikke finne noen god grunn til å peke ut favoritter , og mene seg berettiget til å få penger av sine barn . Hun er vel snart den moren i Norge som nyter mest fordeler /luxus av voksne barn . Å likevel klarer hun det kunststykket å såre en datter dypt . Hun skulle jo ledd og jublet dagen lang mtp på hvor snille og oppofrende ( å ikke minst tilgivende / forståelsesfulle ) barn hun har . Å særlig med tanke på alt hun drog de gjennom i oppveksten . Inkl at hun fortsatt pleier kontakt med en mann barna har vært redd for /mislikt. Har mistet respekten for henne . Jeg gikk glipp av hva som skjedde ovenfor Shehed. Hva var det som skjedd/ble sagt? Hvis noen orker å gi en rask update?
Hatsumomo Skrevet 17 timer siden #36025 Skrevet 17 timer siden Isild skrev (4 minutter siden): Jeg gikk glipp av hva som skjedde ovenfor Shehed. Hva var det som skjedd/ble sagt? Hvis noen orker å gi en rask update? Men kjære vene da, tråden går jo i dybden her over flere sider! Ta deg tiden til å lese det. 21
loveanimals Skrevet 17 timer siden #36026 Skrevet 17 timer siden Isild skrev (14 minutter siden): Jeg gikk glipp av hva som skjedde ovenfor Shehed. Hva var det som skjedd/ble sagt? Hvis noen orker å gi en rask update? Bare å bla noen sider bakover 1
Alessi Skrevet 16 timer siden #36027 Skrevet 16 timer siden NiceOrNothing skrev (På 27.6.2026 den 9.26): Å hvilken mor er hun , som lar barna bli stygt behandlet av en mann, ( de havner i fosterhjem ) å hun stikker til Irak ? Sorry , jeg har ingen respekt for mødre som holder sammen med menn som mishandler barn . I en av bøkene (som det er lenge siden jeg leste) sto det at Isabels mor ble vurdert som umoden. Man kan trygt si at det stemmer, selv om vi ikke ser henne på samme måte som barnevernet gjorde den gangen. 5 13
Bibbedi Skrevet 16 timer siden #36028 Skrevet 16 timer siden Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… 1
loveanimals Skrevet 16 timer siden #36029 Skrevet 16 timer siden Bibbedi skrev (6 minutter siden): Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Content =penger 4
agent Skrevet 15 timer siden #36030 Skrevet 15 timer siden Bibbedi skrev (1 time siden): Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Hvilken rettsak?
Sirah Skrevet 14 timer siden #36031 Skrevet 14 timer siden agent skrev (29 minutter siden): Hvilken rettsak? Magnus H regner jeg med.
Snuppa82 Skrevet 14 timer siden #36032 Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, Bibbedi said: Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Mener du Høiby? Mener hun svarte nei til en som spurte hvertfall. 1
rock&republic Skrevet 14 timer siden #36033 Skrevet 14 timer siden Bibbedi skrev (1 time siden): Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Tror ikke det, men de 3 andre som var med i GOO var «involvert» 2
agent Skrevet 14 timer siden #36034 Skrevet 14 timer siden Snuppa82 skrev (21 minutter siden): Mener du Høiby? Mener hun svarte nei til en som spurte hvertfall. Tror ikke hun hadde svart ja uansett. 1
agent Skrevet 14 timer siden #36035 Skrevet 14 timer siden Sirah skrev (22 minutter siden): Magnus H regner jeg med. Kan det ha noe med Reme og revisor /regnskapet? 1
Sirah Skrevet 14 timer siden #36036 Skrevet 14 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Kan det ha noe med Reme og revisor /regnskapet? Jeg tror heller det. Tror ikke hun er involvert i rettsaken. 1 1
Mmeeri Skrevet 14 timer siden #36037 Skrevet 14 timer siden Alessi skrev (2 timer siden): I en av bøkene (som det er lenge siden jeg leste) sto det at Isabels mor ble vurdert som umoden. Man kan trygt si at det stemmer, selv om vi ikke ser henne på samme måte som barnevernet gjorde den gangen. Det er kanskje ikke så rart heller at hun er umoden. Hvis jeg ikke husker feil så ble hun behandlet veldig dårlig av både tante og mor. Mins å huske at hun ble låst inne et sted. Hun har nok fått lite stimulans i oppveksten og hun vet egentlig ikke hva det vil si å være mor pga manglende gode rollemodeller. 4
Heike m72 Skrevet 12 timer siden #36038 Skrevet 12 timer siden agent skrev (1 time siden): Kan det ha noe med Reme og revisor /regnskapet? Jeg har også mest tro på at dette hun sliter pga handler om Ivorie. At det er konflikt der og at hun føler seg sviktet av medeier e.l. Hun nevner ikke Ivorie nå, så det er nok alt med det hun er sykmeldt fra. Kanskje Ivorie ikke går så bra? Hun hinter til noe med mennesker med feil intensjon og som hun og sin naivitet blir utnyttet av av og til, så handler nok om noe krøll i Ivorie. 3
Sirah Skrevet 12 timer siden #36039 Skrevet 12 timer siden Heike m72 skrev (1 minutt siden): Jeg har også mest tro på at dette hun sliter pga handler om Ivorie. At det er konflikt der og at hun føler seg sviktet av medeier e.l. Hun nevner ikke Ivorie nå, så det er nok alt med det hun er sykmeldt fra. Kanskje Ivorie ikke går så bra? Hun hinter til noe med mennesker med feil intensjon og som hun og sin naivitet blir utnyttet av av og til, så handler nok om noe krøll i Ivorie. Garantert. Ivorie kjører salg på salg på salg nå. Det er ikke nevnt med et ord. 1
Bente90 Skrevet 12 timer siden #36040 Skrevet 12 timer siden Er ikke mange her i verden som har det verre en Isabel da, synd på henne som bor i villa og kan drikke iskaffe som jobb hver dag. Nå er hun i hvertfall som vanlig, prøver vel og få folk til og glemme oppførselen sin mot shehed. Hun jobber og jobber, helt utslitt. Folk med denne typen jobb må jo bli ødelagt og aldri klare gå tilbake til 07-15 jobb. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå