Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (22 minutter siden):

Magnus H regner jeg med.

Kan det ha noe med Reme og revisor /regnskapet?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Jeg tror heller det. Tror ikke hun er involvert i rettsaken.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Alessi skrev (2 timer siden):

I en av bøkene (som det er lenge siden jeg leste) sto det at Isabels mor ble vurdert som umoden. Man kan trygt si at det stemmer, selv om vi ikke ser henne på samme måte som barnevernet gjorde den gangen. 

Det er kanskje ikke så rart heller at hun er umoden. Hvis jeg ikke husker feil så ble hun behandlet veldig dårlig av både tante og mor. Mins å huske at hun ble låst inne et sted. Hun har nok fått lite stimulans i oppveksten og hun vet egentlig ikke hva det vil si å være mor pga manglende gode rollemodeller. 

• Liker 4
Gjest Heike m72
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Jeg har også mest tro på at dette hun sliter pga handler om Ivorie. At det er konflikt der og at hun føler seg sviktet av medeier e.l. Hun nevner ikke Ivorie nå, så det er nok alt med det hun er sykmeldt fra. Kanskje Ivorie ikke går så bra?

Hun hinter til noe med mennesker med feil intensjon og som hun og sin naivitet blir utnyttet av av og til, så handler nok om noe krøll i Ivorie.

Skrevet
Heike m72 skrev (1 minutt siden):

Jeg har også mest tro på at dette hun sliter pga handler om Ivorie. At det er konflikt der og at hun føler seg sviktet av medeier e.l. Hun nevner ikke Ivorie nå, så det er nok alt med det hun er sykmeldt fra. Kanskje Ivorie ikke går så bra?

Hun hinter til noe med mennesker med feil intensjon og som hun og sin naivitet blir utnyttet av av og til, så handler nok om noe krøll i Ivorie.

Garantert. Ivorie kjører salg på salg på salg nå. Det er ikke nevnt med et ord.

• Liker 2
Gjest Bente90
Skrevet

Er ikke mange her i verden som har det verre en Isabel da, synd på henne som bor i villa og kan drikke iskaffe som jobb hver dag. Nå er hun i hvertfall som vanlig, prøver vel og få folk til og glemme oppførselen sin mot shehed. Hun jobber og jobber, helt utslitt. Folk med denne typen jobb må jo bli ødelagt og aldri klare gå tilbake til 07-15 jobb. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Sol. Admin.

• Liker 2
Skrevet

Rimelig desperat for øyeblikket? 

IMG_4291.jpeg.38e12a02de40d18733b46d958c9cbb3c.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
Bente90 skrev (3 timer siden):

Er ikke mange her i verden som har det verre en Isabel da, synd på henne som bor i villa og kan drikke iskaffe som jobb hver dag. Nå er hun i hvertfall som vanlig, prøver vel og få folk til og glemme oppførselen sin mot shehed. Hun jobber og jobber, helt utslitt. Folk med denne typen jobb må jo bli ødelagt og aldri klare gå tilbake til 07-15 jobb. 

Du må ikke glemme alle timene med redigering som ligger bak 😁 Vi med vanlige jobber og vanlig lønn vet ikke hvor slitsomt det livet der faktisk er. (Ironi)

Endret av LorettaLynn
  • Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Jeg må le når hun sier at hun er redd for hvordan denne angst lidelsen skal ha negativ effekt på hennes forhold til Rosegjøken. Men slik jeg minnes det så har hun grått og fått panikkanfall konstant siden tidlig i år. 

Dessuten så er Rosegjøken en opportunist som jeg tror gir fullstendig blaffen i hvordan sinnsstemningen hennes er, så lenge han får det han vil ut av dette forholdet. 

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet
LorettaLynn skrev (47 minutter siden):

Du må ikke glemme alle timene med redigering som ligger bak 😁 Vi med vanlige jobber og vanlig lønn vet ikke hvor slitsomt det livet der faktisk er. (Ironi)

Kanskje ikke legge ut repeterende content hele tiden.

Gardiner,går ned trappen, lage kaffe, ta imot mat på døra osv.

Bare poste kvalitets content,  behøver ikke være hver dag.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

sendte isabel en del tanker angående dette—(i går)—og om at jeg syntes hun var virkelig fæl og shehed fortjener bedre og at jeg er skuffa for som ungdom jeg likte hun veldig godt før alt dette jeg har fått med meg…ogggggg hun blokka meg😆😆 

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Murukleiven skrev (20 minutter siden):

Jeg må le når hun sier at hun er redd for hvordan denne angst lidelsen skal ha negativ effekt på hennes forhold til Rosegjøken. Men slik jeg minnes det så har hun grått og fått panikkanfall konstant siden tidlig i år. 

Dessuten så er Rosegjøken en opportunist som jeg tror gir fullstendig blaffen i hvordan sinnsstemningen hennes er, så lenge han får det han vil ut av dette forholdet. 

Hun har alltid vært sånn.  Når hun "holdt" på med naboen så var hun ofte sånn. Hvis han skulle reise så var hun full i panikk og angst. Stengte seg inne og gikk pysjen og ville ha sympati fra alle. Akkurat sånn som nå. At hun påstår at hun ikke pleier å ta medisiner til vanlig er bare tull. Hun har ofte vært " ute"  og sløv i blikket på dubai mall. Sovemedisiner har hun alltid gått på. Det er ikke bare nå. Men én  løgner klarer ikke å huske på løgnene sine. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
Sirah skrev (6 timer siden):

Magnus H regner jeg med.

Hvem er Magnus? 

Marius?

Skrevet
irisverna skrev (4 timer siden):

sendte isabel en del tanker angående dette—(i går)—og om at jeg syntes hun var virkelig fæl og shehed fortjener bedre og at jeg er skuffa for som ungdom jeg likte hun veldig godt før alt dette jeg har fått med meg…ogggggg hun blokka meg😆😆 

Er du overrasket over det? Om noen hadde sendt melding til meg om at jeg var fæl hadde jeg jammen blokka jeg også. Hvorfor skal man godta å bli snakket til slik?

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
LastSummer skrev (7 timer siden):

Hvem er Magnus? 

Marius?

Ja så klart 🫣 Beklager skrivefeil.

Skrevet

Hun bør stille seg selv følgende spørsmål: Hvorfor blir alle mine relasjoner lagt i grus? 

• Liker 13
Skrevet
vilas skrev (På 26.6.2026 den 23.06):

Det er du som har betalt den summen I har spyttet inn.

festlig argument, jeg har aldri handlet ett eneste produkt eller sett ett eneste some innlegg 🤦‍♀️ dette kalles "stråmenn" og brukes oftest når man ikke har reel argumentasjon forøvrig og føler man må angripe heller enn å diskutere.
poenget jeg prøvde få frem er at alle som sier de eiere egen bolig i dag har en eller annen grad av boliglån på den i den alderen IR er og svært få av dem som er førstegangskjøpere har finanisert bortimot 50% av boligen selv..
Hvis du har argumenter på det motsatte som er relevante lytter jeg mer enn gjerne til dem.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Gjest Heike m72
Skrevet
irisverna skrev (10 timer siden):

Ja, hun blokker de fleste som kommer med kritikk. Jeg ble blokket for et år siden fordi jeg sa at hun hadde blitt kjedeligere å følge pga alt går på repeat. 

Gjest Bente90
Skrevet

Hun tåler ikke kritikk. Alt skal være rosenrødt og hun vil bare ha ros for at hun har fått til og tjene penger. Raad familien bør snart finne på nytt content, blir kjedelig og se de drikke iskaffe og sitte på do. Hun legger svært sjelden ut noe kritiske kommentarer,  er bare ros det som skal vises frem. Hun oppfører seg som en 14-15 åring. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...