Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
LorettaLynn skrev (På 28.6.2026 den 22.50):

Du må ikke glemme alle timene med redigering som ligger bak 😁 Vi med vanlige jobber og vanlig lønn vet ikke hvor slitsomt det livet der faktisk er. (Ironi)

Jeg føler at det kjendiser og influensere faktisk «selger» og får betalt for, er privatlivet sitt. Ikke timelønn for arbeidsmengde. Men de tar betalt for å utlevere seg fullstendig og blir en offentlig person som andre kan diskutere. Jeg tror det ofte koster mer enn det ser ut som fra utsiden… ikke rart om man får angst 🥲 Jeg hadde ikke taklet det. Om jeg kunne våkne i morgen med en villa til søtti millioner og full konto, så tror jeg ikke at jeg ville  valgt å være i Isabel sine sko likevel

Endret av BeeKind
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solstråle1 skrev (11 timer siden):

«Hun har vært hos gynekolog en gang, men for mange år siden» (fritt fra eget hode) er ikke særlig vulgært?

Som sagt så gjelder det i stor del minoritetskvinner, det har ingenting med å være oppegående eller ikke å gjøre. Det er kultur og dessverre skam. Så jo, jeg heier på alle som setter fokus på kvinnehelse! Til og med influensere. 

Jeg tror kanskje ikke Isabel og moren når ut til så mange minoritetskvinner? Jeg kan ta feil så klart. Ser bare ikke helt at innholdet på IR sine kanaler treffer dem. Men er ellers enig i at alt og alle som setter fokus på kvinnehelse er veldig bra, så jeg syns ikke det feilet at de tok opp det. Har ikke sett det de delte, men de gjorde det vel på "sin" måte (litt "rælete" språkbruk muligens, pardon my French) 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Litt av et en ferie og opplevelse  Rosejøken har VM i fotball flyr med privat fly fra by o stat hadde ikke han bestilt turen før de kom sammen hadde han ikke fått lov å reise ikke rart Isabel startet på angst tabeletter samme dag som han reiste han må jo være kjempeglad for å komme seg ut av den villaen .

• Liker 4
  • Nyttig 9
Gjest Bente90
Skrevet

Det er mange mnd siden jeg sa moren til Isabel burde gå og få sjekket seg pga blødning. Men siden jeg også har kommet med konstruktiv kritikk så ble vel ikke den meldingen lest 🙄

Skrevet
loveanimals skrev (19 timer siden):

Nå må disse patetiske mor/datter greiene snart ta slutt. 

Hvem i alle dager har interesse av å vite noe om underlivet deres?

Vulgært og direkte usmakelig, men de forstå visst ikke det. 

De holder seg på lavplanet sitt. Er visst det eneste de kan 

Hvis hun ville framsnakke kvinnehelse og ikke tenke på snapchat content. Som igjen er inntekter for IR.

Med overraskelse til til Pimpen,  bestille time uten at hun er klar over det.

For så å komme inn på Pimpens soverom og filme hele greia, når hun forteller Pimpen at hun har fått gynekolog time på onsdag. Pimpen ga uttrykk for at hun ikke viste hva hun snakket om. Så derfor måtte det forklares med ku.. , fit.. se. Osv.

Noe som sikkert var hysterisk morsomt for noen.

Men så forteller IR at Pimpen har godkjent filmingen,  for IR har jo liksom "lært". 

Men hvis Pimpen har godkjent på forhånd er jo det en bra ting.

Men da viser det at filmingen hennes ikke er autentisk,  men nøye planlagt som ett manus.

Som for meg blir veldig falskt.

• Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
agent skrev (13 minutter siden):

Hvis hun ville framsnakke kvinnehelse og ikke tenke på snapchat content. Som igjen er inntekter for IR.

For så å komme inn på Pimpens soverom og filme hele greia, når hun forteller Pimpen at hun har fått gynekolog time på onsdag. Pimpen ga uttrykk for at hun ikke viste hva hun snakket om. Så derfor måtte det forklares med ku.. , fit.. se. Osv.

Men så forteller IR at Pimpen har godkjent filmingen,  for IR har jo liksom "lært". 

Men da viser det at filmingen hennes ikke er autentisk,  men nøye planlagt som ett manus.

:duskedame:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Tror ikke et dugg på at hun er optatt av å framsnakke kvinnehelse men heller få opp pengebingen,å bruke pompen som content etter Shehedgate er bare🤮hun sitter å panlegger for fullt,i morgen er det sikkert eksplosjon på dass som er det store😂

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

Tror ikke et dugg på at hun er optatt av å framsnakke kvinnehelse men heller få opp pengebingen,å bruke pompen som content etter Shehedgate er bare🤮hun sitter å panlegger for fullt,i morgen er det sikkert eksplosjon på dass som er det store😂

Jeg blir mer og mer forbannet på I. Noe så jævlig som å høre på og se hva hun skriver er helt jæv... !  Tenk å sitte i en " villa" i nattkjoler døgnet rundt. Gjør ikke en eneste handling som normale hverdagsmennesker gjør. Setter ikke å en klesvask,  Ja vel, skyld på varmen, men uansett I, ta med deg både Sidra,Pimpen og deg selv, gå iallefall en tur rundt i nabolaget når kvelden kommer. Dere klarer å ligge direkte i solsteiken på dagtid, da klarer dere gå en tur på kvelden også. Få litt input til hjernen.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Gjest tante_grusom
Skrevet

Latsabber utenom inne i Dubai Mall.

Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (1 time siden):

Latsabber utenom inne i Dubai Mall.

Helt greit at I leier inn rengjøringshjelp i dette store huset. Men d er langt mellom d å holde rent og d å ha lyst til å utføre hverdagsaktiviteter i ett hjem. Kommer d ett løv i bassenget så er d poolboy sin oppgave, orker ikke se til sine planter i hagen, kommer d en fuglebæsj i hagen, så må man ringe maintance gutta. Og  om hun anskaffer nye klær el sko o.a så orker hun ikke henge d inn i klesskapet selv. Må organiseres av denne Ann. Pimpen er også lat.  Enten ligger hun ute i sofagruppen el så ligger alle i senga. P ligger og ruller rundt i sengeklærne med morgenkåpen på. Sidra gjør heller ingenting. Ann vasker vel klærne til alle tre. Beklager å si d men jeg mistenker at I og P har alvorlig psykiske forstyrrelser begge to. Iallefall fremmed og  urealistisk oppførsel. Hvordan kan man få folk til å slutte å følge dem? 

Endret av vilas
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 22
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Jeg blir mer og mer forbannet på I. Noe så jævlig som å høre på og se hva hun skriver er helt jæv... !  Tenk å sitte i en " villa" i nattkjoler døgnet rundt. Gjør ikke en eneste handling som normale hverdagsmennesker gjør. Setter ikke å en klesvask,  Ja vel, skyld på varmen, men uansett I, ta med deg både Sidra,Pimpen og deg selv, gå iallefall en tur rundt i nabolaget når kvelden kommer. Dere klarer å ligge direkte i solsteiken på dagtid, da klarer dere gå en tur på kvelden også. Få litt input til hjernen.

Den familien der er helt 💨

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Helt greit at I leier inn rengjøringshjelp i dette store huset. Men d er langt mellom d å holde rent og d å ha lyst til å utføre hverdagsaktiviteter i ett hjem. Kommer d ett løv i bassenget så er d poolboy sin oppgave, orker ikke se til sine planter i hagen, kommer d en fuglebæsj i hagen, så må man ringe maintance gutta. O hun anskaffer nye klær el sko o a så orker hun ikke henge d inn i klesskapet selv. Må organiseres av denne Ann. Pimpen er også lat.  Enten ligger hun ute i sofagruppen el så ligger alle i senga. P ligger og ruller rundt i sengeklærne med morgenkåpen på. Sidra gjør heller ingenting. Ann vasker vel klærne til alle tre. Beklager å si d men jeg mistenker at I og P har alvorlig psykiske forstyrrelser begge to. Iallefall fremmed og  urealistisk oppførsel. Hvordan kan man få folk til å slutte å følge dem? 

RS kommer nok ALDRI til å slutte å følge og forgude disse patetiske døgeniktene 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Isild skrev (9 timer siden):

Jeg tror kanskje ikke Isabel og moren når ut til så mange minoritetskvinner? Jeg kan ta feil så klart. Ser bare ikke helt at innholdet på IR sine kanaler treffer dem. Men er ellers enig i at alt og alle som setter fokus på kvinnehelse er veldig bra, så jeg syns ikke det feilet at de tok opp det. Har ikke sett det de delte, men de gjorde det vel på "sin" måte (litt "rælete" språkbruk muligens, pardon my French) 

Ganske sikker på at du har rett i det. Måten de lever på er ikke noe forbilder for minoritetsgrupper i det hele tatt. Tvert i mot. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
vilas skrev (5 timer siden):

Blir "overstimulert " vettu :fnise:

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Bente90
Skrevet

Men hvor lenge orker RS følge med på:Gardinene åpner seg, iskaffe skal lages og drikkes, så skal man slappe av enten i senga eller ute ved bassenget …. Det virker så hjernedødt🙈beste man kan gjøre er og avfølge. Skjønner ikke vitsen med og hjelpe i til Luxus liv ved og sitte og se på dette . 

Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Hun har vel spurt etter at hun filmet, og før hun la det ut. Det er ikke livesending, akkurat…

vilas skrev (2 timer siden):

Hvorfor bruke energi på å bli forbanna på et menneske du ikke kjenner, eller trenger å omgås? Det påvirker vel ikke ditt liv om hun gjør som «normale» mennesker, eller ikke?

• Nyttig 10
Skrevet
Bente90 skrev (14 minutter siden):

Men hvor lenge orker RS følge med på:Gardinene åpner seg, iskaffe skal lages og drikkes, så skal man slappe av enten i senga eller ute ved bassenget …. Det virker så hjernedødt🙈beste man kan gjøre er og avfølge. Skjønner ikke vitsen med og hjelpe i til Luxus liv ved og sitte og se på dette . 

Det er ikke bare RS som burde ta til seg rådet ditt om å avfølge, det burde vel en del av kritikerne gjøre også, spesielt de som klager over kjedelig content, eller føler seg dårlig av å følge henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
loveanimals skrev (56 minutter siden):

RS kommer nok ALDRI til å slutte å følge og forgude disse patetiske døgeniktene 

Ei d e sikkert sant. Har jo sett videoer som noen av disse i RS har sendt til I. Bl.a bursdagshilsener til I, at de skåler i Fanta Rose med henne osv... Og de fleste ser ut til å mangle mange kammer i hjernen sin. El har hatt traumatiske opplevelser feks fra Finnmarksvidda el på den nakne ø. Ensomme mennesker som ofte følger henne slavisk.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Bente90 skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke I,men d kommer opp i utforsk ofte og da svikter man seg selv og fristes til å scrolle gjennom. Og jeg blir forbanna på meg selv 🤔🙃 vet jo at jeg ikke kan endre noe, men må bara frese ut litt innimellom. Pussig at jeg ikke irriterer meg over de andre større influencere 🤔 og de er jo også utfordrende, men på en annen måte. Sofie Elise har jo også en mulighet til ca 10 mill, men d er jo faktisk mer likt mye andre eiendommer til salgs  i Norge. Og alle ekstrem rike i vårt land går ikke ut og trykker det inn i vår hjerne slik I gjør.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på, tjener I penger om jeg ser på hennes Utforsk el Spotlight side ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...