Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
irisverna skrev (Akkurat nå):

hvorfor ikke engelsk? om du ikke kan engelsk er ikke det mitt problem. ang spørsmålet ditt som du tror at ved å gjenta det, det gjør det mer korrekt.

uh nei, jeg sendte ikke henne dødstrusler. verken body shamet jeg henne eller sa noe faktisk dårlig. en kan blokke noen for hva som helst grunn. jeg bryr meg ikke men å være offentlig person og drive å blokke en hver person som sier ting du ikke liker. (spesielt når det er sant) gir null mening…gjør lite for å motbevise personen at de tar feil eller at du kan bli bedre. hun er en offentlig person. det er keyword her som du ignorer. 

Velg ett språk.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Snurris said:

Velg ett språk.

nei? hva får deg til å tro at jeg kommer til å høre på deg om hvordan jeg snakker? genuint spørsmål 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
irisverna skrev (Akkurat nå):

nei? hva får deg til å tro at jeg kommer til å høre på deg om hvordan jeg snakker? genuint spørsmål 

Det var et råd. Men okei, da får du bare fremstå som en fjortiz.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Snurris said:

Det var et råd. Men okei, da får du bare fremstå som en fjortiz.

har ingenting med det jeg snakka om. som sakt til hun andre, om du ikke kan engelsk er ikke det mitt problem. internettet er ikke kun på et språk. enkelt.

• Nyttig 2
Skrevet
irisverna skrev (1 minutt siden):

har ingenting med det jeg snakka om. som sakt til hun andre, om du ikke kan engelsk er ikke det mitt problem. internettet er ikke kun på et språk. enkelt.

Det var kun ment som et råd. Du fremstår PU når du blander språk. Velg hva du vil.

• Liker 2
Skrevet
Just now, Snurris said:

Det var kun ment som et råd. Du fremstår PU når du blander språk. Velg hva du vil.

jeg bryr meg ikke om at folk blir offended av at jeg snakker flere språk? hva har det med meg å gjøre at du går rundt med oppdiktet fordommer?  🤦‍♀️

ikke svar på denne, går bare i sirkler for absolutt null grunn.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (22 minutter siden):

Hva er det med de engelske ordene? Kan du ikke ordlegge deg ordentlig?

Jeg syns at det er helt innafor å blokkere folk som kaller deg for fæl, hvorfor skal man godta å bli snakket slik til?

Vi lærer av IR hun bruker engelsk og norsk om hverandre. Ingen grunn til å henge seg opp I bagateller. 

At IR ikke takler kritikk.  Når hun har mobbet og gjort narr av søsteren i rus.(som hun selv har sagt) er lite seriøst. 

Det er ikke bare karakter drap av seg selv, men hele familien. 

Noe hun burde ta mer ansvar for.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
irisverna skrev (57 minutter siden):

hvorfor ikke engelsk? om du ikke kan engelsk er ikke det mitt problem. ang spørsmålet ditt som du tror at ved å gjenta det, det gjør det mer korrekt.

uh nei, jeg sendte ikke henne dødstrusler. verken body shamet jeg henne eller sa noe faktisk dårlig. en kan blokke noen for hva som helst grunn. jeg bryr meg ikke men å være offentlig person og drive å blokke en hver person som sier ting du ikke liker. (spesielt når det er sant) gir null mening…gjør lite for å motbevise personen at de tar feil eller at du kan bli bedre. hun er en offentlig person. det er keyword her som du ignorer. 

Fordi folk med normale kognitive evner skjønne at man uttrykker seg på ett språk om gangen. Å pøse på med engelske ord vitner om dårlig formuleringsevne. Siden du spør. (Og hvis du bruker shift kan du få stor bokstav i starten på setningene også. Bare et lite tips). 

Jeg syns fremdeles at det er ufint å kalle noen for fæle og at du da måtte regne med å bli blokkert. 

Endret av Solstråle1
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (11 minutter siden):

Fordi folk med normale kognitive evner skjønne at man uttrykker seg på ett språk om gangen. Å pøse på med engelske ord vitner om dårlig formuleringsevne. Siden du spør. (Og hvis du bruker shift kan du få stor bokstav i starten på setningene også. Bare et lite tips). 

Jeg syns fremdeles at det er ufint å kalle noen for fæle og at du da måtte regne med å bli blokkert. 

Så IR har ikke kognitive evner?

• Nyttig 9
Skrevet
2 minutter siden, Solstråle1 said:

Fordi folk med normale kognitive evner skjønne at man uttrykker seg på ett språk om gangen. Å pøse på med engelske ord vitner om dårlig formuleringsevne. Siden du spør. 

folk med kognitive evner? du er bare offended(personlig problem btw) for at jeg kan flere språk, har absolutt ingenting å gjøre med hjernen min.

ang blokkingen, kontekst er obvious her. jeg skal ikke dumme det ned mer enn jeg allerede har bare fordi du velger å heller leke dum.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
irisverna skrev (1 minutt siden):

folk med kognitive evner? du er bare offended(personlig problem btw) for at jeg kan flere språk, har absolutt ingenting å gjøre med hjernen min.

ang blokkingen, kontekst er obvious her. jeg skal ikke dumme det ned mer enn jeg allerede har bare fordi du velger å heller leke dum.  

Flisespikkeri, men når du blander språk på den måten du gjør viser du bare at du faktisk ikke kan noen av språkene du forsøker å skryte på deg.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, agent said:

jeg drev å tenkte at IR har traumatisert folk så mye at de tror alle som kan norsk og engelsk og bruker dem sammen er som henne😂 men like tar ikke en doktorgrad for å forstå at man ikke svartmaler randomme mennesker man ikke kjenner av den grunn. 

• Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Snurris said:

Flisespikkeri, men når du blander språk på den måten du gjør viser du bare at du faktisk ikke kan noen av språkene du forsøker å skryte på deg.

😂😂😂 jeg syns det er morsomt hvor langt dere to går for å snakke om hva som er tydelig med meg når alt jeg gjorde var å si et par ord på et annet språk. om du er rasistisk bare si det, det tar mindre tid enn å prøve å gaslighte meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (50 minutter siden):

Vi lærer av IR hun bruker engelsk og norsk om hverandre. Ingen grunn til å henge seg opp I bagateller. 

At IR ikke takler kritikk.  Når hun har mobbet og gjort narr av søsteren i rus.(som hun selv har sagt) er lite seriøst. 

Det er ikke bare karakter drap av seg selv, men hele familien. 

Noe hun burde ta mer ansvar for.

Hun mobber brukere også. Elsker ( innimellom) å legge ut snap der hun svarer brukere mye styggere enn hva kritikken til brukeren går ut på. 

Hun tar ikke ansvar for noe som helst og, jeg vet ikke, tror hun at det er tøft?

Isåfall har hun totalt misforstått 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Solstråle1 skrev (21 minutter siden):

Du syns det er ufint å kalle noen fæle, mens du samtidig er ekstremt nedlatende og ekkel selv? Tror du må opp med speilet solstråla, og muligens bytte brukernavn. 

• Liker 5
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, irisverna said:

Hennes plattform så hun kan vel blokkere uansett grunn. 

Hvordan vet man at man er blokkert? Kommer hun ikke opp lenger så man får sett stories?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, Snuppa82 said:

Hennes plattform så hun kan vel blokkere uansett grunn. 

Hvordan vet man at man er blokkert? Kommer hun ikke opp lenger så man får sett stories?

fant ut da hun forsvant fra nylig sendt lista mi og gikk å sjekka om det var en grunn til det.(selvom jeg fjerna hun)

det kommer bare sånn her når jeg prøver å se på profilen:IMG_7526.png?ex=6a43d7f1&is=6a428671&hm=

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (28 minutter siden):

Stråmenn. Hold deg til saken. 

• Liker 1
Skrevet
irisverna skrev (28 minutter siden):

Hvem er det som ikke kan engelsk, liksom

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Solstråle1 said:

Hvem er det som ikke kan engelsk, liksom

det er lov å innrømme at du overdrev. siden du mista poenget ditt, ta sjansen her og bare slutt å svar.  

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...