Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, Bente90 said:

Men hvor lenge orker RS følge med på:Gardinene åpner seg, iskaffe skal lages og drikkes, så skal man slappe av enten i senga eller ute ved bassenget …. Det virker så hjernedødt🙈beste man kan gjøre er og avfølge. Skjønner ikke vitsen med og hjelpe i til Luxus liv ved og sitte og se på dette . 

Men RS har tydeligvis annet syn enn fler her inne. De finner kanskje underholdning i å følge? Hva er forskjellen på å se på hennes snap kontra å se på Love Island, andre tv show, Instagram eller tiktok,  som andre finner hjernedøde? Forskjellen er vel bare hvem som betaler. Er det at hun tjener enorme summer på å blottlegge livet sitt som er irriterende? Er jo ikke slik at en mindre gruppe kan bestemme hva andre skal finne underholdende. Det er hverfall over 385k som følger hun og bidrar til gildet. Alle de er nok ikke RS, er nok en god del kritikere der og som bidrar. Så lenge hun blir pratet om er hun jo relevant og hun klarer jo tydeligvis å holde seg relevant. 

Å karakterisere de som følger for gud veit hva de har blitt her inne er i hvertfall unødvendig. Sitter en mindre gjeng og snakker ned en større gruppe bare for de mener noe annet...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (35 minutter siden):

Lurer på, tjener I penger om jeg ser på hennes Utforsk el Spotlight side ?

Ja

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Blir "ovetstimulert " vettu :fnise:

Er overstimulert det nye store nå??? Hører stadig flere snakker om at de blir overstimulert 🫣 Sånn litt på siden av temaet 

Til innlegget jeg siterte under, av en eller annen grunn får jeg ikke svart under 😅 Ja jeg tror det.

vilas skrev (34 minutter siden):

Lurer på, tjener I penger om jeg ser på hennes Utforsk el Spotlight side ?

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke I,men d kommer opp i utforsk ofte og da svikter man seg selv og fristes til å scrolle gjennom. Og jeg blir forbanna på meg selv 🤔🙃 vet jo at jeg ikke kan endre noe, men må bara frese ut litt innimellom. Pussig at jeg ikke irriterer meg over de andre større influencere 🤔 og de er jo også utfordrende, men på en annen måte. Sofie Elise har jo også en mulighet til ca 10 mill, men d er jo faktisk mer likt mye andre eiendommer til salgs  i Norge. Og alle ekstrem rike i vårt land går ikke ut og trykker det inn i vår hjerne slik I gjør.

Før du fyrer løs på RS å hvor teit det er at de bidrar til inntekten, så start med deg selv. Slutt å se på spotligt eller hva det nå heter. Utforsk. Hun tjener penger på det også vet du 😎 betyr ikke noe at du ikke følger. 

Så lenge denne tråden holdes i live, så fosser det inn med penger i kassa 💸 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporing. 

Sol, admin. 

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Er overstimulert det nye store nå??? Hører stadig flere snakker om at de blir overstimulert 🫣 Sånn litt på siden av temaet 

Til innlegget jeg siterte under, av en eller annen grunn får jeg ikke svart under 😅 Ja jeg tror det.

Kan virke sånn, IR bruker det veldig ofte.🤣

• Liker 1
Skrevet

Jeg ler så jeg griner. Veldig betimelig spørsmål 😭😭😭

IMG_2331.thumb.png.e2617b5ca80cc248ca9de860d6a98738.png

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

For ei nepe :fnise:

Dama gjør ikke et snev av fysisk aktivitet, spiser en haug med søppel, men nå skal hun dytte i seg Kim K. sine sunne greier og få energi osv. Fantaserer om å lage noe sånt selv også. Hva med aktivitet og et sunt og variert kosthold? 
Jaja, piller i alle former er tydeligvis løsningen for alt for Isabel. 
 Bare ligg i sengen hele dagen, spis søppel og spis piller for alt så blir det bra. 
Hun er, i mine øyne, det verste såkalte influenseren i Norge. Fysj >:(

IMG_4297.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 24
Skrevet
Murukleiven skrev (2 minutter siden):

Jeg ler så jeg griner. Veldig betimelig spørsmål 😭😭😭

IMG_2331.thumb.png.e2617b5ca80cc248ca9de860d6a98738.png

Godt spørsmål 😂🫣

Lurer på hva IR egentlig bidrar med i ett forhold.

Penger og snabelriding?

• Liker 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Dama gjør ikke et snev av fysisk aktivitet, spiser en haug med søppel, men nå skal hun dytte i seg Kim K. sine sunne greier og få energi osv. Fantaserer om å lage noe sånt selv også. Hva med aktivitet og et sunt og variert kosthold? 
 Bare ligg i sengen hele dagen, spis søppel og spis piller for alt så blir det bra. 

IMG_4297.jpeg

Ja, hun er Norges farligste influenser. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Kan virke sånn, IR bruker det veldig ofte.🤣

Ja og ikke bare henne. Jeg har et par venninner som stadig vekk er overstimulerte 😅 Og de VET jeg at ikke følger IR så de kan ikke ha snappet det opp der 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (15 minutter siden):

Ja og ikke bare henne. Jeg har et par venninner som stadig vekk er overstimulerte 😅 Og de VET jeg at ikke følger IR så de kan ikke ha snappet det opp der 😅

Er det noen av dem som har skrevet mld. , som har blitt postet av IR (med navn)

Du kan bli en venninne spion😎🤫😅

Skrevet

Hun blokkerer de som ikke klarer å oppføre seg på nett. (sitat fra IR)

Men er hun den rette til å ytre seg om det🤔

Hun eier jo ikke filter om hva hun filmer eller sier.

Alt er lov så lenge HUN tjener penger, så kan man være både ondskapsfull, mobbe, kynisk, manipulerende og kalkulerende. 

En moralsk vokter liksom,  hun som går over lik for click.

Screenshot_20260630_225120_Snapchat.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Hun blokkerer de som ikke klarer å oppføre seg på nett. (sitat fra IR)

Men er hun den rette til å ytre seg om det🤔

Hun eier jo ikke filter om hva hun filmer eller sier.

Alt er lov så lenge HUN tjener penger, så kan man være både ondskapsfull, mobbe, kynisk, manipulerende og kalkulerende. 

En moralsk vokter liksom,  hun som går over lik for click.

Screenshot_20260630_225120_Snapchat.jpg

Eg synes at det må vere heilt greit å blokkere ufine kommentarar.

Ein står jo sjølv heilt fritt til å velge å ikkje oppsøke diverse influensere, og så lenge ho ikkje oppfordrar til lovbrot eller bryt lova sjøl så kan ho jo legga ut kva ho vil på sine kanalar. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (12 minutter siden):

Eg synes at det må vere heilt greit å blokkere ufine kommentarar.

Ein står jo sjølv heilt fritt til å velge å ikkje oppsøke diverse influensere, og så lenge ho ikkje oppfordrar til lovbrot eller bryt lova sjøl så kan ho jo legga ut kva ho vil på sine kanalar. 

Det er hennes rett.

Men uansett hun er ikke den rette til å formane om nettvett.

Lovbrudd har hun gjort mange ganger, mangelfull merking av reklame for egne produkter.

Siste er vel at hun har lagt ut content av andre personer uten å spørre om lov. 

Endret av agent
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Gjest Heike m72 skrev (På 29.6.2026 den 10.24):

Ja, hun blokker de fleste som kommer med kritikk. Jeg ble blokket for et år siden fordi jeg sa at hun hadde blitt kjedeligere å følge pga alt går på repeat. 

Hvis hun var så kjedelig å følge? Hvorfor ikke bare slutte å følge? Jeg har aldri skjønt poenget med de som føler for å annonsere det at «nei nå synes jeg du er kjedelig, så nå skal jeg ikke følge deg lenger» Who cares? Bare gå videre i livet 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor lenge skal psykolog råde henne til å si nei til ting og bare være hjemme lurer jeg på. Eksponering og møte utfordringer må til etter hvert ellers kommer hun til å forbli i angsten sin. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

IMG_4297.jpeg

Kourtney K Barker sine produkter 😉

• Liker 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

IMG_4297.jpeg

Å kalle henne for ei nepe er altfor snilt 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

RS er døpt om til RedningsSelskapet😂

• Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...